Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ha jól emlékszem a jtdben a óracsoport kivétele után a baloldalon sárgálik. Anno Kunyho törött alkatrész gépében, mintha ott lett volna. De majd megerősítenek benne a többiek, vagy esetleg javítanak.
Én műanyag alátétekkel oldottam meg, egyszerűen beleragasztottam, volt ott még akkora vállfelület amire rá tudtam ragasztani az alátétet. Persze az enyém olyan volt, hogy a csavar átbújt rajta és nem szakított ki belőle semmit vagy csak picit, láttam már olyat, hogy egy jó nagy darab az ajón maradt, azt nem tudom lehet-e javítani vagy egyáltalán érdemes-e próbálkozni vele... Mindenesetre mind a 3 ajtó karfáját vagyis behúzóját leszedtem és ragasztottam beléjük alátétet. Egyelőre bírják a kiképzést.
Jó reggelt urak! Fékprobléma miatt kérnék segítséget! Pár napja megszorult a jobb első,és a bal hátsó fékem. De úgy rendesen ,melegedés, szag. Magára hagytam egy órát,gond nélkül hazajöttem vele,de azóta e két keréknél szinte semmi fékhatás! A pedál is furcsán olyan puha,probálta légteleníteni,felkeményedik,csavar lazít olaj jön levegő nem! A másik két keréknél tökéletes. Esetleg főfékhenger probléma? Esetleg valami okosat írnátok megköszöném!
Kicsit keresgéltem a neten és úgy látom, hogy valószínűleg lehet már valahogy. Szerintem ki kell próbálni egy termékkel - ahogy én is tettem anno ( pl http://cgi5.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?SellHub3) . Aztán vagy engedi vagy nem ;).. A magyar ebay-n a többi ebay oldallal ellentétben nincs is fent olyan menü, hogy eladás - szóval csak valamelyik nemzetközi oldalról lehet indítani.
A vezérműszíjcseréset el tudom küldeni megint. Nekem megvan a gépemen még. A másikat azt nem én írtam. Ja igen, Opelfan vagyok csak ez a hülye index nem engedett vissza a nevemen néhány hónapja amikor frissítgették...
Én kb két éve próbálkoztam regisztrálni a német ebay-re, mert nekem is volnának eladó veterán alkatrészeim. Nyilván én is ott tudnám őket jobban eladni. Akkor ott elakadtam a regisztrációnál, mert magyarként nem engedett regisztrálni - csak ha van német lakcímem, ahova megerősítő levelet küldenek. Aztán olvastam valami help-centerben, hogy magyarországról egyelőre csak venni szabad, eladni nem..
Hogy azóta változott-e már a helyzet, azt nem tudom. A hirdetési tarifáikat viszont néztem anno és az egyéni eladók bizony elég rendesen meg vannak sarcolva az előfizetéses vállalkozókhoz képest.
Árult már valaki az e-bay-en? Van valami tapasztalat?
Mert én már évek óta fenn vagyok, de eddig csak vettem. Van egy csomó eladó Coupe alkatrészem, de szerintem azokat csak ott tudom eladni. Itthon reménytelen.
Jut eszembe ismerek egy illetőt (már idős) aki egész életében azt csinálta, hogy amint vett egy autót az rögtön eladó volt persze drágábban. Ki volt téve az ablakba az eladó tábla állandóan.
Ez a cociallizmusban különösen menő volt mikor akár 5-6 évet kellett várni egy új autóra egy új Zsigát jóval drágábban el lehetett adni mikor megkaptad mint a vételára. De ő a 90-es években is csinálta és akkor is többször volt olyan madár aki "becsiripelt" neki.
Ebben a themaban utoljára, annyival kiegészítve hozzátenném (vagy inkább pontosítanám), hogy a gáz pont az volt, hogy kb. 2 héttel a fizetõssé válás elõtt közölte tényként, hogy delete all!
Igen - visszagondolva tényleg ez váltott ki általános felháborodást, hogy bármiféle előrejelzés nélkül szüntette meg az oldalt, és kikötötte, hogy az oldalról semminek a publikálásához nem járul hozzá. Ez mondjuk tényleg erős kijelentés, mert több szerelésit más cartárs írt le és küldött be (hirtelen most pl Tomsojer kupluncseréje ugrik be példának) - azon kívül a PDF-eket ő is úgy szerezte, illetve más Cartársak is küldtek neki.
Ekkor regisztráltam be a lanciak.hu domaint - ami akkor még csak a cartársak által (legtöbb Alfás Theotól származik) újra összegyűjtött PDF-ek publikálásáról szólt évekig. A fórum rész csak később jött hozzá.
Az eltűnés ideje sem esik egybe az én "megjelenlésemmel" - bár az tény, hogy egy időben Sutto, Theo, én, te és még páran nagyon aktívak voltunk és felpörgött a topic rendesen - bár előtte sem volt épp lassú. Az utóbbi 1-2 évben többen kikoptunk "érdekmúlás" miatt, így szerintem a topic is eléggé lelassult. Talán majd más új kappások felpörgetik ;)
Azért azt csendesen megjegyezném, hogy nagyságrendileg 50-60db lancia kappás PDF tölthető le az oldalon a mai napig is - csupán 5-6 szerelési útmutató tűnt el - ezek javát én irtam (tolatóradar, zármotorcsere stb), illetve emlékeim szerint Opelfan is kettőt (fűtőmotor csere és vez. szíj csere)
A PDF letöltésekhez bárki megtudhatja a jelszót a Lanciak fórumon - csupán azért lett idő közben lejelszavazva, mert elkezdték az ilyen pdf lopó robotok lenyúlni és amúgy is szerzői jogi kérdéseket vethet fel.
"Goldmatic" nagyon normális ember volt, én még a balatonkenesei találkozón ismerkedtem meg vele.A Kappát nagyon szerette, és közülünk talán elsők közt próbálta ki a Thesist is, amit szintén nagyon megkedvelt, a szomszéd topicot ő is nyitotta meg!Ő szólt, hogy megszűnteti az extra a tárhelyet, így hamarosan nem lesz elérhető az általa felrakott anyaga, ez idáig teljesen érthető is volt.Ellenben volt egy mondata, hogy senkinek, semmilyen formában nem járul hozzá , hogy az általa készített oldalak lementéseit publikálja, vagy azt tovább adja!Na ez volt az ami szerintem nagy megdöbbenést váltott ki itt egy-két emberből, és ez szerintem elég vállalhatalan dolog volt, máig sem értem.Tudomásom szerint nem volt újságíró, hogy szerzői jogokat érvényesítsen, ráadásul ő is előszeretettel használta mások írásait, dokumentumait az oldalán.Szóval innen nézve meg pláne durva a dolog.Mindegy, az ő döntése volt, de gondolom, ha a topicot olvasta utána, elhiszem, hogy nem mert ide a nicknevén újra feljönni.Pedig vmennyire tisztázhatta volna magát, és akkor még most is aktív tagja lehetne a fórumnak.(egyébként "goldmatic" nem volt kigyúrt, kopasz, barna, dúshajú, magas és vékony, vagy átlagos testalkatú ember volt.Számtalan kép volt itt róla felrakva a kenesei találkozóról.