Keresés

Részletes keresés

Anditilly Creative Commons License 2013.03.08 0 0 206

Kedves Mackota!

Olvastam a hírdetésedet. Én nem tanítvány lennék,hanem angol nyelvtanár. Szerettem volna kérdezni,hogy érdekelne-e egy angol nyelvi klubvezetői munka. Nyelvoktató cégem van. A munka lényege ugyanaz,amit csinálsz,a tanítás. Amennyivel talán több,hogy klubbomba keresnék angol tudással és tanítói gyakorlattal rendelkező klubvezetőt. Ha érdekel kérlek hívj a 06 30 6262995-ös telefonszámon. Hétköznap du.14 óra után bármikor,hétvégén bármikor. Üdvözlettel:Domaniczky Andrea

Előzmény: mackota (168)
Anditilly Creative Commons License 2013.03.08 0 0 205

Kedves Ikcar!

Én angol nyelvtanár vagyok és beszédcentrikusan oktatom a nyelvet. Van is egy jól kidolgozott módszerem,ami intenzív és bizonyos óraszám után a nyelvi klubbomban még egy kis jövedelemhez is juthatsz. Annyit még magamról,hogy egy iskolában is dolgozom és van egy nyelvoktató cégem. A részletekért hívj a 06 30 6262995-ös számon lehetőleg du.2 után,mert akkor végzek az iskolában. Remélem felkeltettem az érdeklődésedet. Ha személyesen tudnánk találkozni,akkor egy kötetlen beszélgetés keretein belül elmondanám a módszerem lényegét. Üdvözlettel:Domaniczky Andrea

Előzmény: lkcar (199)
NoMiss Creative Commons License 2013.03.07 0 0 204

Szia! Mit jelent a "segédanyag"?

Előzmény: tran88 (203)
tran88 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 203

Angol szakmai nyelvvizsgára való intenzív, beszédközpontú felkészítés Budapesten az alábbi típusokból: Oeconom, Zöld út, Gazdálkodó, BGF, KITEX.

A 60 perces óra díja 2000 Ft, ez magában foglalja a segédanyagokat is. Budapesten ingyen házhoz megyek, agglomerációba költségtérítéssel.

További információért várom az emailt: translatorana@gmail.com

lkcar Creative Commons License 2013.03.04 0 0 202

Hello
Te nyelvtanár vagy?
Milyen módszerrel tanítassz?

Előzmény: Gézah81 (201)
Gézah81 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 201

hello

én elvállallak, hívjál fel, ha érdekel a dolog!