Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63085

Ezeknek a 90%-át észreveszi az ember használat közben valamilyen formában és viszi a szervízbe. Akarata ellenére "karbantartja". Égéskimaradás, rossz lambda stb.

Előzmény: BmS1 (63083)
sooty Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63084

Ezt ismernünk kellene. Theo féle váltógombja van. Ez az a 6 sebességes amit itt annó az egyik kolléga "szögelt" össze?

 

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_2.4_tds_le_6_sebesseges-6213240

 

 

 

BmS1 Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63083

ez csak szerencse, hogy a vesztesége ennyi, (az előző gazdái nem hajtották szét) 

Ezt a rendszeres olajcserén kívül semmilyen karbantartással nem lehet befolyásolni

 

Ez szvsz. nem így van.

Azért elég sok karbantartáshiányos autóval találkozhatsz, ahol a motor állapota azért olyan, amilyen, mert nem figyeltek oda rá.

 

Pl:

-ha a bef.szelepek nem egyformán szállítanak, a szegényebb keverékkel futó henger túl melegen fut, akár a dugattyútető olvadása is bekövetkezhet. Időszakonként célszerű az ellenőrzés, tisztítás.

 

-ha a lambda-szonda elszáll ("lemegy negatívba") a keverék túl dússá válik. Hosszabb távon ez lemoshatja az olajat a hengerfalról, intenzív kopás indul meg.

 

-ha a kopogás-szenzor nem működik megfelelően, detonációs égés keletkezik, ami jelentős motor-élettartam csökkentő kockázattal jár

 

-ha nem tartják be a turbó-visszahűtési szabályokat, az olaj megég, ez nemcsak a turbó élettartamát befolyásolja, hanem az összes érzékeny kenési helyen megjelenik a hatása, pl. hidrotőke, hengerfal-dugattyúpalást kapcsolat, stb...

 

-ha nem megfelelő típusú, (hőértékű), állapotú gyertyával járnak, az elektródák olvadhatnak, a testelektródák leválhatnak, megdolgozhatják a dugattyúpalástot

 

-ha a gyújtásrendszer bármilyen elemének hibájából időszakos égéskimaradás keletkezik, az el nem égett benzin lemossa az olajat a hengerfalról, intenzív kopás jelenik meg

 

-ha falls levegő jut az égéstérbe (jellemzően pl. a bef.szelepek tömítőgyűrűje mellett) az adott hengerben szegénykeverékes üzem jön létre, intenzív hőfejlődéssel

 

....

 

Szóval. Egyáltalán nem mindegy, hogy a motor karbantartott-e, vagy sem.

 

 

Üdv.

Kappa20vT Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63082

Ha egyszer látnád életben is az autót, akkor azt is látnád,hogyegyáltalán nem ül a fara. Nem1 kép után értékelnél.

Előzmény: V.I.S Major (63080)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63081

Bizony, nagyon feldobja a bringát.  Anno (vagy öt - hat éve) úgy majd a nyugati határig autóztam a Thesis felnikért. Jó koszosan megkaptam őket (csak azért nem hagytam ott az eladónál, mert ráment egy napom meg sok benzinem) és Tatárlaki márkatársunk segített ki műanyag zsákokkal meg csomagoló anyaggal, hogy ne legyen tiszta trágya az autó.

(Akkoriban Tatárlakié volt talán a legszebb állapotú Kappa.)

 

Mit meg tesz az ember 4 felniért :-D De még ma is gyönyürűek.

Előzmény: V.I.S Major (63076)
V.I.S Major Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63080

Amúgy ami a hátsó ülésen volt az valami fém állvány v kondipad szerúség s nyomja rendesen a hátsó futómúvet, vagy a rugók fáradtak s azért ül picit a fara? ciao

Előzmény: Kappa20vT (63075)
probody Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63079

Igen ez csak szerencse, hogy a vesztesége ennyi, (az előző gazdái nem hajtották szét) 

Ezt a rendszeres olajcserén kívül semmilyen karbantartással nem lehet befolyásolni, ez meg természetes házilag is és mindenki meg tudja csinálni.

JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63078

Nálad minden oké mostanában autóügyileg?

Előzmény: DVlad (63077)
DVlad Creative Commons License 2012.09.29 0 0 63077
Egyszeruen szerencsés vagy. :DDD
Előzmény: Kappa20vT (63075)
V.I.S Major Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63076

Üdv! Minden tiszteletem! Gratulálok a járgányhoz!

Azok ott Speedline felnik rajta? Igencsak mutatósak!

Előzmény: Kappa20vT (63075)
Kappa20vT Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63075

Mint már régebben is irtam, alkatrészben és szerelésben is a profikra bizom az auto karbantartását  Most kiderült az autó tél elötti átvizsgálása során is, hogy ez meghálálja magát. Biztos vagyok benne, hogy még is így olcsobban jövök ki mintha csak a hirtelen jött hibákat kezdeném javítattni. Volt aki azt mondta miért cseréltettem a komplett futómü szilenteket egyszerre,de én azt mondom megérte mert mindenféle hang nélkül suhanok az úton és a 20vt ereje is jobban kapaszkódik

Előzmény: BmS1 (63074)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63074

Talált, süllyed :-)

Előzmény: sutto (63070)
probody Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63073

Én biztos kevertetnék színkód szerint egy 300ml-es sprayt és lefújnám, nem így árulnám. Több autómat javítottam így részlegesen, lakkozva,összepolírozva alig észrevehető utána és megvan 2.500ft-ból.

Előzmény: Alfás Theo (63072)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63072

No és ez egy jtd pezsgő színű kappa, ami mától eladó:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_2.4_jtd_ls-6209677

 

Előzmény: Alvarez81 (63069)
Ambassador Kappa Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63071

Az vicc, hogy minden képet meg lehet a cikkben nyitni, csak pont ezt nem! :(

Amúgy látszik rajta, hogy picit viseltes a hátulja, szépen pereg róla a festék, lassan eléri az "A" országjelzést is.

Előzmény: Alvarez81 (63069)
sutto Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63070

Csak nem egy 20vT  pirosra festett szelepfedéllel? Nagy dobozzal a csomagtartóban?:-)))

Előzmény: BmS1 (63068)
Alvarez81 Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63069

A gyorsan kopó festék csapdájában

Ha valaki nagyon akadékoskodik, akár százezer forintot is fizethet. Rengetegen autós kap váratlanul kerékbilincset, de a felügyelők mérlegelhetnek. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Na milyen kocsi van a képen elbújva? Még mindig egyből kiszúrom bárhol...

BmS1 Creative Commons License 2012.09.28 0 0 63068

 

Urak.

 

Egy szép Kappa.

176e km-nél 5% veszteség!! Baromi jó érték, minden hengerben ennyi.

 

Van gazdája. Előtte is volt.:-D

Szeky JTD Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63067

 

Üdv!

 

Beszéltünk már telefonon, ha nincs chiped hozzá, akkor a kocsim nem indul el. (Mondtad hogy kulcsod nincs hozzá.)

Előzmény: SAABSKY (63040)
SAABSKY Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63066

Üdv!

 

Sjnos csak egyben tudom adni,3eft!

Előzmény: "The man" (63042)
SAABSKY Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63065

Üdv!

 

2.4 JTD alkatrészek,motor,hengerfej,porlasztók,túrbó,stb

Karosszéria elemek,belső,(első ülés már nincs),km óra,klíma panel váltó box,stb

Futómű alkatrészek,80-90% fékbetétek,stb

15" lemez felni 3db.

06705905759

 

Dolce vita!

DVlad Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63064
Az igaz. :DDD
Előzmény: BmS1 (63056)
DVlad Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63063
Ezek közül melyik érdekes?
Előzmény: Törölt nick (63057)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63062

Igen, de az már nagyon a legvégén volt szerintem. Ha jól rémlik akkor 2002-ig volt a Maggiora-nál gyártva, de utána már csak egy faceliftelt végső verzió ment pár évig. Nekem az annyira nem is tetszik - sőt már a harmadik féklámpás sem igazán.

A jelenlegi reg.adó rendszerben úgy is a '96-os példányokat éri meg leginkább behozni, vagy a 2000 körülieket - amik már EURO3-as motorral szereltek. A '95-ösök pedig állítólag még kiforratlanok voltak - sok széria hibájuk van.

Olyant is olvastam több helyen, hogy a Barchettákba került motor tulajdonképpen egy "levágott" ötödik hengerű Kappa alapú blokk-on alapul. Legalább emélkezteti az embert egykori kappájára :)..

Előzmény: granturismo (63061)
granturismo Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63061

Naja.

De figyelni kell, mert a koszorúsemblémás Barchettákat már nem Chivasso-ban rakták össze.

Mivel közben csődbement a banda:-(((

Előzmény: Törölt nick (63057)
granturismo Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63060

Jólvan BmS!

 

Persze, elsősorban autógyógyász vagy.

De azért másodsorban üzletember:-)))))))

Előzmény: BmS1 (63056)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63059

A valós időt kiszámlázni ilyen esetben képtelenség.

A tényleges időráfordításnak kb. 30%-át fizette, a többit elvitte az ördög :-D

 

Előzmény: sooty (63058)
sooty Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63058

Már olvastam, szép történet. Itt a kollégáknak is ajánlottam, hogy okuljonak, sőtt kedves feleségem is nagy ámulattal olvasta.

Csak egy dolog érdekel, de nem rám tartozik, és ne is mond el: mennyibe került ez az audis srácnak.....

Konkrétan arra gondolok, hogy nem érte volna meg neki jobban egy kintről hozott donor autó?

 

 

Előzmény: BmS1 (63055)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63057

Hát őő izé :) - Golf GTI, Ford Escord XR3, Opel Kadett GSI, Lancia Thema Turbo stb..

Dobjál rá még 340 ojrót és vegyél te is egy Barchettát - akkor tudunk GT-vel és néhány Delta integrale EVO-s márkatárssal közösen "Maggiora Gyár kisszériás termékei" találkozót szervezni :))..

Előzmény: DVlad (63052)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63056

Na ja. De Te nem is fáradtál el annyira az idevezető úton :-D

Előzmény: DVlad (63053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!