Nem jó az az idézett szöveg. Nem Magyarország kínálja a gyors áruszállítást, hanem az áru feladója. Hol lehet olvasni a kalkulációkat? Hogyan áll a rendszer többi részének a fejlesztése? Hogyan jut el nyugatra az, ami idejön vasúton? (hová is pontosan? Mert nem tudom hol létesül a hamburgi kikötő másolata)
A személyforgalom meg nem mérvadó semmilyen szempontból
Az árát kifogásolják és hogy titkos a szerződés. De szerintem a 'másik oldal' is titkosította volna fordított felállásban. A 4-es metro sosem fog megtérülni, viszont az újgazdag réteg egy kicsit nagyobb lett tőle. Erre büszkének kellene lennünk. A jobbágyok is mindig tapsoltak a földesúrnak.
a vasútvonal felújításával Magyarország kínálja majd az áruk leggyorsabb szállítási útvonalát a görögországi kikötők és Nyugat-Európa között. Az Ázsiából Európába tartó teherforgalomból tranzitországként Magyarország is profitál, így kedvező adottságaival élve a régió logisztikai központjává válhat. Emellett a két főváros közötti személyforgalomban a menetidő a jelenlegi 8 óráról kevesebb mint a felére csökken.
:) Bármennyire fura, de a foci is ugyanolyan üzlet, mint a teherszállítás. A nyugati klubok is ezt bizonyítják. Pl. amikor a sok vérdrukker vonattal megy egy távoli meccsre, már az is növeli a személyszállítás hasznát. Nélküle veszteséges lenne. Lehet, hogy nálunk pont ez a helyzet. A foci is csak üzlet, nem kellene lenézni. Inkább megkeresni a jó gömbérzékű polgárokat. Ez vagy benne van valakiben vagy nincs. Az edzésen max. fejleszteni lehet ezt a képességet, megtanulni soha.
Megnyugodhatsz, hogy ez visszahozza a pénzt, nem úgy, mint a dombalagutak és hasonlók. A focira is kellene hitelt felvenni, és megkeresni azokat, akiknek van annyi gömbérzékük, hogy átemeljenek egy sorfalon a kapuba, vagy biztonságosan átadjanak egy labdát a 25m-re levő társuknak. Ebben van a nagy zsozsó. Ezeket 100m euróért lehet eladni világszerte. Nyugaton erre már rájöttek.
Tegnap épp belekattintottam az angol 6:3-ba.. inkább viccnek nevezném mai szemmel, amit ott ment. Aztán az angolok valamiért megrázták magukat utána.... az eredményt látjuk.
Vagyis bárki másnál is veszteséges lett volna? (a Peak Oil szempontjából mindegy, hogy kivette a tartalékot, nekünk kizárólag a szén tüzelése által elérhető haszon mértéke a lényeg)
Hát minden nincs, mert mi tönkre fogunk menni a kínai, orosz hitelek visszafizetésében, az 1000 év alatt megtérülő vasút nem jó üzlet az országnak, mert 30-40 év után megint fel kell újítani, így soha nem térül meg.