...ezernyi oka lehet ... de ha világít -ott akkor ki kell olvastatni , abból már több mindent meg lehet tudni .... de az akksit megtakarítanám és kimérném...töltés rendben van ...
Nem most állt meg az autó, de úgy emlékszem világított. Most összegyűjtöm az infókat és legközelebb az autó közelében leszek, mindent megnézek amit írtok.
A Xsara kereke nagyon valószínű, hogy rámegy. (mármint fizikailag biztosan, a kérdés mindig az, hogy elfér-e és főleg hátul. Elöl ugyanaz a két autó futóműve)
Ha megvannak az adott felni adatai, akkor egy ilyen kalkulátorban:
Citroen Berlingora milyen méretű alu,lemezfelnit lehet rárakni? Ami a citroen xsaraán van alufelni azt rá lehet rakni?4x108 osztókörű, ET18! Ami most fent van lemezfelni 6j15H2 ET27. vagy milyen más méretű felni jó még rá? Köszönöm a segítséget!
Projekt kivitelezve 10db izzót csréltem ki. Hát azért remélem a műszerfalra a csatlakozó vezeték hegyek nem fognak leurani(lerázkódni idővel) mert akkor kezdhetem előről. Nem mertem nagyon rányomni mert a szalagkábel megsérül az bajos. Remélem sokáig bírni fogja...
Na ezt nem hiszem el még izzót sem kaptam(12V 1,2W bár a fene tudja a pontos értéket milyen kell bele gyárilag). Nincs valakinek otthon egy maréknyi véletlenül??? Természetesen kifizetem. Nem szedtem szét a pontosan hány W kell bele mert akkor nem lesz mivel menni. Sportot meg nem akarok űzni a szét és összerakásból.
...a Lexia az a diagnosztikai készülék amit a Citroen Peugeot használ a hibák kiolvasására és törlésére és még további feleadatokhoz... a márkakereskedésben megtudják ezt neked csinálni ....van néhány fórum lakónak is , de most már meg nem mondom kinek ...
Tehát ha simán levágom és összeforrasztom akkor is működni fog a patron aha értem ez eddig hibátlan. De ha beledugok tesztre egy szál dródot az is tökéletesen meg fog felelni és kiderül hol a baj. Ez eddig hibátlan. Már csak az a bökkenő fogalmam sincs mi az a Lexia!? Hol találok olyat és az mit csinál és hova kell dugni? :D
...de fog menni ...csak nem lesz többé kontakt problémád ... de mielőtt bármit teszel olvastasd ki Lexia-val mert előfordulhat más gond is ...akár az is hogy a kormánylégzsákod a "bűnös"
A patron lehet nem is elektromosan durran el az is lehet fogalmam sincs. Hogy is van ez ha kérhetem elmondanád hogyan működik ez a légzsákos patronos történet a Berlingóban? :)
Ha nem elektromosan indul, akkor pánikszerűen összeforrasztom a vezetékeket. Ha utánna sem javul akkor máshol van vezeték törésem. Vagy foglamam sincs. :)
Egyértelmű gyujtás nélkül csináltam. De tökmindegy mit csinálok a csatlakozóknak semmit nem ér. A patron tuti nem fog működni ha én leválom a vezetékét és összeforraszto így az döglött lesz ha jól értelmezem magyarul nem fog meg az öv ha valami gáz van, de a légzsák még kinyílik. Roppantul nem vágom ezt a témát az az igazság... :)
Valóban működik a lebontás ahogyan a képeken volt most megnéztem a kocsin. Csak nincs itthon olyan izzó így nem szedtem szét majd veszek bele. Jól láttam az irományban 12V 1,2W kell bele?
A légzsákra kipróbáltam a fujkálás csatikat szétszetem mind szép tiszták volt majd összeraktam, de az állapot ugyan az villog. Ha a vezetékeket összeforrasztom akkor a patront nem lövi el ha valami adódik. Vagy hogy is működik ez a történet ha szabad tudnom?
...Helló ... csak az izzót kivenni lehet egyszerű de ettől még nem lesz működő légzsákod... és bizonyos esetekben sokkal többet ér mint a nemtörődömség ... van aki a csatik levágásával és a kábelek összeforrasztásával oldotta meg a problémát...
97 évjáratú még mindíg a jó öreg 1,9D :D Nem tudom ennek van-e agya egyáltalán :D Ez a légzsák mizéria eszméletlen. Eset miközben villog meg nagyon zavaró. B variációban ha nem javul kiveszem az izzót belőle azt szebb jövőt neki. Remélem ezzel nagy bajt nem okozok, de nekem ne kinlódjon.
A képek nagyon jók így talán egyszerűbb lesz a bontás.
..bocs elmaradtam .... a légzsák csatlakozóit az ülés alatt húzd szét és fújd meg wd40-el vagy kontakt spray-vel kikapcsolt gyújtásnál.... ha ez nem segít Lexia-val kell kiolvasni és törölni
...az izzó csere nem nehéz ..DE .. le kell bontani a fél műszerfal borítást és most emlékeimből nem megy minden részlet . de az biztos hogy a középső szellőző rácsot a jobb sarkában megfogod egy kombifogóval és óvatosan kihúzod. Ott találsz két csavart azt oldod ... aztán a kormányzár burkolat felső részét kell levenned amit alulról 2 vagy 4 csavar tart ...a mögött újabb két csavar tartja a műszer keretet és még kettő felül .... majd megpróbálok fotókat keríteni hozzá ....
DE DE DE !!!! milyen évjáratú a gép mert az én 2002-emben már ledek vannak és nem lehet a hagyományos módon cserélni
Ezek szerint nem tudja senki hogyan lehet lebontani. Mindegy majd teszteljük hogyan is jön szét.
Esetleg arra valaki tud mondani valamit mi lehet a gondja a légzsák visszajelzőnek. Évek óta szarakszik. De ezelőtt elég volt az ülést fel és lehajtani ami visszakattant a helyére és jó volt. De mostanság akármit csinálunk neki először csak villog majd stabilba világít. Mi lehet a gondja neki?
Amikor leáll, indítási próbálkozásnál hallani lehet a tápszivattyú hangját?
Nálam a tápszivattyú vezetékének az érintkezési hibája volt a leállások oka... x-edig próbálkozásra el szokott indulni.... Hibajel egy sem volt.
Motortéri biztosító doboz, szürke csatlakozó 11-es lába (fehér vezeték). Alig észrevehető beégés látszott rajt, megtalálni akkor sikerült, mikor teljesen feladta az érintkezést, és nem indult többé. Tisztítás biztitábla/ csatlakozó azóta rendben van.