Ha ez egy jó és versenyképes technika lenne a piacon, akkor biztosan lenne, aki megvenné és meg is állna vele a strand előtt, vagy akár tekergetné a kormányt az alpesi utakon.
Nem nagyon tudom elképzelni, hogyan lesz ez befutó, az Alfa/Fiat cégtől nem ismerek az elmúlt évtizedekből semmi csúcsszintű kocsit.
A prémium szegmens esetleg úgy értendő, hogy a BMW modern technikát és magas színvonalat tud nyújtani mérettől függetlenül. Alfa is volt hasonló szinten 50-60 évvel ezelőtt!
Nem hinném hogy megváltó tud lenni egyetlen ilyen modell a név fennmaradása szempontjából. Kb 60 ezer autót adnak el évente, ez nem túl sok. Valószínűleg többet kéne belefeccölni még évekig. Több korszerű modellel kijönni, ami igen költséges dolog.
Egy Lexusnak is sok idő (és modell) kellett a jelenlegi szint eléréséhez.
Az értékcsökkenés nem hinném hogy eltántorítja a vásárlót. Egy 2012-es Passat is kb féláron kapható.
A 70-es évek után elvesztették a fonalat teljesen . . nincs minőség és lehet akármilyen tervező,művész gárda mára az előítéletet a legnehezebb legyőzni .Legendás autó ...volt valamikor
, de azért mára egyértelművé vált , hogy az olasz Alfa, Fiat,Lancia vonal nem kifizetődő .