1800 kg al számolj. Meg autómataváltó meg klímahasználat. Nem azt mondom hogy szarban a haza, 200 fölé megy hamar, de más liga. Fogyasztás is lehet több emiatt. 93/7 után jellemzően 2 helyett már 4 szelepesek lettek a motorok. Nem rozsdásodik úgy mint egy bmw... De a gumi dugók körül kikezdi az idő a lemezt ha összezsugorodik a 20-25 éves dugó. Tuningolni a motort szerintem nem lehet olyan jól, de felextrázni könnyen fel lehet. Bárdi unix minden filléres hozzá de ha gyárit akarsz zsebbenyúlós. Minden kapható gyári újonan hozzá merci boltokban. Német e bay en vagyonokért adják már az extrákat (könyöklő, box, világítós napellenző, poroltó, elektronos antenna, eredeti alufelni, 4 elektromos ablak). 94/01 után átállt a gyár a vizes festékekre, emiatt állítólag rohadósabb, de ezt nem tudom alátámasztani. Itt is hatalmas különbség van 4-6 henger között, de annyi van itt, hogy én inkább 4-5 henger különbséget mondanék, dieseleknél nagyon más világ a 4-5 henger. És ha vársz 6-7 évet már lehet egy komoly ot s géped, mert simán kibírják addig.
Gábor, azóta 2 db sokkal jobb jött a hahura, csak mindkettőről lemaradtam. Egyik 325i, másik e34 25i volt. Pedig e36-ért rohantam, mint az őrült, be is voltam jelentkezve, a francba. Ott nem kellett küszöböt cserélni, nem volt szélvédő repedt, meg társi.
Van, a jók meg 2 óra alatt el is mennek...:) Mindig lesz nálam zseton, és amikor olyan van, rohanok.:D
Igazatok van, ez az e34 nem AZ az e34 (ami nekem kell)
Egyébként tényleg nem sürgős.
Igazából merci vonalon is elkezdek nézelődni, most w124-ből láttam vagy két értemesnek tűnő darabot. Csak benzint szeretnék, (na jó sorhat az igazi) bár abból 250D talán még jöhetne, de az távol van az élmény autózástól, de klasszik car.:))))
Volt egy 280 T, 94-es, automata, na az milyen lehet? egész véletlen az is 193LE, mint a 28i bmw. De nem nagyon ismerem azt a motorokat, kevesen vették.
Én úgy gondolom,hogy itt picipénzes kocsikról van szó.(ez nem szégyen ebben az országban) Szombaton néztük a ződ 328 í-t
Az alábbi linkelt gépek alapján,én még mindig arra szavaznék...És úgy gondolom,hogy nem mindegy az se egy ilyen esetben,hogy nem 500 km-ert kel autózni egy megtekintésért semmiért,hanem 6 km-ert..
Az e34 tényleg felejtős bármennyire is tetszik , km nyilván nem kevés van benne így a motor sem a régi és gázzal ez hatványozott nyűg. Ezzel egyet kell , hogy értsek minden téren .
Ha , nem életbevágóan fontos az autó várj vele , eladó autó van annyi mint a szemét ...abból van a legtöbb.
Egyébként beszéltem a dakar sárgással, apránként jópár hibát kiszedtem belőle. Rohad az rendesen. Amúgy egy-két gátló kuka, kipuff lyukas, meg van még valami. Bőrön kutyázás nyoma, stb.
Nincs itt harag.Ez nem az a téma.Nem nekem kellene,söt nekem soha nem kéne 4 hengeres bmw.
De Ismerlek annyira már hogy túlontúl rágörcsöltél a témára , hamár ilyeneket nézegetsz.Ez nem TE
vagy.Javallom kicsit várni esetleg.
Lebeszélni se akarlak,de az biztos hogy minden sörölésnél a milyen 6 hengerest tennék bele stb lenne a téma.És saját magad szidnád a döntésed miatt.És megint előkerülne a hahu.
Lemértem a fogyasztását az autónak 65 liter benzinnel 788 km ment el . Ez 8,2-re jött ki , országút ,város , falvak , részben normál tempó országút 100-120 között ha előzni kellett előztem akkor gyorsabban. Próbáltam egy átlagos használatot nézni ,én meg vagyok vele elégedve teljesen.
Ja, gyári kipuff is drága, mert a 23ti-ben az is egyedi. Érdekes torzszülemény amúgy, mert jobbkormányos eleve nem volt, kevés is van belőle, és sok az egyedi alkatrész. Ahhoz képest viszont nem egy nagy erőgép...
Tetszik ez a szín, elcserélném bármikor a lopakodóra, volt már piros, kék, ezüst E36-om, egy dakarsárga még hiányzik a sorból.
A költségeket egyszerű tesztelni, oda kell menni 500e ft-tal, hogy akkor névre írva kéred :) Rögtön lesz hű meg ha.
A kompót futóművel egyébként óvatosan, mert nem nagyon csereszabatos a többi BMW-vel, a 23ti féltengely pl csak 23ti-ben van. És az nem egy óriási darabszámban készült autó, most épp pont olcsóak, 10 év múlva jó, ha gyári készletről lesz új tengely. A 18-as lehet azonos a 16-ossal, abból bontanak sokat, utána kell nézni. Összeségében én csak olyat vennék, aminek a kasztnija jó, futóműve jó, az a drága :) beltér, motor, apróságok azok olcsón vannak.
Ja, ennyiért nem tűnik rossz vételnek, de azért rohadnak a sárvédők rendesen és belül is eléggé lelakott az autó. Én a futóműalkatrészek állapotától is tartanék, látva ezt az ültetést. A chip és az ültetés egyben pedig 100%-ban azt igazolják, hogy hajtották rendesen az autót. Ergo menni kéne vele mert lehet, hogy ezer sebből vérzik a 4 hengeres megpiszkált motor. Szóval, ha a motorja rendben van akkor is meredek lehet a projekt, de ha kihívást keresel arra tökéletes. Én borítékolom, hogy motorcsere is lenne a végén, belekerülne egy sor6. :)
A dakar sárga szín azért merész, merészebb mint esetemben a phoenix gelb. :)
Valaki tud valami infót mondani hogy ez végül is mire való? Én nem hallok semmi különbséget, pedig mindenütt azt írják, hogy hangtónus...valaki mondja már meg mi ez valójában!!!! Vagy mit állítok vele?
Egyébként a 28i touring gondolatát elengedtem, összeraktam magamban, meg a Veled való beszélgetés is meggyőzött, hogy igazából alig van benne valami jó is.
Egyébként lehet megkövezni, de ez perverz módon megtetszett, csak kár hogy nem 323 Ti ennyiért:
Nagyon üt nekem ez a sárga és a kasztni sem tűnik reménytelennek, és úgyse teljesen hétköznapi autózásra kéne, így nem zavarna az ültetés, meg az egyebek.....
Pláne, ha az a chip az az, ami....
Gábor ne tartson sokáig a harag, majd egy sörrel leöblítjük.
Egyébként volt egy e34-es is ami számításba jött, 525i, csütörtökön tudtam volna érte menni, elvitték frissen hirdetve, kb 2 órán belül....