Ezt az ócsárolósdit akár be is fejezheted mert könnyen megütheted a bokádat! Kezdeném ott hogy nem 10000ft-ért vetted a cuccokat hanem 8310ft-ért. a többi postaköltség volt.(amit még kétszer is fizettem valami adminisztrációs hiba miatt.) Ez magában foglalt két kereket ami használható,akármit is mondasz.Ha egy küllő hiányzik is. szerintem az nem egy javíthatatlan alkatrész,főleg egy 25 éves keréktől.Egy blokkot, egy könyököt,két fékfedelet.a blokkhoz gyújtásom nem volt. Igaz azért nem mert egy gyújtást 5000ft-ért adok,és elvitték.Igaz hogy nem mondtam, de szó sem volt róla.Nekem ez természetes mivel bontós vagyok.Gyújtás és karbi nélkül jár egy blokk...a hengerbordát nem láttam sérültnek, nem tudom mit láttál rajta sérülést. Egy beletört tőcsavart kb 1perc kiszedni...Legalábbis egy valamit is hozzáértő emernek. Nem értem mi a nagy gond!? Nem új alkatrészeket vásároltál. Meg felajánlottam a személyes átvételt is. Ha ekkora igényeid vannak akkor miért nem jötél el érte,és nézted meg mit veszel? Ami meg a fényképet illeti Két egyforma blokkom volt, az egyiket elvitte más, a másikat meg Te. Mit foglalkozok a szaros Mustang blokkokkal hogy melyiket ki viszi. gondolod hogy 2-3 ezer forintért fél napig szerelek hogy melyik milyen belül? darabra megy és kész. ennyi.Tudom hogy használtak az alkatrészek és nem újjak. simán lóghat benne bátrmi. Nem látok bele.
De ha ez sem elég akkor pakold össze, hozd el és visszafizetem az árát. Nem fogok pár ezer forintért vitatkozni! Ha meg nem hozod akkor fejezzd ezt be,nem vagyok rá kíváncsi! Van jobb dologom is!"
Egy jótanács,h ne járjatok úgy mint én és egy pár motoros kolléga:
Van a szocimotoros oldalon egy állandóan hirdetgető Szumo nevű alak,szemetet árul!Nem vennék tőle soha többé...
Idézem levélváltásunkat,amiből sokminden kiderül:(Mustang cuccról van szó,2 kerék meg 1 blokknak látszó vmi)
Én:
"Szia! Megjött a csomag. Sajnos nem a legjobb minőségűek a dolgok... Az egyik fékdob repedt,kuka. 1 küllő törött. Az egyik fékfedélből hiányzik egy darab ahova a bowdent akasztanám. A fékkulcs szintén kuka,össze van hegesztve. A blokkból hiányzik a komplett gyújtás,a kislánckerék, Ahengerbe bele van törve az egyik kipufogó csavar,másik menete kiszakadva. A hengerfej lamelláiba durván beleflexelt vki. Csapágyak,tengelyek lógnak. Váltókar letörve,hiányzik. Főtengely gyújtás oldali vége el van verve. A blokk alján az egyik fülbe szintén bele flexeltek. A kuplung pálcák helyett egy görbe drót volt bedugva. Tömítő felületek össze-vissza verve...10e ft azért kicsit sok volt ezért a cuccért... És még vártam is rá nem kicsit...(23nap) A berúgókar hiányát nem is említettem. 4e-ért üzemképes blokkot vettem,karbival,trafóval,szívócsonkkal,könyökkel(kiváló álapotú) Magától értetődően rajta a váltókarral és berúgóval.Gyújtás minden tisztességes blokkhoz jár hiszen a motor része... De semmi gond nem lenne itt ha az elején szólsz h csak ilyened van,és kész.Max alkudtam volna kicsit.Nem lenne átb@szás szaga a dolognak.(Még szólsz is h több cuccod van,erre ezt küldöd...) Ez nagyon nem korrekt,még akkor sem ha esetleg nem tud az eladó bizonyos dolgokról...(azért pl egy gyújtás és berúgókar hiányt nem nagy művészet és meló felismerni.) Mellesleg a küldött képen nem is a postázott blokk szerepel...ez azért amatőr... Nem értem h aki a neten reklámozza magát nagy alkatrész bázisként,miért reckírozza meg az ilyen dolgot h KOCKÁZTASSA A "HÍRNEVÉT"...no comment!
Szia! Annyit tudok segíteni h úszót csak réznyelveset vegyél meg,a beakasztós egy szemét. Fúvóka 62-től 70-ig jó bele,motorja válogatja. A tűszelepet tedd el emlékbe és vegyél Yamaha Jog karbifelújító szettet... kb1200 péz,de abban van egy fasza tűszelep aminek a vége gumikúpos.Na az pici átalakítással tökéletes(ki kell tépni az aljából a szelepnek a kis rugózó pálcát.) Sajna a gyári tömítőkarika nem bírja a mai benzineket.
No kész lettem az 5.-ik üzemkész Verhómmal, ez lesz a mindennapi használatos gép, ez amolyan "felújított", nem teljesen eredeti példány, új bovdenek, lábtartógumik, markolatgumik, új dugó-fúrás, új gumik stb.
sziasztok! van egy verhovina gépem amit ugy raktam össze darabokból de sajnos a karburátorral nem tudok mit kezdeni mert sem uszó sem fuvóka nincs benne. ha valaki tudna reális árért küldeni nagyon örülnék mert már alig várom hogy nosztalgiázhassak. a karbi K-60-as ebbe kellene az uszó meg a fuvóka. köszi
A munka nem nehéz vele elsőre sikerül összeakasztani az egészet! A lenyomás mennyire nehéz?..............a pankon dolgoztam a lenyomás pillanatában a lábam a levegőben volt! Magyarul egész testsúlyomra szükség volt! Ha a motorkerékpárt eldöntöd akkor az út szélén is meg lehet brenolni végülis! De lecsikaródik a festék, kifolyik a benzin meg a váltóolaj szóval ennyi erővel pókolhatsz egy tartalékblokkot is a csomidra:-D
Köszi a képet! Nem nehéz vele a munka? Mennyire nehéz a lenyomás és elford. művelete ezzel? Ha pl útszélen szétpottyan a kuplung,ezzel ott is megcsinálhatom?
Nem-nem, nem szerepeltem én sehol:) De vágom a cikket.
Más veterán mocik nincsenek, voltak Csepelek, Danuviák, de most "épp" nincsenek, helyhiány miatt ki lettek "paterolva", meg jogsim sincs rájuk.....aztán így meguntuk őket a garázsban ide-oda tologatni.
A 6-ból 4 db pöccröff gyári, megtankolva, bekeverve, bezsírozva, üzemi nyomású gumikkal, indulásra kész, mondhatni napi használatban, inkább heti...2 heti:) Csak rá kell ülni, és gyí:) A maradék 2 majd még igényel ápolgatást, 1-2 bovden, jó lánc, szép markolatok, szép lámpa krómkarika, eredeti ruszki gumik, esetleg új gyűrűk, izzók, stb.....hosszú a tél :)
A célszerszám Szatíré:-D Hát üresben van valami.........mind1 Szatírtól húzok egy kompett karbit! Ha azzal sem lesz akkor úgy járt:-) Hétvégén voltam Székelyországba magyarkodni...... Jó hely nagyon kapnak 2 képet izelitőnek! Jövőre nem ugrunk le rigákkal????? :-))
Zsóri Zsolti...te vagy az? Peti vok Miskolcról:) A célszerszám engem is érdekelne,már rég akarok csinálni egyet,mert tököm kivan h mindig vkit meg kell kérjek:(
2 emberes munka, célszerszám nélkül. Egy, de inkább két csavarhúzót bedugva a kosárba ki ill. alá kell támasztani, aztán az egyik ember rátehénkedik egy kalapácsra, aminek a nyelével a kuplung közepét nyomja, egy másik meg egy megfelelő helyre illesztett csavarhúzót kalapáccsal ütögetve, a megfeleő időben elfordítja a fedlapot, és hopp le is ugrik. Visszafele ugyanez, az általában macerásabb, lefele könnyebben jön.