Keresés

Részletes keresés

mvjeno Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217502
Hali! Mivel nem találtam megfelelő topicot a kérdésemhez, ezért igencsak ,,OFF,,

ON
Tud valaki magyarázatot adni ,hogy a berakott képek miért nem nyílnak meg új ablakban ?
Off
Mégegyszer elnézést a nem ide illő kérdésért.
Machthaber Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217501

"Megkockáztatom azt a - valószínűleg itt nem népszerű - nézetemet, hogy ez a 10 vonat, egy ritka szerencsés, ALKALMI vétel, és nem kampány vonat."

Nekem inkább az a véleményem, hogy a vétel lehet, hogy alkalmi. Az üzemeltetésük alkalmi-e ahhoz erős kétségeim vannak...

Pár év múlva eldől, igazad van-e...

 

Csabi, fején találtad!

 

Azért az elgondolkodtató, hogy a vétel annyira alkalmi, hogy már a GYSEV sem kér belőle, úgy, hogy nekik ráadásul Burgenland az 1/3 árat bevállalta...

 

Magam részéről dühít az, hogy azért mert valaki/valami nem nyert meg egy boltot, akkor az már pusztán a vesztesség okán, csak jobb lehet, mint a nyertes. És erre rárepül mindenki...aztán meg már idővel el is hiszik...ilyen módszert anno már alkalmazott valaki...

 

Előzmény: bodecsabi (217497)
bodecsabi Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217500
"MInd a gyártó cégnek, mind az ÖBB-nek ÉRDEKE, hogy a MÁV megkapja. és ezért még anyagi áldozatokra is hajlandóak. Kis gondolkozás után a megoldásra rá lehet jönni."

Kíváncsi vagyok, hogy hasonló dologra gondoltunk-e.

Lehet, hogy nagy hülyeség, de én a következőt gondoltam:

A 10 motorvonat beetetés.(30 motorvonatot ilyen áron már én is alkalmi vételnek tartanék. Tizet nem.) A 10 járművel a Bombi megveti a lábát Magyarországon, ami jó alap további megrendelések megszerzésére. Az ÖBB-nek érdeke, hiszen a Taurusokhoz hasonlóan a 10 jármű karbantartását Ő végezhetné (10 járműre fenntartó bázist nem érdemes telepíteni)

Másrészt, ahogy taxxx is írta, 10 járművet nem lehet normálisan használni, így jó indok lenne továbbiak beszerzésére. Én ebben mondjuk szkeptikus vagyok, nem hiszem, hogy lenne pénz továbbiak beszerzésére. (A fodrásszalon gondolom jobban örülne 300 Halberstadtinak). Másrészt a további szériáknál (ha, esetleg...) már vastagabban foghat az a ceruza...

Harmadrészt: Amit Vendégsín ír: Kíváncsi vagyok, hogy a politikusok mit tesznek akkor, amikor rájönnek: ezzel a vonattal nem lehet a választások előtt parádézni. Gondolom, kicsit alábbhagy a lelkesedés.

Negyedrészt: Az mfor-on kívül még nem láttam sehol a hírt, még azt sem hiszem el, hogy tényleg igaz...

Csabi
Előzmény: kod (217481)
huntetsu Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217499
375 1026rol senki tud?
abdhulbin Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217498
Előzmény: Törölt nick (217474)
bodecsabi Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217497
"Megkockáztatom azt a - valószínűleg itt nem népszerű - nézetemet, hogy ez a 10 vonat, egy ritka szerencsés, ALKALMI vétel, és nem kampány vonat."

Nekem inkább az a véleményem, hogy a vétel lehet, hogy alkalmi. Az üzemeltetésük alkalmi-e ahhoz erős kétségeim vannak...

Pár év múlva eldől, igazad van-e...

Csabi

Előzmény: Törölt nick (217488)
tweety83 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217496

Bombardier itt:

http://www.mfor.hu/cikk.php?article=25185&pat=1

 

Szerintem sokkal jobban néz ki, mint ez a Svájci csodavonat

Machthaber Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217495
Megnézhetted volna alaposabban, mielőtt ráversz a billenyűzetre. Egyébként a Sarajevói része a 809-esnek...
Előzmény: HLP (217493)
smith Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217494
http://www.elvira.hu/elvira.dll/VT?v=2917&d=06.02.10
Előzmény: Törölt nick (217485)
HLP Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217493

819 most érkezett, a néhány utasnak pécsi városnézést lehet ajánlani .

 

Én sem találtam ezt a vonatszámot. Kifejtenéd részletesebben?

Előzmény: FOMA (217480)
V63 002 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217492

Bp-Malmö: még régebben a boldogult emlékű Meridian nk gyors.

Szófia-Belgrád-Bp-Pozsony-Prága-Berlin-Rostock-Malmö. Hogy volt-e Szófia-Malmö kocsiis, azt nem tudom. Valamivel a rendszerváltás után szűnt meg.

Előzmény: koller andor (217479)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217491
Bár Repcéék a tartós bérletükkel qrva jól járhatnak, hisz az engedélyesdi nagymacska része a nagytesó dolga lesz.
Előzmény: Vendégsín (217490)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217490

ez a 10 vonat, egy ritka szerencsés, ALKALMI vétel

 

Elismervénnyel dicsérd a medve bőrére! :-))

Előzmény: Törölt nick (217488)
V63 002 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217489

"elég is lesz kiszolgálni ... Aszód-Vác..."

Izgatottan várom. Bár István Gyuri 3 hónapja azt susogta, hogy visszajönnek a Bézék. Ami oda elég is (kivéve ha egyszerre négy osztály megy kirándulni). Busz azért nem jó, mert arra nem tudok biciklivel felszállni. [vicc]

Előzmény: poznamokus (217452)
Carpy Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217487

"Mitől függ, hogy egy vonatnak belföldi és nemzetközi száma is van, vagy csak nemzetközi?"

 

Attól, hogy mennyi bőr van a képen. A nemzetköziekre nem jár termelési támogatás.

 

Előzmény: HLP (217469)
huntetsu Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217486

Meg szeretnek kerdezni, hogy Japan nyelvo Yahoo auctioban van

egy 375・1026 gyozmozdony 20000000yennel.

Valaki nem tudjatok, hogy hogyan jotott Japanba?

Koszonom 

szivats Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217484

"Rendszámkereten az van "flottakezelés". X db astra, x db vectra, stb.....

 

Na ez jó volt, mind a vevőnek, mind az eladónak!:-(("

 

Van A Cégnek egy olyan "ágazata" aminek van 6 területi központja. A 6 központnak van összesen 9 teherautója. Ebból az egyiket most kellett volna vizsgáztatni. Ekkor derült ki, hogy ezek nincsenek bevonva a flottába. Így hát gyorsan (1 nap alatt) eladták őket, és lesz helyettük összesen 3 (három) Astra (személygépkocsi).

 

Tehát vannak még jó üzletek!

Előzmény: papanatoo (217441)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217483

...a rásózás jelző nélkül.

 

Én a kampányvonatoknál arra leszek kíváncsi, hogy milyen gyorsasággal kapnak magyarisztáni üzemengedélyt, hogyan kerül rájuk - hatósági jóváhagyással - a néhány osztrákiában nem használt magyarosch közlekedésbiztonsági berendezés, stb. Mert az eddigiek alapján igencsak fel kell turbózni a hivatali gépezetet, hogy a szükséges mennyiségű papírokkal alátámasztva gördüljön a vonat (talán az önkormányzati választásokra). :-))

Előzmény: Törölt nick (217474)
kod Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217482
közvetlen pesti kocsi volt Bécstől Aachenbe
Előzmény: Törölt nick (217466)
kod Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217481
Szerintem a 10 Talent felajánlását is (nem magyar) politikai érdekek, a bölcs előrelátás motiválja. MInd a gyártó cégnek, mind az ÖBB-nek ÉRDEKE, hogy a MÁV megkapja. és ezért még anyagi áldozatokra is hajlandóak. Kis gondolkozás után a megoldásra rá lehet jönni. Hogy ez konkrétan mit jelent, azt nem mondom meg, mert lehet, hogy az egésznek semmi köze a valósághoz, csak a képzeletem szüleménye...
Előzmény: Törölt nick (217474)
FOMA Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217480
819 most érkezett, a néhány utasnak pécsi városnézést lehet ajánlani .
koller andor Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217479
Volt egyszer egy Bp-Malmö is . A Csárdásban ment a kocsija. Egy kusett meg egy hálókocsi, ha jól emlékszem.
Előzmény: Törölt nick (217466)
daniel81 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217478
Hülye zöldek!

Megalapozatlanul, szakértelem nélkül pofáznak és tüntetéseket szerveznek!
Nézzük meg Bős-Nagymaros példáját:(

Valakinek nincs vmi jó ötlete arra, h a vasút fő ütőkártyája ne a környezetvédelem legyen, mert ez nem túl biztos háttér;)
Előzmény: poznamokus (217412)
v_peti Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217477

Ezek a kocsik a Wiener-Walzerrel mentek Bécsig, ott meg ráakasztották őket a Donau-Kurier-ra, ami akkor még csak mezei gyorsvonat volt, és nem EN. Olyannyira sima gyorsvonat volt, hogy egyszer a legnagyobb megdöbbenésemre ca. 1995-ben olyan kocsit akasztottak rá, amilyenek belföldi forgalomban is közlekedtek. (8 üléses /10 fülkés másodosztály) A fűtés sem volt valami jó, és borzasztóan kényelmetlen volt, a korábban megszokott* német kocsikhoz képest. :(((

Majndem írtam egy panaszlevelet. Mert Pozsonyig vagy Prágáig még oké, de aki németországba utazik drága pénzért, azt nem ilyen kocsival szállításák!!!

 

*A korábbi években a 6 kihúzható üléses/12 fülkés D-Zug Wagen-ek voltak benne az ülőkocsik.

 

 

 

 

 

_nyunyuka Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217476

Ez ellen azért nem szólok, mert - szerintem - ez a sorozat nem fog befejeződni a tizedik darabnál.

 

A gyár részéről nem, de a MÁV részéről igen, ld. a 9,5 Milkabika.

Előzmény: Törölt nick (217474)
tom-a-hawk Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217475
Ajánlom figyelmetekbe a február 3-án, nyíregyházán készült pár képet.

A kommentárok lengyelül vannak, de úgy hiszem, a tisztelt fórumozókat ez nem fogja zavarni ;)

Üdv!
HLP Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217473
Az nem EN volt, és pótjegy sem kellett rá. :-(
Előzmény: gmarc (217472)
gmarc Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217472
Ja, lehet....igen, én még a régi Veneziára gondoltam, bocs...:-)
Előzmény: HLP (217471)
HLP Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217471
Nono! A Veneziának vannak is csak belföldi kocsijai , Gyékényesen kapja meg őket! 4 db BO kocsi, vagy BKO. A keletibek külön "közvetlen" kocsiként fel is tüntetik a kijelzőn egy külön sorban.
Előzmény: gmarc (217470)
gmarc Creative Commons License 2006.02.09 0 0 217470
A Maestral hoz/visz belföldi kocsikat is, amik akadnak, a Venezia meg nem akaszkodik sehol, minden kocsija nemzetközi.
Előzmény: HLP (217469)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!