Nem tudja valaki, hogy a 30a-n mitől lett kevesebb vonat? Reggel is majd félórát vártam a tárnokira (talán 4677), aztán csak egészkor jött a következő, de az meg tele volt.
És bocs a kérdésért, tudom, hogy meleg van és a tökük is kivan, de a kalauzoknak nem kell már maszk? Legalább a vonaton, legalább a jegyellenőrzéskor vagy legalább akkor, ha fél méterről beszélgetnek az utasokkal.
Örülök, hogy ha már az normális állapotú fővonalnak számít, ahol szakaszosan lehet százzal menni. Végül is minden relatív, Albániában földhöz vernék a s...güket, ha lenne ilyen.
Meglátásom szerint azonban az ilyet szánalmas állapotú fővonalnak is csak jóindulattal...
Csak neked: fővonal olyan szakasza, ami normális állapotban van. A nagy részükön van ilyen, még a hosszú szakaszokon nagyon rossz állapotú 120A-n is van olyan rész, ami 100Km/órás sebességgel járható, ami kétszerese a villamosokra általában engedélyezett 50-nek.
Móricz Zsigmond lehetett az -na nem az iró, hanem aki az Indóházba szokott irni, szerintem nem kevésbé jókat mint hires (név? Vagy tényleg rokona?) , azt hiszem olvastam tőle ezt a sztorit.
És tudom jönnek majd mínuszok de Fradi és Köki között most ha jó tudom 30 percenként van vonat azt bevalóm nem tudom átszállásnál hogy működik a dolog? Keleti és Fradi között mennyi vonat van ami meg is áll Fradiba talán két óránként 1db...
Dehogy, szinte mindig van Fradiban valami Keleti felé.