Az autót cd nélkül vettem. Gondoltam veszek bele 1 gyári darabot. A gyereket összekötötte, a cd pittyegett, de a kijelzőn semmi. Aztán rádugott valami Renault gépet, és lefuttatott egy kijelző tesztet amin működött a akijelző minden része, a Renault program szerint ébresztette a kijelzőt, de az mégsem akart világítani. Kimért rajta mindent, de semmi. Egy telefonálgatás után valami szaki azt mondta neki, hogy hiába Renault a cd, és ugyan úgy néz ki, hiába csinál mindent a szerelő, az autóba csak a konkrét tipushoz valót lehet belerakni, mert csak akkor fog minden úgy működni ahogy kell. Igaz lehet ez szerintetek? Járt valaki így?
(egy jobb akkumulátor 20 - 24e. hogy lesz abból 40-50? ... vagy nem tudsz 3 csavart megengedni, akku ki-be, majd meghúzni? Bocs, de ezt nagyon nem értem !)
2008.04. havi 2.0 benzines GS-ünk van 34000 km van benne és eddig imádtuk, beültünk gombnyomás és mentünk (persze a szokásos szervízek mindig megvoltak)
Tegnap elmentünk vásárolni minden ment, mint eddig mindig, hazaértünk beálltunk az udvarba és leállítottuk, mivel a kutyusunk sűrgetőzött, hogy menjünk sétálni azonnal el is mentünk egy félórára. A kártya benne maradt az autóban.
Hazaérve, kipakolás után be akartam állni a garázsba, de nem volt hajlandó elindulni a gomb megnyomására, kattan hármat (- olyan mintha a müszerfalban, kormánynál) majd elsőtétült a müszerfal, aztán újra kivilágosodik. Világítás van, vészvillógó, ablaktörlő megy ha bekapcsolom, ha 5 mp nyomom a gombot a pedálok lenyomása nélkül a kormányzár és a kézifék kiold.
Szerintetek mi lehet a gond, találkozott már valaki ilyennel?
(Akku feszültséget este már nem mértem, de most majd reggel megteszem.)
Néha az a jelenség,hogy 3.-ban nem megy többet az autó 21-nél lefelé,máskor meg bele kell fékezni mert megindul a másfél tonna.. Mindezt hidegen,de 10-ből legalább 4-5 ször megcsinálja.
Ha túl hideg a motor, egy idő után a vezérlés bespriccel egy kis gázolajat, ez megemeli az alapjárati fordulatszámot, ami a hajtáslánc végén nagyobb sebességet eredményez.
Most per pillanat Osram Blue Light vagy mi a szösz van benne,de volt már Tungsram best of,meg Hella meg mittomén,de szerintem elég sovány a fénye mindegyiknek.
Be van állítva rendesen? A gyári beállítás minden autónál rettenetesen az autó elé világít.
Abban kérném a véleményeteket illetve a segítségeteket,hogy néha csinálja azt a boci,hogy elindulás után nem "engedi el" az autót a motorfék vagy nem tudom mi,de az 1.5 dci alapjáraton 7-el megy egyesben,másodikban 14-el és harmadikban 21-el.
Namost,ahol lakunk egy elég finom lejtő van,kb. 1km.
Néha az a jelenség,hogy 3.-ban nem megy többet az autó 21-nél lefelé,máskor meg bele kell fékezni mert megindul a másfél tonna..
Mindezt hidegen,de 10-ből legalább 4-5 ször megcsinálja.
Persze a lejtő végén sincs erő,kifordulni másodikban a főútra sokszor necces,vissza kell raknom egyesbe,mert kéri az erőt.
Talán mert nagyon vágyom a xenonra, mexoktam, na a Nissanál. A Mazdában meg az van, a Kia-ban is az volt.
Egyébként tegyél bele 80-as sárgát. Látni fogsz. Mondjuk nekem most 100-as van, a ködbe, meg 75-ös. Sárga, mindegyik. Látok, nem villognak, a technika bírja.
Ajánlom a Narva Azurro-t, de fehérbe a Osram NightBreaker Plus (NBP) a nagyon ajánlott. Mielőtt még kérdezed, van kedvezményes ajánlatom, csak neked csak most. :-))))
Tudod,nekem projektoros van,de,hogy ez mit jelent és miért jó nekem azt nem tudom,de,hogy gyenge mint a p.csa az biztos.
A nejem C3-as citroenjének olyan fénye van egy 1szerű "teszkós" H7-es izzóval ami nekem talán még refin sincs a siribiri izzóval.
Most per pillanat Osram Blue Light vagy mi a szösz van benne,de volt már Tungsram best of,meg Hella meg mittomén,de szerintem elég sovány a fénye mindegyiknek.
Az, de ilyen van már itthon is!, sőt átlátszó fóliás is van! Kollégám áthuzatta a gépét....mennyire lesz tartós, ill. a sérüléseket hogy bírja majd az idő eldönti, de fél vagyon vont /az Én értékrendemben/ 200eFt-600 eFt
Én mindig a szíjakat úgy cserélem, hogy a feszítőkből is új megy be. Nagy általánosságban leírható, hogy kb. egy szíjnyi időtartamra vannak méretezve a feszítők is. Nem érdemes ezen takarékoskodni. Más: pl. a hátsó féktárcsa is két garnitúra betétnél fogy el, vagyis, minden második cserekor cserélni kell azt is. És érdemes csapágyastól cserélni, mert három fékbetétgarnitúrányi időt a csapágy is kibír, de négyet nem. Szintén személyes tapasztalat, nem a netről vett infó.
Nekem volt már cserélve a belső levegő keringtetést működtető motor és bizton állíthatom, hogy NEM kell az egész műszerfalat kiszedni miatta. És ezt nem könyvből tudom, hanem a saját szememmel láttam. kb. 1 óra mindenestül a csere.