Nekem inkább a te hozzászólásod tünik csusztatásnak. Itt egy hónapról van szó. Októberben több Cedet adtak el mint pl: golfot, astrát, focust, aurist, megane-t, .... Akárhogy is nézzük ez nem kis dolog.
Ez a "tetszik az autó - nem tetszik az autó" történetnek lehet alapja. Nekem pl. baromira tetszik az új Fiat Bravo. Kívül-belül csodaszép. Viszont praktikumban a Cee'd fényévekkel megelőzi, gondolok itt a tárolóhelyek számára, méretére, műszerek leolvashatóságára, középkonzol működtetésére, stb. Na meg az 1,6-os dízelmotor is komoly fegyvertény.
Ha olyan autó lenne a piacon, ami annyira szép, mint a Bravo és annyira jó, mint a Cee'd, akkor nem gondolkodtam volna egyáltalán :). Így "csak" gondolkodtam egy picit :)).
a beltérnek a kinézetét fikáztam, nem a praktikusságát. Praktikusságban tényleg verhetetlen. Vásárlás előtt ültem az Auris-ban is, aminek ugyan jóval szebb a beltere, de praktikusságnak nagyon elcsesztek benne jópár dolgot igy nem is foglalkoztam vele: az Aurisban befele lejt az ajtón lévő kartámasz, leesik róla karod. A középső könyöktámasz használhatatlanul alacsonyan van. Az újfajta középkonzolja meg használhatatlan, mert nincs hova pakolni az apróbb dolgokat. Meg az is zavart, hogy magasan van a váltó. Ami még a hab volt a tortán az a jó vastag A és C oszlopok. A Cee'dből jobban kilátni.
Költséghatékonyság, értsd mindegyikből úgyis kihagynak valamit. Ha a többi, amit beletesznek (érthetjük ezen a minőséget is) többet nyom a latban, akkor megveszed.
A Kia cee'd két európai országban is az eladási lista első helyére lépett októberben."
Szerintem inkább szánalmas csúsztatás.... :
Persze, a legtöbbet adtak el belőle.... (egy kis időszakban, importautók küzül, bizonyos szegmensben...)
Itthon meg monjuk Ferrarit adtak el a legtöbbet múlt hét csütörtökön, bizonyos szegmensben, piros színben, a nem hazai gyártású autók közül. Közben meg csak ezt az egyet adták el az egész évben..... :-)
Talán, mert senki sem hajlandó ezért sem várni, sem többet fizetni. Szerdán néztük a kombit, és az asszonynak sem tetszik a kárpitja (engem a kárpit egyáltalán nem érdekel, legyen kényelmes, és ne legyen rózsaszín :))) ), de ő megjegyezte, hogy a Lacetti kárpitja neki jobban tetszik, mind színre, mind tapintásra. Ez viszont nem fog számítani, amikor döntünk, hogy vegyük-e.
Mondjuk az ajtó szebb, ha nem egy fekete az egész, mert az már kezd olyan lenni, mint a H Astra koporsószerű beltere. Node a lényeg, hogy nagyon jó menni vele... :)))
Azt nem értem, hogy akkor meg miért nem vettél valami jobban kárpitozottat?
Jah, mert hogy az drágább, és más tekintetben sokkal kevesebbet kínál? Aha értem, akkor meg miről is beszélünk? Mikor megvetted, tisztában voltál vele mit veszel (az általad borzalmasnak, szerintem inkább praktikusnak nevezett beltérrel egyetemben)...
Én Cee'd tulajként is azon a véleményen vagyok, hogy a kocsi belsejére egyáltalán nem lehet azt mondani, hogy szép, az ajtók belső borítása SZVSZ borzalmas, és ehhez még hozzájön egy abszolút jellegtelen kárpitozás. Az egyetlen ami feldobja az utasteret az a középkonzol.
Aminek kezd normális belseje lenni az a sport belterű SW, ott már legalább a kárpitozás is normálisan néz ki.
Hogy illeszkedjen a felnire, és beférjen sárvédő alá. :)))
Egyébként télire mindenféleképp ugyanazt, ami a gyári (185/65 v. 195/65), EX esetén meg lehet választani, de télire mindig a keskenyebb és ballonosabb gumi a jobb, ergo a 195/65-ös.
Nem szokásom a népítéletekhez kommenteket fűzni, de az gondolom itt meg kell állnom egy pillanatra. Az hogy valaki panaszkodik a fogyasztásra, esetleges zörgésre, valami olyan működésre amit nem várt, nem látott előre, azt megértem. Na de azt, mikor egyesek úgy írnak negatívumokat a belső térről, anyagokról, mintha sosem ültek volna benne előtte, az már nem tudom hova tenni.
Könyörgöm, ezek az emberek hol voltak mikor kiválasztották az autót?! Néha az az érzésem, mintha valami internetes webáruházból rendelték volna...
A belső kialakítás az egyik legfontosabb dolog esztétikai, meg még sok más szempontból. Hogy vesz valaki úgy autót, miközben az gondolja, hogy "csúnya fekete műanyagok az ajtókon és a műszerfalon". Ha ezt gondolnám, meg se venném, hisz nap mint nap ez a környezet fog körbevenni, mikor vezetem az autót.
""Negatívumok: viszonylag magas fogyasztás (város: 8,5-15 l; autópálya 130-nál: 7,5 l, városon kívül 90-nél: 6 l); csúnya fekete műanyagok az ajtókon és a műszerfalon; várhatóan nagy értékvesztés (talán a 7 év gari miatt mégsem lesz akkora).""
2ezer kilométer után ezeket a fogyasztási adatokat sokallni??!!!
Egyébként részvétem neki, én ettől "rettegtem" az elején, hogy valaki jól beletalál..
(mondjuk így az értékvesztési pánik megalapozott...amúgy szerintem nem)
ez nagyon kellemes. fele királyságomat egy ilyen fogyasztásért! a 8,8 is jobb volna már. most egyelőre 10,7 ami gyilkos. mondjuk elég sok volt az araszolás elb. közlekedésű, koncepciótlan fővárosunkban. na asszem ezért kérek egy átvizsgálást. Köszönöm az infókat!