Ilyet szeretnék ajándékba venni anyámnak, de nem tudom tényleg olyan jó-e, mint amilyennek reklámozzák. Valaki vett már ilyet? Tapasztalatok?
http://roomba.hu/
Az 564-esem különböző okokból nem volt töltőn hosszú ideig... (Több hónap.) Most természetesen semmi életjelt nem mutat, még töltőre rakva sem. Az akkucseréhez vigyem be a szervizbe, vagy elég, ha megveszem az újat, és ennek alapján kicserélem, nincs szükség semmi "varázslatra" az elektronikában?
az eredeti (iRobot) X Life akku garanciális idejéről szeretnék még egyszer érdeklődni. Júniusi válaszod alapján 1 év a garancia, más helyeken 6 hónapot mondanak - például a vásárlás helyén, ahol egy számlamásolatot szerettem volna kérni (az eredetit ugyanis nem találom :) ).
Az akkut tavaly szeptember végén vettem, április-május környékén kezdett látványosan gyengülni a teljesítménye. Először újraformázással, szenzortisztítással próbálkoztam, siker nélkül.
A fél éves garancia már áprilisban is lejárt (volna), ha tényleg 1 év van rá, még el tudom vinni szervizbe.
Termeszetesen nem igaz: van benne egy vakuum motor (raadasul az aeroforce technikat hasznalja, szoval roombak kozul elvileg ez a legcombosabb) - mondjuk a merete nem tul nagy-, de az nem igaz, hogy csak serpu lenne.
Egy 980-as Roobma-t szeretnék venni. Igazából ott elveszítettem a fonalat, hogy az egyik boltban azt mondták ez nem porszívó, hanem seprű... Ez számomra új volt, de ha tényleg így van, erősítsetek meg benne. Nekem nem seprű kellene, hiszen nem szeretném folyamatosan a szálló port nyelni. Seprűnek viszont elég drága móka a 980-as :-(
A braava belső tápegysége nagyon minimális áramfelvétellel rendelkezik. A feltöltött Braava készülék több hónapig sem merül le készenléti, kikapcsolt állapotban.
A Roomba (500) ha nincs a töltőn 3-4-nap múlva teljesen lemerül a készenléti állapottól. Az iRobot Roomba 600-700-800-as robotok már kibírnak 1- hetet is készenléti állapotban.
Irobot 880-asom takaritás közben leállt, pirosan villog a töltés gomb, nem ment el dokkolni. Valamit mond, de nem értem. Hol lehet megnézni, milyen hangüzeneteket adhat a porszivó? Köszi
Hali! Akinek van Roomba 621-e, érdeklődnék, hogy van-e benne időzítési funkció. Azt olvastam, hogy 620-as szériában nincs, viszont egy boltban a 621-est úgy árulják, hogy van benne időzítés. Ilyet szeretnénk venni, most akciós.
Az lenne a kérdésem, hogy a BRAVVA feltörlő robotot is jó hogyha a töltőn hagyjuk amikor nem dolgozik mint a ROOMBÁT vagy feltöltés után levehetem a töltőről és állhat magában amíg legközelebb használom és lemerül majd töltöm újra.
Kb heti 2x törölné át a lakást. Egy feltöltésből max 2-ből feltöröl, ez megvan 1 nap alatt utána pihen 3 napot. Az akkujának hogy jobb? Ha töltőn van mindig vagy ha feltöltve pihen?
Kérlek juttasd be a szervizbe az XLife akkut és a robotot dokkolóval együtt. Orvosoljuk a hibát, mivel garanciális.
Az akkukkal kapcsolatban van pár fejlemény.
Mi forgalmazzuk már több mint 2,5 éve a jól bevált Lithium ANewPow AP4400 mAh akkumulátort, igen minimális hibaszázalékkal és hosszú élettartammal.
Sajnos most az egyik szállítmányunk késik. Így csak júliusban lesz kapható. Megéri megvárni!
Ugyanakkor megjelent a Magyar piacon egy teljesen azonos méretben és kialakításban hasonló akku ami kicsit olcsóbb, de hibás működés tapasztalható a robottal.
Mivel mi hivatalos szerviz vagyunk az ügyfélszolgálaton pár ügyfél jelezte hogy vásárolt Lithium akkumulátort és elmondták a hiba jellegét: "Töltés közben eltelt 30-40 perc után a robot beszél és jelzi hogy hiba van. Pontosan: "ERROR5" kijelzéssel és "Charging Error5" beszéddel."
Sajnos ezt a hibát nem lehet javítani, mivel nem a készülék a hibás hanem az akkumulátor.
Így ha akkumulátor vásárlás előtt álltok, érdemes megvárni a hibátlan, jól bevált szállítmányt.
köszi a válaszokat és a tippeket. Sajnos a robot nagyon alapos kitakarítása (akksi érintkezőket is beleértve) nem hozott eredményt, továbbra is max 25 percet takarít lemerülés előtt. A dokkolót sose használtam, mivel úgyis mindig manuálisan kell elindítani, szóval sajnos ez se lehet a hiba oka.
Remélem megtalálom az akksi számláját és akkor megy a szervizbe robotostul.
Nálam is volt hasonló probléma, akkor Robotdoki tanácsára kivettem az aksit és az érintkezőket meg pucoltam mert a finom szösz rontja a kontaktot! Utána egyből jó lett!
egy roomba 531-es robotom van 4+ éve. Az eredeti akku 3 év után kezdett látványosan gyengülni, ezért kb fél éve vettem egy új, xlife akkut. Kb 3 hete 20-25 perc takarítás után azt jelzi, hogy lemerült. Előtte nem tűnt fel, hogy csökkenne a takarítási idő, simán kibírt kb 1,5 órát. Az tűnt még fel, hogy a jelzőfény nem vált sárgára majd narancsra, a zöld után egyből piros lesz.
Megpróbálkoztam egy akksi újraformázással + 72 óra töltőn hagyással, de nem észlelhető változás. Az új, állítólag 2x hatékonyabb xlife akku fél évet bírna? Vagy ez lehet a robot hibája is?
Egy 621-es ujdonsűlt gazdájaként kérdezem a következőt:
Időnként, nem tudom miért de a kb. 44 nm2-es nappali-konyha-étkező kombóban 2 órát takarít, néha viszont félóra alatt elunja és elmegy a dokkolóra, pedig előtte egész éjjel töltőn volt, tehát nem merült le és persze a portartályát is kiürítettem előző nap. Ez esetleg lehet valami hiba, vagy takarítsak le rajta valamit, vagy ez van, együtt kell ezzel élnem ? (mármint, hogy "saját" akarata van.)