Minden, ami amerikai vasút. Társaságok, vonalak, gőzösök, dízelek, kocsik, még amerikai stílusú modellezés is, meg amit föl sem soroltam, szóval minden...
Jól mutat, hogy a három jelzőn három különböző jelzési kép van. De lehet, hogy kivárta, vagy gyors szerencséje volt :-)
Amúgy ott teljesen más a belsők viszonyulása a vonatfotósokhoz. Egyszer leállványoztam egy LIRR állomáson, úgy 3 óra után a LIRR-esek rám küldték a rendőröket, akik elnézést kértek!!! de a vasutasok azt mondták, hogy zavarom az utasokat. A jól kinéző, de súlylökő alkatú rendőrnő pedig fotóhelyet keresett nekem!
Ez az illető egy blogger, aki elindult a néhai PRR (Philadelphia-Pittsburgh-ön átmenő) fővonalon, és végigfényképezte az egészet. Az összes jelzőt, és fontosabb pontot.
Ez a kép 2011.08.28-i napon készült, aznap bejárta a CP Long-CP works szakaszt.
Állíthatták neki az öszes jelzőt? egyáltalán számított neki?
Az a három jelzéskép nem is az összes megjeleníthető, mi értelme lenne?
Minden kóbor vasútfotós beszól a direkt kitelepített térhangoson, hogy milyen jelzést szeretne lőni, és úgy állítják a váltókat pár mérföldre, hogy ezek a jelzők jót mutassanak.
Van pár mérföldre egy pár váltó (CP-Gray), és az azokhoz tartozó főjelzők. Ezek azokra adnak előjelzést.
Ez a kép biztos 80 előtti. Viszont itt a jelzők nem a vágánytengelyben vannak. Ezt abból lehet tudni, hogy ha ott lennének, akkor pont egymás alatt lennének :-)
Erre gondoltam, mert az általam látott videokon a mozdony kerekei mellett volt (kerekenként külön egy-egy) és pneumatikus (?) úton leeresztették, majd "visszahúzták". Valahol a mozdony kerekei mellett/között volt a helye.
(Engem kissé emlékeztetett az ágyazatjavító gép hegyes végű "körmeire", amik belefúródnak az ágyzatba és azt felfrissítik...)