Keresés

Részletes keresés

pias Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6895
Dombóvár Ftház.  Beles Lajos fotói  egy forditós balesetet örökitenek  meg.
pias Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6894
Ez pedig Ercsiből. A baleset oka:: Tolatás közbeni váltófelvágás. Amit vszinü nem vett észre a tolatócsapat s a váltókezelő sem. Ez lett az eredménye.
pias Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6893
Belenéztem a topicban. Sok érdekes dolgot láttam itt. Nekem is van pár fotóm erről a témárol. Párat megosztok veletek:Bp Kelenföldön fotóztam. Vonatból.
FVV-1100 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6892
Tőled is szeretném eredetiben elkérni privire a képeket,ha megoldható!(saját célra kérném)
Előzmény: 288 GTO (6788)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6891
Ezeket a képeket elkérhetném teljes méretben,privire?(saját célra szertném elkérni!)
Előzmény: MÁV alkalmazott (6789)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6890
Köszi!
Ezeket szeretném nagyban elkunyizni!
Előzmény: Törölt nick (6889)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6889

Tessék:

1 2
Előzmény: FVV-1100 (6887)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6888
GYanítom,hogy ez csak Neked furcsa!
Nem csak a nagyvasút gyűri maga alá a bakor,láttam már metrót is hasonló helyzetben,ott is a forgóvázat szaggatta le a királyról és a kettőre-mármint a forgóvázra és a bakmaradványokra-ült fel a járműkaszni! (talán még képem is van a dologról!)


Ez ilyen,nem ekkora ütköztetésre tervezték,ez egy következmény! (ugye nem veszed piszkálásnak???)
Előzmény: Infós (6884)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6887
Engem is érdekelnének képek,de akinek van a műszaki mentésről,az se kíméljen! (szóval az is küldjön legyen szíves,pliíííííz,lécciléccilécci,stb.!!!)


Előre is köszönet értük!
Előzmény: rg7 (6878)
géeles Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6886
Kicsit hanyatt dőlt a bak ahogy a vágányt a kocsi alatt kiemelte az ágyazatból.....

Meg aztán nagy vonat +V43+V46 is...
Előzmény: Infós (6884)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6885

Ne hidd. Húztam már füstfelhőt körtűz után vagy három állomásközön keresztül...

Nem is hiszem.

A védelmi relék másodpercek alatt leszámolnak a nagymértékű hő fejlődését okozó zárlati áramokkal. Pláne ha a 211-es is megszólal. Ahhoz, hogy ott jelentős füst, különösen állomásközökön keresztül tartó kialakuljon, bizony hosszantartó és az üzemitől jóval nagyobb értékű áramnak kell folynia.

Valami más is lehetett ott. Bár kétségtelenül (ez már túl) "merész" húzás amit leírsz. Én nem vállalnék be ilyet.

Előzmény: r1232 (6882)
Infós Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6884
Számomra az az érdekes, hogy a viszonylag alacsony ütközési sebesség ellenére az ütközőbak nem megállította a járművet, hanem — mintegy rámpát tartva — az felugratott rá. Ez valamilyen tervezési, üzemeltetési hozzá nem értés vagy csak nekem furcsa?
Előzmény: rg7 (6881)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.20 0 0 6883
Ma hajnalban a 15-17-es Flirt duó gázolt Tatán.
r1232 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6882
Ne hidd. Húztam már füstfelhőt körtűz után vagy három állomásközön keresztül... Aztán, amint a füst eltűnt, motor visszaállítva, és mintha mi sem történt volna ment tovább.
Előzmény: Törölt nick (6873)
rg7 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6881
Szuper, köszi mindenkinek.
424 009 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6880

 Vágányzáró bakkal szemben, attól függ, hogy honnan nézem...  :)

 

1 Innen...

 

2 vagy, innen...
Előzmény: rg7 (6878)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6879

Szia!

 

Egy ilyenem van. Megfelel?  :)

 

Üdv

 

Előzmény: rg7 (6878)
rg7 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6878
Van valakinek fotója a vasárnapi nyugatis esettel kapcsolatban a vágányzáróbakkal szemben fotózva?
pitapo78 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6877
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a 80-as években Balinkabányán elütött tolatásvezető vagy kocsirendező története, hogy van? Hogy történt?
james 36 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6876
Itt is megköszönöm a segítséget, ami minden várakozásomat felülmúlt.
james 36
Előzmény: Bárdos Imre (6854)
james 36 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6875
Köszönöm mindenkinek a segitséget, és a leírtakat is.
Ennyi képre nem is számitottam, nem gondoltam volna, hogy ennyi balhé történt.
Ez azért furcsa mert minden nap a Sorin mentem vagy 30-évig.

Előzmény: RhB (6853)
cs1014 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6874
Ááá, a gőzös pöfékel, meg a kehes dízelek. A Schneider - Westinghouse nagyot durran, azután elhallgat... :)
Előzmény: r1232 (6872)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6873

Az nem csinál ilyen látványos galibát.

Az egy pár másodperc alatt lezajló folyamat, aminek a 218-as és 211-es relék elég gyorsan végetvetnek.

Előzmény: r1232 (6872)
r1232 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 6872
- körtűz után pöfékelő SW
Előzmény: Törölt nick (6844)
rg7 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 6871
Alig várom, hogy holnap megkaparintsam:))
Előzmény: wrn30601 (6870)
wrn30601 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 6870
Urak, ma készült el a nyomdában a „Soproni vasutas képeskönyv 1937-1987”.

Az A4 méretű könyv 135 grammos sárga tónusú műnyomólapon 320 darab fekete/fehér fotó segítségével bepillantást ad a GySEV 1937 és 1987 közötti történéseire. Mozdonyokra, kocsikra, vonatokra, eseményekre, vasutasokra, háborúra, újjáépítésre, versenymozgalomra, balesetekre, stb. stb. A képeken előforduló járművek – legyen az mozdony, személy-, vagy teherkocsi, autóbusz, vagy teherautó – „életrajza” vagy közvetlenül a kép alatt, vagy a könyv végén függelékben szerepel.

 

000a.jpg171a.jpg
Lee kapitány Creative Commons License 2008.03.18 0 0 6869
Volt olyan is hogy kigyulladt egy gyalogos felüljáró a felsővezetéktől és a tűzoltók elkezdték flexel, lánfűrésszel szabdalni fölötte a járósíkot. Mondtam nekik, nincs még feszmentesítve csak óvatossan. Erre ők : már csináltak ilyet! Lesétáltam a felűljáróról és vártam a fejleményeket: meguszták (megusztuk).
Egyébként önkéntesek voltak. :-(
Előzmény: FVV-1100 (6868)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 6868
Mitőlünk is kérdeztek már ilyent-mitöbb,ma sárgáéknál adtak is egy adaggal az egyik vasdarabnak!!!-mi szemrebbenés nélkül válaszoltuk,hogy áram alatt SZIGORÚAN vízzel-mégpedig sokkal,hogy a víz elvágja az oxigént az égés folyamatától- feszmentes állapotban pedig már lehet oltani habbal is,mert a víz már korábban megtette a neki szánt feladat nagyobb részét...! -)))


Nem mondom,volt nagy fejvakarás,mire a parancsnokuk kapcsolt...! -)))



Viszont egyetlen előnye volt a dolognak:
A tűzoltóparancsnok megállapította,hogy valszeg nálunk is több olyan "nem egyszerű életű" dolgozik,aki ennyi sütnivalóval akár egyetemre is mehetne! (az egyetemet én kihagytam az életemből!)
Előzmény: Infós (6867)
Infós Creative Commons License 2008.03.18 0 0 6867

"Kijöttek a tüzesek és azt mondták-JOGOSAN!-,hogy amíg a spagóba amper van,nem kezdik meg az oltást!"

Zöldes fémkerekűek táján kérdezték már tűzoltók tőlem egy gyakorlaton, hogy mivel lehet oltani a jószágokat. Azt hittem, hogy csak hülyéskednek, de tényleg tőlem várta az alapfokú képzésen rég túlesett tűzoltócsapat a választ. :-)))

Aztán megbeszéltük, hogy hogyan zajlik a kikapcsolás folyamata, és hogy meddig kell feszültség alattinak tekinteni a járművet, drótot. :))))

Előzmény: FVV-1100 (6865)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 6866
A válások növekedésével arányosan csökkent a vasútvonalak száma is? -)))
Előzmény: manhattani (6864)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!