Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy az Oroszlányi La-chippel vagy a Dunaújvárosi Kv&dyno chip tuning cégekkel van-e valakinek tapasztalata? Köszönöm a válaszokat
BMW 525d e61 177 le autóval küzdök egy ideje. 16C31
A motorvezérlőböl ki lett írva a DPF de az autó ez után sem megy, lomha marad. A rendszerbe turbo vezérlő elektronika hibát ír, de az egész turbó rendszer át lett nézve, megvan a megfelelő turbó nyomás, nem fúj ki sehol.
Lehet összefüggés a két dolog között, esetleg rosszul lett kiírva a DPF?
Valószínűleg a motor ugyanaz, csak a hajtáslánc nem arra készült. Én most egy 1,3-as multijet motor tuningján gondolkozom - nem komolyan, de azért folalkoztat a dolog. A Suzukimban 69 lóerőre lőtték be, de árulták 75 lóerősen is, és ugyanez a motor más autókban 90 lóerős volt. 180 ezer km van az autómban, valószínűleg kettős tömegű cseréje érik, de 13 éves az autó, és már nem sajnálom, mert amúgy sem fiatal már a kocsi, megrendeltem az utódját is. Dízelesen most jó áron nem lehet eladni, megcsináltatom magunknak a kettős tömegűt, de lehet, hogy a maradék pár évére szívesen kipróbálnám 90 lóerővel a kategóriájában így is elég dinamikus darabot, de mondjuk egy elszakadt vezérműláncot nem szeretnék kipróbálni, szóval valószínűleg elmélet marad az elképzelés.
Beszeltem Laczik Andrassal a 85 lovas t5-rol .Azt mondta h csak a szoftver mas.turbo stb minden ugyanaz mint a 105 lovason.Viszont megsem lehet ugyanazt kihozni belole mint a 105lovasbol amit kilehet.
Ugyan a VW autóit kevésbé ismerem ebből a szempontból (eddig csak benzines volt nekem), de meglepne ha tévednék, a két teljesítmény mögött részben nem ugyanaz a technika áll.
Hülyék lennének ugyanazt a drága technikát beletenni egy gyengébb motorba. A törekvés az olcsósítás, csak a szükséges minimumot rakják bele. Ebben nem csak a franciák, a németek sem különböznek.
Hogy értsd miről van szó:
A 85-90 LE teljesítmény kihozásához egy 1,9-2,0 literes turbós dieselnél nincs szükség változógeometriás turbóra, Jó a fix is. Intercooler sem kell. Ezek jelentős árkülönbségek, ami százezres gyártási darabszám esetén óriási költség lenne.
A blokk természetesen ugyanaz.
Gyakorlatban max 20-25% teljesítménynövekedést és ennél valamivel nagyobb nyomatéknövekedést lehet kihozni csak szoftver változtatással büntetlenül kihozni. A nem megfelelő tuning milliós kárt okozhat, csak nagyon komoly referenciával és leinformált háttérrel rendelkező céggel szabad szóba állni!
Eddig két turbós kocsimat javították fel. Soha nem az olcsó műhelyt kerestem.
Vw t5 1.9 tdi chiprol erdeklodnek hogy mennyire erdemes felhuzni? van a 85 le es 105 le valtozat de elvileg ugyanaz a ket motor.turbo porlasztok blokk ugyanaz tudtommal csak a szofver mas.javits ki ha tevedek.
van valakinek esetleg tapasztalat a tunerpro nevü progammal? arra lennék kiváncsi hogy Edc 16 vezérlöbe megjeleniti az összes elötöltés táblát? mert sajnos a titánium nekem csak 1 et mutat..
A troll (internet) jelentése: A troll az internetesszlengben olyan személy megnevezése, aki provokatív, ingerlő módon, tárgyhoz nem tartozó üzenetekkel bombáz egy online közösséget (például internetes fórum, chat, blog, levelezőlista), vagy személyes hitbeli meggyőződését ellentmondást nem tűrő, pökhendi erőszakossággal sulykolja, azzal a konkrét szándékkal, hogy más felhasználókból heves reakciókat provokáljon ki, vagy más módon zavarja, lehetetlenítse el a témába vágó eszmecserét.
Valószínű azért van ,mert feltört program, ezért minden típusnál más lehetőségeket hoz. Az eredeti ECM-nél nem lenne ez a probléma,de majd a mesterek megmondják,akik nem érnek rá válaszolni !!!
ohh te szerencsétlen.....látszik a szövegedbe h már rég elküldenél a pi...hába,csak te ilyet a nagy mester nem tehet!!!-Süketeléssel jössz,megy az önreklámod ezerrel,egy hozzászólásban 3 linkelés a webedre!! Időd erre van csak mi??--nem kérdeztem??-hát apám minek?-olvasom a többi emberke kérdését amire semmi válasz! -csak a linkelések a saját weboldalatokra!!
Fél életed ráment?-röhögnöm kell, 1 éves tanfolyam azt annyi!