Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SW_Zoli Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63147

Plusz egy képet küldök mindenkinek, kicsit ritkábban használt szögből fotózva... :)))

 

SW_Zoli Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63146
Előzmény: gchp22 (63142)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63145

Az olajpumpa lánc a td-n is ugyanaz. Én 100.000 kmert mentem el a zörgös lánccal és semmi probléma nem volt vele.

Előzmény: JAMIE222 (63144)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63144

Ha JTD-re vágysz, ott az olajszivattyú lánca, láncfeszítője tud csúnyán zörögi.Problémát nem okoz, vagy legalábbis senki nem jár vele olyan sokáig, hogy okozhasson.

A tds-nél a jeladós porlasztó fogy el, naná, millió km van bennük, a legfiatalabb is 14 éves.

A légtömegmérő is előbb-utóbb megadja magát, a JTD-hez talán olcsóbbab vehetsz.

Előzmény: gchp22 (63142)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63143

Pldául 838A4000  16vt kódja.Az utolsó 4 szám változik, pld. A1000, A5000, ilyesmi.Ha hosszú szám, akor az sorozatszám lesz.

Előzmény: Mattiasrex83 (63141)
gchp22 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63142

Sziasztok!

Segítségetek lenne szükségem! Lancia kappa 2.4 dizel vásárlásba gondolkozom és arra lennék kíváncsi mik a gyenge pontja, típúshibái mire kellene ódafigyelni.

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63141

Ha hosszú számsor van a forgalmiban, akkor az motorszám?

hány szájegyből áll a motorkód?

 

Előzmény: granturismo (63136)
sutto Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63140

Nekem sikerült sima nem slim 13-ast kis berheléssel beépíteni. A tartó kosarat kellett megflexelni kicsit hozzá....

Előzmény: granturismo (63134)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63139

Naná, hogy érdekel, hiszen kis szériás olasz autók pózolnak egy fotón ;)!

Előzmény: granturismo (63138)
granturismo Creative Commons License 2012.10.06 0 0 63138

Na ha téged is ennyire érdekel ez a téma mutatok egy izgalmas Carrozzeria Maggora-ban készült képet.

 

A képen a lényeg a Delta EVO III "Viola" ami egyetlen példányban készült a Maggoránál 94 nyarán. Számunkra viszont a háttér is érdekes. A középső 20Vt Coupe-ból látszik, hogy a kép valamikor 98 ősze és 2000 között készült. És ott hátul pedig Barchetta-k sorakoznak.

 

http://img2.indafoto.hu/10/1/55941_342d92157a4240ee35eab60e06a1412e/16948379_b15e8d04ebd5f994e0216b6f4cb32c14_xl.jpg

Kappás Zsoola Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63137

Szia!

 

Köszönöm a segítséget, hangszórók között nem ismerem ki magam. Marad a komponens szett.

Jó éjt mindenkinek!

Előzmény: granturismo (63134)
granturismo Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63136

Hivatalosan nem rakhatsz csak azonos motorkódút.

Kérdés, hogy a forgalmidban motorkód van vagy motorszám?

 

Ha motorkód akkor csak egy adás vételi kell és a csere végrehajtható és papírmunka nincs.

Ha motorszám akkor viszont adás-vételi és okmányiroda ahol átvezetik a motorszám helyett a motorkódot. Forgalmi csere stb..

Előzmény: Mattiasrex83 (63135)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63135
Üdv!
van valakinek 146 LE-s motorja eladó? ami esetleg még jó is?
vagy ötlet, hogy honnan lehetne beszerezni?
vagy a 2.0 20v 146LE-s helyett rakhatok a kappámba 2.4 175 pacisat?
granturismo Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63134

Az ECX egy koaxiális hangszóró. Azt semmiképpen nem javaslom a Kappába az ajtóba, mivel a hangszóró lefelé néz, a magashangok átvitele erősen problémás még tovább ront az amúgy is gáz hangzáson. Szóval akkor már inkább a DV130 pld... Csak arra kell figyelned, hogy az eredeti helyre komolyabb átalakítás nélkül a 130-as hangszórók közül is csak nagyon keveset lehet beépíteni, a mélység miatt. Csak a "slim" szériákból tudsz válogatni. Ha viszont átalakítás, akkor meg inkább egy 16cm-es hangszóró beépítést érdemes megpróbálni amelynek már jobb a mélyhangvisszaadása. És persze ha már hangszórócsere akkor komponens szett szóval a műszerfalon magassugárzót is érdemes kicserélni egy komolyabb darabra. Szóval ez olyan mint egy lejtő...:-)))

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63133

Ha kiütöd onnan azt a lamellát oldalra egy kalapáccsal, akkor valamennyire kijjebb lehet onnan húzni az egész csatlakozást..

Előzmény: probody (63131)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63132

Én a Betánál volt ahol feladtam már - mondván, hogy úgy is új csöveket hajtatok majd rá :).. A PT-nél is be volt szorulva rendesen, mert az amcsik nem túl igényesek ilyen galvanizálás témában sajnos. Ott azt csináltam, hogy befújtam őkez valamilyen csavarlazító spray-vel és hagytam egy napra vagy épp éjszakára. Tudom, hogy jellemzően nem érnek túl sokat (kivéve a fagyasztos Berner) , de a semminél azért jobb.

Ha jól fekszik  még a fékcsőkulcs a csavaron (nincs elnyírva vagy rohadva az éle), akkor nekem leginkább a "hirtelen erős rántás a kulcson" szokott bejönni. Pattan egyet, aztán utána már kezesbárány ;)..

Előzmény: probody (63131)
probody Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63131

Húzni lehet csak (gólyaláb bal oldaláról van rátéve). Jobb oldalról nem lehet rátenni a kulcsot mert ez ugye nem csillag, nincs sok lehetőség. 

Holnap kikapom a gólyalábat csak 5 csavar. Pont nagyon útban van, 3cm a hely mögötte. Melegíteni majd végső esetben. 1cm-re ott a doblemez alvázvédővel, fékfolyadék felforr, esetleg a gumifékcső szétmegy...szóval azt csak végső esetben.

Előzmény: tomsojer (63129)
pici6 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63130

Melegistd meg,inkább gumifékcsövet cserélj,mint fémfékcsövet!

Előzmény: probody (63128)
tomsojer Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63129

Valahogy mögétámasztani (húzásnak) egy kalapácsot vagy valami vasdarabot és szemből megütni,

legalább két szögből is (lehetőleg) egy másik kalapács élével (smoljával) vagy egy dornival.

Illetve egy kis (akár hobbi) gázégővel megmelegíteni, (persze vizes rongydarabokat mögégyűrni!).

 

Előzmény: probody (63128)
probody Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63128

 Féknyereg csere a téma... Minden simán ment, de mint mindenben ebben is kell kötelező gikszernek lennie. Már előre tartottam a fém, gumifékcső meglazításától. 8-10 napja fújkálom WÜRTH csavarlazítóval, előtte direkt erre szerezett fogkefe méretű kis drótkefével akkurátusan megtisztítottam.

Vettem márkás fékcsőkulcsokat (mintha a fogamat húzták volna 3.000ft a kisebbik 11-es.)

A dobbetétet is kivettem mert máshogy nem ment rá a kulcs. Betámasztottam lábbal a bülcsőre, húzni kell mint egy evezőt tehát minden ideális...csak éppen meg sem mozdul basszus! Jobban nem merem mert elfordulna vagy beletörne.

SAABSKY Creative Commons License 2012.10.05 0 0 63127

Üdv!

 

2.4 JTD alkatrészek,motor,hengerfej,porlasztók,túrbó,stb

Karosszéria elemek,belső,(első ülés már nincs),km óra,klíma panel váltó box,stb

Futómű alkatrészek,80-90% fékbetétek,stb

15" lemez felni 3db.

06705905759

 

Dolce vita!

 

mr_orizatriznyak Creative Commons License 2012.10.04 0 0 63126

Nos ismét van egy KIS IDŐ IDE ÜLNI.

Szóval,elmentem az Óbudai sráchoz.rengeteg Kappájuk van azzal taxiznak,és ő szervizeli őket.Nem kicsit vágta a dolgot!Ott helyben összedugta a vezetéket még testre sem kellet raknia már is nem írogatott ki semmit csak hogy OK! Ma kicseréltem a porlasztót és az autó 3000 -ig halál lomha de utána elindult mint állat.Felhívtam a gurut,na most mi f...?? Azt mondta hogy a frissen vásárolt (bontott) LMM szar lehet húzzam csak le róla a vezetéket!Lehúztam,autó úgy elindult mint még soha!! Vissza raktam a sajátomat és azzal is ment. A bontóból kihozott 3 db mind szar volt!Vissza vittem a bontóba az egészet.most jó a gépsárkány.Talán ha nem mosatom le soha sem tudom meg hogy milyen jól megy:-)),De most nincs ez a fordulat vissza ejtős játék.Szóval akinek ez a problémája valószínűleg a porlasztócsúcs jeladója a szar.

Előzmény: KappaTD (63122)
Kappás Zsoola Creative Commons License 2012.10.03 0 0 63125

Szép napot mindenkinek!

 

Lenne egy kérdésem, szerintetek melyiket érdemesebb beépíteni: hertz DV130 vagy ECX130.

Köszönettel: Zsoola

SAABSKY Creative Commons License 2012.10.03 0 0 63124

Üdv!

 

Bontás alatt 2.4 jtd,mindene eladó!

Van jobb hátsó, központi zár!

06705905759

 

Üdv!

Előzmény: hektor1 (63097)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 63123

Üdv urak!

 

Ismeri valaki ezt a verdát, vagy a gazdáját?

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_sw_2.0_turbo-6049077

KappaTD Creative Commons License 2012.10.03 0 0 63122

elméletileg igen.

Előzmény: mr_orizatriznyak (63120)
bojo Creative Commons License 2012.10.03 0 0 63121

Kaposújlakon találhatóak.

 

http://www.loncibt.hu/ujdonsagok/

Előzmény: mr_orizatriznyak (63120)
mr_orizatriznyak Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63120

Kik azok a Lönciék nem ismerem őket, vagy legalább is ilyen néven nem.Az Ipacsfában van 15-ért Pécelin nincs és Gyálon sincs.  Találtam,Óbudán.szerintem reális áron.Telefonon beszéltem a sráccal elég szimpatikus volt és kente vágta a dolgot eléggé.Most már csak abban bízom hogy valóban ez a hiba, és nem kell keresgetni hogy mi.Egyébként úgy le tudom ellenőrizni hogy jó e a bontott darab,hogy összedugom és testre rakom. Akkor elméletileg már nem írja ki hogy engine control system failure?Úgy gondolom akkor azt érzékeli mint ha be lenne szerelve.NEM?

Előzmény: KappaTD (63118)
hektor1 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63119

Mondtam neked nekem is ez volt a hiba .....

Előzmény: mr_orizatriznyak (63116)
KappaTD Creative Commons License 2012.10.02 0 0 63118

Bontott se olcsó (mert tudják hogy kincs), holnap hívd fel a Lönciéket és kérdezd meg.

Előzmény: mr_orizatriznyak (63116)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!