Ma tankoláskor jobban szemügyre vettem a tanksapka kis ajtaján lévő gyári matricát. A keréknyomásnál láttam, hogy két mérethez ír gyári ajánlott értéket.
165/70 r13
175/60 r14
Ezekszerint a 14"-os 4X100-as acélfelni is felmegy a feliciára ezzel a gumimérettel úgy hogy nem zavar be semmi a kerekeknél (kasztni pl stb...)?
Tegnap óta nem működik az időt kijelző kis óra a műszerfelon, semmit sem mutat. Biztosíték rendbden, egyéb visszajelzés, világítás van. Ötlet/tapasztalat?
Enzo H megnevezésű, 4x100x57 ET38-as, 2005ben lett vásárolva újonnan, csak én használtam, csak nyárigumival.
Sérülések, sajnos, vannak rajta(jó magyar utak):
egyiken volt egy repedés ami javítva lett(hegesztve, görgőzve) kb. 4éve történt eset miatt(kátyú, mi más), másikon a peremén van egy patka nyom, de nem vészes.
Irány ár:25eHUF a garnitura, gumik nélkül + tehermentesítők + csavarok.
Fékpadon volt, és nincs fékhatás hátul egyik oldalon sem,+ az egyik oldar ragad, de a kézifék tökéletes! Ilyenkor a munkahengert kellene cserélni, vagy egyéb gond is lehet?
Az ajtó fogó részének elejét le kell pattintani, alatta vannak a csavarok- 3db. az ablaktekerő végét is le kell pattintani- félkör alakú, alatta a csavar. majd finoman a patentokat elpattintod a fémtől, alul a szellőzőrésznél kell kezdeni, csavarhúzót is használhatsz, de csak finoman. a kis háromszög ablakot tartó fém két csavarral van rögzítve, egyik alul hatlapfejű , másik felülről csillagfejű csavarral, előtte az ablakot le kell tekerni. röviden ennyi, remélem segíthettem :)
Az ablakcseréhez valószínűleg le kell szedni az ajtókárpitot... többet sajnos nem tudok segíteni. Viszont hogy máskor ilyen ne forduljon elő, azt tudom ajánlani, hogy az ajtókulcsból csináltass egy másolatot, (ami csak egy natúr kulcs lesz és nem fog vele indulni az autó). De arra pont jó lesz, hogy ki tudd nyitni ilyen esetben az ajtót.
Ja és ezt a másolatot "rejtsd el" valahol az autó alatt, pl. az első lökhárítónál egy olyan helyen, ahol alábújva viszonylag könnyen hozzáférsz. A kulcs részét feket szigetelőszalaggal leragasztod, hogy véletlenül se rozsdáljon meg, majd valahová kábelközözővel odafogatod.
De olyat is lehet, hogy berakják a hátsó lámpába és olyankor "csak"azt kell betörni...
A kulcsmásolás ára kb. 1500-2000 Ft, olcsóbb mint egy ablakcsere és fél perc alatt megoldható vele ez a probléma :)
A hátsó lámpa cseréje az nem nagy meló. Ha jól tudom akkor 3 darab 8-as anya tartja belülről, a csomagtérből. Az izzó foglalatot ki lehet pattintani, az egyszerű, aztán kicsavarod az anyákat és a régi már kint is van. Visszafelé ugyanez, csak fordítva. Az ablak berakásában sajnos nem tudok segíteni. Sok sikert a munkához.
A segítségetekre lenne szükségem. Tegnap sikeresen bezártam a kulcsot a kocsiba. Mivel vidéken voltam (messze volt a pótkulcs) a jobb hátsó ajtó háromszög ablakát kitörve tudtam csak bejutni. Annyira ideges lettem, hogy kb. fél óra múlva nekitolattam egy fának. Összetört a jobb hátsó lámpám is. Sikeres nap volt.
Szerencsére mindkettőt beszereztem, csak nem tudom hogyan kezdjek neki a cserének. Gondolom belűről, de aki konkrétan tudja kérem segítsen. Köszi.
Féltengely hmm... otthon neki sem állok azt hiszem. csak annyit tudok róla homályosan hogy a futóműhöz tartozik... :( Esetleg vki tud megbízható szerelőt pesten vagy környékén?
90-110 km/h között reszket a felicia. Van valakinek ötlete mi lehet a gond? Először azt hittem a gumi miatt mnert szálszakadt volt de az ki lett cserélve pár napja, kerékcsapágyak cserélve voltak tavaly, és csak 5. fokozatban produkálja minezt. :(