Nem sokan ismerik a típust, én a dokihoz vinném. Neki (a feleségének) jópár éve fut egy ilyen átalakított verda, nagy magic reduktorral, alacsony hőfokon átkapcsolással, stb...
Sziasztok,
Egy 6 éves Toyota Prius Plus autó LPG átalakításán gondolkodom. Anyagilag megeri, nekem kb 1,5 ev alatt hozza vissza az árát. Mivel az egesz sztori sikeressége nagyban függ a beszerelo muhelytol, tudnátok ajanlani megbízható szerelőt Budapesten es környékén?
Illetve konkrétan az LPGDoktor-rol es a Kondor Autogázrol (16. Kerület) vannak tapasztalatok?
Sziasztok olyan szakit/hobbistát keresek aki Stag300 rendszert tud programozni. Lehetőleg tapolca vonzáskörzetében de nyilvan 50-100 kilometer nem problema.
Szerintem lengyeleknél van, ha jól tudom odaadták a magyar képviseletet valami román vagy bolgár cégnek, az LPG-doki meg akkor kiszállt a mókából. A Hana egyébként jó cucc, abban az autómban amit most adtam el kb. 220e km és 8 év óta dolgozik hibátlanul, az eredeti reduktorral.
Lehet még kapni ezt az AGIS cuccot? mert se honlapja semmi.. nem volt egy hosszú életű történet..
Ha engem kérdeztek HANA-t vennék, az legalább egy Keihin koppintás.. (nekem a használt 2010es Keihin-ek beváltak eddig, van erő is a motorban régebben mindig olyan hurkalé volt gázzal)
Nem tudom, amit tudok, rugó nincs benne csak egy membrán lap, és egy tekercs. Ez AGIS ami pl MM nevű fórumtársnál nem vált be. Nekem előtte Valtek volt, onnan tudtam hogy koszos , hidegen darabosan ment a lelkem. Pucolás beállítás és jó volt. Mivel régóta a motortérben van,(AGIS) és műanyag házas , én meg sem próbálom szétszedni. Hidegen melegen alapjáraton is jó a vas, csak a gumicsövekre szoktam ránézni.
en 8.6-8.7-tel ismertem a fogyit varosban, de (nagyon) keveset es ritkan mentunk vele. gondoltam biztos ereszt a tank vhol. 11-12L korul volt.
mentem vele palyan 900km-t es szinten 11-(12).(bringa nelkul)
uj injektorral a visszafele 900km 9.5 korul. (autopalyan ezt ismerem) foleg h 2 bringa is volt a tetön.
gumikat meg az elso 900km elott felfujtam, fekeket is az elso ut elott kipucoltam. (egyiket sem a fogyi miatt csinaltam. fek nyikorgott (de nem fogott), gumi meg lathatolag lapos volt.)
injektorsor csereltem (fuvokakat a regibol attettem pucolas utan), meg kapott uj gazszuroket es uj levegöszüröt. de a szurokben 20ekm korul volt es a fuvokak sem voltak retkesek, inkabb csak illett pucolni, ha mar szet volt szedve. (amugy 5000rpm-ig es padloig aktiv a lambdaszabalyzas)
Én ez miatt pucolgattam a régi injektoraimat. Majd a harmadik pucolás előtt kicseréltem. Ezek nem érzékenyek rá, lassan már a 100 ezret közelítik, kutya bajuk.
Vegyes országút, hideg menetek nélkül. Swift 2008-as. Rég mértem ilyen alacsony fogyit, engem is meglepett. Valószínű az autópálya hiánya okozta, ez a bódé nem díjazza a tempót. Természetesen gázból.
Országuti fogyasztás ha normálisan mész olyan 8.5 liter benzin... Városban ugy tudod 15 liter ha finoman használod. Aki ennél kevesebbet mond az hazudik... :)
Az adatok alapján úgy tünik egyik szonda sincs bekötve...nem szélessávú szondák vannak benne. Az is lehet ez a helyes bekötés...csak Nekem megakadt a szemem a fura adatokon...