Köszi szépen! Amint lesz segítségem kipróbálom. A porlasztó ki lett fújkálva, át is ment a levegő mindenhol, nem tudom, hol kellett volna még, ha mindig dugulás van. A CO csavar oldalán három helyen fújtam, az elzáró szelep helyén, felülről ebbe a csatornába, plusz az állítócsavar helyén is. Váltogatva kettő vagy egy kijáratot befogva, hogy ne tudjon elveszni a nyomás, hanem egy irányba toluljon. A levegőállító csavar oldalán hasonló szisztéma szerint fújkálva. A levegő átment mindenhol. A falsh levegőnek kellene még utánajárnom. Egyik boltban tudtak adni régifajta alapjárati elzárószelepet, úgyhogy az lett közben:)
Meleg motornál kell beállítani, kitekered a levegő csavart félig kb, A Co- csavart kintről kezd el tekerni be egészen addig amíg stabilan jár a motor. Ha elkezd egyenetlenül járni akkor tekerd vissza amíg újra el nem kezd egyenletesen járni a motor. Ha ez megvan a levegőcsavart is tekerd be addig amíg a fordulat le nem csökken 7-800rpm-re.
Ha egyáltalán nincs alapjárat alapjárat valószínű dugulás van a karburátorban.
Ha koppra betekert CO-csavarral jár az autó akkor falsot szív a karburátor.
Ha jól sejtem a teljesen betekert állapottól kicsivel kijjebb lenne jó. Ha viszont nem így van, akkor nem erőltetném ezt az állást. Amint tudok szerzek másik O-gyűrűt, ez most csak teszt.
Le tudná valaki írni, hogy kb mennyire kell betekerni a mennyiségállító csavart a régifajta porlasztón? Lehet az újfajta is egyezik ebből a szempontból vele. Történt, hogy kicseréltem az állítócsavaron a O-gyűrűt, de persze nem oldotta meg a problémát, vagyis az alapjárat hiányát. Kicsit nagyobb az átmérője, mint a réginek, ezért nem is tekertem be elsőre nagyon, mert lehet nem is kell. Ettől függetlenül valahol még falshol szerintem. Gázfröccsökkel életben tartható, aztán lefullad. Szivatóval meg úgy pörög, hogy majdnem elszáll.
Üdv Mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hogy cserélte már ki valaki a gyári olvadóbetétes biztosítéktáblát késesre? Mi a menete és lehet skodahoz kapni vajon? Előre is köszönöm a válaszokat!
Köszönöm a válaszokat! Azért elteszem ezt az újat, hátha jól jön majd a későbbiekben. A helyét pedig lezárom egy rövid csavarral. Vettem egy új fedél tömítést is, az szintén az újabb porlasztóhoz való, de ahogy néztem mindössze egy plusz járatnak van kihagyva rajta hely, a többi része teljesen megegyezik a régi tömítéssel. Csak nem zavar be a működésbe.
Megnéztem az alapjárati elzárószelepet, hát kissé hiányos. A jobb oldalit kaptam a boltban.
Persze így egymás mellé téve látszik a különbség. Lehetséges, hogy alapjárati problémát okoz a rossz elzárószelep? Én úgy gondolom, hogy így annyi a változás, hogy nem tud beleszólni a keverék képzésbe. De ettől még lehetne alapjárat igaz?
Köszi az infót! Ha nagyon speciális, hiány alkatrészre lenne szükségem mindenképpen az ajánlott boltból rendelek, maradok a Cseh vonalon. Felvidékhez amúgy nem fűztem sok reményt. Jó pár éve egy ottani ismerős Jawa gyújtáskapcsolót keresett, kért tőlem egyet mintának, de nem járt sikerrel. Aztán lehet, hogy csak nem volt eléggé bennfentes veterános körökben.
Ha valakit érdekel: 120-as Skoda lendkerék fogaskoszorú, gyújtáskapcsoló, tanksapka, szélvédő, akkor keressen, adok elérhetőséget (nem az enyém, csak szívességből írom ki, más infóm nincs).
Utána sikerült bontóból két nyerget szerezni, azok felújítása is megvan. A meglévő nyergekből fel tudtam használni két dugattyút és két gumigyűrűt. Ugyanennyit vettem a helyi boltban, úgyhogy egyelőre nem lesz gond vele. Elég passzosak voltak az új alkatrészek, csak jó lesz. A Duna túloldalán mi a helyzet? Északi szomszédunknál mennyire fellelhetők még a Skoda alkatrészek? Mert az Csehországnál azért közelebb van.
A gyorsabban kopó alkatrészek esetén mindenképp hiánypótló lenne akármelyik. Emlékszem, hogy amikor először néztem végig a Skoda patika kínálatát láttam még a féknyereg kisebbik felét, aztán tavaly sikeresen beletörött az egyik nyergemen a légtelenítőcsavar rendeltem is volna egy újat, de addigra meg eltűnt. Ki lett fúrva, de a menet az oda van. Eggyel nagyobbat kéne fúrni bele, bár hagyományos fúróval nem lehet végig lefúrni az új menetet. De aztán lehet nem is kell, a csavar alján nincs már menet.