Keresés

Részletes keresés

nemistvan Creative Commons License 2014.07.14 0 0 9355
Üdvözlet! Tudnátok nekem segíteni egy kis Credo IC/EC 12-t illetően? Az lenne a kérdés, hogy hány darab IC 12 és EC 12 van a volánnál?(Ha lehet frsz. szerinti felsorolásban, külön a régi és új homlokfalasok-bocs a különlegeslvárásokért:/)Ezekhez a buszokhoz tudnátok mondani telephelyet, vagy indulá időket?Köszi! Azt jól gondolom ugye, hogy a Kékestetőn a HOG-405 telephelyezik? Scanias, melyik járatra gondolsz az IPJ-t és HLD-t illetően?:)
gvm-408 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 9354

IPJ-445, vagy HLD-862 viszi? 

Előzmény: Scaniás (9353)
Scaniás Creative Commons License 2014.07.09 0 0 9353

Igen. De a reggel 7:30 Gyöngyös-Hatvan az stimmel.
Hatvanból Csányon át jön Gyöngyösre előtte.
Amúgy a GBG mennyivel konkrétabb gép volt és milyen szépen rendbe rakták :(

Előzmény: éjszakás tartalék (9351)
Irizar ranger Creative Commons License 2014.07.06 0 0 9352

Én azt tartom valószínűnek, hogy bontották a járatpárt, és a 7,30-ast viheti a MIS, míg a Hatvan-Gyöngyöst egy teljesen másik fordába tették bele.

Előzmény: éjszakás tartalék (9351)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.07.06 0 0 9351

Vagy nem.
A MIS-663 8.20-kor indul Hatvanból és 9.55-re érkezik Egerbe (3604/6). Visszafelé (3604/1) 10.30-kor indul Egerből és 11.25-re érkezik Gyöngyösre.

Előzmény: Scaniás (9350)
Scaniás Creative Commons License 2014.07.06 0 0 9350

A Hatvanis fordát úgy tudom a MIS csinálja.

A GEK-ek megvannak még mind a három fregoba.

Előzmény: Törölt nick (9349)
Scaniás Creative Commons License 2014.07.05 0 0 9347

Úgy értve 'vannak meg', hogy leselejtezve a dögsoron, 'ketrecbe'.

Valamikor, mikor le lett selejtezve a 415-ös, akkor valaki kinyomozta, melyik az be is lett ide írva, de már nem emlékszek. Vmelyik EWS az biztos - és helyközis.

A helyisek még mind mennek.

zolyg76 Creative Commons License 2014.07.05 0 0 9346

elyik 280-as van még meg?028?

lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.05 0 0 9345

Melyik az a 415? 

Előzmény: Scaniás (9344)
Scaniás Creative Commons License 2014.07.05 0 0 9344

Akkor más Volánok, hogyan csinálják?
Igenis lenne a Mátránál is pénz ilyesmire (is), ha lopnák szét a céget.
Van ott forrás csak más dolgokra.
A 66-ezredik alvállalkozás is úgymond a Mátra Volán hátán élősködik.
A rendes Volános az utolsó ember már a cégnél és a Volános buszok vannak leghátul a fontossági sorrendben.

Ja amúgy már csak 2db 256, egy 280, egy 415 és a Scania maradt a ketrecbe. De szerintem azok is mennek.

Előzmény: Törölt nick (9343)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.02 0 0 9343

Van fogalmad róla, hogy mennyi a közvetlen és közvetett költsége egy felújításnak?

Én egy szaros zsigulit nem tudnék eltenni az utókornak, még akkor sem ha hozzá sem kellene nyúlni, csak tárolnom kellene, akkor hogy várhatnám el bárkitől is, hogy egy buszt tegyen félre?

Olyan könnyű a klaviatúra mögül okoskodni - mert már fórumon is olvastam már ehhez hasonló kijelentéseket - és olyan dolgokat elvárni ami irtózatos nagy munka és költség.

 

Fel kell fogni, hogy a Volán társaságok nem non-profit szervezetek és nem alapítványok, minden egyes dolgozójának a bérköltségét és az egyéb költségeket saját maguknak termelik ki.

 

 

 

Előzmény: Scaniás (9342)
Scaniás Creative Commons License 2014.07.02 0 0 9342

Veled meg mi a sz*r van, jóvagy? Ki szólt hozzád?
Még, ha lenne is sejtésed róla, hogy foglalkozok-e ilyesmivel - de mivel nincs, ezáltal, hogy jössz ahhoz, hogy nekem állsz itt?
Amúgy meg mi a lószar köze van annak a buszfelújításhoz, hogy neked van otthon bármilyen retro cuccod?!

Valamire való Volánok adnak az ilyesmire, és rendre elpakolnak utolsó darabokat és fel-fel újítanak. Becsülendő példa és nagyra tartom!
Sajnos a Mátra csak rombolni bírja a buszait és f*ssa telibe, ahogy van a régieket.

Az a hatalmas csoda, hogy az ex GDK kijött a halálsorról és meg is újult a jó Kunságiába.
Amúgy meg lehet nézni a Tisza lószállítóit! Azon sem csodálkoznék, ha majd leállítás után egyet felújítanának nosztalgiának.

Előzmény: Törölt nick (9341)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.01 0 0 9341

"Legalább egy lószállítót jó lett volna megőrizni az utókornak felújítani :((("

 

Te mit tettél az utókornak? Mennyit áldoztál rá?

Egy Centrumos szatyor, vagy egy Kőbányais üveg még 2 forintba sem telt. Mennyi van belőle otthon neked?

 

Előzmény: Scaniás (9340)
Scaniás Creative Commons License 2014.07.01 0 0 9340

Egy szomorú folyamat...
A Mátránál a ketreclakók száma hatványozottan csökken.
Ma is tolta a Rábát az egyik szétbontott 256-os a Karácsondi úti méhtelepre :(
Elsőként a 395-ösök a Csepelek a 350-es tűntek el. De azokat a méhtelepen nem láttam. (észre vettem volna, mert minden nap arra járok)
Bár az sem hiszem, hogy most valaki hirtelen megvette volna őket. Egy 395-ös a telepen áll donornak azt tudom.
Miért kellett ezeket ennyi évig ott tárolni, ha nem volt semmi szándék :(
Legalább egy lószállítót jó lett volna megőrizni az utókornak felújítani :(((

Scaniás Creative Commons License 2014.07.01 0 0 9339

Azt sajnos én sem tudom, hogy milyen fordán. Bármikor bárhol előbukkanhat.

Előzmény: Dr.V.ker. (9337)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.06.29 0 0 9338

Annyit biztosan tudok neked mondani, hogy a Hatvaninál van még.

Előzmény: Dr.V.ker. (9337)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2014.06.29 0 0 9337

Azt nem tudod (vagy bárki más), hogy ott van-e még a Hatvaninál? Jövő hétvégén átutazóban érintem majd Hatvant és környékét, ha lenne rá valami drót, akkor felkeresném, de random nem állok neki, az nem fér bele.

Előzmény: Scaniás (9317)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 9336

Ott a motorosok szeretnek döntögetni.

 

Nekem egyszer volt ott koccom, a Budapest-Mátraháza-Recsk járattal.

 

Én fel, motoros le.

 

Az Ik-255 bal elejét találta el de pont a lökhárítót a bal kanyar szélén.

Ez mentette meg.

Igazi mandínerként repült vagy 11-13 méter és az út melletti kis fákat, bokrokat letarolva egy nagyobb bokorban landolt.

 

Isteni nagy szerencséje volt a fószernek.

Összeszúrkálta a fenekét vmi tüskés izé, meg eltört ez-az, de gyakorlatilag karcolás nélkül állt fel.

Volt a buszomon két orvos is, megnézték és csak ámultak, hogy hogyan megúszta.

 

 

Előzmény: éjszakás tartalék (9335)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.06.27 0 0 9335
EKM-765 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 9334

Ez az év mondata.

Előzmény: Törölt nick (9332)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 9333
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9332

Nincs annak az Ik 250-esnek semmi baja, csak a sznobokat zavarja a márkajelzés.

Előzmény: Törölt nick (9311)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9331

Úgy tudom, hogy az valamiért zárt. Persze lehet, hogy feloldották már, de ezt nem volt kedvem kipróbálni.

Előzmény: éjszakás tartalék (9329)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9330

Egy ilyen öreg merci van a Hatvaninak, azon rajta van a HV matrica is.

Alvállalkozók buszainak a hátán van a martica, pl.: Armamaxa KFT. Tolmácsi Busz, vagy Tolmácsi Taxi, stb..

 

Előzmény: BPO-105 (9326)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9329

Ott az Agriás topik egyébként, de már megválaszolom itt:
BRF-844: 260.32 - 1984
BRF-845: 260.32 - 1984 
BRF-846: 260.06 - 1978

Előzmény: BPO-105 (9327)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9328

Volt alvis Vario is, de azon "Hatvani Volán partner" szerepelhetett csak.

Előzmény: BPO-105 (9326)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9327

Nem éppen ON téma, de még mindig jobb, hogy ide írom, mint máshova:

A BRF-844, 845, 846-ra valaki tud mondani egy-egy évjáratot?

(A 846-ról ráadásul úgy tudom, hogy nem is .32, hanem .06 volt.)

BPO-105 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9326

Ha volános, akkor csak ez lehet ugyebár.

Alvállalkozós Vario-ról meg nem tudok.

Előzmény: Dr.V.ker. (9325)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9325

Ez? Ez a Hatvanié, ha nem ez, akkor vmi alvi (gondolom)

Előzmény: RIKA424 (9323)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 9323

Budapesten, Zuglóban az Erzsébet királyné útján  áll egy MB midi bus.

Jó öreg.

 

Valami hasonló:

 

 

Nem ilyen jó, ennél szakadtabb és nincsenek fóliázva az ablakai.

 

A hátán felirat : Hatvani Volán.

 

Tényleg a Hatvani Voláné, vagy csak régen volt az övék, és az új tulaj nem szedte le a cégmatricát ?

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!