Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gt2876r Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63117

Hi

Anno az omegámon cseréltettem,de mint kiderült,nem az volt a baj. Nem volt olcsó.

Előzmény: mr_orizatriznyak (63116)
mr_orizatriznyak Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63116

Én most kiolvastattam az agyát,és ott azt írta ki hogy porlasztócsúcs jeladó.Létezik hogy ezt a jelenséget nem az LMM okozza hanem ez a jeladó?Az LMM hibát nem írta ugyan most a bontott elméletileg gyári LMM el néztük.Ill még írt kuplung jeladó hibát is de törlés után nem dobta ki megint.Mennyit kérhetnek egy ilyen jeladóért,bontóban,mert gondolom a gyári új horror lehet!

Előzmény: Alfás Theo (63111)
Equinox_5.20V Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63115

Szia,

 

Még a régi céges mail volt, ami már nem él. Megváltoztattam most itt a fórumon is, de ha mégse menne:

czineg_kukac_gmail_pont_com

Előre is köszi!

Előzmény: probody (63113)
R0b333 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63114

Szia!

 

Az enyém nem aluházas,de az autó 98as évjáratú!Elképzelhető hogy már volt buherálva esetleg?

Előzmény: Alfás Theo (63111)
probody Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63113

Visszapattan a címedről:-(

Előzmény: probody (63112)
probody Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63112

Küldetem e-mailt.

Előzmény: Equinox_5.20V (63108)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63111

Sziasztok!

 

Ha a 2.4 tds 1996-98 közötti nagy aluházas LMM-es kocsiról van szó,  akkor van egy elkeserítő hírem. Nincsen utángyártott LMM. Csak gyári bosch, 122-168 ezer között, esetleg bontott próbálgatása, kappa, fiat marea 2,4 td, illetve az alfa 164 2,5 td-t szerelték ezzel a típussal.

DE A LÖNCI BT-t keresve ők tudnak megoldással szolgálni. /www.loncibt.hu/

Nekem is ilyen gondom volt, lmm pedig nem írt hibakódot az ecunak, pedig az volt ludas. Lehúzott csatival, illetve majd javított LMM-mel ment 3 évet még, aztán ha megkopik az érintkező párja ismét kontakthibás értéket ad az ecunak, aki behelyettesíti az értéket, és lelassul a kappa. Visszakuplung.

Előzmény: R0b333 (63110)
R0b333 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 63110

Üdv mindenkinek!

 

Én is LMM problémával küzdök,visszaolvastam már jópár oldalt de még mindig nem tudom pl hogy hol lehet kapni utángyártottat jó árban?nem szeretném az autó vételárát még1x rákölteni 1 légmennyiség mérő miatt.

az autónak ugyanez a baja mint az elöttem szólónak,nincsen erő viszont ha kuplungolok és visszaejtem alapjáratra a fordulatot pár másodpercre akkor utána szépen megindul(és kormol mint a barom). az autóban 168ezer km van.

mr_orizatriznyak Creative Commons License 2012.10.01 0 0 63109

Köszi szépen!

Kicseréltem egy bontottra aminek a száma pont az,de semmi változás nincs.Most vagy a bontott is szar,vagy nem tudom!Holnap megyek vissza a bontóba és ott megnézik mi lehet.

Tegnap jöttem vele haza úgy hogy széthúztam az LMM-et .Úgy be állt szerviz üzembe és nem gyorsult,de még 150 -et is ment simán.Ha gyorsult volna azt mondom tökéletesen működik.Csak az emelkedőnél el ment az erő!Se megtorpanás 3000 fordulatnál se füst se semmi.Mert ezt produkálta a rég LMM-el,Megtorpant 110nél (ami kb 3000 fordulat) és valamilyen láthatatlan füst jött belőle amit nappal nem lehetett látni, csak este a tükörből ahogy  a mögöttem haladó lámpája megvilágította.ez volt a jelenség a régivel, a motor mosásig.Utána meg amit már írtam.Szóval most itt tarunk.

Előzmény: BmS1 (63106)
Equinox_5.20V Creative Commons License 2012.10.01 0 0 63108

Szia,

 

Megtennéd, hogy részletesebben megírod ennek a menetét, pontosan hogyan csináltad?

Sajnos egyre több apró-cseprő hiba van már a fényezésen és úgy szeretném megoldani, hogy

ne kelljen telibefújatni a kocsit, mert arra biztosan nincs keret, egy polírozás meg szerintem

már nem segítene rajta.

Köszi!

Előzmény: probody (63073)
Olasz autós Creative Commons License 2012.10.01 0 0 63107

15-ös felnire való kupakot keresek, valaki tud segíteni?

BmS1 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 63106

Megnéztem.

Tényleg a  0 281 002 160 cikkszámú a motorhoz rendelt LMM.

Említetted, már a bele csereberélt. Kérdés, ez-e a hiba.

 

Az új ára horror, ne is tudd meg mennyi.

Próbálj összejönni egy ugyanilyen (és: hibátlanul működő) motorú Kappással, próbára kicserélni a LMM-t.

Előzmény: mr_orizatriznyak (63095)
GL-SW Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63105

Köszönöm, akkor a pumpálós módszer lesz holnap. Nagyon meg van szorulva, levegővel nem merem nehogy kilője ha megmozdul + cserélem a fékfolyadékot.

Előzmény: Törölt nick (63103)
granturismo Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63104

"Fogékonyak" figyelmébe.:-)

Így is lehet...

Végülis.:-))

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MZIlNb4KIRk#!

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63103

A dugattyút ki lehet pumpálni a tárcsáról levett és betétektől megfosztott nyereg esetén a fékpedállal is, de ha van kompresszorod és egy sima mezei fújó pisztolyod, akkor már lecsatlakoztatott nyereg esetén csak bele tartod a fékfolyadékos lyukba a pisztolyt és nyomsz egy rövidet ;)..

A másik kérdést így nem tudom, de amúgy is sem árt kicsit csiszolni nagyon finom papírral a munkahenger felületét, ha esetleg korrózió nyoma látható stb..

Előzmény: GL-SW (63099)
sooty Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63102

Csak nekem nem működik az eper, vagy csak nem tudom használni.

Mindig kiírja, hogy OOPS.......

sooty Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63101

Apropó gázolaj.  Akarok venni kézi gázolaj pumpát. Semmi extra egy gumi henger két végén csővel, és ha nyomomkodom akkor szívja, majd tolja tovább.......

Pesten találtam is egy boltot ahol van ilyen szerkezet kompletten. Komoly 1050Ft-ba kerül. Igen ám, de szombaton nincsenek nyitva........

Sebaj, keresek kecskeméten, hisz nagy város ez, meg megyeszékhely, meg minden.

Hasonló van, mint a pesti, csakhogy 3600Ft......Ja és ezen nincs rajta egyik végén sem a toldó cső.....Ha azt is megveszem meg a bilincseket is akkor 5000nél vagyok.......

Most ezen ki vagyok akadva.

 

Nekem is repedt már el, semmi gond, majd elpárololog. Csak 1-2 napig van kellemetlen "illat".

 

 

hektor1 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63100

Elrepedt a gázolaj vissza folyó cső és az egész motor tér úszott a gázolajba......

Előzmény: sooty (63098)
GL-SW Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63099

Kézi fék kötél csere alakalmával föl akarom újítani a hátsó munkahengereket is. Javítókészlet meg van, de ezt a műveletet még soha sem csináltam. Hogy tudom a dugattyút kivenni a hengerből? lebillentve vagy levéve a tartóról pumpáljam ki? Vagy valami más módszer?

A shop-on beszéltünk Cartársakkal: vigyázni kell a porvédő harmonika után kiálló pár mm magas dugattyú palástra, mert ha sérül/t tönkre teszi a porvédőt. Hát elődöm ezt nem vette figyelembe sztem vízpumpa fogó nyomai vannak rajta, így elmosás után látom.

Ha esztegapadon csak lecsiszolom ezeket a fölmaródásokat az jó lesz vagy csere? 

sooty Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63098

Én azt nem értem, hogy miért kell egy autó motorterét kimosni?

Annyi meg annyi ilyen eset van, hogy utánna nem megy tovább. És ha koszos akkor mi van. Ki a jó fenét érdekel, hogy koszos, poros.

 

Én ma mostam életemben először motorteret. Mindjárt kettőt is. Igaz egyik kappában sincs benne a motor...... Viszont így is csak a bölcsőn megtapadt olajsarat mostam, máshova víz nem ért.

Egy jeladós porlasztó új ára horror. Ha az megy tönkre akkor az autó képes vagy 70el menni, és egy túlsúlyos kamion is legyorsulja. Nekem már volt ilyen. Az első két dolog amit a bontásra ítélt kappából kimentettem a porlsztós jeladó és az LMM.

 

 

hektor1 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63097

Keresek Kappához jobb hátsó központi zárat 

hektor1 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63096

Szia nekem is 2.4 tds em van nekem motormosás utána a jeladós porlasztóm ment el......

Előzmény: mr_orizatriznyak (63095)
mr_orizatriznyak Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63095

igen a sűrített levegős kitisztítás megtörtént,A víz sajna úgy kerülhetett a levegőszűrőházba hogy ,3 anyával van leszorítva a ház teteje a légmennyiségmérő és a szűrőház között.Na ezek a csavarok nem voltak meghúzva vagy lelazulhattak,ill a szűrőházból is hiányzott 1 csavar.Szóval sajna bele ment a víz. Motorszámot tudok adni nem tudok az jó e? ZLA 83800002078334. AZ ÉVJÁRAT 1998. KAPPA 2,4TDS. az LMM tízjegyű kódját nem tudom,mert mikor megvettem sajna már cserélgette benne egy bontós a belsejét.Az  LMM külső házán van egy szám :bosch 281002160,szóval ami a házban van az nem is tudom hogy mihez való de 4 éve azzal működött.úgy ahogy leírtam."megtorpanás után,fordulat visszaejt majd megint elindult ahogy kell."de nem mindig.Hát sajna ez van, most épp lent vagyok Szombathely mellet,és így rugaszkodok neki Bp-nek.vagy 5 óra lesz az út, :-(

Előzmény: BmS1 (63094)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63094

Erre -látatlanban- nem lehet megalapozott tipp. Az vsz. hogy a motormosás áldásos következménye a mostani állapot.

Próbálj meg minden elérhető csatlakozót levett gyújtásnál széthúzni, és sűrített levegővel alaposan kifújni.

 

....utána szétkaptam a légszűrőt ,és kitisztítottam a víztől levegővel....

 

Hogy kerül a légszűrőhöz víz? Nem mostad, hanem fürdetted a motort :-D

 

Ha leírod a motor adatait (motorkód, évjárat) és a LMM tízjegyű kódját, akkor holnap megnézem, hogy eleve a motorhoz van-e hozzárendelve.

Előzmény: mr_orizatriznyak (63087)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63093

A legközelebbi szíjszakadás / fogdarálás esetére :-)

 

Ha nem forgat az önindító, semmi baj. Kapcsolsz egy -mondjuk- ötös fokozatot. Kiszállsz, segítséggel megtolod. Ha egyenletesen sikerül tolni, nem jó hír, nem komprimálnak a hengerek.

 

Mostmár mindegy, arccal a jövő felé....

 

Üdv.

Előzmény: JAMIE222 (63089)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63092

A fölötted-utánad hozzászóló olvtársra gondoltam:))

 

Előzmény: mr_orizatriznyak (63091)
mr_orizatriznyak Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63091

Bocs,de mire gondolsz?Valamit nem értek,lehet hogy bennem van a hiba!

Előzmény: JAMIE222 (63090)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63090

a segítség itt van fölötted:))

Előzmény: mr_orizatriznyak (63087)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63089

Javítalak:)

A generátor az én tippem volt.A szerelő nem tudom mennyire volt szerelő, én csak tréleresnek hívtam, bár amennyire sejtem ők szerelők is egyben.Sajnos az önindító nem forgott, nehéz volt bármit is megállapítani.

Amikor hazakerült a Kappám, belekerült egy feltöltött akksi, dolgozott rendesen az önindító.Ott mindjárt a vezérlésre gyanakodott a szerelőm, megnézte a szíjat, igaza lett.

Előzmény: BmS1 (63088)
BmS1 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 63088

1. Nem veszed észre. Legfeljebb kis százalékát

 

Ha a tulaj csak felületesen ért a kocsijához, az teljesen rendben van. Nem az Ő feladata.

Közelmúlt eseménye: ledarált vezérműszíjas Kappa.

 

Ezt egy jobb másodéves iparitanulónak néhány mp. alatt illik tudni megállapítani. (A gyászos esemény bekövetkezte után ha indítózol, teljesen egyenletes az önindító forgása, kis terhelésű a villamos motor. Normál esetben erős a szakaszos komprimálás legyőzése miatti lüktetés a fordulatszámában.)

Lev.társunk nem szakember, tanácstalan volt, hívott hát egyet (ADAC?), aki -ha jól emlékszem- generátort akart cserélni.

A hozzáértésről, "észrevételről" ennyit. Sokaszor ordító hibákat nem vesznek észre.

 

2. A felsorolást akkor hagytam abba, amikor elfáradt a mutatóújjam.

Van még jónéhány, de nem akarom fárasztani a népet.

 

A többi stimmel.

Előzmény: probody (63085)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!