Keresés

Részletes keresés

trancegod Creative Commons License 2006.02.06 0 0 216991

Üdv!

 

A legutlosó számjegy mit jelent? Az egy random generált szám, vagy csak valaki kitalálta?

Előzmény: Kalapácsman (216981)
papanatoo Creative Commons License 2006.02.06 0 0 216990
Okot nem tárgyaltuk, csak az ezt követő eseményeket!:-(
Előzmény: radio100jozsi (216970)
HLP Creative Commons License 2006.02.06 0 0 216989

Rugalmas volt a MÁV. Vajon milyen szerelvénnyel cseréltek?

 

A  Hatvanban balestes járat eredetileg Budapestről Sopronba ment volna tovább. Budapestről a menetrend szerint megadott időpontban mentesítő járatot indítottak Sopronba, a Sátoraljaújhelyről indult járat Győrön át, Hegyeshalomba megy majd. A Sopronba, illetve Szombathelyre tartó utasoknak Győrben át kell szállniuk.

v_peti Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216988

A két vonal csak részben párhuzamos, és más a funkciója. És ne felejtsük, hogy mindkettő egyvágányos*, és így napközben a személyvonatok mellett a tehervonatok száma nem növelhető túlságosan.

 

A két vonalcsoport 20-10-1/16 közös szakasza kétvágányos, meg az 1-es. De ez utóbbi eléggé forgalmas is.

 

Előzmény: M40 120 (216987)
M40 120 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216987

Az erdekes csak az, hogy o is fontosnak veli a Rajka - Hodos es Rajka - Muraker, - Gyekenyes korridort.
Es o sem erti, ahogy en sem, hogy a hangsuly miert is a Celldomolk - Papa - Gyor szakaszra van helyezve
.
Mi mem értessz ezen. :-)

A két vonal kvázi párhuzamos egymással.

A 16 és a 1-10-20 ról van szó. Az első majdnem végig egy vágányú és nem villamosított, a második részben kétvágányú és egy része villamosított is.

Talán a második verzió olcsóbban fejleszthető, és a személyforgalma is nagyobb.

 

Előzmény: SuedBahn (216835)
Fázishatár Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216986
Kutakodj egy kicsit a MÁV FKI könyvtárban, http://www.mavintezet.hu/mavdok.html.
Előzmény: senkialfonz111 (216985)
senkialfonz111 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216985

Most szedjétek össze magatokat vasútmániások! Nagyon segítenétek vele!

Valamelyik Évfordulónkban (Magyar technikatörténészek évkönyve) olvastam, hogy az első oldalfolyosós személykocsikat Kossuth Lajos fia, Tivadar javasolta (szabadalmaztatta??). Nagy marhaság ez, vagy van ebben valami igazság???

Továbbá:

Hol lelhető fel LÁNER KORNÉL portréképe, aki a  424-es egyik konstruktőre volt?

És MELKHUHN ISTVÁN portréja, aki a 242-es egyik tervezője volt??

M40 120 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216984

Azzal viszont számolni kell, hogy mi lesz akkor egy-két vonallal, ha egy esetleges besűrítés után sem jelentkeznek az utasok...

Szvsz kocsi, mozdony, motorvonat sem lesz elegendő minden vonal egyidejű besűrítéséhez. 

 

Előzmény: pallee (216917)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216983
Elméletileg az áthaladó vonatot is fogadni kell, és ha már valami füstől, akkor azt nem nehéz észrevenni. A vonat megállítására meg vannak bőven lehetőségek.
Előzmény: M.T. (216982)
M.T. Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216982
Már csak az lenne az érdekes, hogy ezt ki vette észre. Van Pilis állomáson kocsivizsgáló? Vagy már korábban szólt valaki?
Előzmény: SÜNÖCSKe (216948)
Kalapácsman Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216981
Előzmény: Jokepu (216978)
scsabi Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216980
Ezt nem tudom, de tartok tőle, hogy sokkal pontosabban meg fogom tudni, mint amennyire kíváncsi vagyok rá. :-)
Előzmény: radio100jozsi (216979)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216979
Akkor lehet a Nyugatiból is használhatattlan fékkel jött el a kocsi?
Előzmény: scsabi (216972)
Jokepu Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216978

Kedves vasútbarátim!

 

Segítsetek, meddig kell visszalapoznom, hogy a mozdonyok oldalán újabban megjelenő számozási rendszerről tudhassak meg minél többet!

 

CsT

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216977
Azt lehet már tudni, hogy melyik gép volt ez?
Előzmény: Törölt nick (216942)
RIKA424 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216976

Láttam.

Az utolsó bekezdést kérdezem.

Előzmény: Törölt nick (216975)
Beni14 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216974
Lehet tudni, milyen és mellyik gép szenvedett sérülést?
RIKA424 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216973
Előzmény: D F T (216969)
scsabi Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216972
Picit a hazai csapat ellen játszva:

A kézifék a másik forgóvázra hat (1-8 és 2-7 tengelyek).
Előzmény: radio100jozsi (216970)
Beni14 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216971

Hali!

 

Hát végülis ahonnan tudom (internet), ott akkor volt a hír és onnan következtettem, hogy nemrég volt. De tévedtem, és legalább helyesbítettetek.

Előzmény: D F T (216969)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216970

Te még nem hallottál arról, hogy valaki betekeri a kéziféket és lefüstölteti az egészet?

 

Vagy miért lett használhatattlan a kézifék?

Előzmény: papanatoo (216961)
D F T Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216969
A baleset 20:00 körül történt.
Ezt honnan veszed??? Egy gyors vonat van Miskolc-Sopron között,de az menetrend szerint 17. 20-kor érkezik Sopronba.
Előzmény: Beni14 (216966)
alex_86 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216968
Az 595-ös vonat volt, 12:45 körül történhetett a baleset: http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/?main&253090
Előzmény: Beni14 (216966)
v43-2270 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216967
no comment.....:)

Dicséretet érdemel az a két dolgózó és az mv aki a tolatásba részt vettek.Nagyon gyorsan és ügyesen csinálták.
Előzmény: SÜNÖCSKe (216948)
Beni14 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216966

Hali!

 

A Miskolc-tól Sopron-ig közlekedő Gyorsvonat balesetezett Hatvan kürterületén, a mozdony megsérült, mentesítő járatot indítottak Budapestról Sopron felé.

 

A baleset 20:00 körül történt.

 

Üdv. Beni

papanatoo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216965

Nem baj, meg lesz oldva.

 

Na ebben az egyben biztos vagyok.:-((  Ha már a garis dolgokban nem is.

 

Előzmény: scsabi (216963)
papanatoo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216964
Scsabinak szólt, Ő hívhatja a tiszavast, felfelé majd más magyarázhatja a bizit.:-))
Előzmény: _nyunyuka (216962)
scsabi Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216963
Látom nem teljesen vagy tisztában a garanciális vizsgálati eljárással, valamint a garanciális javítás fogalomkörével. Nem baj, meg lesz oldva.
Előzmény: papanatoo (216961)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216962

Magyarázkodhat a Tiszavas.

 

Miért magyarázkodjon a Tiszavas, ha REV Tim van rajta?

Előzmény: papanatoo (216959)
papanatoo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 216961
Amennyiben garis a kocsi, mit kell tovább magyarázni, elb@szva, igyen megcsinálni, nem? Persze kivéve, ha ahhoz hozzá se nyúltak.
Előzmény: scsabi (216960)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!