Keresés

Részletes keresés

HLP Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217469
Lenne egy kérdésem. Mitől függ, hogy egy vonatnak belföldi és nemzetközi száma is van, vagy csak nemzetközi? Konkrét példa: A Maestralnak van belföldi és nemzetközi számozása is (856,204), míg pld. a Veneziának nincs külön belföldi, csak a 240.
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217468

 

a kép készítőjének txt-je szerint D225.Csak nevet nem irt, ezért lennék rá kiváncsi.

 

EN>> modern gondolkozás:)

Előzmény: HLP (217467)
HLP Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217467
Volt akkor már EN vonat? Neve szerintem volt, akkor még nagyobb szokás volt.
Előzmény: Törölt nick (217466)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217466

 régi szép időőők:(((

 

a szöveg szerint amit a railfanon mellé írt a kép készítője, 1990-ben készült! Volt valami neve ennek a vonatnak? EN vonatként ment?

_nyunyuka Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217465
De ismerős fotóhely :-)))).
Előzmény: Törölt nick (217462)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217464

 

köszönöm:)

Előzmény: zjakabfi (217463)
zjakabfi Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217463
majd jött a Bratislava-Lökösháza nemz.gyors

 

 

Jók a képek!Nekem a Pozsony szó jobban tetszene!:)Régen ez volt a Slovan az

asszem, csak akkor Miskolc felé ment.

Előzmény: Törölt nick (217462)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217462

 

Ma du. fél 4- 4 közti forgalom,majd kicsivel később sorbanállás is Ferencváros előtt Lágymányosi hid felől:

 

 

 először is jött a szokásos Ro-La

 

 

 2 képben:)

 

 

 majd a 856-os Maestral

 

 

 még mindig Maestral

 

 

 majd jött a Bratislava-Lökösháza nemz.gyors

 

 

 gépmenet 1, innentől volt igazán sorbanállás

 

 

 gépmenet 2 több képben

 

 

 

 

 

 

 gépmenet 3

 

 

 közben a 150-es vonalon várakozik a 793-as Avala

 

 

majd jött még 1 "Tau"-s teher sorbanállni
bodecsabi Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217461

:)

 

Csabi

Előzmény: Vendégsín (217460)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217460
Új dízelvillamos motorvonat - mostanában egyre gyakoribb :-) :

V63 143 Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217459
ok,köszönöm..:)
Előzmény: Vendégsín (217456)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217458
...már régóta meg akartam írni, 1 éve ugyanúgy utáltam a MÁV-ot mint most.

Köszönjük szépen. Tehát a - pozitív - kritika szerint jobban dolgozunk, hiszen a romló körülmények ellenére nem nőtt az utálatod. :-)))
Előzmény: T.Pisti (217455)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217456
Beosztottjaik és a felettesük szerint sokat, saját véleményük szerint keveset
T.Pisti Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217455

Hello

A háborgásom szerintem abszolút jogos, már régóta meg akartam írni, 1 éve ugyanúgy utáltam a MÁV-ot mint most.

Képek várhatóak továbbra is tőlem, mert mint írtam a vasutat szeretem, de ettől miért kéne elfogadnom a MÁV szellemiségét, hiszen mióta rendszresen járok vonattal azóta tudom hogy náluk az utas a legkevésbé fontos. A jövőben is hangot adok sérelmemnek indokolt esetben, ehhez joga van mindenkinek.

 

Előzmény: T.Bánya (217444)
V63 143 Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217454
ok,köszönöm szépen. annyit lehet még tudni,hogy a mostani reszortosok kábé mennyit keresnek?
Előzmény: Vendégsín (217450)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217453
Volt.
Előzmény: papanatoo (217443)
poznamokus Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217452
Azért ennyire hülye nem vagyok, csak furcsálltam, hogy a Talent hogy jön a képbe, mikor eddig szóba sem került a MAVnál, és hogy mi ez a sok érdekes szöveg. Egyébként reklámvonatnak tökéletes lesz, 10 db pont elég is lesz kiszolgálni mondjuk a Füzesabony-Eger, Aszód-Vác és Hatvan-Szolnok viszonylatot hétvégén (bízva abban, hogy nem rohad le).
Előzmény: Törölt nick (217434)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217451
Bp., VI. ker.
Előzmény: Törölt nick (217449)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217450
a reszortossághoz jó a közlekedésmérnöki v gépészdiploma?

Jó, jó.

És pontosan mit is kell tenni a reszortosnak?

Amire a felettese utasítja, meg amit elvár tőle. Legyen önálló, de ne tegyen másképp, mint amire a főnöke - jóval később - rájön. Legyen jó felettese (a fenntartó) a műhelyi, (a mozdonyüzemeltető) a mozdony-, (a kocsiszolgálatos) a kocsivizsgáló személyzetnek, engedjen meg nekik mindent, amit elvárnak, ne kívánjon tőlük többet, mint amit elvárnak. Legyen benn előbb, menjen el később, mint a főnöke. Járjon vonali ellenőrzésre, oktasson, ismerjen mindent, de soha ne legyen távol munkahelyéről.

Lesz mv gyakorlatom de mennyi ideig?

A vontatási vizsga letétele előtt a mozdonyüzemeltető, (és elvileg) a fenntartó mozdonyvezetői vizsgát kell, hogy szerezzen valamelyik (dízel, villany) járműtípusra.
Tehát mv. gyakorlatod nem lesz, csak vizsgád. (Mellesleg a jelenlegi mozdonyvezetők jelentős részének sincsen...)
Előzmény: V63 143 (217442)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217448

Nem is volt akkora káosz.

 

Mekkora? KE-érték?

Előzmény: exmv (217425)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217447
off
Nem tudom, Vendégsín hogyan viszonyul lakóhelyéhez, de a Rákosborzasztót én kikérem magamnak! (vicc)
on
Előzmény: Törölt nick (217434)
bodecsabi Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217446

Az ÖBB gyártója is a Talentnek, nem csak vevője.

 

Én ezt nem így tudom. Legalábbis az ÖBB Technische Services honlapján semmi erre utaló nincsen. (www.ts.oebb.at) Készséggel elhiszem, hogy igazad van, ha megmondod, hogy hol és mit csinál az ÖBB a Talent gyártásával.

 

Átveszi mind a 60 szerelvényt ( ha jól emlékszem fejből a számra).

 

Elhiszem neked, sem a visszaadásról, sem rendeléslemondásról nem láttam hírt.

20 darab kétáramnemű vonatról van szó, a többi egyáramnemű. És érdekes módon én még nem láttam forgalomban a kétáramneű Talenteket, pedig az első már több, mint 4 hónapja megjött.... 

 

 

Az ÖBB most pénzügyi okokból nem kívánja ezeket átvenni, de ugyanezt a tíz darabot átveszi egy későbbi gyártásból.

Most viszont ebből a bevételből - mint gyártó - az ÖBB is részesedik.

 

Laci bácsi, nekem ebből az jön le (mégha el is hiszem, hogy az ÖBB végül nem mond vissza rendelést), hogy a "rásózás" rész bizony igaz. ne mondd már, hogy nem egy olyan vevőt keresnek a 10 Talentre, ahol a politika részéről van egy ilyen eszetlen beszerzés keresztülverésére...

 

Másrészt: 10 járművel itthon ugyan mi a fenét lehet csinálni? Maximum parádézni lehet, máshoz kevés, függetlenül attól hogy a 10 jámű FLIRT, Talent, Coradia vagy más. Nincs épeszű ember, aki ilyenbe belemegy, hacsak nem akarják nagyon valakik ezt az üzletet megkötni.

 

Nekem valami gyanús.

 

Csabi

Előzmény: Törölt nick (217440)
V63 143 Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217445
? Kevés fizetésésrt bármit.. Csak ha kirugnak a MÁVtól másra is gondolni kell,bár erre nemszeretnék,hamár mv enmlehetek:(
Előzmény: papanatoo (217443)
T.Bánya Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217444

Pisti!

 

Ne háborogj nem vagy Te tenger! :-)

Inkább gyere minden reggel és fotózd az IC gépét, meg a késett Báthoryt, meg a személytartalékot, meg a celli személy Csörgőjét...

 

Előzmény: T.Pisti (217437)
papanatoo Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217443
Reszortossághoz még a tisztképző is elég.
Előzmény: V63 143 (217442)
V63 143 Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217442

Kedves vendégsín! 

Megkérdezem tőled,te talán tudsz nekem válaszolni,hogy a reszortossághoz jó a közlekedésmérnöki v gépészdiploma? És pontosan mit is kell tenni a reszortosnak? Lesz mv gyakorlatom de mennyi ideig? Kérlek válaszolj..

Előzmény: Vendégsín (217439)
papanatoo Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217441

Hajaj! De még millen jót!

 

Rendszámkereten az van "flottakezelés". X db astra, x db vectra, stb.....

 

Na ez jó volt, mind a vevőnek, mind az eladónak!:-((

Előzmény: Vendégsín (217427)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217439
Az meg egyszerüen nevetséges hogy ilyen kis hótól leszakadt a vezeték.

Akkor mi a baj? Tessék nevetni!
Előzmény: T.Pisti (217437)
interizé Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217438

aha.

 

szóval a motorvonatok már a spájzban vannak....

 

:-)))

 

 

Előzmény: Törölt nick (217434)
T.Pisti Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217437

"Nem is volt akkora káosz."

 

Nem te álltál ma reggel 60 percet vonatra várva hanem én meg még sokan. Egy IC 60 perces késése már több mint gáz. De volt olyan vonat később amelyre 120 percet mondtak, így még "szerencsésebben" megúsztam.

 

Az meg egyszerüen nevetséges hogy ilyen kis hótól leszakadt a vezeték. Ha így történt az nagyon szomoru hogy ilyen "minőségü" vezetéket használ a MÁV.

Ha meg nem ettől volt akkor meg elhallgatják hogy mulasztás és nemtörődömség történt. Az biztos hogy az időjárás nem indokolta egyáltalán hogy ilyen történjen.

Előzmény: exmv (217425)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!