Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63057

Hát őő izé :) - Golf GTI, Ford Escord XR3, Opel Kadett GSI, Lancia Thema Turbo stb..

Dobjál rá még 340 ojrót és vegyél te is egy Barchettát - akkor tudunk GT-vel és néhány Delta integrale EVO-s márkatárssal közösen "Maggiora Gyár kisszériás termékei" találkozót szervezni :))..

Előzmény: DVlad (63052)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63056

Na ja. De Te nem is fáradtál el annyira az idevezető úton :-D

Előzmény: DVlad (63053)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63055

Hatalmasakat lehet szívni egy-egy autóval.

Egy 17 éves (mai szemmel "egyszerű") A8 4,2 négy hétig volt itt a műtőben, közel voltunk hozzá, hogy feladjuk.

Ha érdekel, a nyitóoldalon az Újdonságok második cikke.

Előzmény: sooty (63054)
sooty Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63054

Sziasztok. Újabb fejlemény após s80 ügyében. A kiskunfélegyházi  szakemberek kifogytak belőle 6hét után ezért átvitték kecskemétre szakműhelybe. A kocsit letették átadták elmondták, hogy mi a helyzet. Mire visszaértek félegyházára, szóltak, hogy indul ez. Állítólag az üzemanyag szivattyú ami kukás, de éppen volt 90ezerért egy. Tahát az autó jár, de még nem az igazi. Állítólag cserélni kell a főtengely jeladót is, meg talán ezt azt, amazt.

Az előző szerelők sikeresen kinyírták az aksit, amit szintén ki is fizettettek apósékkal.

Szóval a kocsi még nincs otthon, a pénz folyik.......

 

Na de hát van ahol ezt is megtehetik, illetve van akivel ezt is elhitetik.

Na most itt jön be, hogy annak idején mondtam nekik, hogy BMS érd......., á az drága..... 

DVlad Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63053
Balatonfüred? Engem minden alkalommal "csak" kávéval kínáltál. :DDD
Előzmény: BmS1 (63050)
DVlad Creative Commons License 2012.09.27 0 0 63052
Milyen érdekességek vannak ott 650 € árban? :DDD
Előzmény: Törölt nick (63049)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63051

Bocs, lemaradt, Sooty a címzett.

Előzmény: BmS1 (63050)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63050

Mert "bátor" volt az ember :-D

 

Szakállas vicc:

 

"Lópiacon" az egyik éltes paci mindenbe beleütközik.

"Mivanezzelalóvalvakezvagymi"

NEM! Csak bátor....:-D

 

Komolyra fordítva:

Szinte minden héten átélünk egy hasonló tragédiát, mint amit leírtál.

Az emberek zöme tájékozatan.

Fingja (bocs!!) sincs, hogy a frissen vett szerkezet milyen qrva bonyolult, hogy bejöhetnek olyan hibák, amik a 120, 140, vagy akár 180 óránkénti  Euróért dolgozó szervizeknél is a "sorry, it is indecipherable" (megfejthetetlen) kategóriába tartozik.

Ezért van -szerencsére- évente elég sok ügyfelünk pl. Németországból, vagy Hollandiából. Töredékét fizetik, mint otthon, kicsit addig pancsiznak Bfüreden...

 

A régi beidegződések már nem működnek. Amikor az olasz autók (szvsz) egyik legjobb hazai ismerője (levtársunk) GT azt mondja, hogy neki ez  már "túl bonyolult", az mindenképp elgondolkozásra kell(ene)  hogy késztessen topictársakat. Olyanokat, akik bizonyára kitűnő ügyvédek, felszolgálók vagy biztosítási ügynökök, de alapvető ismereteik hiányoznak ahhoz, hogy ebben tényleg ütős megnyilatkozásaik legyenek. Nyilván, mindenkinek vannak tapasztalatai, de a saját, vagy a negyedik szomszéd esete messze nem azonos azzal, mint aki az olasz autók titkainak fürkészésére éveket áldozott.

 

Szóval: szvsz. igazad van az eset kapcsán, "bátor" ember az, aki ezt meglépi. (szvsz: botor)

 

De néha akár be is jöhet...

 

 

Üdv.

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63049

Akkor vásárolj a Weltautónál :))!

Előzmény: DVlad (63045)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63048

Nekem is azzal van a bajom, kicsit olyan, mintha hátul "seggbe rugták volna". Önmagában a hátuljával semmi gondom nem lenne. Látszik rajta, hogy próbáltak a lancia hagyományokból építkezni, hiszen az már megtalálható volt a Fulvia-, Flavia 2000- és Gamma coupék esetében is.  A kis lancia jel a hátsó ablak mögött is "régről  lopott" részlet - az emlékeim szerint. Inkább csak az a baj, hogy túl sokat spóroltak a karosszéria változtatás költségén..

Előzmény: granturismo (63041)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63047

Hmm - ilyent sem láttam még, de köszi ;)! Szerintem előbb utóbb jól jöhet majd, mert szivacs gondok biztosan lesznek pl a betánál.  Azt konkrétan újra kell szivacsozni majd :(..

Előzmény: granturismo (63033)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63046

Szerintem viszonylag egyszerű a dolog: beleülsz a jelöltbe, próbakör, a nagy disznóságok kiderülnek, a rejtett hibákkal meg úgysem tudsz mit kezdeni, előjöhet bármi 150e km-nél éppúgy mint 300-nál.

Előzmény: DVlad (63045)
DVlad Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63045
Ha 6 hónapig menne, én vennék 650-ért, a kipróbálás kedvéért jó néhány kocsit, aztán kuka. A baj az, hogy még az egy hónap sem garantált. :DDD
Előzmény: BmS1 (63038)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63044

Az, hogy egy autó rendben van, az nálam annyit jelent, hogy nem lelakott a belseje, nem rozsdás, nem hámlik a fényezés,  minden működik.Lehet, hogy éppen érik a kuplungcsere, futóműfelújítás, egyéb hasonló normálisan fogyó alkatrész cseréje..Ez olyasmi, ami errefelé drága mulatság, vetekszik az autó értékével, inkább lepasszolják sokan és átülnek valami keveset futott, akár új autóba.

Mondjuk a JTd blokkban összejön egy olyan tipikus probléma, hogy, olajszivattyú csere.Alkatrész kb 300ojró, munkadíj a duplája, ha nem több.Hozzáveszünk még néhány ilyenkor célszerűen elvégzendő művelet és van egy 2000 eurós számlánk, az autó meg ér kb. 3000-t.

Előzmény: BmS1 (63038)
sooty Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63043

Kollégám 3 hete vásárolt egy AR 156-ot valmi nem egészen 300ezerért. Volt neki egy kis pénze, volt az asszonyának, meg az anyukája is adott bele.Átíratás majd következő hónapban, fizu után.... Nagyon jó, nagyon szép, kevés kilométer. Ráadásul az eladó megmondta neki, hogy ebben a kocsiban még semmi sem lett cserélve, minden a gyári benne........Asszem valami 160ezer km körül mutat az órája.

 

Természetesen kikérte a véleményem. Mondtam neki, hogy NE.....Megvette. Használni még nem igazán tudta, mert nem mindig indul, aztán szaggat, nincs töltés, ma pedig szólt, hogy extém módon folyik a szervó olaj...... Viszont állítása szerint a kuplung mindeközben megjavult. Leglább van hova tennie a hétvégi túlórával megkeresett pénzt......Se szerszáma, se helye, se tudása..........De alfája van, és a városban most Ő a menő......

Persze most mindenki azt mondja aki ismeri, hogy az olasz autó szar.........

Ja és a nagyon hülye mivel kezdett: hazaérkezés után a benzinkúton alaposan kimosta a motorteret.......Aztán meg hazatolta........

Na de ha valakinek ennyi esze van, meg is érdemli. Engem csak az zavar, hogy egy közel 40éves ember még mindig csak itt tart........

 

 

"The man" Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63042

Hajhó!

 

Éééééén kértem, de csak a jobb-bal választó kapcsolónak a gombja nincs meg nekem, mióta megvettem, de gondolom, azt külön nem adod:(

Előzmény: SAABSKY (63039)
granturismo Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63041

Nekem valahogy a Coupe oldalnézete az ami nem teljesen harmónikus.

Korábban kifejtettem a véleményemet ezzel kapcsolatosan. Meg is kerestem azt a hozzászólást.

 

 

És még egy dolog. Sokan megnézik a Coupe-t így-úgy és mindig kikérdezem a véleményeket a formával kapcsolatosan. Megnézik legfeljebb azért, mert sosem láttak még ilyen autót. Nagyon sokszor hallom azt, hogy a Coupe formája egyáltalán nem az olasz autókra jellemző jegyeket mutatja. Nem olaszos, inkább "amerikaias". És ebben szerintem is van valami igazság. Ez azért érdekes, mert a Kappa limuzin és az SW is tipikus olasz fazonú autók szerintem.

 

Az akkori hozzászólásomban az utolsó képet én kreáltam. Az lenne az az oldalnézet ami jobban bejönne nekem.

Előzmény: granturismo (50883)
SAABSKY Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63040

Üdv!

Ecu ,immo van ,csak kulcs nincsen!

Előzmény: Szeky JTD (63032)
SAABSKY Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63039

Üdv!

Tükör állító kapcsoló,mert valaki kérte!

BmS1 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63038

10 napi átlagbérért nem lehet kapni rendben lévő ilyen kategóriájú autót, ez mese szvsz.

Ez olyan, mintha itthon 80e Ft-ért vennéd meg.

 

Az "1 napos Alfámra" visszatérve:

Nagyon vszínű, hogy számos alkatrészt már újra cseréltek, a műszaki állapota azért volt olyan, amilyen.

Az állapotának megfelelő volt az ára (mondjuk) 6500 Euro, és nem 650 Euro. Ha egy 650 Eurós ilyen autót veszel meg, szinte törvényszerű, hogy a lerothadófélben lévő alkatrészek rendesen benyújtják majd a számlát. Az nyilvánvaló, hogy a (ma éppen) rendbenlévő, jól karbantartott sokat futott autóra is kell költeni, de emberi számítás szerint sokkal kevesebbet, mint az aprópénzért megvettre. (Nekem a "sokat futott, de sok alkatrész már új" verzió sem jön be.)

 

Nem akarlak lebeszélni a "pocket-money" árú autókról, a Te döntésed, legyen hozzá szerencséd.

 

 

Üdv.

 

Előzmény: JAMIE222 (63036)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63037

Egyébként az ominózus Alfa kombi olcsóságára lehet egyszerű magyarázat is:talán kinézett egy aktuális nagyszerviz, ami errefelé elég húzós tud lenni, 140 eurós óradíj szervizben normális.

Előzmény: JAMIE222 (63036)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63036

Kérdés, mit értünk pusztulat alatt.Szerintem eljött az az idő, amikor már fillérekért vehetsz jó állagú, de sokat futott verdákat.Tele a net 3-400e km. közötti futásteljesítményű, esztétikailag rendben lévő, nem lelakott autókkal, melyeket relatíve olcsón megvehetsz.

És mint a te példádon is látszik, semmire sincs garancia.

Ha nem futsz bele a szervízkönyvbe, ma is nyugodtan és megelégedéssel használnád az Alfát.Annak, hogy valami elfogyjon egy használt prémium vasban, ugyanannyi az esélye 2mft-ért is.10x pénzért nem kapsz 10x esélyt a problémamentes futásra..

Előzmény: BmS1 (63035)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63035

Az az Alfa annyira olcsó volt, bevállaltam volna, valószínűleg a vételár felett el tudtam volna adni fél-egy év és 20-30e km plussz után is...

 

Akár ez is bejöhet, használtad az autót, és nyersz is valamennyit eladáskor rajta.

 

De miért eladó a németországi béreket számítva 10 napi fizetésért egy autó, amin még rendszám is van?

Szvsz nagy szerencséje van a vevőnek, ha a vételár többszörösét nem költi rá pár hónap alatt.

Ha van garázsod, van szerszámod, némi gyakorlatod, sok időd, és van hajlandóságod bontókba járni, akkor ér(heti) meg.

Ha bármelyik hiányzik, akkor szvsz. felejtsd el.

 

A pusztulatok tényleg olcsók.

A jó állapotú autókat tíz vacsora áráért sehol sem lehet megvenni, ez tévhit. Jónéhány autókereskedésbe benéztem most Spanyolországban, (az autóállomány komoly hányada olasz ill. francia) és a valamirevaló autókat sehol nem akarták aprópénzért utánam dobni.

 

Mindenesetre "Jószerencse, semmi más", egy-egy alkalmi vétel adódhat, sok szerencsét hozzá.

 

Üdv.

 

Előzmény: JAMIE222 (63034)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63034

Némileg komplikált a dolog.Nem igazán akarok dízelautót, legfeljebb átmeneti időre.Az az Alfa annyira olcsó volt, bevállaltam volna, valószínűleg a vételár felett el tudtam volna adni fél-egy év és 20-30e km plussz után is...

Előzmény: granturismo (63029)
granturismo Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63033

MyKappa rád gondoltam, mert téged is érdekelnek ilyesmi dolgok amit szereztem.

Ez egy kétkomponenses szintetikus szivacs. Összeöntöd a két komponenst és 10xesére duzzad és szivacs lesz belőle. Többféle keménységben rendelhető.

Beszerezhetetlen ülésszivacsok pótálására, javítására való pld.

Előzmény: Törölt nick (63031)
Szeky JTD Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63032

Sziasztok!

Valaki tud-e segíteni bontott JTD ecu+immo+chip kombináció beszerzésében?

(ez a baja a kocsimnak, sooty jóvoltából kaptam kölcsönbe 1 szettet, kocsi idul vele és tudjuk olvasni is a motorvezérlését, de az enyémmel nem csatlakozik)

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63031

Nem azt mondom, hogy egyedüli ok a kevés eladásra, de szerintem a coupe hátulja lehet az egyik vezető ok például. Megosztja az embereket - akinek nem tetszik a Kappa coupe, annak legtöbbször a hátulja - és annak furcsa arányai miatt nem tetszik.

Jómagam is nagyon rá voltam indulva egy időben zsebemben a pénzzel - amikor mindenképpen egy Lancia coupét akartam venni. Ültem is már Kappa Coupe-ban és többször láttam is talikon és összességében tetszett a hátuljára nézve kicsit nyelve. Aztán egyszer pont elém keveredett egy Kappa Coupe az M1-M7 közös bevezetőn mindjárt az Y- elágazásnál és végig mögötte/mellette mentem a furgonnal. Ekkor jöttem rá, hogy nem tudom megemészteni a furcsa arányait. Ezért is vettem akkor inkább Beta Coupe-t. A Kappa coupe tetszik - de csak kompromisszumokkal. A Beta Coupe sokkal "coupébb" formájú szerintem (főleg élében nézve, mert nem túl fotogén az sem ) - azon egyedül a téglalap alakú hátsó lámpákon kell kicsit nyelnem.

Lehet, hogy sokkal népszerűbb formája lett volna a Kappa Coupe-nek - ha inkább kiadják a Pininfarinának, mint a az SW-t. Ez utóbbi a Thema SW-vel együtt a világ egyik legszebb kombijainak tartom én például.. Amikor Hektor néha betér hozzánk, nem győzöm a szemem legeltetni rajta :)..

Nem vagyok Peugeot-kedvelő, de szerintem a 406 coupé az elmúlt 20 év legszebb Peugeot-ja - hiába népautó a Kappa Coupé-hoz képest. Ott is szépet alkotott a Pininfarina..

granturismo Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63030

Szép darab!

 

A 20Vt Coupé-ből 884 db készült szóval a 456-ot nem értem.

Illetve ezek a felnik nem gyáriak, ezek Azev E felnik.

Előzmény: tatárlaki (63020)
granturismo Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63029

Miért nem lehet összehozni a kettőt és keresni egy szép Kappa Jtd SW-t?

Előzmény: JAMIE222 (63014)
granturismo Creative Commons License 2012.09.26 0 0 63028

A 406 Coupe-ból több mint 100 ezer db készült. Szóval a Kappa Coupe-hoz képest valódi népautó... És nevezhetjük akár tiszteletbeli olasznak is lévén a Pininfarina nemcsak megtervezte, de 70.000 db-ot maga is gyártott le belőle.

Hogy mitől volt sikertelen a Kappa Coupe? Ezt én nem tudom. Mindazonáltal ha mondjuk a németeknél 8-10.000 márkával olcsóbban adták volna biztosan több kelt volna el belőle.

 

A Kappa Coupe-ban ugyanolyan kamufa belső díszítés van mint a többi Kappában. Annyi, hogy itt még jutott belőle az ajtókra és a hátsó ülések melletti oldalkárpitokra is. Hogy ez jó dolog vagy sem az is nézőpont kérdése.

 

Azért a Thema belső terének kialakítása igényesebb volt különösen a csúcsfelszereltségű darabokon. A fa fa, alcantara oszlopborítás és tetőkárpit, bőrözött napellenzők, műszerfal stb. ezek ugyanúgy ismeretlenek a Coupe-n mint a többi Kappán.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!