Megnézettem,aztmondták víz van benne. Köszi,és a téligumi felnivel aktuális lenne,januárra kéne,de valakivel kikéne hozatnom. Megpróbálom megszervezni. Mikor tudlak hívni hogy megbeszéljük az árat?
Nézesd meg a fagyálló fokát, bárhol meg tudják nézni. Lehet, hogy már van is benne. Speckó rózsaszín VW folyadék kell hozzá. ;) Utánakérdezek hol lehet ereszteni! :)
Igazából nagyon vékony a csavarhúzó hegye és csak kis erővel kell feszíteni, szinte magától kipattan! ;) Nem sérült meg semmi, de ha akarod fogpiszkálóval is bizergálhatod! ;) Nekem mindkettő ebben az irányban van betéve, de fordítva is bele megy. Lehet neked fordítva van. ;)
Huh...neked egész más már a motor tered,de a képek alapján megtaláltam minden hibaforrás helyét végre.Szombaton állunk neki,remélem szerencsém lesz,és valamelyik művelet megoldja a problémát. Nem tudjátok véletlenül hogy hány mmes vákumcsövek vannak a turbon? Gondoltam veszek azt is,és kicseréljük,csak nem tudom milyen méretet kérjek. 8mm vagy talán 10?
Elvileg pont mellette van a másik kettő is, ahogy a képen látod. Bekarikáztam meg odamásoltam! :))
800km-t, és cseréltem is a hidrotőkéket! :) Vagyis :(. A turbónak semmi baja nem volt, csak azért szedtem le mert, ha már megbontottuk a kocsit akkor amit tudtam cseréltem, hogy ne kelljen legközelebb hozzányúlni. Ha hazavontatom akkor se lett volna olcsóbb, így meg megvolt a nagyszerviz. A turbó is ezért szedtem le, de egy szutyok felújító használt lapátot tett bele ráadásul kisebbet. Ezért kellett diagnosztikát csinálni és Ferryker-ék kicserélték profi módon a a turbó tengelyét a lapáttal, azóta boldogan autózok! ;)
Megtaláltam az n75öt,a légszürő mögött a tűzfalon. A másik két szelep is ott van valahol? Esik az eső egyfolytában már vagy két hete,így nem tudok alámászni az autónak és megnézni ezt a drucklabda tengelyt hogy mozog e vagy sem. Felhívta a Ferrykert,aztmondta a szaki a telefonba,hogy nem kéne hazamenni így az autóval,mert 1500km alatt(annyi csak ha komppal megyek egy darabig) tönkremehet teljesen a turbo. Bálint te mennyit autóztál Görögből amikor ugyanez a probléma jött elő neked? Van itt egy tuningműhely 2.5 órányira,ők válalják a turbotisztítást.Lehet hozzájuk megyek,mielőtt hazaindulok januárban.
Drucklabdához szerintem jól hozzáférsz, nekem gázosabb, mert ott az osztómű.
A szelep itthon 13000 körül van. Bontóbankéne egy másikat rápróbálni. Fent van a tűzfalon jól hozzáférhető helyen. Ha az a baja akkor meg lehet venni, különben nem érdemes. Holnap csinálok képet! ;)
A képen a jobb felső sarokban van ez a fránya N75 szelep... Erre mondják az itteni szakik hogy érdemes megpróbálni kicserélni. Ez a turbonyomás szabályzó szelep magyarul? Melyik lehet a drukk-labda?
A turbo még fent van,és nem is akarunk nekiállni magunktól levenni. Amit itt angliába ajánlanak több helyen is nekem: Drukk labda tengelyét befújni zsíroldó sprayvel a turbón,ami leragdhat úti kossztól vagy zsírtól,olajtól. A másik egy N75 nevü szelep ,ami a tüzfalon helyezkedik el,és 3 gumicső megy rá plusz egy elektromos csatlakozó. Magyarul nem tudom hogy hívják.Talán ez lenne a nyomásszabályzó szelep? Itt egy kép,ami ez is rajta van:
Az a váci út környéke? Én a 22.kerületben a Camponahoz közel lakom. Ha esetleg erre jársz szólj, de csinálok majd fényképet róla valahogy! ;) Videót lehet feltölteni? vagy elküldöm emilben, ha nem túl nagy!
Nem kell feszegetni csak finoman pattintani. ;)
A középső rekeszt oldalról benyúlva lehet elvileg kimacerálni.