Keresés

Részletes keresés

Zs.Zsolt125 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 670
A munka nem nehéz vele elsőre sikerül összeakasztani az egészet!
A lenyomás mennyire nehéz?..............a pankon dolgoztam a lenyomás pillanatában a lábam a levegőben volt! Magyarul egész testsúlyomra szükség volt!
Ha a motorkerékpárt eldöntöd akkor az út szélén is meg lehet brenolni végülis! De lecsikaródik a festék, kifolyik a benzin meg a váltóolaj szóval ennyi erővel pókolhatsz egy tartalékblokkot is a csomidra:-D
Előzmény: csepel1951 (669)
csepel1951 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 669
Köszi a képet!
Nem nehéz vele a munka?
Mennyire nehéz a lenyomás és elford. művelete ezzel?
Ha pl útszélen szétpottyan a kuplung,ezzel ott is megcsinálhatom?
Zs.Zsolt125 Creative Commons License 2009.09.15 0 0 668
Akár hol! Mondjuk Miskolcon a szocimotoros boltban!

Előzmény: Manos70 (663)
Skodri84 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 667

Nem-nem, nem szerepeltem én sehol:) De vágom a cikket.

Más veterán mocik nincsenek, voltak Csepelek, Danuviák, de most "épp" nincsenek, helyhiány miatt ki lettek "paterolva", meg jogsim sincs rájuk.....aztán így meguntuk őket a garázsban ide-oda tologatni.

Előzmény: Urzonn (666)
Urzonn Creative Commons License 2009.09.12 0 0 666
Ez szép.Te vagy aki a veterán újság rigás cikkében szerepeltél,mint verhovina guru!??Vannak más mocijaid is?
Előzmény: Skodri84 (665)
Skodri84 Creative Commons License 2009.09.12 0 0 665
A 6-ból 4 db pöccröff gyári, megtankolva, bekeverve, bezsírozva, üzemi nyomású gumikkal, indulásra kész, mondhatni napi használatban, inkább heti...2 heti:) Csak rá kell ülni, és gyí:) A maradék 2 majd még igényel ápolgatást, 1-2 bovden, jó lánc, szép markolatok, szép lámpa krómkarika, eredeti ruszki gumik, esetleg új gyűrűk, izzók, stb.....hosszú a tél :)
Előzmény: Urzonn (664)
Urzonn Creative Commons License 2009.09.11 0 0 664

Ez igen!-:)

Micsoda verhovina gyűjtemény!Mennyi idős vagy?Vannak még más motorjaid is?

Egyébként a képen látható verhovinák mindegyike üzemképes?

Előzmény: Skodri84 (660)
Manos70 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 663
Szép napot,


Rigához kondenzátort hol tudnék venni? Új kellene.
jogepek Creative Commons License 2009.09.09 0 0 662
asztakurva, ez igen :))
Előzmény: Zs.Zsolt125 (659)
Zs.Zsolt125 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 661
A célszerszám Szatíré:-D
Hát üresben van valami.........mind1 Szatírtól húzok egy kompett karbit! Ha azzal sem lesz akkor úgy járt:-)
Hétvégén voltam Székelyországba magyarkodni...... Jó hely nagyon kapnak 2 képet izelitőnek! Jövőre nem ugrunk le rigákkal????? :-))

Előzmény: Skodri84 (660)
Skodri84 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 660

Micccsoda célszerszámok vannak magának!!! Alapjárat jó még?

Esti csendélet a garázsban, kissé rendezkedtem:

Előzmény: Zs.Zsolt125 (659)
Zs.Zsolt125 Creative Commons License 2009.09.06 0 0 659
Ja Ja én vagyok az!!!

No a célszerszámról dobom is a képet! Ha valamelyik nap elgurulsz élőben is megnézheted:-D

célszerszám
Előzmény: csepel1951 (658)
csepel1951 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 658
Zsóri Zsolti...te vagy az?
Peti vok Miskolcról:)
A célszerszám engem is érdekelne,már rég akarok csinálni egyet,mert tököm kivan h mindig vkit meg kell kérjek:(
Előzmény: Zs.Zsolt125 (654)
Skodri84 Creative Commons License 2009.09.02 0 0 657
Egy kis jávorkúti rigózás :)
jogepek Creative Commons License 2009.08.28 0 0 656
Így csináltam én is, de azt gondoltam, létezik ennél szakszerűbb megoldás is.
Előzmény: Skodri84 (655)
Skodri84 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 655

2 emberes munka, célszerszám nélkül. Egy, de inkább két csavarhúzót bedugva a kosárba ki ill. alá kell támasztani, aztán az egyik ember rátehénkedik egy kalapácsra, aminek a nyelével a kuplung közepét nyomja, egy másik meg egy megfelelő helyre illesztett csavarhúzót kalapáccsal ütögetve, a megfeleő időben elfordítja a fedlapot, és hopp le is ugrik. Visszafele ugyanez, az általában macerásabb, lefele könnyebben jön.

Előzmény: jogepek (653)
Zs.Zsolt125 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 654
Szétszedni csavarhúzó kalapács:-D Beakasztod és ütögeted a végét!! Összerakáshoz kell egy célszerszám meg egy 60 kg-s ember:-D Majd a lehet linkelek be róla képet!! Egyszerű legyártani! Lamella a barna bakelit a leg jobb bele! Az a gyárija!!
Előzmény: jogepek (653)
jogepek Creative Commons License 2009.08.27 0 0 653
Üdv Urak!
Érdeklődni szeretnék, hogy a Riga 12 kuplungját hogyan kell szakszerűen szét- és összeszerelni. Elég nehéz feladatnak tűnik a rugót egyszerre összenyomni és azt a lapot közben úgy elforgatni, hogy az be-, vagy éppen kiakadjon. Szükséges ehhez valami célszerszám? Vagy van valami fortélya?
Még egy kérdésem van, mégpedig az, hogy a műanyagos lamella cserélhető-e a másik fajtával, vagy ahhoz több dolgot is egyszerre cserélni kell?
A segítséget előre is köszönöm!
Skodri84 Creative Commons License 2009.08.23 0 0 652
Rigát Rigával :)
Skodri84 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 651
Ha megy normálisan, akkor 10-15, ha rossz, akkor 5-10.
Előzmény: Petör (650)
Petör Creative Commons License 2009.08.12 0 0 650

Urak

 

nincsen szüksége valamelyikőtöknek az alábbi gépezetre? Nem akarok vele nepperkedni... mennyi lenne az ésszerű ára?

 

Előre is köszönöm!

 

 

itschu Creative Commons License 2009.07.31 0 0 649
Jó állapotú kereket keresek Riga 4 -hez gumival.
Skodri84 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 648
Ja és szintén keresnék gyári huzatú, tűrhető állapotú Verhovina 5 ülést! Lehetőleg bordó-feketét!
Előzmény: Skodri84 (647)
Skodri84 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 647

Helló!

 

Keresnék jó állapotú, tűrhető gyári fényezésű, nem lyukas, nem rozsdás bordó Verhovina 5 tankot! Gumik nem számítanak.

Ezenkívül Miskolc környékén érdekelnek 5-ös és 6-os Verhovinák, állapottól függően 1-15E ft-ig!

Emailem publikus!

regio Creative Commons License 2009.07.20 0 0 646
hát nekem speciel simson schwalbe kr51/1-esem van, de a nagybáttyámnak van egy verhovina 6-osa, amit csak én használok. nem tudom miért, ő nem csípi. rengeteget szereltem már, és mivel a jogsim még ezután lesz, eddig csak a kertben oda-vissza motoroztam :D egyszer indultam el vele motorozni, alaposan készítettem szerszámokat, de nem tudom, hogy hogy, menetközben lement a menet a láncfeszesítőről, ami ugyebár nem drága, vagy ilyenek, csak nagyon idegesítő, hogy tolhattam haza... bajok még a gázkarral voltak az egyszerű bovdenvég miatt, de miután jól meghúztam, nincsenek vele bajok. hát, jó motor, de sokat kell szeretni, és mint az köztudott, a sokat szerelt motorok a legszerethetőbbek :D azért a jóöreg schwalbet nem adnám semmiért :D mondjuk tervezem a jövőben egy verhovina, vagy riga, vagy más keleti nem simson vásárlását :D

a verhovina topicban nem túl nagy élet van, a két topicot nem lehetne öszevonni?
egoaxa Creative Commons License 2009.06.23 0 0 645
Sziasztok!
Ennek a Rigának a tulajdonosának az elérhetőségét keresem nagy erőkkel:
Hybrid Riga
Tudtok benne segíteni?

Köszi
ego.akos @ e85tuning .hu
mofe Creative Commons License 2009.06.22 0 0 644
...ha tudtok...bocsi
mofe Creative Commons License 2009.06.22 0 0 643

Helló Mindenki!

Mini rigát keresek! Ha tudok eladót, akár blokk nélkül is, jelezzétek! Köszönettel: mofe

p21-feri-tb Creative Commons License 2009.06.19 0 0 642

Csao.

Ma végre sikerült lencsevégre kapni Jani barátom.-))))

 

kipe01 Creative Commons License 2009.06.12 0 0 641
Kristóf 210 !

a Stella gyárilag van babetta blokkal szerelve !
ha benézel a riga.hu fórumára ott pont most nyitottunk egy topicot a témának.

Kipe
Előzmény: Kristóf 210 (640)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!