Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Furak Creative Commons License 2023.05.23 0 0 18475

Nincs elvetemedve a fedél vagy a karburátor talp?

Előzmény: roncsfelújító (18474)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.22 0 0 18474

Köszi szépen! Amint lesz segítségem kipróbálom. A porlasztó ki lett fújkálva, át is ment a levegő mindenhol, nem tudom, hol kellett volna még, ha mindig dugulás van. A CO csavar oldalán három helyen fújtam, az elzáró szelep helyén, felülről ebbe a csatornába, plusz az állítócsavar helyén is. Váltogatva kettő vagy egy kijáratot befogva, hogy ne tudjon elveszni a nyomás, hanem egy irányba toluljon. A levegőállító csavar oldalán hasonló szisztéma szerint fújkálva. A levegő átment mindenhol. A falsh levegőnek kellene még utánajárnom. Egyik boltban tudtak adni régifajta alapjárati elzárószelepet, úgyhogy az lett közben:)

Előzmény: Furak (18473)
Furak Creative Commons License 2023.05.22 0 0 18473

Szia!

Meleg motornál kell beállítani, kitekered a levegő csavart félig kb, A Co- csavart kintről kezd el tekerni be  egészen addig amíg stabilan jár a motor. Ha elkezd egyenetlenül járni akkor tekerd vissza amíg újra el nem kezd egyenletesen járni a motor. Ha ez megvan a levegőcsavart is tekerd be addig amíg a fordulat le nem csökken 7-800rpm-re.

 

Ha egyáltalán nincs alapjárat alapjárat valószínű dugulás van a karburátorban.

Ha koppra betekert CO-csavarral jár az autó akkor falsot szív a karburátor.

Előzmény: roncsfelújító (18471)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.21 0 0 18472

Ha jól sejtem a teljesen betekert állapottól kicsivel kijjebb lenne jó. Ha viszont nem így van, akkor nem erőltetném ezt az állást. Amint tudok szerzek másik O-gyűrűt, ez most csak teszt.

roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.19 0 0 18471

Sziasztok!

 

Le tudná valaki írni, hogy kb mennyire kell betekerni a mennyiségállító csavart a régifajta porlasztón? Lehet az újfajta is egyezik ebből a szempontból vele. Történt, hogy kicseréltem az állítócsavaron a O-gyűrűt, de persze nem oldotta meg a problémát, vagyis az alapjárat hiányát. Kicsit nagyobb az átmérője, mint a réginek, ezért nem is tekertem be elsőre nagyon, mert lehet nem is kell. Ettől függetlenül valahol még falshol szerintem. Gázfröccsökkel életben tartható, aztán lefullad. Szivatóval meg úgy pörög, hogy majdnem elszáll.

Furak Creative Commons License 2023.05.15 0 0 18470

Szia!

Még nem cseréltem ki, de ki lehet és nem nagy munka csak a kábeleket kell a régiről kikötni az újra pedig be. 

Milyen megfontolásból szeretnéd cserélni? Nekem soha nem volt ilyen bajom, viszont az újabb modellek késes biztosíték táblájáról sok jót nem hallani. 

 

https://convoy.hu/termek/biztositek-tabla-keses-8db-os-oldalso-kivezeteses/?utm_source=Google+Shopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=GShopping&gclid=Cj0KCQjwsIejBhDOARIsANYqkD3vSQ_w-Z7HYn10kGiwTxbh7JdxC50F2KJicttiYWwQBlebLposlVwaAs5EEALw_wcB

Előzmény: Pitya Racing Team (18469)
Pitya Racing Team Creative Commons License 2023.05.14 0 0 18469

Üdv Mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hogy cserélte már ki valaki a gyári olvadóbetétes biztosítéktáblát késesre? Mi a menete és lehet skodahoz kapni vajon? Előre is köszönöm a válaszokat!

flepp Creative Commons License 2023.05.10 0 0 18468

Sziasztok, ilyen dobot keresnék használtban, az se baj, ha rossz állapotú, csak az 'Y' része lenne felhasználva.

06209191273

Furak Creative Commons License 2023.05.04 0 0 18467

Szia!

A kocka a váltórudazat hátsó részén van a váltó felől.

Tudtommal szét kell szedni a féltengelyt.

Nincs alátét, a dobot bronz dornival fel kell ütögetni miközben húzod az anyát. Ha a kúp jó, akkor jó kell legyen.

Előzmény: BerezPisti (18466)
BerezPisti Creative Commons License 2023.05.01 0 0 18466

1.Sziasztok régebbi hozzászólásnál írták ha akad az 1-es váltó gumikocka csere segíthet.Azt hol

találom?

2.Féltengely belső szimering cseréhez ki kell venni az egész féltengelyt, vagy ki lehet játszani a csapágyat

és akkor hozzáférek?

3.Koronás anya és fékdob közt van alátét?(nálam nem volt),rajz szerint van.Meghúztam a koronás anyát

majdnem szakadásig ,mentem 30 km -t és elkezdett lógni.kerék külső felület pár mm mozgása van.

Köszi ha segítetek.

 

MAMI P20 Creative Commons License 2023.04.08 0 0 18465

juhhéj... holnap hívom

 

Előzmény: Lityesz (18459)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.04.05 0 0 18464

Köszönöm a válaszokat! Azért elteszem ezt az újat, hátha jól jön majd a későbbiekben. A helyét pedig lezárom egy rövid csavarral. Vettem egy új fedél tömítést is, az szintén az újabb porlasztóhoz való, de ahogy néztem mindössze egy plusz járatnak van kihagyva rajta hely, a többi része teljesen megegyezik a régi tömítéssel. Csak nem zavar be a működésbe.

reszelozsir Creative Commons License 2023.04.05 0 0 18463

A baloldali a régebbi karbiba való /EDSR/, a jobbolodali az ujabba /SEDR/. 1984-ben volt a váltás. 

Előzmény: roncsfelújító (18461)
Furak Creative Commons License 2023.04.05 0 0 18462

Szia!

Amit te vettél a boltba az már újabb fajta karbihoz való. 

Ha rosz a szelep és zárt állásból nem nyit ki nem lesz alapjáratod. 

Viszont ha a szelep helyére betekersz egy csavart akkor jó lesz. 

Előzmény: roncsfelújító (18461)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.04.04 0 0 18461

Sziasztok!

Megnéztem az alapjárati elzárószelepet, hát kissé hiányos. A jobb oldalit kaptam a boltban. 

Persze így egymás mellé téve látszik a különbség. Lehetséges, hogy alapjárati problémát okoz a rossz elzárószelep? Én úgy gondolom, hogy így annyi a változás, hogy nem tud beleszólni a keverék képzésbe. De ettől még lehetne alapjárat igaz?

Lityesz Creative Commons License 2023.04.02 0 0 18460

szép napot -kormánykerék és 1000mb-120ig csigás új kormánymű eladó.

Előzmény: flepp (18344)
Lityesz Creative Commons License 2023.04.02 0 0 18459

szép  napot -hosszlengőkar gyári új akár több db eladó.30 6440872.

 

Előzmény: MAMI P20 (18403)
Furak Creative Commons License 2023.03.29 0 0 18458

Szia!

Helyileg merre lennének az alkatrészek?

Előzmény: sz.imi (18454)
Furak Creative Commons License 2023.03.29 0 0 18457

Szívesen!

Előzmény: tAB (18456)
tAB Creative Commons License 2023.03.28 0 0 18456

Köszönöm

Előzmény: Furak (18453)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.03.27 0 0 18455

Köszi az infót! Ha nagyon speciális, hiány alkatrészre lenne szükségem mindenképpen az ajánlott boltból rendelek, maradok a Cseh vonalon.
Felvidékhez amúgy nem fűztem sok reményt. Jó pár éve egy ottani ismerős Jawa gyújtáskapcsolót keresett, kért tőlem egyet mintának, de nem járt sikerrel. Aztán lehet, hogy csak nem volt eléggé bennfentes veterános körökben.

Előzmény: Furak (18451)
sz.imi Creative Commons License 2023.03.27 0 0 18454

Sziasztok,

 

Ha valakit érdekel:
120-as Skoda lendkerék fogaskoszorú, gyújtáskapcsoló, tanksapka, szélvédő, akkor keressen, adok elérhetőséget (nem az enyém, csak szívességből írom ki, más infóm nincs).

Furak Creative Commons License 2023.03.27 0 0 18453

Helló!

Mi innen vásároltunk ismerősökkel a télen.:

https://www.for-veteran.eu/

Előzmény: tAB (18452)
tAB Creative Commons License 2023.03.27 0 0 18452

Helló,

 

Tudsz linket adni ilyen webshopra?

 

Köszi!

Előzmény: Furak (18451)
Furak Creative Commons License 2023.03.27 0 0 18451

Szia!

Nem tudom, hogy most hogy állnak a Szlovákok, pár éve még jártak ki ismerősök.

Viszont van olyan Cseh webshop aki postáz ki Magyarországra.

Előzmény: roncsfelújító (18449)
Köny Creative Commons License 2023.03.26 0 0 18450

Az a popó! 

 

roncsfelújító Creative Commons License 2023.03.24 0 0 18449

Utána sikerült bontóból két nyerget szerezni, azok felújítása is megvan. A meglévő nyergekből fel tudtam használni két dugattyút és két gumigyűrűt. Ugyanennyit vettem a helyi boltban, úgyhogy egyelőre nem lesz gond vele. Elég passzosak voltak az új alkatrészek, csak jó lesz. A Duna túloldalán mi a helyzet? Északi szomszédunknál mennyire fellelhetők még a Skoda alkatrészek? Mert az Csehországnál azért közelebb van.

Előzmény: Furak (18447)
sz.imi Creative Commons License 2023.03.24 0 0 18448

Sziasztok,
Nincs véletlen valakinek Hajdú-Bihar Megyében Skoda 120L villogó automatája felesleges?

Furak Creative Commons License 2023.03.23 0 0 18447

Cseheknél lehet kapni komplett nyerget is.

Előzmény: roncsfelújító (18446)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.03.20 0 0 18446

A gyorsabban kopó alkatrészek esetén mindenképp hiánypótló lenne akármelyik. Emlékszem, hogy amikor először néztem végig a Skoda patika kínálatát láttam még a féknyereg kisebbik felét, aztán tavaly sikeresen beletörött az egyik nyergemen a légtelenítőcsavar rendeltem is volna egy újat, de addigra meg eltűnt. Ki lett fúrva, de a menet az oda van. Eggyel nagyobbat kéne fúrni bele, bár hagyományos fúróval nem lehet végig lefúrni az új menetet. De aztán lehet nem is kell, a csavar alján nincs már menet.

Előzmény: Furak (18445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!