Keresés

Részletes keresés

poznamokus Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217591
Na igen, egyszer bemondták a szolnoki személyen kőfelső előtt, hogy Abony következik. Azóta nem nagyon hallottam, hogy a hangos utastájékoztatást valamikor is használták volna (nem is baj)
Előzmény: Vendégsín (217583)
Machthaber Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217590

Most ment az RTL Klub Híradóban, hogy a reggeli elővárosi vonatokon a 100-as vonalon nincs fűtés.

A MÁV tud róla de nem tudnak tenni semmit.

Ez korrekt válasz. Nincs mellébeszélés.

 

Ez már igen! Felvette esetleg valaki Imrénket???

 

Érdekelne, mert sajna lemaradtam róla... 

Előzmény: m61019andras (217563)
poznamokus Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217589
Gondolom nem errefelé utazol, mert a 120-as vonal az utóbbi időben kísérleti telepe volt a különböző posta-Bhv-knek. A legelső, evo1 az még Hatvan felé járt, majd jött az evo2, ahol a kétszemélyes ülésnél már volt kuka, később ez lett az első posta-bhv, majd jött az evo3, ahol már nem volt külső lépcső, hanem a legalsót is lefedte az ajtó (bocsi, de nem tudom jobban megfogalmazni), majd most fut az evo4, ahol már minden ablak lehúzható. Evo5? - lesz függöny?
Mindenesetre egy jól fűtő régi, nosztalgia-bhv-ban télen melegebb van, mint a postában.
Előzmény: Vendégsín (217587)
mestska Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217588

Elnézést a reklámért, egy ismerősöm - lelkes gyűjtő - kért meg, hogy hívjam fel a figyelmeteket rá, azt hiszem többetek találhat nála számára megfelelő vasutas relikviát. Idéznék a leveléből:

 

 "Elsősorban a Magas Tátra közlekedésével kapcsolatos eredeti papír és
egyéb régiségek érdekelnek ( nem cska a közlekedés ,de a Te
ismereteid főleg ezirányúak , a turizmus, gyógyítás,télisport , 
épületek, szóval minden érdekes lehet )
pl
térkép
Tátra környéki menetrend
vonatjegy/jagy
képeslap
reklám
fotó
levelezés
számla
közlekedési relikva
stb,stb
és főleg 1920 elöttről .

Ha tudsz ilyet magadnál ,esetleg ,aki bír ilyenekkel és természetesen
érdekes/értékes régi csereranyagért hajlandó megválni ezektől ,kérlek
tudasd velem. Sok minden lapul a dobozaimban ilyen célra félretéve."

 

---------------------------------------

Ha valakit érdekel esetleg részletesebben a dolog, az itt megadott címemre nyugodtan írhat.

 

 

Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217587
Amikor megjelentek, telente hidegebb volt, mint a kéthetes interfrigo járat, mostanra pedig eljutottak odáig, hogy már minden ablak lehúzható, mert azóta rájöttek, hogy a légkondi a lehető legnagyobb baklövés a kocsiban, mert általában télen hűt, nyáron fűt.

Ez így tulajdonképpen nem igaz! © Dr. Torgyán.

Egyrészt nincs légkondi. Légfűtés van. Ez nyáron szellőztetne. Arra rekkenőben képtelen. Viszont, mint fűtőberendezés, a posta Bhv-ken - még - elég jól működik. A tárgyilagos médiában a megszokott szinten volt ez a riport is tárgyilagos.
Előzmény: poznamokus (217576)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217586
A tul sok laposodás meg simán lehet az indokolatlan, nem utasított gyorrsfékezésektől, amik a legnagyobb bajok velük...

Ettől a legkevésbé. Egy jól nevelt fékrendszer ekkor hajlamos a legkevésbé kerékcsúszásra.
Előzmény: Törölt nick (217571)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217585
Ott, ahol általában. Szarból nem lehet várat építeni. A kocsik villamos berendezésének lassan több, mint fél tucat szervezethez tartozó kezelője, gazdája van, hála az átszervezgetéseknek. Jelentgetések mindenkinek kellenek, pénze senkinek sincs, és mindig a másik három-négy fél a hibás.

Viszont nem kell megijedni.
Nem lesz ez mindig ilyen rossz. Hamarosan sokkal rosszabb lesz.
Előzmény: m61019andras (217566)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217584
A Talentek fékjeitül mencs meg Uram minket!!!

Már látom az E. 2. mellé kiadott rendeletek garmadáját.
Előzmény: Törölt nick (217545)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217583
Ha egy vonaton van egy hiba, például nem működik az utastájékoztatás, az már hiba,

Akkor nálunk csak hibás vonat van! Elérte a Bombi is azt, amire mi képesek vagyunk! Itt a helye! :-)
Előzmény: Törölt nick (217541)
tom-a-hawk Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217582
Valóban a Compania Transferoviar Sulzere volt. Alaposan meglepődtem, mert csak átutazóban voltam Nyíregyen, és ritka nagy mázlim volt :) Ha valaki tudja, beírhatná - rendszeresen járnak-e erre, honnan hova, stb...

kb 2 percet tartózkodott a vonat Nyíregyházán: megkapta a menetutasítást, és ment is tovább. Gondolom, Carei felől jött. Céljának Kassát tippelem (?)

Üdv
Előzmény: mk4047 (217540)
Vendégsín Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217581
Nem tudom, mert nem ismerek részleteket. A "mi Flirtünk" se létezik pontosan abban a formában, ahogy nálunk nem lesz.
Előzmény: koller andor (217531)
Nohabf Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217580
Egyetértek!
Előzmény: bizberboy (217578)
poznamokus Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217579
Mindenesetre gondolkozok rajta, hogy ezentúl elektromos hősugárzót fogok télvíz idején magammal hordani. Úgy garantált a meleg.
Előzmény: Nandesz2 (217577)
bizberboy Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217578
Az állandó fűtés-hűtés probléma lejáratja az egész vasutat. A Deveczet már rég el kellett volna küldeni, mert semmit sem tesz a változás érdekében.
Nandesz2 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217577
Az nem légkondi. Nem tudom a pontos nevét, légforgató, asszem, de majd valaki leírja, aki jobban vágja a témát.
Előzmény: poznamokus (217576)
poznamokus Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217576
Egyébként igaza volt a kalauznak, gyárilag valóban úgy működne csak a "légkondi", csak sztem ami a posta-bhvben van, azt ne nevezzük légkondinak. Amikor megjelentek, telente hidegebb volt, mint a kéthetes interfrigo járat, mostanra pedig eljutottak odáig, hogy már minden ablak lehúzható, mert azóta rájöttek, hogy a légkondi a lehető legnagyobb baklövés a kocsiban, mert általában télen hűt, nyáron fűt.
Előzmény: Nohabf (217574)
Nohabf Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217575
Inkább kocsispecifikus.
Előzmény: Nandesz2 (217573)
Nohabf Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217574

Igen erről én is hallottam.

 

Több kolléganőm is utazik a 120-ason nem győztek nekem panaszkodni hogy mennyi kellemetlenség éri őket.

Asszem tavaly tavasszal volt egy olyan sztorim hogy Keletiben felszálltam egy szolnoki ingára.Elég jó idő volt a kocsikban pokoli meleg volt.Lehúztam az egyik ablakot hogy valahogy levegőhöz jussak erre jön a kaller és ledorongol hogy húzzam fel mert nem fog menni megfelelően a légkondni!!:)

Nah gondoltam magamban hogy ez az illető sem vizet ivott:)

Előzmény: poznamokus (217572)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217573
Én ugyan nem vonatozom nap mint nap, de egy héten 2-3-szor előfordulok a 120-ason, én még nem tapasztaltam posta bhv-s ingán fűtés hiányát.
Szerintem ilyen problémák máshol is előfordulnak, ez nem vonalspecifikus szerintem.
Előzmény: Nohabf (217570)
poznamokus Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217572
Mindenesetre a legjobban nyáron fűtöttek felénk a vonatok - nap is, bekapcsolva hagyott fűtés is... Heti egy-egy órás vonatozás felér egy szaunával, és még olcsóbb is.
Előzmény: Nohabf (217570)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217571
A tul sok laposodás meg simán lehet az indokolatlan, nem utasított gyorrsfékezésektől, amik a legnagyobb bajok velük... És az egyik oylan probléma, ami minden szerelvénynél rendszeres.
Előzmény: Törölt nick (217568)
Nohabf Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217570
Én néha Rákoshegyről szoktam beruccanni a Keletibe főleg amikor túrákra indulok, a kora reggel járatok mind ahogy az ímént is említettem teljesen változó képet mutatnak fűtés terén.
Előzmény: poznamokus (217567)
Nohabf Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217569

Attól függ milyen szerelvény megy.

 

Habár ezt sosem lehet igazából tudni mert szinte minden variációt átéltem illetve átvacogtam min a posta-Bhv-s mind a sima Bhv-s kocsikban,teljesen változó hogy mikor van illetve mikor nincs fűtés.

 

Ez a MÁV szégyene!!!

Előzmény: m61019andras (217566)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217568

Ami zürös benne, hogy a Talenteknél túl sok a laposodás, valamit elméreteztek a csúszásvédelemben (vagy a szoftverében),

 

Ami zűrös benne, az a perdülésvédelem (is) legalábbis a jelentés szerint. Egy szo nem volt rola, hogy a Te általad emlitett csúszásvédelemmel hibák lennének.

Előzmény: czzf50 (217564)
poznamokus Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217567
Hát, én Sülysápon élek, és reggel egy ideig volt fűtés, aztán megadta magát.
Előzmény: Nohabf (217565)
m61019andras Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217566
Igazad van, valóban a 120-as vonal volt. Hol a hiba a fűtésrendszerben?
Előzmény: Nohabf (217565)
Nohabf Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217565

Ha jól láttam ez inkább a 120-as vonal volt és Sülysápot mutatták először.

Egyébként télleg botrányosak a reggeli vonatok,amikor túrázni indulok kora reggel általában vonattal szoktam a Keletibe bebattyogni és bizony előfordult jópárszor hogy nem volt fűtés,ha pedig megkérdezték a kalauzt róla csak húzogatta a vállát.

 

 

Előzmény: m61019andras (217563)
czzf50 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217564
Majd valaki elmagyarázza neki. :-)
Előzmény: _nyunyuka (217562)
m61019andras Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217563

Most ment az RTL Klub Híradóban, hogy a reggeli elővárosi vonatokon a 100-as vonalon nincs fűtés.

A MÁV tud róla de nem tudnak tenni semmit.

Ez korrekt válasz. Nincs mellébeszélés.

_nyunyuka Creative Commons License 2006.02.10 0 0 217562
Jót oktatsz ki! :-))))
Előzmény: Törölt nick (217561)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!