Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

D-box2 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57655

Ezt láttam, de itt valami bowden kuszálódott össze az első ajtóban.

Előzmény: amator11 (57653)
Alec123 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57654

Sziasztok!

 

Scenic II 1.9 dci autóban egy fűzött motor cseréjének mennyi lehet a norma ideje?

 

Tehát mennyi norma idő lehet a:

- kiszerelés a meglévő motornak

- az új motorra az egyéb meglévő alkatrészek átszerelése

- csövek-hűtők-egyéb alkatrészek lemosása tisztítása

- az új motor visszaszerelése, beüzemelése

 

A norma idők érdekelnének!

 

Nem az az idő amivel el lehet dolgozgatni a végtelenségig...

 

Csak annyit szeretnék érte fizetni amennyi a normaidőnek megfelelő munkát foglal magában.

 

Mennyibe kerülhet ennek a motorcserének a munkadíja?

Csinált már valaki ilyet?

 

 

amator11 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57653
Előzmény: D-box2 (57652)
D-box2 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57652

Üdv mindenkinek!

 

Na most meg nekem zuhant be a bal hátsó ablak :-( Visszaolvasva látom, hogy valami műanyag cuccot kell kicserélni, ami 1000 Ft környékén van, de nem találtam róla videót a Youtubon. Persze lehet, hogy rosszul kerestem :-(

bnorci71 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57651

jobb oldal B oszlop

Előzmény: estzo25 (57649)
amator11 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57650

Egy ego kb 210 ft. Egy komplett kapcsolo 2-4.000 ft. Es majdnem annyit kell bontani. Amit en irtam a kapcsolo cserehez viszonyitva plussz 3 perc.

Előzmény: estzo25 (57649)
estzo25 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57649

Köszönöm szépen. Láttam pár ehhez hasonló kapcsolókat ebay-en,aliexpressen,azok nem jók?

Másik: szinkódot hol találom? Ajtóknál nincs....

 

Előzmény: amator11 (57627)
sada sc2 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57648
Sziasztok tudtok segiteni kėne egy szerelö györ moson sopron megyėből 1.9 dci 130le
megàlt a turbo bene vagy is nem tőlt levegöt
fűstöt nem ereget
tatabànyai emelkedön megadta magàt vagy pedig a turbo hòz vezetö gumi csö
leugorhatot
Jelenleg mėg szivò kėnt müködik
userka1 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 57647

Érdekes, szerelő is 75W90-es váltóolajat mondott, holott az összes webshop is 80-as olajat ír. 4500-5000Ft-ra taksálta L-jét, ennyiért hozta volna.

Ennek ellenére (Elf) NFJ 80-asat vettem, 2000-Ft alatt /L.  (Zárjegyes.)

Előzmény: bnorci71 (57563)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57646
Előzmény: amator11 (57645)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 -1 0 57645

Érdekes, nálam csak a fű nő.

 

Milyen méret kell bele?

 

6*6 a méret és 2,5 mm-es gomb utja?

Előzmény: autóbuzéria (57644)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57644

Én még nem vettem mert volt egy marékkal :)

De mondjuk itt is lehet.

Előzmény: amator11 (57643)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57643

Mármint a mikro kapcsolóra gondolsz ami zárja?

 

Hol veszed a kapcsolót?

Előzmény: autóbuzéria (57642)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57642

Érdekes 5 év alatt már 2x körbecseréltem az összes gombot,és már megint csak a bal első jó,ami a legtöbbet van használva :)

Előzmény: autóbuzéria (57641)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57641

A kilincs gombok :)

Előzmény: bnorci71 (57640)
bnorci71 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57640

nem tudom, lehet az is, az én kártyám volt ott az meg szinte nincs használva amúgy is szabadkezes

a kártya gombok nem bírnak 1 évet vagy a kilincs?

Előzmény: autóbuzéria (57637)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57639

Közben eszembe jutott egy másik kihivás is.

 

Beraktam a kínai tolató radart. Tökéletesen működik de:

- gyári scenic tolató radarnál a löhárító betét ki van mélyítve és a szenzorok kicsit felfelé állnak.

 

Nálam ugye merőleges, ami sik uton nem is baj. De ha kapulejáróról tolatok le, vagy emelkedőn fel, akkor a "földet is látja" igy idő előtt bejelez. 

 

nem találkozott valaki ilyen süllyesztett szenzor tartóval, ami módosítja a szenzor vizszintes helyzetét?

amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57638

köszi

Előzmény: autóbuzéria (57636)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57637

Kártya záró gomb?

Nálam nem bírnak ezek a gombok egy évnél többet :(

Előzmény: bnorci71 (57635)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57636

Előzmény: amator11 (57633)
bnorci71 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57635

hátsózár záró gombban cserélt már valaki kapcsolót?

tegnap kicsit megbolondult a jószág kiszállás után állandóan beakarta zárni az ajtókat,gondolom valamelyik záró gomb beragadt, az ajtó kilincsekbe már lett cserélve így nem arra gondolnék első körben

amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57634

Sőt lehet én vagyok a béna, de nekem az sem jön át, hogy melyik hátsó ülés alatti szivargyújtó csatlakozó melyik biztihez tartozik az ülés alatt... :(

 

Mert kipróbáltam két külön biztin van.

Előzmény: amator11 (57633)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57633

Lehet hogy igy van, de ha lementem vagy ránagyítok akkor annyira szétesik a kép, hogy a vezetékjelölések már nem látszanak.  :(

Előzmény: autóbuzéria (57632)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57632

Ugye a rajzon látszik,hogy két különböző helyről kapja a pozitívot a világítás és a szivargyújtó.

Előzmény: amator11 (57630)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57631

Vagyis nekem az összes biztim jó (mértem és cseréltem) és két különböző helyen nem megy, miközben arról a leágazásról van ami megy és van ami nem. 

Előzmény: amator11 (57630)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57630

Ezt olvastam. De ebben (amit szintén te linkeltél) az van, hogy a konzolonlévő segég berendeések biztosítéka.

 

Tehát nekem nem megy a váltó és boxban lévő szivargyújtó (ez lenne a konzol), de a box világítás megy.

 

Tehát a boxba valahogy bejut az áram, csak  nem mindenhová.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=152224318&t=9098903

 

 

Előzmény: autóbuzéria (57629)
autóbuzéria Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57629

Olvasd el Ezt!

Előzmény: amator11 (57628)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57628

Nem igazán értem, a hátsó ülések alatt lévő két ajzat külön biztosítékról megy. Ezek után furcsa lenne, hgoy a boxban lévő és a váltó alatti pedig egyről menne.

 

Logikusan az utastérben 15a bizti van a szivargyújtóknak, az ülés alatt meg 3*10a.

Előzmény: autóbuzéria (57618)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57627

Akkor méggyszer:

 

Scenic 2 (II) ablakemelő kapcsoló izzó égő csere:

 

Itt egy videó, hogy az első kapcsolót hogy lehet kiszedni, csak 1:50-től érdekes.

https://www.youtube.com/watch?v=g9ACYLD16Ic

 

Kell egy kárpit kiszedő (vagy egy lapos étkészletből származó kés, szemöldök csipesz, körömvágó olló vagy kis csavarhúzó.)

 

Az első kapcsoló tartó pattintós, a hátsó csavaros.. A hátsónál a behúzó alján lévő takaró pattentszemet el kell távolítani körömvágó olló hegyével és kicsavarni a csavart, onnan minden egyezik.

 

A kapcsoló tartó elején nagy fül van. Igy oldalról és elölről/és oldalról kell megkezdeni a bontást.

 

Ha kijött letekered a kapcsolóról (vagy el feszegeted) a porvédő borítást. Ez öntapadós, ha később mégsem tapadna szigetelő szalaggal megerősíted.

 

Szétkötöd a kapcsolót a vezetékektől.

 

Felirsz mindent, hogy melyik kapcsoló hol van (elöl szürke, középen barna) és merre néznek a piktogrammok a kapcsolókon.

 

Kipattintod a kapcsolót a helyéről - 2 helyen tartja pöcök - és a kapcsolók lefelé jönnek ki.

 

A kapcsoló takarót (billenő fedél amin a piktogram van) oldalról alányúlva a forgáspontnál mindkét oldalt lepattintod.

 

Lepattintod a szürke/fehér kapcsoló részt.

 

Előlről és hátulról körömvágó olló vagy kis műszerés csavarhúzó segítségével fokozatosa lefeszegeted (lecsúsztatod) az egőtartó barna műanyag foglalatot.

 

Ha lejött az oldalán lévő vályatból visszahajtod az aljára az égő lábát.

 

Kihúzod az égőt.

 

Az új égő lábait szétnyitod és a barna foglalat alján lévő két nyíláson átvezeted (külön nyiláson menjen át a két láb)

 

Az égő lábait visszahajtod a barna foglalat oldalán lévő horonyba felfelé az égő irányába.

 

Elvágod a tetejénél (az égőnél) a lábakat méretre.

 

Óvatosan visszacsúsztatod (fokozatosan mindkét oldalon apránként nyomogatva) az aluminium sinre a barna égő tartót. (Ha nem jól áll, szemöldök csipesszel igazítas a sineken visszarakás előtt).

 

Visszapattintod a fehér műanyagot (ügyelj az irányra)

 

Visszapattintod a kapcsoló takaró fedelét (ügyirelj a piktogram irányára)

 

Bepattindod a kapcsolót a helyére.

 

Visszarakod a porvédő borítást, ha kell szigetelő szalaggal rögzíted.

 

A kapcsolót berakod a kárpitba, elől teljesen told a kárpit alá, kicsit told tovább előre és a hátulját pattintsd be. (Néha nehezebben megy)

 

Hátsőnál a csavart csavard vissza a helyére és takaró pattentet is rakd vissza.

 

Célszerű lerajzoln vagy fényképezni a kapcsolókat minden fázisban, hogy minden a megfelő irányban és helyen működjön. (ne az első helyén legyen a hátsó, vagy ne fordítva működjön.)

 

A képek együtt:

 

Ja és az égő:

 

Condrad webáruházból rendelve 2100 ft a 10 db, igy tartalék is van.

 

3,2*6,4 mm, 50 mA

 

Én nem raktam vissza a kék takarót rá igy picit erősebben világít.

Előzmény: amator11 (57626)
amator11 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 57626

Akkor a szöveg is:

Akkor méggyszer:

 

Scenic 2 (II) ablakemelő kapcsoló izzó égő csere:

 

Itt egy videó, hogy az első kapcsolót hogy lehet kiszedni, csak 1:50-től érdekes.

https://www.youtube.com/watch?v=g9ACYLD16Ic

 

Kell egy kárpit kiszedő (vagy egy lapos étkészletből származó kés, szemöldök csipesz, körömvágó olló vagy kis csavarhúzó.)

 

Az első kapcsoló tartó pattintós, a hátsó csavaros.. A hátsónál a behúzó alján lévő takaró pattentszemet el kell távolítani körömvágó olló hegyével és kicsavarni a csavart, onnan minden egyezik.

 

A kapcsoló tartó elején nagy fül van. Igy oldalról és elölről/és oldalról kell megkezdeni a bontást.

 

Ha kijött letekered a kapcsolóról (vagy el feszegeted) a porvédő borítást. Ez öntapadós, ha később mégsem tapadna szigetelő szalaggal megerősíted.

 

Szétkötöd a kapcsolót a vezetékektől.

 

Felirsz mindent, hogy melyik kapcsoló hol van (elöl szürke, középen barna) és merre néznek a piktogrammok a kapcsolókon.

 

Kipattintod a kapcsolót a helyéről - 2 helyen tartja pöcök - és a kapcsolók lefelé jönnek ki.

 

A kapcsoló takarót (billenő fedél amin a piktogram van) oldalról alányúlva a forgáspontnál mindkét oldalt lepattintod.

 

Lepattintod a szürke/fehér kapcsoló részt.

 

Előlről és hátulról körömvágó olló vagy kis műszerés csavarhúzó segítségével fokozatosa lefeszegeted (lecsúsztatod) az egőtartó barna műanyag foglalatot.

 

Ha lejött az oldalán lévő vályatból visszahajtod az aljára az égő lábát.

 

Kihúzod az égőt.

 

Az új égő lábait szétnyitod és a barna foglalat alján lévő két nyíláson átvezeted (külön nyiláson menjen át a két láb)

 

Az égő lábait visszahajtod a barna foglalat oldalán lévő horonyba felfelé az égő irányába.

 

Elvágod a tetejénél (az égőnél) a lábakat méretre.

 

Óvatosan visszacsúsztatod (fokozatosan mindkét oldalon apránként nyomogatva) az aluminium sinre a barna égő tartót. (Ha nem jól áll, szemöldök csipesszel igazítas a sineken visszarakás előtt).

 

Visszapattintod a fehér műanyagot (ügyelj az irányra)

 

Visszapattintod a kapcsoló takaró fedelét (ügyirelj a piktogram irányára)

 

Bepattindod a kapcsolót a helyére.

 

Visszarakod a porvédő borítást, ha kell szigetelő szalaggal rögzíted.

 

A kapcsolót berakod a kárpitba, elől teljesen told a kárpit alá, kicsit told tovább előre és a hátulját pattintsd be. (Néha nehezebben megy)

 

Hátsőnál a csavart csavard vissza a helyére és takaró pattentet is rakd vissza.

 

Célszerű lerajzoln vagy fényképezni a kapcsolókat minden fázisban, hogy minden a megfelő irányban és helyen működjön. (ne az első helyén legyen a hátsó, vagy ne fordítva működjön.)

 

A képek együtt:

Előzmény: amator11 (57625)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!