Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Technikai kérdés,hét végén nem akartam telefonon zaklatni: keresek vezető oldali ajtókárpitot, ami nem szakadt, és anyós oldali karfát, mert felül kiszakadt az ajtóból. Továbbá ha van, indexrelét
Ígértem, hogy ha sikerül meggyógyítani a JTD-m alapjáratát, beszámolok róla. Nos, nagy örömömre, most már másfél nap használat után bizonyosan állíthatom, hogy tökéletes az alapjáratom. Több mint egy éve kűzdöttem ezzel a problémával. Utólag is nagyon köszönöm mindenkinek, aki segítő kezet, alkatrészt nyújtott. Valójában helyes volt a Thököly úti szervíz diagnózisa. A nagynyomású szivattyú szabályzó szelepje volt a bűnös. Itt a fórumon hirdetet most SAABSKY, hogy JTD-t bont. Vele vettem fel a kapcsolatot, és tőle tudtam megvenni a szelepet. A csere után rögtön tökéletesen beállt az alapjárat. Egy hónapja volt a műszaki is, így most végre tejesen rendben van az autóm. :)
És azért kellet faragni mert nem is lehet kapni újat, vagy lehet csak éppen drága? Attól hogy áll benne a benzin szerintem nem lenne szabad, hisz jó esetben a gíárból kigurulva folyamatosan van benne benzin. Inkább akkor már az évek múlásával elöregszik. Vagy esetleg a tankszellőzés befolyásolná ennek a guminak az élettartamát. Most lehet keverem, de tesód mondta múltkor hogy egy benzintankot kitakarított,a tiéd volt az?
Konkrétan egy másik benyapumpa hasonló alkatrésze lett oda faragva, de az eredetivel is ez volt a helyzet.A különbség annyi, hogy az eredeti az darabosabban mállott, ez a mostani meg finomabb szemcsékben..
És nem lehet hogy amit odaraktataok gumit az nem olyan benzintűrő mint az eredeti volt. Mert nekem úgy rémlik mintha valami gumiharangból lett volna odafaragva valami.
Azon gondolkodtam, hogy ez vajon Kappa-specifikus dolog-e, vagy pld. túl sokáig áll a benya tankban a gázhasználat miatt, avagy szimplán normálisnak tekinthető egy koros és sokat futott verdánál.
Tapasztaltatok már olyat, hogy a benzinszivattyú és a háza között lévő fekete gumiágy málik és iszapszerű trutyivá alakul?Faszányosan el tudja tömíteni a pumpa benzinszűrőjét.