A munka nem nehéz vele elsőre sikerül összeakasztani az egészet! A lenyomás mennyire nehéz?..............a pankon dolgoztam a lenyomás pillanatában a lábam a levegőben volt! Magyarul egész testsúlyomra szükség volt! Ha a motorkerékpárt eldöntöd akkor az út szélén is meg lehet brenolni végülis! De lecsikaródik a festék, kifolyik a benzin meg a váltóolaj szóval ennyi erővel pókolhatsz egy tartalékblokkot is a csomidra:-D
Köszi a képet! Nem nehéz vele a munka? Mennyire nehéz a lenyomás és elford. művelete ezzel? Ha pl útszélen szétpottyan a kuplung,ezzel ott is megcsinálhatom?
Nem-nem, nem szerepeltem én sehol:) De vágom a cikket.
Más veterán mocik nincsenek, voltak Csepelek, Danuviák, de most "épp" nincsenek, helyhiány miatt ki lettek "paterolva", meg jogsim sincs rájuk.....aztán így meguntuk őket a garázsban ide-oda tologatni.
A 6-ból 4 db pöccröff gyári, megtankolva, bekeverve, bezsírozva, üzemi nyomású gumikkal, indulásra kész, mondhatni napi használatban, inkább heti...2 heti:) Csak rá kell ülni, és gyí:) A maradék 2 majd még igényel ápolgatást, 1-2 bovden, jó lánc, szép markolatok, szép lámpa krómkarika, eredeti ruszki gumik, esetleg új gyűrűk, izzók, stb.....hosszú a tél :)
A célszerszám Szatíré:-D Hát üresben van valami.........mind1 Szatírtól húzok egy kompett karbit! Ha azzal sem lesz akkor úgy járt:-) Hétvégén voltam Székelyországba magyarkodni...... Jó hely nagyon kapnak 2 képet izelitőnek! Jövőre nem ugrunk le rigákkal????? :-))
Zsóri Zsolti...te vagy az? Peti vok Miskolcról:) A célszerszám engem is érdekelne,már rég akarok csinálni egyet,mert tököm kivan h mindig vkit meg kell kérjek:(
2 emberes munka, célszerszám nélkül. Egy, de inkább két csavarhúzót bedugva a kosárba ki ill. alá kell támasztani, aztán az egyik ember rátehénkedik egy kalapácsra, aminek a nyelével a kuplung közepét nyomja, egy másik meg egy megfelelő helyre illesztett csavarhúzót kalapáccsal ütögetve, a megfeleő időben elfordítja a fedlapot, és hopp le is ugrik. Visszafele ugyanez, az általában macerásabb, lefele könnyebben jön.
Szétszedni csavarhúzó kalapács:-D Beakasztod és ütögeted a végét!! Összerakáshoz kell egy célszerszám meg egy 60 kg-s ember:-D Majd a lehet linkelek be róla képet!! Egyszerű legyártani! Lamella a barna bakelit a leg jobb bele! Az a gyárija!!
Üdv Urak! Érdeklődni szeretnék, hogy a Riga 12 kuplungját hogyan kell szakszerűen szét- és összeszerelni. Elég nehéz feladatnak tűnik a rugót egyszerre összenyomni és azt a lapot közben úgy elforgatni, hogy az be-, vagy éppen kiakadjon. Szükséges ehhez valami célszerszám? Vagy van valami fortélya? Még egy kérdésem van, mégpedig az, hogy a műanyagos lamella cserélhető-e a másik fajtával, vagy ahhoz több dolgot is egyszerre cserélni kell? A segítséget előre is köszönöm!
hát nekem speciel simson schwalbe kr51/1-esem van, de a nagybáttyámnak van egy verhovina 6-osa, amit csak én használok. nem tudom miért, ő nem csípi. rengeteget szereltem már, és mivel a jogsim még ezután lesz, eddig csak a kertben oda-vissza motoroztam :D egyszer indultam el vele motorozni, alaposan készítettem szerszámokat, de nem tudom, hogy hogy, menetközben lement a menet a láncfeszesítőről, ami ugyebár nem drága, vagy ilyenek, csak nagyon idegesítő, hogy tolhattam haza... bajok még a gázkarral voltak az egyszerű bovdenvég miatt, de miután jól meghúztam, nincsenek vele bajok. hát, jó motor, de sokat kell szeretni, és mint az köztudott, a sokat szerelt motorok a legszerethetőbbek :D azért a jóöreg schwalbet nem adnám semmiért :D mondjuk tervezem a jövőben egy verhovina, vagy riga, vagy más keleti nem simson vásárlását :D
a verhovina topicban nem túl nagy élet van, a két topicot nem lehetne öszevonni?