Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Üdvözlet! Tudnátok nekem segíteni egy kis Credo IC/EC 12-t illetően? Az lenne a kérdés, hogy hány darab IC 12 és EC 12 van a volánnál?(Ha lehet frsz. szerinti felsorolásban, külön a régi és új homlokfalasok-bocs a különlegeslvárásokért:/)Ezekhez a buszokhoz tudnátok mondani telephelyet, vagy indulá időket?Köszi! Azt jól gondolom ugye, hogy a Kékestetőn a HOG-405 telephelyezik? Scanias, melyik járatra gondolsz az IPJ-t és HLD-t illetően?:)
Igen. De a reggel 7:30 Gyöngyös-Hatvan az stimmel. Hatvanból Csányon át jön Gyöngyösre előtte. Amúgy a GBG mennyivel konkrétabb gép volt és milyen szépen rendbe rakták :(
Vagy nem. A MIS-663 8.20-kor indul Hatvanból és 9.55-re érkezik Egerbe (3604/6). Visszafelé (3604/1) 10.30-kor indul Egerből és 11.25-re érkezik Gyöngyösre.
Úgy értve 'vannak meg', hogy leselejtezve a dögsoron, 'ketrecbe'.
Valamikor, mikor le lett selejtezve a 415-ös, akkor valaki kinyomozta, melyik az be is lett ide írva, de már nem emlékszek. Vmelyik EWS az biztos - és helyközis.
Akkor más Volánok, hogyan csinálják? Igenis lenne a Mátránál is pénz ilyesmire (is), ha lopnák szét a céget. Van ott forrás csak más dolgokra. A 66-ezredik alvállalkozás is úgymond a Mátra Volán hátán élősködik. A rendes Volános az utolsó ember már a cégnél és a Volános buszok vannak leghátul a fontossági sorrendben.
Ja amúgy már csak 2db 256, egy 280, egy 415 és a Scania maradt a ketrecbe. De szerintem azok is mennek.
Van fogalmad róla, hogy mennyi a közvetlen és közvetett költsége egy felújításnak?
Én egy szaros zsigulit nem tudnék eltenni az utókornak, még akkor sem ha hozzá sem kellene nyúlni, csak tárolnom kellene, akkor hogy várhatnám el bárkitől is, hogy egy buszt tegyen félre?
Olyan könnyű a klaviatúra mögül okoskodni - mert már fórumon is olvastam már ehhez hasonló kijelentéseket - és olyan dolgokat elvárni ami irtózatos nagy munka és költség.
Fel kell fogni, hogy a Volán társaságok nem non-profit szervezetek és nem alapítványok, minden egyes dolgozójának a bérköltségét és az egyéb költségeket saját maguknak termelik ki.
Veled meg mi a sz*r van, jóvagy? Ki szólt hozzád? Még, ha lenne is sejtésed róla, hogy foglalkozok-e ilyesmivel - de mivel nincs, ezáltal, hogy jössz ahhoz, hogy nekem állsz itt? Amúgy meg mi a lószar köze van annak a buszfelújításhoz, hogy neked van otthon bármilyen retro cuccod?!
Valamire való Volánok adnak az ilyesmire, és rendre elpakolnak utolsó darabokat és fel-fel újítanak. Becsülendő példa és nagyra tartom! Sajnos a Mátra csak rombolni bírja a buszait és f*ssa telibe, ahogy van a régieket.
Az a hatalmas csoda, hogy az ex GDK kijött a halálsorról és meg is újult a jó Kunságiába. Amúgy meg lehet nézni a Tisza lószállítóit! Azon sem csodálkoznék, ha majd leállítás után egyet felújítanának nosztalgiának.
Egy szomorú folyamat... A Mátránál a ketreclakók száma hatványozottan csökken. Ma is tolta a Rábát az egyik szétbontott 256-os a Karácsondi úti méhtelepre :( Elsőként a 395-ösök a Csepelek a 350-es tűntek el. De azokat a méhtelepen nem láttam. (észre vettem volna, mert minden nap arra járok) Bár az sem hiszem, hogy most valaki hirtelen megvette volna őket. Egy 395-ös a telepen áll donornak azt tudom. Miért kellett ezeket ennyi évig ott tárolni, ha nem volt semmi szándék :( Legalább egy lószállítót jó lett volna megőrizni az utókornak felújítani :(((
Azt nem tudod (vagy bárki más), hogy ott van-e még a Hatvaninál? Jövő hétvégén átutazóban érintem majd Hatvant és környékét, ha lenne rá valami drót, akkor felkeresném, de random nem állok neki, az nem fér bele.