Keresés

Részletes keresés

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.01.02 0 3 20384

Az a baj, hogy ezek az utóbbi évben nem kristályosodnak ki azonnal.

Az, hogy hogy adják le a rendszámot, illetve hogyan törlik a forgalmi állományból az adott gépet, sajnos egyre többször tér el egymástól - bizonyára valami biztosításos vagy egyéb pénzügyi/gazdasági oka lehet, a pontos miértet nem tudom. Eleve több lépcsősre is emelték a folyamatot az adminisztrációjukban, pl. van most már olyan státusz is, hogy selejtezésre vár...

A rekorder eddig a vasi GVP-940, az a könyvből csak tavaly esett ki, miközben valami két-három évvel előtte adták le a rendszámát.

Előzmény: Komlósfecskés (20373)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.01.02 0 2 20383

Eredetileg B&B Travel-bérlések voltak (Békéscsabára bejegyzett tenderpozitívra maszkírozott kamucég), de mivel nem hullottak ki a bérelt/alvállalkozós gyepálásnál, ezért feltételezem, hogy lízingelték, vagy később megvették.

Előzmény: ckg471 (20382)
ckg471 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 20382

Ki volt a tulaj?

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (20380)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.01.02 0 0 20380

Ezek nem bérelt/lízingelt autók voltak és a szerződés lejárta miatt lettek visszaadva? Ettől függetlenül persze jobb lenne bármelyik egy KXY-nál...

Előzmény: 418 128 (20379)
418 128 Creative Commons License 2024.01.02 0 1 20379

Mindeközben az OFF Pest- és Nógrád vármegyében selejtek 2023-ban:

 

MKN-185 MAN R08 Lion's Coach L RHC444 L 2008

MLC-322 MAN R08 Lion's Coach L RHC444 L  2009

MLC-323 MAN R08 Lion's Coach L RHC444 L 2009

NOR-406 MAN R08 Lion's Coach L RHC444 L 2008

 

és még számos ugyan ilyen 2006-os, illetve Lion's Top Star-ok is... 

Előzmény: IVE-630 (20378)
IVE-630 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 20378

Lemaradt

 

IVE-630 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 20377

... 

Volvo 8900 Creative Commons License 2024.01.02 0 1 20376

Látva a kommentedet, nagyon megörültem, hogy újra működik a JSZP, és lekérhető minden, ám hamar rá kellett jöjjek, hogy a HGR-en kívül semmit nem ad le továbbra sem azok közül, amiket eddig sem lehetett, amiben megint semmi logika, még csak az se, hogy azért mert ki lett vonva, mivel több busz is ki lett vonva tavaly, de úgyanúgy hibát dob rájuk. A HGR-nél furcsa, hogy csak decemberben vonták ki, hisz már nyáron tudni lehetett, hogy nem megy többet...

Előzmény: IVE-630 (20375)
IVE-630 Creative Commons License 2024.01.02 0 1 20375

HGR-753 múlt év decemberben ideiglenes kivonva

Volvo 8900 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 20374

Igen, bocsi, arra gondoltam, láttam is utólag, hogy rosszul írtam, de szerkeszteni a kommentet ugye nem tudtam. Viszont ugye be van írva a "vége" dátum a Volánbusznál is, ami megzavaró lehet, így tényleg úgy fest, mintha befejezte volna a pályafutását a Volánbusznál.

Előzmény: Komlósfecskés (20373)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.01.02 0 1 20373

Fotobuson selejtnek van beírva,

 

Sárga háttérrel van beírva, ami "nem üzemképes" jelentésű. Ez valószínűleg így is van.

Előzmény: Volvo 8900 (20371)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.01 -3 1 20372

Részlet Lázár Országgyűlési bezsámolójából :

 

....".....Készült egy táblázat - ha érdekli képviselőtársaimat, szívesen oda tudom ezt is
adni - mind a tíz vonalról, aminek az eszközmódosítása megtörtént, azaz a vasútról
autóbuszra álltunk, az autóbusz követte a vasút menetrendjét, megállóhelyeit, és zsír új
buszok álltak rendelkezésre, teszem hozzá.

Én azt a módszert választottam, hogy nem
bíztam a véletlenre, és az államtitkár kollégáimat köteleztem arra - ez mondjuk egy
egészen kőkorszaki menedzsmentmódszer -, hogy ne jelezzék előre, hogy mikor, de
menjenek végig a vonalon.
Juhász Tünde államtitkár asszony megjelent a mezőhegyesi vonalon, méghozzá IX.
hónap 1-jén, 4 fővel utazott együtt Mezőhegyesről Újszegedre, és leírta nekem a személyes
tapasztalatait.

Az összes vonalat végigjárták az államtitkár kollégáim, pontosan azért,
hogy első kézből legyen visszajelzés, hogy tiszta volt a busz, jött menetrendben, időben,
milyen volt a buszsofőr - úgyse ismerték fel őket, a miniszter elnyomja a nyilvánosságban
az államtitkárait -, ezért fontos információkkal rendelkezünk arról, hogy mi volt az
utaslétszám például azon a napon.

 

Tíz fő alatti utaslétszámmal mentek az autóbuszok, és
tíz fő alatti utaslétszámmal mentek ezek a vonatok is..................."

Volvo 8900 Creative Commons License 2024.01.01 0 1 20371

Beszerzéses topicban láttam egy olyat, hogy JSG-511 és LIW-792 selejt, nos, a JSG-ről én is úgy tudom, hogy az, mert annyira szét van rohadva, viszont a LIW nekem teljesen új infó. Tud erről valaki valamit? Fotobuson selejtnek van beírva, lehet csak onnan van az infó, ha igen, azt nem kell teljesen elhinni, emlékszem tavaly a HYG-625-öt is beírták selejtnek, pedig csak motorfelújítás miatt pár hónappal később kapott műszakit...

Továbbá úgy hallottam, hogy a HSX-202-ben motort cserélnek, nem tudom mennyire igaz, meg hogy mennyire éri meg, minden esetre talán így van esély arra, hogy kapjon még egy évet az LTE-942 is amire nagyon nagy szükség van jelenleg a megyében.

 

Boldog Új Évet Mindenkinek!

LLaurent Creative Commons License 2023.12.31 0 15 20370

Szilveszteri humorosba küldöm.....:

Anno réges-régen Szarvason nagy divatja volt annak, hogy a 10.10-es piaci napi Szarvas-Örménykút járatra (melyen szigorúan 266-os járt, még végig a "Berinkán", azaz a Szarvas-Örménykút-Hunya-Mezőberény összekötő úton) a "nénik" már jóval indulás előtt felszálltak a buszra, amikor az még oldalt a parkolóban állt. Egy forró nyári napon az öreg Antal Lajos, aki sofőrként nap mint nap ezen a járaton rótta köreit, aznap valószínűleg bal lábbal kelt fel. Az örménykútin szokás szerint az indulás előtt legalább fél órával megjelentek az öregasszonyok, hogy idő előtt felszálljanak a buszra. Az öreg Antal Lajosnak ez aznap annyira nem nyerte el a tetszését, de a nénik csak nem tágítottak. No, főhősünk ekkor gondolt egyet, felengedte a buszra a hölgykoszorút, majd azon a szép forró napon beindította a 266-ost, csutkára ráadta a fűtést, leszállt, becsukta a buszt és hagyta melegedni a társaságot. Többé soha senki nem akart idő előtt felszállni az örménykúti járatra....

BUÉK ;)

Volvo 8900 Creative Commons License 2023.12.30 0 0 20369

Így igaz, az MRY-941 helyett van, mert ha jól tudom az MRY valahol máshol helyettesít/helyettesített.

Előzmény: IVE-630 (20368)
IVE-630 Creative Commons License 2023.12.30 0 0 20368

Szerintem nem az RNV helyett van, hanem vele együtt vannak békésen utoljára valamelyik MRY volt az RNV társa!

Előzmény: Tomi013 (20367)
Tomi013 Creative Commons License 2023.12.30 0 0 20367

Sziasztok!

RNV-615 fordát tud valaki?

(Most HDY-516 van elvileg helyette)

Tomi013 Creative Commons License 2023.12.27 0 1 20367

Komlósfecskés Creative Commons License 2023.12.26 0 6 20366

Karácsonyi kikapcsolódásnak az orosházi Barnevál munkásjáratairól a nyolcvanas évekből.

 

A vállalatnak 1985-ben összesen 4 autóbusza volt.

Ezek reggel és délután is 2x3 fordulót teljesítettek, így 6 járattal naponta 90—100 dolgozót szállítottak az orosházi üzembe és vissza.

Járatok a fél hatos munkakezdéshez:

1. Kaszaper

2. Mezőhegyes-Csanádalberti-Tótkomlós

3. Gádoros-Nagyszénás

A fél hetes kezdéshez:

1. Gerendás-Csorvás

2. Pusztaottlaka-Medgyesbodzás-Csanádapáca

3. Nagyszénás

 

A Barnevál újszerű, alacsony karosszériás 211-ese bejáró dolgozókkal 1978-ban.

 

(Forás: Gulyás Mihály: A baromfi-feldolgozás és a baromfikonzerv-gyártás története Orosházán)

 

egy sofőr a sok közül. Creative Commons License 2023.12.26 0 6 20365

egy sofőr a sok közül. Creative Commons License 2023.12.26 0 1 20364

Számomra egy kis érdekesség .Azaz egy kis szín a szürke hétköznapokba,vagyis ünnepepekre.🙂December 24.Békéscsabai autóbuszpályaudvar.

LLaurent Creative Commons License 2023.12.26 0 1 20363
Előzmény: HCC-346 (20362)
HCC-346 Creative Commons License 2023.12.26 0 0 20362

Tegnap 11 óra körül a SAG-852-t Vésztőről kifelé vontatta a Volánbuszos műhelykocsi Békéscsaba irányába.

sosiforda Creative Commons License 2023.12.25 0 1 20361

Igen, nyáron az LSU-105 Kétegyházára szokott menni kora délután és akkor a 14.20-as járatpárt csinálja a Lion's Regio, bár láttam már azt iskolaidőben is a 14.20-ason.

 

A 16.20-as utolsó járatpárt az 5-ösön már az LSU csinálja, iskolaidőben reggel pedig az első (7.10-es) 5-ös előtt van egy sarkadi kanyarja.

Előzmény: Spaceliner (20359)
banyogyorgy Creative Commons License 2023.12.25 0 0 20360

Sziasztok! Valaki tud valamit a KSA-677-ről, mert már egy ideje nem látom se Csabán se térképen? Válaszokat előre is köszönöm!

 

Kellemes ünnepeket mindenkinek!

Spaceliner Creative Commons License 2023.12.24 0 0 20359

Gondolom nyári forda, de a 4 órásit hétköznap egy Lion's regio vitte, miközben az LSU ekkor egy helyközi kört vitt. 

Előzmény: sosiforda (20358)
sosiforda Creative Commons License 2023.12.23 0 2 20358

LSU 105 ex kecskeméti 3 ajtós Credo végzi az 5-ös helyi járatot munkanapokon (hétvégén pihen, akkor helyköziből beugró kocsik csinálják a 2 kanyar 5-öst)

Előzmény: barni1923 (20357)
barni1923 Creative Commons License 2023.12.23 0 0 20357

ha már gyula helyi, akkor még mik dolgoznak ott helyiben a két conecton kívül?

Előzmény: LLaurent (20345)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2023.12.21 0 1 20356

Munkanapokon közlekedik jellemzően. 

Előzmény: EKW-531 (20353)
IVE-630 Creative Commons License 2023.12.20 0 2 20354

Szeghalmi Telephelyes 

Megfordul Szeghalom, Vésztő, Gyomaendrőd, Békéscsaba, Füzesgyarmat, Körösnagyharsány vonalakon

Előzmény: EKW-531 (20353)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!