Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Chapi Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11020

Ma délelőtt átvehettem a gépet !

Kedden érkezett a kereskedésbe és tolatóradar beszerelésével is, akár már tegnap délután  elhozhattam volna.

Szegény Cerka társunk esetében, valami turpisság van a dologban.

 

Azt kaptam, amit vártam !

Egy konzervatív, de modern, jól autózható, dinamikus, jól összerakott, jól felszerelt, igazi családi autót, amely sok dologban übereli a nagy nevű kategória társakat.

Korrekt márkakereskedés (Kaposvár) , korrekt ügyintézés, korrekt autó !

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11019
Ugye, autóvásárlásnál mindenképpen veszteséget vásárolunk.
Megoldás:
Minimális önrész, hosszú futamidővel a hitel,(4% THM pld) +cascót kötni. (olcsó!)
Álljon benne a bank pénze, a kockázat pedig a biztosítóé.

A pénzed meg befektetni, nem az elején belelocsolni a kocsiba az összeset.
Veszíteni ráérsz akkor, mikor eladod a kocsit, vagy kicseréled, nem mindjárt az elején. Ez több év is lehet, addig meg termel a lóvé NEKED évi átlag kb. 20%-ot legalább( nem a bankban persze, van annak sokkal job helye is)
Addig is van kocsid is, meg pénzed is. Baromi jó érzés az anyagi biztonság!!! :-D

Nekem legalábbis piszok jól működik, megcsináltam magamnak.
Ajánlom.


Előzmény: Törölt nick (11018)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11018
"Ilyen hitelnél már a szalonból kihozatal után kevesebbet ér a kocsi, mint amekkora a tőketartozás."

Kivéve, ha az ember tudatában van ennek, és felkészül arra, hogy mit kell csinálni, ha egyben ki kell fizetni az autót valami miatt...
Előzmény: zotty1 (11017)
zotty1 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11017
Ilyen futamidejű és összegű hitel mellett persze hogy alacsony a THM, és még kapsz is rá kedvezményt.
Bár gratulálok annak, aki 10% önerővel 10 éves hitelt vesz fel. Ilyen hitelnél már a szalonból kihozatal után kevesebbet ér a kocsi, mint amekkora a tőketartozás.
Előzmény: Törölt nick (11014)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11016
Nézd meg pl. a két 1,6-ost:
5a 1,263 - 1,373
sw 1,242-1,342
Előzmény: gsanyika (11015)
gsanyika Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11015
Előzmény: Notes (11009)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11014
Már két helyen is ajánlották a Budapest hitelt, 10% kezdőrészlet, 120 hónap, 5 egész valamennyi THM-mel. És elmellett ki lehet préselni olyan 250e-300e kedvezményt egy EX-esre (LX-re valamivel kevesebbet).
Előzmény: Buci sw (11012)
gsanyika Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11013

Van kedvezményes THM és kedvezmény is!

Lehet alkudozni!

Előzmény: Buci sw (11012)
Buci sw Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11012

Sziasztok

Érdekelne közölettek kedvezményes hitel igénybe vette valaki?Én rá kérdeztem és kereskedő azt mondta van ,csak akkor semmilyen más kedvezményt nem tud adni.Nem értem a dolgot mert a kamatkedvezményt állitolag a KIA adja.

Notes Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11011
"visszafelé sietősen M7-en 160-nal klímával 4,9." Na az ilyen... áh... nem is írok inkább semmit. :(
Cerka72 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11010

KiaGaga!

 

Nagyon örülök, hogy te már átvehetted az autód és én is sok örömteli éveket kívánok nektek!!!

 

Most jöttem haza vidékről (munka + alkoholtúra, hogy teljen az idő) és olvastam a jó híreket. Engem pénteken kéteszer is hívtak a szalonból, hogy végre megjött a regadó igazolás és már be is adták az okmányirodába a papírokat. Ha minden jól megy (remélem többet már nem szopok) hétfőn délután átvehetem a gépet!

 

--

 

Közben téli gumi ügyben is meghoztam a döntésemet. Én BFGoodRich Winter G típust fogok rátenni (már hétfőn viszem is) a gyári felnikre 185/65-R15 méretben, majd tavasszal veszek a gyárilag adott Michelin-ekhez (185/65-R15) 15-ös alufelnit. Tudom nem sokan használnak közűletek BFG abroncsot (szerintem senki), én viszont úgy döntöttem teszek egy próbát vele, mert nagyon tetszett a mintázata, az erős váll kialakítása, a Rally referenciái és a gyártó múltja - nameg a kedvező ára (Magyarországon az utóbbi években kezték bevezetni). Majd megírom a tapasztalataimat.

 

1.6 CRDi SW LX+

 

Előzmény: KiaGaga (10980)
Notes Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11009
Érti valaki, hogy az SW hogyan lehet könnyebb mint az 5 ajtós?
zotty1 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11008
A Cee'd vásárlása után sokáig rágódtam azon, hogy vajon jól döntöttem-e, mivel eredetileg egy Fiat Bravót szerettem volna.
Azonban 2 korábbi olasz kocsim okozta állandó bosszankodás miatt és mert a Cee'd a tesztvezetésen meggyőzött a Cee'd mellett tettem le a voksoltam.
Ma volt szerencsém alaposabban megvizslatni a Bravót az egyik Fiat szalon nyilt napján, aminek végére - miután némileg megrokkant állapotban hagytam el a szalont, mert legalább 15x
vertem bele a térdemet a kormány alati műanyag takarólemezbe - végérvényesen
sikerült meggyőznöm magam, hogy jobban jártam, hogy nem az olasz szépséget választottam.
Az autó tényleg nagyon szép kivül és Dynamic felszereltségől belül is, de sajnos a design oltárán a praktikusságot és a beltér kényelmét
részben feláldozták.
A vezetőülésben miután magamnak beállítottam az ülést kb. középmagasságba (178 cm magassággal és 69 kilóval nem vagyok egy nagydarab) az alábbiakat tapasztaltam:
- a bőrözött kormány jól néz ki és kellemes fogása van
- szemmagasságban az egész beltér tetszetős, szép a kevlármintás betét, a műszerfal, a krómbetétek, a középkonzol valamint a műszerfal és az ajtók
belső felületének tetejét borító műanyagok
- kicsit lejjebb nézve azonban erősen Grande Puntós érzete van a rondább műanyagoknak
- a váltó nagyon kellemes, jól kapcsolható, pontos, 2-esből szinte automatikusan átsiklik 3-ba (sajnos a Cee'dben a váltóval az a bajom, hogy
nem lehet gyorsan 2-ből 3-ba váltani, mert nem ugrik bele ilyen könnyen a 3. fokozatba)
- a külső tükör nem osztott ami hiba, viszont kékes színezésű, ez a Cee'dhez is kérhető csak elektromos csomag formájában
- a műszerfalon szörnyen tükröződik a plexi, emiatt, valamint mert mélyen ülnek nehezen olvashatók a számlapok
- az ülést középmagasságba, a kormányt legmagasabb pozícióba beállítva is folyamatosan bevertem a jobb térdemet ki-és beszállás során a kormány alatti műanyag takaróburkolatba, valamint a a gázról fékre lépés próbálgatásakor szintén
- a bal térdem is szintén hozzáér ehhez a burkolathoz, ha leveszem a lábam a kuplungról
- a pozició igazából csak alacsony ülésmagasságból kényelmes,mert akkor nem vertem be a lábaimat, de én szeretek minél magasabban ülni, ezért is lőttem be az ülést
kb. középmagasságra
- az ülést középmagasságból feljebb állítva ülni nem volt kellemes amiatt sem, mert a tető már a fej fölötti pozícióból elkezd ereszkedni, ezért túl közel van a plafon.
(legfelős ülésmagasságban alig volt hely a fejem búbja és a plafon között)
- az ülésekből a kiszállás szintén nehézkesebb, mint a Cee'dben ezt egy másik nézelődő úr is megállapította
- apróság ugyan, de köszőbvédő borítás se jár az ajtók alsó peremére még a Dynamic változathoz se
- a bal lábfejnek kialakított pihentető lemez túl keskeny, a lábfejemnek a jobb fele lelóg róla (pedig csak 42-es lábam van) igy
kényelmetlen használni, mert nem támasztja alá a lábat, ha viszont nem oda teszem a bal lábam, akkor nyomja a bal térdemet a kormány alatti burkolat...
frontálpuszi esetén ha beljebb jön a kormánymű nem tudom mi maradna a térdeimből...
- az ajtón lévő kartámasz lejt befelé, emiatt lecsúszik róla a karom
- a lehajtható könyöktámasz a Cee'déhez hasonlóan egy felső kicsi és egy nagyob alsó rekeszre oszlik. A Bravónál azonban a nagyobb rekesz
hűthető és egy 0,5l-es üvegnek van kialakítva a henger alakú formájával.
Ez egyrészt jó dolog, mert ha egyedül utazik az ember nem kell a hűthető kesztyűtartóban életveszélyesen kotorászni az üdítőért menet közben,
másrészt üdítőn kívül más dolog tárolására nehezen lehet használni, mert kicsi a rekesz.
(A Cee'dében primán beférnek a CD-k, illetve felhajtva egy 1,5 literes üveg is.)
- a könyöktámasz felsőrésze előretolható pár centit, azonban a hátránya, hogy nem vizszíntes, hanem az eleje rendesen lejt lefelé, igy nem támasztja rendesen
alá a könyökemet
- A könyöktámasz összerakás minőségétől viszont csuklottam, mert a hűtőrekeszt körülvevő műanyag doboz elég rendesen lötyögött a helyén 3-4mm-t, valamint a
kartámasz alatti, közpkonzolig előrenyúló műanyag borítás is mozgatható volt jobbra-balra legalább ennyire
- a kesztyűtartó jó mély van benne két kisebb rekesz is, ezért jobban össze lehet benne rendezgetni a dolgokat mint a Cee'dében.
- a kilátás hátra igen nehézkes a vastag C oszlopok miatt,előre meg a vastag és lassan ereszkedő, hossszú A oszlopok miatt
A magamra beállított ülés mögé háta beülve igencsak kényelmetlen hely fogadott:
- a hátsó ülések nagyon alacsonyak, rövid ülőlapjuk van, az ember úgy érzi magát mint a kispadon
- a lábtér szörnyen kicsi, a térdem előtt kb. 10 cm van az üléstámláig, de ez is anna köszönhető, hogy a támlák közepét mélyítették rendesen.
Viszonyításképpen, mivel beleültem azért egy Grande Puntóba is: a lábtér ugyanakkora, csakhát az egy kategóriával kisebb kocsi...
- a kis lábtér miatt a cipőm orra mindig beleakadt az első ülés sínjeinek a végébe
- a hátsó sor 2 felnőttre van tervezve, hárman kényelmesen elférni a kardánalagút szélessége miatt képtelenség: a középen ülő csak nagy terpeszben tud ülni,
emiatt a két szélső nem fér el kényelmesen
- hátul ülni márcsak azért se kellemes, mert az emelkedő övvonal miatt enyhe klausztrofóbiája van az embernek. Kisgyermekes pároknak meg azért nem
ajánlom, mert a kicsik hátul nem nagyon fognak emaitt kilátni.
- a hátsó ajtók kartámasza használhatatlanul keskeny, a kart nem lehet rajta pihenteti,mert félig se támasztja alá a kart
- az anyósülésre óvatos lendülettel kell beülni, mert ott meg a bal térdét verheti be az ember a kesztyűtartó feletti műanyag burkolatba, az ugyanis a bal térdhez
a design miatt közelebb van mint a jobbhoz.
- a középső könyöktámasz hátsó részén a Cee'ddel ellentétben nem kinyitható pohártartó, hanem állítható irányú levegőbefúvó van
- a csomagtartó a Cee'dénél szemmel láthatóan valamivel nagyobb, de nem jelentősen. Jól mutat papíron a marketing szerinti 400l, azonban
a valóságban ennél jóval kisebb,mert a 400l csak pótkerék nélkül, gumijavító készlettel értendő, mivel
a 400 l-be beleszámolták a a pótkerék helyén lévő rekeszes tároló méretét is.
igaz, a Cee'ddel szemben teljes pótkerék rendelhető +20e Ft-ért ami azért jó pont, mert a Cee'dnek is csak szükségkereke van
(más kérdés a szükségkerék is jobb a avító készlet vagy a +20e felárnál...)
A Cee'dhez hasonlóan a 6 db csomagrögzítő pont itt is megtalálható, viszont a Bravó csomagtartójában nincs a kerékjárati ivek
előtt pakolórekesz, mert az ívek túl nagy helyet foglalnak
Mostmár csak egyet nem értek: a Bravo hosszabb, mint a Cee'd, a csomagtartója alig nagyobb, a hátsó lábtér egy vicc, akkor hova
a francba tűnt a sok hely, ami a rövidebb Cee'dben megvan?????

- a csomagtartó ajtaja vagy a középkonzolon lévő gombbal, vagy a távirányítóról gombbal, vagy a Dynamic felszereltségtől a csomagtérajtó közepén lévő Fiat embléma megnyomásával
nyitható ki, az ajtó pereménél kaparászva, mert kivülről az ajtót máshol megfogni nem lehet...
- a magasabbak a felnyitás után jobb ha vigyáznak a fejükre, mert a benyúló zárszerkezetbe beverhetik a fejüket.
- a Dynamic változaton 205/55 R16-os, a Sport változaton 225/45 R17-es Bridgestone gumik voltak
- tesztvezetni a kocsit nem vezettem, igaz először szerettem volna. Azonban miután bekéretőztem egy másik tesztvezető mögé potyautasnak és láttam, hogy
miből áll a tesztvezetés (városban, dugóban araszolva kb. 4 utcányit lehetett menni, majd 1 utcán végigmenve vissza, talán 1 km ha volt az út,
gratulálok a szalonnak, ez egyszerűen nevetséges...)
elment tőle a kedvem, ez mindenre jó volt csak arra nem, hogy ki lehessen próbálni a kocsit.
Annyit tudtam csak a tesztvezetésből levonni, hogy városban a nyers 120LE-s T-jet motor (40km volt benne) meglódul rendesen,
ez tényleg tetszett, viszont a gumik gördülési zaja legalább annyira bejön mint a Cee'd esetében, igy nem értem, hogy a tesztekben miért
írták, hogy nagyon csendes.
- a szalon ráadásul a Cee'demhez kapottnál jóval rosszabb hitelt akart rámsózni (az egyik topictárs számításai szerint
lett volna vagy 8,6% a THM...), úgyhogy ezután el is jöttem rögtön

Összegezve tehát: SZVSZ a Bravo egy nagyon szép autó, a jelenlegi akcióval jó árban van
(1 év ingyen cascó, valamint a benzinesekre 350e-es, a dizelekre 500e importőri akció van)
és a T-jet motorokkal maximum 2 személy részére jó vételnek is tűnik (igaz, azért az átlagfogyasztást megnéztem volna...) de a fenti problémák miatt
a rondább beltér és a jellegtelen külső ellenére is jobban jártam, hogy a Cee'd mellett döntöttem.

Mostmár jobban tudom értékelni, hogy a kocsimba kényelmes a ki-beszállás,
miközben nem verem össze a térdem, hogy mögöttem akkora lábtér van, hogy simán befér egy 40l-es hűtőláda, hogy van rekesz ahova pakolhatom
a motyóimat a csomagtérben stb.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11007
Én cseréltettem olajat a Lacettimben kb. 5000-nél, és ők is figyelmeztettek, hogy lehet, de akkor is kell cserélni 15e-nél. Mivel budapesti vagyok, nem is baj, mert amikor 15e-t mentem az olajjal, olyan volt már, mint a kátrány...
Előzmény: scenic(725) (11005)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11006

Bocsi, de én Benzines 1.6-os lépcsős új corollára gondoltam, nem dizelre :-)

Arra emlékszek, hogy a dizelt már irtátok, hogy gyengébb és kicsivel hangosabb.

Előzmény: Törölt nick (11002)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11005

Megint szarakodik a fórummotor ezért 2-3 hozzászólást inkább bemásolok, minthogy hibás linkeket mutogassak.....

 

 

 

Andrew31 válasz | megnéz | könyvjelző  2007.07.22 20:19:17 © (6354)
Uraim!

Hozzászólásaitokat köszönöm, de azért azt szeretném leszögezni, hogy nem vagyok ám megkavarodva!

Egyszerűen arról volt szó, hogy le akartam cseréltetni az első gyári töltésű olajat csak most (10700 km-nél) jött össze a zseton! Ezen túl, ha visszaolvastok volt egy apró problémám, nevezetesen 10.000 km futás után a MINIMUM NÍVÓSZINTEN volt az olajam. Mivel rátölteni nem akartam és a világon nincs ember aki megmondaná, hogy gyárilag milyen olaj megy bele - úgy látszik ez hétpecsétes titok a KIA-nál, több márkaszervízzel is beszéltem, csak annyit tudtak mondani hogy teljesen szintetikus - ezért döntöttem a teljes csere mellet az általam - a gépkönyvben szereplő paramétereknek megfelelő, sőt azokat túl is teljesítő - választott "0W-40 Mobil 1 Fully Syntetic, Protection Formula" mellett.
Egyébként ahol a kocsit vettem - Autó Óbuda - és az Autó Don is - ahol végül is cserélték - ugyan azt az olajat használják Castrol TXT Softech Plus 5W-30. Csakhogy az Autó Óbuda - akikről szintén korábban már leírtam, hogy nagyon kedvesek, udvariasak és precízek, csak aranyárban dolgoznak - mereven elzárkózott a hozott olaj beletételétől - na persze vegyem meg náluk hordóból 4600 Ft-ért literét annak az olajnak, ami a motoroljabolt.hu keresztúri úti telepén 2200 Ft/liter áron kapható - ezért gondoltam rajtam ne hízzon a zsírjuk, mentem az Autó Donhoz.
Itt nem problémáztak a számlával igazolt vásárlású bontatlan Mobil 1 olajon! (Még szép!!)

Előbbieken túl tehát kissé aggódtam, a minimumszinten lévő olaj miatt és mivel jött ez a nyári - ingyenátvizsgáljuk akció gondoltam miért ne?
Egyébként az Autó Donnál valamennyire megnyugtattak, hogy volt már Ceed-es 1,6-os benzines kolléga, akinek szintén "eltűnt" az olaj a kocsiból, mikor lecserélte és új olajat kapott után 8000 km futás után sem csökkent a szint.
Hiszitek vagy sem az Autó Don-os szerelő véleménye szerint az importőr Lágermax, akinek feladata lenne az autók "0" reviziója tapasztalatuk szerint nem mindig áll a helyzet magaslatán, bár az ezért járó pénzt azért lehívja a Kia Motors Hungarytól.
Sőt azt is bevallom - bár egyáltalán nem tartom magam műszaki analfabétának, sőt - de nekem a vadonat új kocsi átvételekor eszembe se jutott olajpálcát nézegetni, ma már tudom kellett volna. Így nem tudom mennyi volt az annyi.
A levegőszűrővel max igazatok van és nagy volt a dilemma, csak a nyaralás előtt monden credit számított így nem került bele 4600 Ft-ért bocs! Persze hogy jó lett volna, de ezt 20 ezernél mindenképpen cseréltetem!
Az első lengőket pedig gyári kampányban cserélték a korábban itt a fórumon is beszélt "lehet hogy kattoghat" hiba miatt. Nekem nem kattogott, de gyártási időpont szerint beleestem a szórásba.

Az olajat viszont tuti nem 20 ezernél sem, nem gondoljátok, hogy hagyom kifolyatni az autóból 8000 km múlva? Az első cserét pont azért csináltattam meg mert "szűz" motor "ismeretlen" olaj stb., de most már tartom magam a gyár által javasolt 20 ezernél rövidebb saját elhatározásomból megállapított 15 ezerhez. Egyébként a diesel Riónál is ennyi volt a periódus. Ártani biztos nem árt.
Szóval elviszem 20 ezresre, de ésszel ám!Az egyikőtök által a fékkel kapcsolatban hivatkozott "lehet hogy cserélni kell a betétet" ajánlattal pedig óvatosan kell ám bánni. Majd én is szépen meg fogom nézni, hogy a kopásjelzőhöz képest hol tart a betét, aztán ha kell akkor cserélem, és bár kövezzetek meg érte, mivel a kopó alkatrészekre amúgy sincs garancia addigra mire betétcserére kerül sor lehet hogy utángyártott fog belekerülni féláron.Meglátjuk mennyi lesz a gyári betét ára.
A volt diesel Riómba 9000 Ft(!!) volt egy pollenszűrő, mikor a görögországi út után - a 15 ezeres szervíznél - ki kellet cserélni a rengeteg vörös homok miatt, maga a szakszervízes vezető sajnálkozott, hogy sajna nincs még utángyártott!!!

Egyébként az első 20 ezeres szervíz nem lehet egy nagy történet gondoljatok bele!
Mit csinálhatnak?
1.Olaj, olajszűrő,levegőszűrő csere.Ez fix.
2.Ellenőrzik az ékszíjak feszességét, az izzókat meg a biztosítékokat+a folyadékszinteket.
3.Ellenőrzik a futómű általános állapotát, megnézik a fékbetéteket, hogy van e extrém kopás.
4. Ha van nekik, rádugják a diagnosztikai komputert, hogy dob e valami hibát ki.
5. Ha nagyon gondosak megnézik a klímagázt hogy elég e, ellenőrzik a pollenszűrőt és ha kell állítanak a kézifék bowdenjén.
Mi a túrót lehet még szerintetek csinálni egy 20 ezres szervízen?

Ja és ennek a legelején megkérdezik, hogy van e valami probléma az autóval.

Nekem az 5000 km-es "első" olajcsrét javasolta az Autó Óbuda 45.000 Ft-ért. Mondtam, még jó hogy lehet "kapni"!! :)))

Szóval csínnyán ezzel, óvatosba, a 7 év gari hosszú idő sok pénzt le lehet ám húzni rólunk ha hagyjuk!!!!
 

****************************************************************************************
****************************************************************************************


Andrew31 válasz | megnéz | könyvjelző  2007.07.22 16:13:22 © (6347)
Sziasztok!

Megjártuk Dalmáciát a géppel odafelé több dugóban 10 óra menetidő klímával, 4,2-es átlagfogyi, visszafelé sietősen M7-en 160-nal klímával 4,9.

Még az út előtt akartam írni, de akkor fagyott a topik, hogy megcsináltatattam az olajcserét azzal a bizonyos 0W-40-es Mobil 1 olajjal pont 5 lityi ment bele+kicserélték a két első lengőt gariba, bár nekem még nem kattogott de beleesett a szórásba. SACH lengőket kapott a kocsi ez az AUTÓ-DON-os szerelő szerint német presztízs, vagy prémium márka egyébként saját zsebből elég húzós lett volna darabja olyan 30 credit!
Ja a lényeg az olajcsere óta kb 2000 km-en az olajfogyi nulla!!!!

Viszont a szervízbejegyzéstől kicsit zavarba jöttem segítsetek ki!

A karbantarási-szervíz, illetve olajcsereperiódus a diesel CEED-nél 20 ezer km.
Megcsináltattam ezt a nyári átvizsgálást is, egyedül levegőszűrőt nem cseréltettem, mert 10700 km-nél azért kissé korainak találtam még.
Szóval 20 ezer km-nél levegőszűrőt biztos cseréltetni fogok, de olajat max 25 ezernél. A szervízkönybe bejegyezték, hogy a következő átvizsgálás 31 ezer km-nél, vagy 2008. július 05., amelyik előbb bekövetkezik.

Most akkor hogy is van ez? Külön 20 ezres szerízre akkor nem kell vinnem?


****************************************************************************************
****************************************************************************************


Andrew31 válasz | megnéz | könyvjelző  2007.08.07 15:05:28 © (6890)
Sziasztok!

Többször írtam már én (is) az Autó Óbudáról (ott vettem a kocsit) olajcsere - csak az ő olajukkal (4500 Ft/liter) egyébként nem tesznek bele hozott olajat stb., így mentem az Autó Donhoz, de ezeknek teljesen elgurult a gyógyszerük ezt hallgassátok!
Megkértem szomszédomat - adván egy utolsó esélyt nekik - hogy kérdezze meg mibe fájna a 20 ezeres szervíz majdan úgy (most 14500 km van a gépben), hogy a 20 ezeres rutint csinálják meg, az olajcsere nélkül? (11.000 km-nél olajat cseréltettem a hivatkozott Autó Donnál, ugyanis minimumon volt a nívó és nem akartam rátölteni)
Erre azt mondja a nagytudású szervízes, hogy 20 ezernél KÖTELEZŐ az olajcsere különben ugrik a garancia! Na persze ezek tényleg olyan hülyének néznek, hogy majd hagyom leengedni 9000 km futásteljesítmény után a Mobil 1-es olajat? Ennyi!Nálam végleg leírták magukat annál is inkább mert,

most felhívtam az Autó Dont és elmondtam a történetet. Erre a nagyon készséges szervízes közölte, hogy persze, hogy abszurd lenne új olajcsere 9000 km-el az azt megelőző után, ilyenkor (20 ezeres szervíz) a szokásos rutin egy max 2 órás átvizsgálás aminek a díja 14 ezer Ft és levegőszűrőt cserélnek csak, illetve pollenszűrőt, ha szükséges! Ezek ára természetesen pluszba megy!

Előzmény: scenic(725) (11004)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11004
Előzmény: KiaGaga (11000)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11003
Ma ücsörögtem egy szűk fél órát egy LX Base-es Cee'dben, amíg vártam a kereskedőre, és nagyon kényelmes volt. Kicsit játszottam a rádióval, a kormánnyal, nézegettem a műszereket, és váltogattam. Pont, mint iskolás koromban, apám autójában. :)))

Nekem egyre jobban tetszik a belseje, és nekem nem volt gondom az üléssel, - már a feleségemnek is jobban tetszik -, viszont nagyon kényelmes, egyre biztosabb, hogy veszünk egy kombit...
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11002
Háromszor is teszt vezettem, felváltva a Ceed-el.
A C. hangosabb, lassúbb mert alulmotorizált(persze csak 90 ló) szűkebb, kissé puritán.
Viszont drágábban el lehet adni.De nem nekem!
Ha látok egyet az utakon, áldom az eszem, hogy nem azt vettem.
Nekem már nem is olyan szép.
A műszerfala tetszett csak jobban. Más nem.
Előzmény: scenic(725) (10993)
KiaGaga Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11001

Aki vásárolt már az alábbi cégtől, beszámolhatna a tapasztalásokról.

 

http://www.riderauto.hu/?page=talalatok&fac=5&ctype=21

KiaGaga Creative Commons License 2007.11.10 0 0 11000
Az olajszintet? Most tréfálsz, vagy szórakozol velem?
Előzmény: scenic(725) (10997)
KiberLovag Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10999

Immáron jóideje fent figyel a gépen a Fulda Kristall Montero2-es gumma-kvartett 205/55R16 méretben... azóta volt száraz aszfalt, különböző mértékben dagonyás sár, vizes aszfalt, ömlő esős autópálya, és főút, jegesedés-határ... volt valós vészfék esőben, és próbálgattam komolyabb fékeket mindenféle körülmények közt, tán csak srában nem, hát mondhatom, full elégedett vagyok...

 

Külön érdekes, hogy ezzel a gummával vajh hol lehet az aqua-planning határ, mert úgy nyomja ki a vizet, mint állat, meglepne, ha vizenfutnék vele valaha... :)

 

Kíváncsi vagyok, ha tényleg lesz hó (ahogy most mondják a jövő hét végére), akkor mit fog produkálni...

scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10998

ilyen téligumim van. Egyszer vészfékezett előttem az 1-es BMW (kb 110-120-ról 40-re) és futottam rá!!

Állandó volt köztünk a távolság. Köszönhető a rönó jó fékjeinek. Ha még a pólóm van, összetöröm mint a picsa.

Egyébként normál körülmények közt használtam, nem imbolygott, nem csúszkál, esőben is jó!

(Egyszer megpróbáltam kézifékkel kanyarodni kb 30-cal télen, egy kicsit farolt az autó, de végig

irányitható maradt. A dunlop M3-mal nem tudtam farolni... normál körülmények közt biztos jó lesz.)

Ezek a saját véleményeim. :)

Előzmény: Doki50 (10988)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10997
Nézd meg gyorsan az olajszintet! Nehogy megtréfáljon, mint az egyik klubtásrat (egyiküknél elfogyott az olaj).
Előzmény: KiaGaga (10980)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10996

LOL micsoda hüjegyerek ez. :))) hátaközepén lévő mell előnye hogy tánc közben nem zavarja :DDD

Ez bolond :))))

 

(viccelek, nehogy megsértődjél)   És sok balesetmentes kilométert a verdához!

Előzmény: KiaGaga (10977)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10995
autósmagazin = autósműsor (konkrétabban, a START)
Előzmény: scenic(725) (10994)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10994
Tesztelték az 1.9 dizel Bravót az egyik autósmagazinban. A 2000-2001-es 1.9 rönó dizele halkabb :))
Előzmény: Monk (144) (10967)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10993

2007-es Corollát (ami lépcsős kivitelben létezik csak, mert az 5 ajtós neve Auris) próbálta már valaki?

Arra lennék kiváncsi...

üdv

Előzmény: zotty1 (10964)
scenic(725) Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10992

A nőt !! :))))

 

 

Előzmény: gsanyika (10963)
n.k.i Creative Commons License 2007.11.10 0 0 10991
Szia KiaGaga!
Én is Gratulálok,sok balesetmentes kilométert!

1.4 Ex LIM
Előzmény: KiaGaga (10977)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!