Keresés

Részletes keresés

modelitt Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13309
Szevasztok !!
Egy szolgálati közlemény : A szombati Láng Bőrze elmarad !!!!!
Sajnos minden elmarad,a club nap,a börze,mi jön még,szerencsétlen hónap...
Otthon unatkozunk ??
TG72 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13308

Üdv
Hát, akkor ez is olyan mint anno a BR130-as kürtök szerelése ( azonos modelltípusokon belül is vannak jobbosok és balosok is) azon múlt, hogy éppen aznap mi került az összeszerelő nőci kezébe. :- ))

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (13306)
Gashpy Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13307
Igen, próbáltam és szerintem sikerült is. Kicsit macerás, de összehozható.
Én CD-tokot használtam, abból vágtam ki és reszeltem be méretre.

Most nincs kéznél, de ha eszembe jut, amikor hazamegyek, teszek be képet.
Előzmény: ponTT (13273)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13306

Szia,

Erre berliner időszakból tutira nincs szabály.

Találkoztam már olyan kétállásos mozdonnyal, ahol a kasztni egyértelmű aszimmetriája ellenére, két különböző modellnél, nem azonos végeken voltak a számozások.

Sőt ilyen még a korábban méregdrágának számító Beckmann-nál is előfordul.

De elég arra gondolnunk, hogy pl. a Nohabnak sem egyforma a két vezérállása, de a modellen erre utaló nyomot már rég óta nem találunk...

Előzmény: TG72 (13304)
karesz500 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13305
Sajnos arra nincsen tippem, eddigi tapasztalataim alapján, ha szimmetrikus a kaszni, mindegy, hogy hogyan rakod fel.
Előzmény: TG72 (13304)
TG72 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13304

Szia,
Logikus, Én először a motor alatti oldalra gondoltam, de hátha a gyártó másképp szerelte ?  :-)

És melyik oldalra esik az 1.-es ajtó?

 

 


 

Előzmény: karesz500 (13303)
karesz500 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13303
Szerintem nem mindegy. Mégpedig azért, mert ott kell lennie a tapadógyűrűnek, ahol nagyobb a "tengelynyomás". Így hatékonyabban fejti ki áldásos tevékenységét.
Előzmény: TG72 (13301)
karesz500 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13302
Gratulálok! Nagyon hangulatos! Egy-két utas, jármű, és életre kel a mű. Remélem további képekkel örvendeztetsz bennünket!
Előzmény: Holgery (13291)
TG72 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13301
  Üdv Mindenkinek!

Érdeklődni szeretnék a szerelőmesterektől, hogy a BR 221-es mozdonynál gyárilag melyik oldalon van a tapadógyűrűs kerékpár a motorhoz viszonyítva alatta, vagy a túloldalon (tudom, hogy tök mindegy, de azért érdekelne :-)  ??

És az 1-es, ill. 2-es ajtó hogy áll irányhelyesen?
A segítségeket előre is nagyon szépen köszönöm!

gkiri Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13300

Kedves Mindenki!

 

Ugye tudjátok, hogy

 

             NEM LESZ TOPIKTALÁLKOZÓ HOLNAP!!!,

 

elhalasztottuk januárra.

Kérem, senki ne jöjjön és értesítsetek mindenkit, a termet is lemondtam!

 

TG72 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13299

Üdv!

Gratulálok, nagyon esztétikusan és aprólékosan kidolgozott sziklás rész. Le a kalappal, kíváncsian várom(várjuk) a további képeket is. :- )

Jó munkát!

 

 

 

Előzmény: Holgery (13291)
john07_doki Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13298
Gratulálok, nagyon szép!!
Előzmény: Holgery (13291)
Holgery Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13297
A sínfesték.

A sziklák gipszből vannak öntve, részben Noch öntőformába, részben spaklival felhordva vésővel megformázgatva. Van egy Noch-os vízbázisos festő szettem azzal próbálok a hófehér gipszből élethű sziklaszint kihozni.
Az alagútban lévő vágányokhoz viszonylag jól hozzá lehet férni, alulról ugyanis nem zártam le a hegyeket formázó bordákat.
Előzmény: BaTTka 1 (13293)
gumidani Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13295
Nekem is tetszik. Én is kérdezek. Az alagútban levő pályarészhez hogyan tudsz hozzáférni?   
Előzmény: Holgery (13291)
BaTTka 1 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13294

Csíkos Mester!

Jól értem hogy az EDU-3 menetszabályzóval mozdony digitalizálással együtt nem egészen 20 ropiból van egy digitális rendszerem? Megtudhatnánk erről valami bővebbet? Feltehetném ezt a kérdést ugyan a digi topikon is, de hát iTT vagyok oTThon! Eddig PWM-2 ben gondolkodtam, de most elbizonytalanodtam.

Üdv:Batka

BaTTka 1 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13293

Tényleg, ezek igazi kövek, vagy valami imitáció? Én is terveztem egy kis sziklás hegyoldalt a leendő asztalomra, bár amióta fában utazom úgy döntöttem hogy egy kis erdővel helyettesitem az alagutat. Az erre felé sűrűbben előfordul mint alagút. Bár sosem lehet tudni....   A síneket mivel fested? Tök jó! További jó(sok) munkát hozzá!

Üdv:Batka

Előzmény: Holgery (13291)
BaTTka 1 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13292
Dögös lesz! Nagyon jó az a sziklás hegyoldal. Meg úgy az egész. Csak így tovább, mi meg várjuk a további képeket!
Előzmény: Holgery (13291)
Holgery Creative Commons License 2008.12.10 0 0 13291
Kedves TT-sek!

A legutóbbi Topik talin igéretett tettem, hogy ha már érdemes feltenni képet az épülgető asztalomról akkor megteszem. Nos két fotó, a kis kétvágányos állomásomról. A kezdeti fázis az első képen, a mostani a másodikon. Persze ez még nem kész, de halad.
john07_doki Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13290

Üdv az Uraknak, a kedves feleségeknek kézcsókom! :))

A napokban hozzájutottam egy BTTB-s, elég romos angol váltóhoz. Alapvetően egy óriási bajom van vele (attól eltekintve, hogy darabokban van). Hiányzik az egyik, a képen látható réz, vezető lemezke belőle.

Nincsen valakinek véletlenül egy ilyenje feleslegesen? Át-, ill. megvenném.

Köszi!

pedro210 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13289

A övőben igyexem pontosítani!

De sajna még elég hülye vagyok bizonyos dolgokhoz, mint majom az ÁBC-hez.

Igyexem fejleszteni ismereteimet, hiszen elhatározott szándékom építeni egy szép terepasztalt.

Szép estét minden fórumozónak! :)

Előzmény: Törölt nick (13282)
kozma555 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13288

Köszönöm!

Lehet,hogy majd megy valaki hozzád ezügyben.

Előzmény: Törölt nick (13287)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13287

OFF

Most adtam el az utolsó "akciós" dekodert a készletből. 9.000Ft dekóderestül, vagy akár lehet hozni is a dekodert, akkor 1.500Ft.

ON

Előzmény: kozma555 (13286)
kozma555 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13286

Üdv Csíkos Mester!

 

Lehet itt OFF méretről érdeklődni?

Hogyért van most nálad egy H0 PIKO tau digitalizálása?

 

Köszi előre is!

 

Üdv:András

DB AG Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13285

Sziasztok!

S.O.S. Desiro tapdógyűrűre van szükségem!!! Akinek van az szóljon,vagy dobjon egy mailt: peugeotmate@gmail.com

ponTT Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13284
A szakaszolón túl se előre se hátra, az egyenirányító visszaenged.
Előzmény: Törölt nick (13281)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13283
Előzmény: Törölt nick (13281)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13282

Haragszom? Ééén???:-))))

Ha kérdésed van, tedd fel nyugodtan. DE itt a fórumon kicsit pontosítsd, pl. azzal, hogy mire gondoltad felhasználni.

Előzmény: pedro210 (13279)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13281
Szerintem kevered a szakaszolót az egyenirányítóval. nem?
Előzmény: ponTT (13280)
ponTT Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13280
Az ütközőbak felőli végére építsd be. Így biztos nem szalad ki a vonat a pályaudvarról!
A csonkát tovább szakaszolhatod, tolató-kíhúzó mozgások szabad végzése céljából.
Pl . fejállomáson
pedro210 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 13279

Köszi és ne haragudj a hülye kérdésekért. Most kezdem ízlelgetni a modellezés fortélyait. Remélem sikerrel fog menni...

A linket meg nagyon köszönöm!!

Előzmény: Törölt nick (13277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!