Gondolkozom egy 750 es ténérén. A tulaj azt állítja h originál a fényezés 100%, de az a baj, h az ég adta világon nem találtam ilyen színkódu 1992 es ténérét. A grafika tényleg ilyesmi abban a szériában, de ha megnézitek az oldalelemen (és a tanknál is) a 2 kék négyszög homogén színű és az összes ilyen típusnál egy átmenet van.
A színe mindegy mert fólia megy rá. El kezdtem össze hegeszteni, de annyira apróra van törve (hiányos is), hogy lehet el kell ezt most engednem. Élnék a lehetőséggel, ha küldesz egy elérhetőséget megköszönöm.
Az nincs, de egy délvidéki srácnak megvan a sablon, ami alapján üvegszálból csinálta a komplett fejidomot. Csinálta néhányunknak. Biztos tud utángyártást csak kopoltyúkból is. Ez csontszínű lesz, tehát festeni kell.
Másik: Balástyán másik srác, aki motor idomokat gyárt, anyagában szinezett műgyantás megoldással, korrekt áron. ez lehet fekete, nem biztos, hogy kell festeni. (nekem a sárvédőm innen van, szép munka). Ha kell kontakt, jelezd.
Ha valaki nagyon keres matrica szettet 34L, vagy 43f re, megadom a matricas ismerosom számát, ki van vektorozva ezert ezert mar nem horror áron van. 70/3973169
Hát az a helyzet, hogy erre speciel én rettenetesen odafigyeltem mindig IS , hogy a benzincsapot elzárom hosszabb leállításnal (értsd hosszabb leállítás este mikor a Gépet leállítom a garázsba)
Több ismerősöm nem szokta elzárni. Vérmérséklet függő :)
Amennyiben megszívja magát, hát akkor nincsen más megoldás karbiba benne lévő tömítések csere. Ha már azt cseréled nem árt ha kicseréled a karbigumimembránt is. Az már egy kcisit erősebb játék, de hidd el nekem megéri.
Kopasz Barátommal szenvedtünk egy keveset míg beállt a motorunk...
Most is huszonezer forintos tétel, lehet majd sort kerítek rá én is😊 A kis TT-n is műanyag volt ☺ Ténéré-n még nem az sajna. Köszi a kis infó morzsákat 😊
Ha kiöntöd betonnal, akkor kevesebb víz fér majd bele -> nem rohad ki.
De ennél még én is jobbat választottam, mert a beton nehéz, amennyit én emelgettem, olimpiász bajnoknak edzettem volna annyi súllyal :-(
Csömörön a HÉV megállóval párhuzamos (északi oldalon) utca végén volt vmi káefté, veterán cuccok felújításával foglalkoztak - én náluk kezeltettem le az enyémet belül - olyan huszonharminezer forint volt vagy 5 éve. Szépen megcsinálták. Majd 20 év múlva kérdezd meg, hogy kibírta-e addig :-))) Sztem fogja :-)
ha lenne fém tankos akkor év vége felé prémium (ló@ prémium, ez lenne a rendes benzin) benzint tankolnék mert abban a bioetanol feldolgozott formában van(és kevesebb is) és ez nem köti meg a vizet, nem is romlik meg min a sima
ha meg annyit motoroznék mint most, akkor év közben is azt venném hiszen nem egy nagy költség évi 2-300km távon ;)
E 10-es benya jobban megköti a vizet és emiatt kicsit hamarabb kirohadhat a tank. Erről valakinek valami vélemény vagy bármi okos hozzá szólás? Mert ha ez tényleg létező veszély akkor lehet megérné valamivel (gyantát olvastam) kezeltetni a tank belsejét?
Valakit nem érdekel pár töröt Tenére idom? A kereklámpásé, esetleg valakinek van egy szebb, de nem baszná össze akkor ezt megcsináltatja (sajnos törött szinte mind) és nem kell félteni a műanyagokat :) Van olyan ami egész egyben van :) van olyan ami nagyon gatya (bal oldala, ez sajnos hiányos is) azon most még kísérleteztem (kísérletezem) a műanyag hegesztés alapjaival :D most rendeltem pálcát hozzá mert amit itthon találtam az nem ABS hanem valami más. Ha ügyes leszek akkor már "ki lakatolva" adom oda egy nagyon baráti összegért: INGGYÉ! Felhasználni nem tudom eladni meg törött idomot nem fogok :D viszont hátha valaki így bátrabban mer majd terepre menni, Tank is van, de az szerintem kuka (lyukas, és valami félelmetes vonalvezetése lett).
Bontani kezdtem, amibe nem látok fantáziát vagy nem tudom felhasználni azt itt el lehet hordani (vagy kuka).