Nagyon érdekes lesz azt látni, hogy a kormány hogyan találja meg az egyensúlyt a megszorítások nélküli gazdaságpolitika és a fenntartható költségvetési kiigazítás között - fogalmaznak a Morgan Stanley londoni szakértői legfrissebb, Magyarországról szóló átfogó elemzésükben. A "Magyarország: befektetői iránytű" címmel ellátott terjedelmes anyagban az elemzőház közgazdászai azt állítják, hogy a reformprogram hiteles végrehajtásával akár még felminősítést is kiharcolhat Magyarország, ám nem csak az adósbesorolás miatt rendkívül fontos a tervezett csomag. A márciusra ígért, a költségvetést strukturálisan javító intézkedéssorozattól is függ ugyanis, hogy mennyire tud csökkenni a piacok által árgus szemekkel figyelt (az idei évben már jelentősen mérséklődő) adósságráta.
Példátlannak nevezte az Európai Unió történetében Joseph Daul, az Európai Parlament (EP) legerősebb, néppárti frakciójának vezetője lapunknak adott interjújában azt a politikai indíttatású aknamunkát, amelyet az Európai Parlament magyarországi, szocialista képviselői folytatnak a saját országuk uniós elnöksége ellen a január elsején elfogadott médiatörvény ürügyén.
Ha a biztonság a fonjtos neki, akkor nem is értem miért nem ilyennel furikázik:
Páncélozott Audi A8L
Senki sem szeretne olyan helyzetbe kerülni, amikor szükség van az Audi A8L Security különleges extráira, de ha mégis, hálás lesz a precíz német mérnökök munkájáért.
Négyszázötven munkaóra alatt készül el az A8L páncélozott változata, hétszázhúsz kiló pluszsúllyal. Ebből csak az ablakok 300 kilót nyomnak, de a többit sem aprózták el: az Audi teljesíti a VR7 biztonsági szabványt, ami két kézigránát egyidejű robbanása ellen is védelmet nyújt. Ha ezután méregből alágyújtanának a limuzinnak vagy gáztámadás érné, két oxigénpalack tudja biztosítani a friss levegőt a bent ülőknek.
Amennyiben mindezek ellenére menekülésre kényszerül a sofőr, a defekttűrő abroncsok 80 km/h-ig gond nélkül használhatók levegő nélkül is, de az igazi önbizalmat az 500 lóerős W12-es adhatja: a súlytöbblet ellenére 7,3 másodperc alatt gyorsítja az 5,27 méter hosszú batárt százra, 210-es végsebességet tud, és ezért cserébe csak 13 litert kér száz kilométerre, ha hihetünk a gyári adatoknak. Bár feltehetően nem a fogyasztásáért fogják megvenni a biztonságot kedvelő tulajdonosok.
Két héten belül leadja szolgálati gépkocsiját Lázár János. A Fidesz frakcióvezetője, Hódmezővásárhely polgármestere ezt pénteki siófoki sajtótájékoztatóján közölte.
Hozzátette, a jövőben nem kívánja senkinek a szolgálati gépjárművét igénybe venni.
Lázár János kedden még azt mondta, hogy a választók dönthetik el, megéri-e nekik, hogy egy 450 lóerős luxusautóval jár. A politikus szerint a tízhengeres Audi S8-as kiválasztásánál a márka nem, csak a biztonság számított. Naponta ingázik Hódmezővásárhely és Budapest között, havi hétezer kilométert tesz meg, ehhez pedig biztonságos autó kell neki, mondta.
Az autó bérleti díját felerészben a hódmezővásárhelyi önkormányzat, felerészben pedig a Fidesz-frakció fizette, így állták a havi 600 ezer forintos bérleti díjat és a havi 300 ezres üzemanyagköltséget.
Az Egyenlítő blogon [1] közzétett fotó szerint az Audin lézerblokkoló is volt, ami arra szolgál, hogy semlegesítse a trafipaxot. A rendőrség tájékoztatása szerint egy 1993-as kormányrendelet sorolta fel korábban a közbiztonságra különösen veszélyes tárgyakat, a listán szerepelt a lézerblokkoló is, mint "gépjármű sebességmérő készüléket jelző vagy zavaró eszköz". Ez a kormányrendelet azonban 2003. október 27-ig volt hatályos, azóta az ilyen eszközök behozatalát, gyártását, kereskedelmét, birtoklását nem tiltja hatályos jogszabály."
A kurva anyád.
Egy 12 milliós mezei A6-os nem elég biztonságos? Vagy az csak 220-al bír maximum menni.
Szóval mint megtudtuk nem a teljesítmény miatt kellett neki V10-es S8.
Pont ezért választotta az S8-ast! Az kevésbé meglepő mint ha egy Gallardoval furikázna föl s alá. Mer' egy Audi biztosan kevésbé tűnik föl a hülye parasztnak.
Neki pont a Lambo motor volt a lányeg, ahogy a TC-n is kemelték. Száguldozni akart, csak úgy gondolta nem szedi össze parlamenti költségtérítésből, hanem az országgal meg Hódmezővásárhellyel fizetteti ki.
de pont, hogy az audin van a lényeg. amíg ekkora szarban van az ország, és pont a tisztelt vezetőink miatt, addig basszák meg és ne parádézzanak luxusautókban. komolyan a fasz kivan azzal, hogy úgy tűnik, hogy kegyet gyakorolnak azzal, hogy beültek a parlamentbe, hogy azt kell hallani, hogy a "szakértelmet" meg kell fizetni. amit ezek a gyökerek produkálnak, azzal egy multitól egy fél év alatt basznák ki őket. persze fizessük meg a nagy szakértelmüket, közben csak egyetlen moszkvai épület eladásával bukott az ország hétmillárdot (!!), amiben benne volt még az igen tisztelt külügyminiszter asszony is. vagy hogy elbaszódik a 622 milliárdért épített alagút! normális helyeken ezért bilincs járna! vagy kötél.
Azért az elég furcsa, hogy valaki ebben az országban él, és nem tudja, hogy sok mindent elviselnek a zemberek, de a parádézást nem tolerálják, ha a saját seggük közben kilóg a nadrágból. Járna egy hótt'közönséges Passat-tal és kész.
Vagy ahogy a mondás tartja, nem az a gond, hogy belepisil a medencébe, ezt sokan megteszik, de ő a rajtkőről.
Két héten belül leadja szolgálati gépkocsiját Lázár János. A Fidesz frakcióvezetője, Hódmezővásárhely polgármestere ezt pénteki siófoki sajtótájékoztatóján közölte. Hozzátette, a jövőben nem kívánja senkinek a szolgálati gépjárművét igénybe venni.
kiváncsi vagyok ezek után milyen kocsival fog járni, hisz neki csak a biztonság volt a fontos :-)
eddig havi 6kiló bérleti díj+3kiló benzin pénzt költöttünk a drágára, a bérleti díj akkor ugrik, de nem lepődnék meg, ha a benzin pénzen kárpotólná magát
nem csak az volt a baj ezzel, hanem, hogy mikor megkérdezték, hogy nem érzi-e trének, hogy az ország legeladósodottab városa fizeti a luxuskocsiját (amiből egyébként az alapmodell is tartalmazza az összes biztonsági berendezést, tehát a +tízmillió már csak kényelem meg luxus), akkor volt pofája azt mondani hogy őt megválasztották a helyi polgárok, tehát igenis egyetértenek azzal, hogy jár neki a verda.
bazmeg az anyád, ha egy kecskét indított volna a Fidesz, akkor is leverte volna az ellenfeleit simán, meghát gondolom nem volt benne a helyi választásiprogramban, hogy a nép fizeti majd az autócskát. komolyan mondom az ember esze megáll. pont olyan bicskanyitógató mint a hülye gyurcsányék idejében.