Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ha JTD-re vágysz, ott az olajszivattyú lánca, láncfeszítője tud csúnyán zörögi.Problémát nem okoz, vagy legalábbis senki nem jár vele olyan sokáig, hogy okozhasson.
A tds-nél a jeladós porlasztó fogy el, naná, millió km van bennük, a legfiatalabb is 14 éves.
A légtömegmérő is előbb-utóbb megadja magát, a JTD-hez talán olcsóbbab vehetsz.
Segítségetek lenne szükségem! Lancia kappa 2.4 dizel vásárlásba gondolkozom és arra lennék kíváncsi mik a gyenge pontja, típúshibái mire kellene ódafigyelni.
Na ha téged is ennyire érdekel ez a téma mutatok egy izgalmas Carrozzeria Maggora-ban készült képet.
A képen a lényeg a Delta EVO III "Viola" ami egyetlen példányban készült a Maggoránál 94 nyarán. Számunkra viszont a háttér is érdekes. A középső 20Vt Coupe-ból látszik, hogy a kép valamikor 98 ősze és 2000 között készült. És ott hátul pedig Barchetta-k sorakoznak.
Üdv!
van valakinek 146 LE-s motorja eladó? ami esetleg még jó is?
vagy ötlet, hogy honnan lehetne beszerezni?
vagy a 2.0 20v 146LE-s helyett rakhatok a kappámba 2.4 175 pacisat?
Az ECX egy koaxiális hangszóró. Azt semmiképpen nem javaslom a Kappába az ajtóba, mivel a hangszóró lefelé néz, a magashangok átvitele erősen problémás még tovább ront az amúgy is gáz hangzáson. Szóval akkor már inkább a DV130 pld... Csak arra kell figyelned, hogy az eredeti helyre komolyabb átalakítás nélkül a 130-as hangszórók közül is csak nagyon keveset lehet beépíteni, a mélység miatt. Csak a "slim" szériákból tudsz válogatni. Ha viszont átalakítás, akkor meg inkább egy 16cm-es hangszóró beépítést érdemes megpróbálni amelynek már jobb a mélyhangvisszaadása. És persze ha már hangszórócsere akkor komponens szett szóval a műszerfalon magassugárzót is érdemes kicserélni egy komolyabb darabra. Szóval ez olyan mint egy lejtő...:-)))
Én a Betánál volt ahol feladtam már - mondván, hogy úgy is új csöveket hajtatok majd rá :).. A PT-nél is be volt szorulva rendesen, mert az amcsik nem túl igényesek ilyen galvanizálás témában sajnos. Ott azt csináltam, hogy befújtam őkez valamilyen csavarlazító spray-vel és hagytam egy napra vagy épp éjszakára. Tudom, hogy jellemzően nem érnek túl sokat (kivéve a fagyasztos Berner) , de a semminél azért jobb.
Ha jól fekszik még a fékcsőkulcs a csavaron (nincs elnyírva vagy rohadva az éle), akkor nekem leginkább a "hirtelen erős rántás a kulcson" szokott bejönni. Pattan egyet, aztán utána már kezesbárány ;)..
Húzni lehet csak (gólyaláb bal oldaláról van rátéve). Jobb oldalról nem lehet rátenni a kulcsot mert ez ugye nem csillag, nincs sok lehetőség.
Holnap kikapom a gólyalábat csak 5 csavar. Pont nagyon útban van, 3cm a hely mögötte. Melegíteni majd végső esetben. 1cm-re ott a doblemez alvázvédővel, fékfolyadék felforr, esetleg a gumifékcső szétmegy...szóval azt csak végső esetben.
Féknyereg csere a téma... Minden simán ment, de mint mindenben ebben is kell kötelező gikszernek lennie. Már előre tartottam a fém, gumifékcső meglazításától. 8-10 napja fújkálom WÜRTH csavarlazítóval, előtte direkt erre szerezett fogkefe méretű kis drótkefével akkurátusan megtisztítottam.
Vettem márkás fékcsőkulcsokat (mintha a fogamat húzták volna 3.000ft a kisebbik 11-es.)
A dobbetétet is kivettem mert máshogy nem ment rá a kulcs. Betámasztottam lábbal a bülcsőre, húzni kell mint egy evezőt tehát minden ideális...csak éppen meg sem mozdul basszus! Jobban nem merem mert elfordulna vagy beletörne.
Szóval,elmentem az Óbudai sráchoz.rengeteg Kappájuk van azzal taxiznak,és ő szervizeli őket.Nem kicsit vágta a dolgot!Ott helyben összedugta a vezetéket még testre sem kellet raknia már is nem írogatott ki semmit csak hogy OK! Ma kicseréltem a porlasztót és az autó 3000 -ig halál lomha de utána elindult mint állat.Felhívtam a gurut,na most mi f...?? Azt mondta hogy a frissen vásárolt (bontott) LMM szar lehet húzzam csak le róla a vezetéket!Lehúztam,autó úgy elindult mint még soha!! Vissza raktam a sajátomat és azzal is ment. A bontóból kihozott 3 db mind szar volt!Vissza vittem a bontóba az egészet.most jó a gépsárkány.Talán ha nem mosatom le soha sem tudom meg hogy milyen jól megy:-)),De most nincs ez a fordulat vissza ejtős játék.Szóval akinek ez a problémája valószínűleg a porlasztócsúcs jeladója a szar.
Kik azok a Lönciék nem ismerem őket, vagy legalább is ilyen néven nem.Az Ipacsfában van 15-ért Pécelin nincs és Gyálon sincs. Találtam,Óbudán.szerintem reális áron.Telefonon beszéltem a sráccal elég szimpatikus volt és kente vágta a dolgot eléggé.Most már csak abban bízom hogy valóban ez a hiba, és nem kell keresgetni hogy mi.Egyébként úgy le tudom ellenőrizni hogy jó e a bontott darab,hogy összedugom és testre rakom. Akkor elméletileg már nem írja ki hogy engine controlsystem failure?Úgy gondolom akkor azt érzékeli mint ha be lenne szerelve.NEM?