Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Petrak Creative Commons License 2012.09.17 0 0 62905

Sziasztok!

 

Segítség kéne. Múlthéten ki lett cserélve a két hátsó rugóm. Bontottat tettem bele, és lehet hogy fáradt volt, vagy eleve rövidebb ( SW-t tettem limóba, nem tudom egyezik-e..) de a végeredmény hogy jobban ül mint törött rugókkal. A kérdés; meg lehet-e emelni esetleg, hogy a rugók alá rakok bakot, vagy gumitányért, stb. Sok autónál van ilyen megoldás. Kappánál csinál már valamelyikőtök ilyet? Köszönöm!!!!

JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.17 0 0 62904

mobilepontdée.

Előzmény: tarzan66 (62903)
tarzan66 Creative Commons License 2012.09.17 0 0 62903

Tsztelt fórumtársak! Az ügyben érdeklődnék tud e nekem valaki donor gépet ajánlani vagy hozzásegíteni külföldi donor géphez?

Sok problémám van a 2,4 TDS vasammal. Úgy gondolom jobb ha donorral próbálkozom nem az alkatrlszboltok kínálatával.

 

Előre is köszönöm a segítséget!!!!

 

Utasi Tamás (tarzan66) 70 /3252869;  utasitamas@gmail.com; tarzan66@citromail.hu

Petrak Creative Commons License 2012.09.17 0 0 62902

Szia Zoli!

 

Egyszer beszéltünk, hogy van infód rugó beszerzésről. Jó áron mondtad, hogy házhoz is szállítják. Na, ennek kéne az elérhetősége, égetően sürgős!!! 

Előre is köszi, vagy valaki, ha tud, kérem segítsen!

 

Üdv Nektek

Előzmény: SW_Zoli (62819)
KappaTD Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62901

Mennyi az annyi? Messzebről csinálsz képet?

Előzmény: Synkro (62893)
KappaTD Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62900

Oksa.

Előzmény: Törölt nick (62899)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62899

Sajnos a szerelési útmutatók nem is fognak működni, mert egy szerverösszeomlás után az usa-ban lévő szerver rendszergazdáinak sikerült eltüntetni a könyvtár tartalmát és nekem nincs róla másolat - így sajnos köddé vált. Majd (ha lesz egy kis szabadidőm) megszüntetem a menüpontot, mert nincs időm pótolni..

Előzmény: KappaTD (62887)
DVlad Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62898
A kupénak nem homorú a felnije? Vagy fészliftnél változott?
Előzmény: Synkro (62893)
Olasz autós Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62897

Azt hiszem egy 10-es körül kapsz műszert, nem érdemes mással csináltatnod szerintem, mert az is belekerül ennyibe viszont a műszer megmarad Neked.

Előzmény: Mattiasrex83 (62894)
Synkro Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62896

Írtam mailt

Előzmény: Mattiasrex83 (62895)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62895

Mennyit gondoltál értük?

Előzmény: Synkro (62893)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62894

Egy kompresszió mérés mindenképpen lesz...

csak nem tudom mikor, mert most éppen szűkös a keret és nem tudom, mennyire kell mélyen nyúlni a zsebembe...

Előzmény: Olasz autós (62892)
Synkro Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62893

Sziasztok, 

 

Akit érdekel, van 4 db csodaszép állapotú 16"-os Coupé felnim eladó. 

Olasz autós Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62892

Én még nem szedném le a hengerfejet, egy sűrítési végnyomás mérést megejtenék, ha gyűrű stb baj van akkor ez megmutatja, mindegyiknél megcsinálnám, és összehasonlítanám a "beteggel" hengerrel. Ha ez okés akkor nagyon nagy baj szerintem nincs...

Előzmény: Mattiasrex83 (62889)
gt2876r Creative Commons License 2012.09.16 0 0 62891

Hengerfej le,az már biztos.

Előzmény: Mattiasrex83 (62889)
sooty Creative Commons License 2012.09.15 0 0 62890

Roland!! Írtam emailt kupak ügyben.......

Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.09.15 0 0 62889

Az a baj, hogy van szikra, csak ömlik be az olaj a hengerbe valószínüleg, mert ha kiveszem a gyertyát, tiszta olajos... és vagy emiatt nem gyújtja be a benzin-levegő keveréket, vagy nincs kompresszió, vagy mittomén... és látszik a kipufogó csonkon az olajfolyás.

probody Creative Commons License 2012.09.15 0 0 62888

Akkor már a trafóig sem megy a jel. Előtte mi van azt kell megnézni. Nem gyűrűtörés meg ilyesmi szerintem sem.

Előzmény: Mattiasrex83 (62885)
KappaTD Creative Commons License 2012.09.14 0 0 62887

A lanciak.hu -nál a szereléseknél a linkek nem működnek kinek kell szólni?

KappaTD Creative Commons License 2012.09.14 0 0 62886

Valami elektromos hiba lesz.

Előzmény: Mattiasrex83 (62885)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.09.14 0 0 62885

Ezt írta ki az infocenter: 

 

utána meg ezt: DEFECTIVE ELECTRONIC CONTROL

balról a negyedik henger annyira beköpi a gyertyát olajjal, hogy nincs robbanás és csöpög az olaj a kipufogó csonkra...

mi lehet ez?

tömítés?

gyűrűtörés?

hengerfej repedés?

 

JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62884

Még nem végleges, csak az, hogy hazajön.Közben lejárt a műszakim és sokba fog fájni, mire megint gurulni fog saját lábán, össze szaladt sok kis bütykölnivaló.Igazából nem éri meg anyagilag.

Előzmény: Alvarez81 (62883)
Alvarez81 Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62883

Na akkor csak hazajön a kocsi!!! Azért örülök neki, hogy így döntöttél. Nem jelentkeztél már egy ideje, azt hittem ennyi volt... sok sikert a talpraállításhoz!

Előzmény: JAMIE222 (62882)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62882

Ha már szóba jött:nyugodt autópályás utazás éjszaka, aztán egyszer csak elkezd lassulni a gép, nem reagál a gázadásra.Váltogattam gázos és benzines üzemmód között, semmi, szép lassan kigurultam a pálya szélére, leálltam és néztem ki a fejemből.Áram van(volt) minden működött, de például az önindító nem forgatta a motort, csak valami "nyígás" hallatszott.

A tipp egyenlőre töltéshiány, generátor probléma, addig utaztam,amíg volt elég kakaó az aksiban, vélhetően.Vajon mi egyéb ok lehet még?

Az ADAc-os tréleres felajánlott egy Bosch generátort 200 ojróért, plussz másik 3-400-ra taksálta a szerelést.Nem óhajtottam kísérletezni, majd otthon. Ha minden jól megy, jövő héten hazaér a verda.

probody Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62881

Én láttam autót ilyennel, nincs szine a fóliának olyan mintha nem lenne rajta. Nem füst nem zöld, csak színtelen. Nyilván a sok rétegen áthaladva csökken a bejutó fény.

Ezt direkt azoknak találták ki aki nem akarnak sötét fóliás kocsit,ki akarnak látni esőben éjjel is, de mégis akarnak hő UV védelmet. Drágább is mint bármilyen más fólia.

Előzmény: tomsojer (62874)
Alvarez81 Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62880

Sziasztok!

 

A héten haladtam néhány km-t KappásZsoola "kartárs" mögött, és bizony összeszorult a szívem, hogy milyen szép is volt a Kappa hátulja, ráadásul a mi ex-felnijeinkkel gurult, és milyen tempóban ment ki a körforgalomból... Na meg a solextra, amit ti is emlegettek. Amúgy szeretem a C8-at is, de nem egy ligában játszanak...

 

A Kappáról maradt gumik is elkeltek közben, sajnálhatja aki lemaradt. Pár dolog van még, itt a link ha érdekel valakit:

https://picasaweb.google.com/116342895130414025737/Kappa_cuccok_24Benzines?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLDa4cLasqToSQ&feat=directlink

 

És van ezenkívül egy komplett belső szőnyeg-garnitúra, és egy fekete cd-táras csomagtárkárpit -készlet is, mivel szegény jamiee222 alatt megállt az autó, jelezte, hogy nem valószínű, hogy kelleni fog neki.

gt2876r Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62879

A történethez hozzátartozik,hogy írható elektronika volt bent,tudták logolni a motort üzem közben.

Véleményem szerint sem lehet fogyasztáscsökkenést elérni,mivel létezik a fizika,hiszen az energiaátalakítások veszteséggel járnak.

Egyébként a marketingszövegek jók,1000km után lesz érezhető a javulás,akár 20% telj. növekedés,20-70% károsanyag kibocsátás csökkenés..stb

Meg persze ott vannak a többiek,ecotec pb26 szelep,booster mágnes,egyéb mágneses kütyü ami valami homályos magyarázatot ad a Lorenz törvényt is idekeverve..

Előzmény: gt2876r (62876)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62878

Attól függ, milyen az "etalonvíz", amihez mérjük. Pillés Theodóra vagy Barackbefőtes Dunai víz, esetleg otthoni talajvíz... 8o)

Előzmény: tomsojer (62874)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62877

Az átlátszó fólia max 5%-ot csökkent a fényerején.

Előzmény: probody (62873)
gt2876r Creative Commons License 2012.09.12 0 0 62876

Elektromos vízbontású fogyasztás"csökkentő" 

* a forgalmazók szerint 30-50%-os fogyasztáscsökkenést okoz (2 semleges cellás vízbontó) 
* ezzel szemben 1.65msec-ről 1.90 msec-re növelte az alapjárati injector pulzusszélességet (630cc/min@3bar == 680cc/min@3.5bar Siemens deka injectorokkal, FPR=3.5 bar, 450cc hengerekkel, kb 9.0 sűrítésviszonnyal) 


mérés eredménye: 0.25msec * 960 RPM * 60/2* 5 henger = 36 sec / óra => 408 cc / óra fogyasztásnövekedés 
o Vagyis növelte a fogyasztást. Ami nem meglepő, hiszen kb 30A-el terhelte a generátort 
o kb olyan hatása volt, mint amikor beindul a nagy ventillátor a radiátoron (kb amikor a hengerfej vízhőmérő az ECU-ben CLT=98C-t mutat). Kicsit esik a fordulat, aztán az alapjárat-szabályzó rányit. és ráadja a szükséges levegőmennyiséget, amit a benzinmennyiség növekedése követ. 
* Menet közben (6-os sebességfokozat, 1400 RPM - 1700 RPM) nem ennyire látványos a fogyasztásnövekedés, kb. 2.05 -ről 2.20msec -ra növelte, de ez nehezebben mérhető le pontosan, mert a legkisebb szinte észrevehetetlen emelkedő is számít, ill. ha a sebesség (fordulatszám) csak kismértékben változik is (a fordulatszámot legalább pontosan mérjük, de az emelkedést még GPS-el is körülményes pontosan). 
o tulajdonképpen teljesen logikus, hogy nagyobb fordulatszámon kisebb nyomatékigénye van a cuccnak (a generátor pluszterhelésének) 

Elméletileg: készülék 30A-en kb 3liter / perc gázt (2H2 + O2) állít elő. 30A*14V=420W elektromos teljesítményigény, de a generátor hatásfoka miatt a főtengelyen sacc kb 600W kell. Igaz, a visszajuttatott kb 300W-nyi hidrogén kb +60W kimenőteljesítményt jelent, ez csökkenti a benzinigényt. Vagyis +540W-hoz óránként kb 133 grammal növeli a benzinfogyasztást (0.246 kg / kW mellett), ez városban (30km/h mellett) már számottevő fogyasztásnövekedést jelent. Országúton (60km/h mellett) 0.37 liter / 100 km már nehezebben mérhető, de azért mérhető. Valamiért a mért érték rosszabb volt, 60km/h-nál +408 cc / óra = kb +0.68 liter / 100km. Talán a generátor hatásfoka inkább 50% (nem 70%) körüli. A motor hatásfoka is lehet a számítottnál rosszabb. A generátor-ékszíj feszes volt. 

Autópályán (100km megtétele alatt még rövidebb ideig szopja a generátort) még nehezebb kimérni a 100km-re eső fogyasztást, ezt nem próbáltuk mérni. 



* mérés: 2010-08-17 Budapest 17.kerület 
* Kiss Zoltán + Gál Marcell 
* Audi 200, 3B (20VT) motor 5 henger, 20 szelep, sűrítési viszony kb 9.0 
* szívóüzemben mértünk. Lambda = 1.00 (EGO-correction engedélyezve), Alapjárati MAP: 38 => 42 kPa. (a felső érték nem pontos) 
* az alapjárati szelep csövébe vezettük be a durranógázt. A készülék az anyósülésen (vízzár) ill.anyósülés lábtérnél (vízbontó) foglalt helyet. Könnyen kapcsolhatóan adtuk rá a 12V-os akkumulátorról (jobb hátsó utas lábánál) a tápot 

Előzmény: BmS1 (62875)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!