Okés Macsek, majd megírom, de csak azután, hogy túl vagyok ezen a gyújtásproblémán. Mindig is korrekt voltam, nem szeretném úgy eladni a kocsimat, hogy nem jó. Ne kövezzetek meg, mert jótét lélek vagyok, de vettem egy másik autót. Nem mintha olyan sok pénzem lenne, de valahogy meglátni és megszeretni volt a szitu Off (Mitsu Eclipse 2.0 turbo 4*4) On. Ehhez felvettem 700 hitelt, úgyhogy szar a helyzet. Ettől függetlenül a Scirocco még mindíg tetszik.
hátsó ajtó teleszkópot én már vettem újonnan, valami "ki tudja milyen" autóhoz való volt csak a boltban, de 1 db is tök tutin megtartotta.
voltam egy VW boltban, 10500 Ft+áfa/db, azért ez elég durva. bontóban elég ritka ez a típus, úgyhogy most várok
Megkérdeztem most neked. A TLX-ben klubtagként (belépési szándék esetén: info@scirocco.hu ) úgyis kapsz 10% kedvezményt, 204-2902
4003 Ft, rendelhető, 1 nap alatt +van
hú az jó lenne
úgyis el akarok menni minél hamarabb egy találkozóra, érdekelne egy csomó infó a sciroccoról+na meg a többiek
írok is egy levelet gyorsan
az alapjáratod rettenetesen magas, 950 körül kellene valahol lennie (és ott se kéne leállnia).
az alapjáratom teljesen rendben van (a gyári 850+-50, nekem pontosan annyi), én a hidegjáratról beszélek, amikor bekapcsol az automata szivató, szerintem a 2100 elég magas
Mi a konkrét baja a műszerfalnak?
A borítása repedezett (bontó, csere, 87 utánira!!!) vagy valamelyik műszer nem mutat? (Hacsak nem maga a műszer rossz szerintem az is javít6ó)
nem javítható, a műszerfalam nyáklapja totálkáros, a kilóméteróra mutató rugóját (vagy vmi ilyesmi), a szentlélek tartja, a vízhőmérséklet lámpája minden bukkanónál vörösen villog, szóval műszerfalat cserélnem kéne kompletten (sajnos). az egyetlen megoldás a benzinmérésre, az alsó kilóméteróra, ami ugye nullázható. jó hozzá más műszerfal is (mondjuk golf II, vagy passat)? Mert a jettáé, meg az I-es golfé biztos nem jó, mert az volt bontóban is, és nem passzolt.
ja és mit javasolsz az első két külső lámpámra? öreg a foncsor, és pont ilyen lámpát eltart 1-2 évig, mire találok...
>meg ugye 86-ban már elég égő lett volna kiadni egy 1.1-es motorú sportkocsit, 4 gangos kézi váltóval, vagy esetleg 3 sebességes automatával, főleg, hogy közben a karosszériát erősítették (különben nem lett volna annyival nehezebb).
Az 1.1-est ne bántsuk, az is szépen végigteperi a 4es váltót (redline-ig). Biztosan nem volt 8x-ben 4-es váltós Scirocco? 87-ben 3 gangos automata volt, olyanban ültem (75 LE -katalizátor:)).
>Én inkább vennék helyette egy csövet.
Akkor meg a ződ káryta csináltatásnál (és esetleges utcai ellenőrzésnél) támad6 nehézséged.
Na bummm, a "csövet" is be lehet jelenteni, nem hiszem, hogy súlyadó/ződkártya viszonylatban sokat rontana, úgyis csak egy szabályozatlan sz@r (=dugó).
>hogy 84-es 16V-d van.
Akkor az is "csinált autó", nem?
>Motorikusan mi a különbség egy MK I és MK II között. (1.6 GTi ,GLi) ?
szerintem semmi. Ugyanaz az EG-s motor.
A GLi kicsit "menőbb" felszereltséget jelent, mint a GTi. (Nekem pl. plüsskárpit volt a 20 éves verdában, és az anyaga teljesen tutin bírta!)
Én olyan rettenetesen sok különbségről egyébként sem tudok a két kiadás közt (mk1/2), bár 1* valaki azt mondta, más a nyomtáv, így nem teljesen azonos a futómű. (Persze a 16V az külön eset, de hát azzal csak szívjon, akinek olyan kellett ;-) )
Gyakorlatilag csak a doboz más, meg ugye 86-ban már elég égő lett volna kiadni egy 1.1-es motorú sportkocsit, 4 gangos kézi váltóval, vagy esetleg 3 sebességes automatával, főleg, hogy közben a karosszériát erősítették (különben nem lett volna annyival nehezebb).
>Katalizátor: 1.6-os karbis? SZVSZ azon a katalizátor úgyis olyan, mintha nem lenne...
szerintem meg azon valami jó sz@r lehet, ami jól leveszi a teljesítményt.
>(na most a zöldek meg fognak kövezni).
arra persze van esélyed.
Akinek nem tetszik, hogy vezetek, tűnjön innen a járdáról! :-)
>Én inkább vennék helyette egy csövet.
Akkor meg a ződ káryta csináltatásnál (és esetleges utcai ellenőrzésnél) támad6 nehézséged.
>Ja, az adataidnál olvastam, hogy 84-es 16V-d van.
tényleg az van neki.
meg nekem nagyon tetszik a felnije is!
>Scirocco ( 3369 ccm, 16V )
Ez mi akart lenni?
indeus:
hátsó ajtó teleszkópot én már vettem újonnan, valami "ki tudja milyen" autóhoz való volt csak a boltban, de 1 db is tök tutin megtartotta.
Megkérdeztem most neked. A TLX-ben klubtagként (belépési szándék esetén: info@scirocco.hu ) úgyis kapsz 10% kedvezményt, 204-2902
4003 Ft, rendelhető, 1 nap alatt +van
az alapjáratod rettenetesen magas, 950 körül kellene valahol lennie (és ott se kéne leállnia).
Mi a konkrét baja a műszerfalnak?
A borítása repedezett (bontó, csere, 87 utánira!!!) vagy valamelyik műszer nem mutat? (Hacsak nem maga a műszer rossz szerintem az is javít6ó)
kizovwsc16v: nem földelési baja van annak az olajhőmérőnek???
Az olajnyomásmérőt hova akarod betenni? (mármint az érzékelőt)
Röviden: ég és föld...:)
erről oldalakat lehetne írni, javaslom inkább megtekintésre a következőt:
www.scirocco.org
Itt tömören le van írva mindkét modell története, meg a különbségek.
Katalizátor: 1.6-os karbis? SZVSZ azon a katalizátor úgyis olyan, mintha nem lenne... (na most a zöldek meg fognak kövezni). Én inkább vennék helyette egy csövet.
Mi a különbség az egyes, és kettes Scirocco között?
Más. Tudtok Budapesten, vagy környékén katalizátorost, mert szerintem az enyémre ráférne egy kis generál? Előre is köszi!
Mikor "kicsit túlmelegedik", mennyi az a kicsi? Nem nagyon lenne szabad üzemi hőfok fölé menni, ha minden jó (termosztát, ventillátor hőkapcs., és még víz is van benne).
Műszerfal: mi lett átépítve? Bár akármi is, ha kiveszed, elég könnyen rá lehet jönni, mi van félrekötve. Nem hiszem, hogy ezért érdemes lenne külön műszert venni és beépíteni.
Sziasztok!
indeus! A hátsó ajtó tartóival bontóban próbálkozz! Az enyémben is cserélni kellett, sajnos a srác már nem emlékszik, melyik bontóban vette, viszont olcsó volt.
P
>Én a Seat Szabó márkaszervízbe hordom a verdát, mert ott dolgoznak a haverok, akikben megbízok!
Teljesen egyetertek veled, en is voltam mar naluk
(nekem tok kozel van) Sciroccoval, jo arcok es ertenek hozza.
(A Csaba, a tulaj fia Mozaikban dolgozott
es csinalt mar szep motorgeneralt nekem, igaz Golf I-re)
Szoval menjetek, teszteljetek, ajanlom.
Ha sok mindenkinek bevalik es teccik, akar kedvezmenyt is kaphatuk (club) toluk, meglatjuk.
problémák a 82-es Scirocco II-mel: generátor ékszíjat 10e km-rel ezelőtt cseréltem, most hasonló hangokat hallok, de csak ha hideg a motor. azt hallottam, lehet, hogy selejtes ékszíjat kaptam akkor (amit nem hiszek), na de emellett hallok egy másfajta hangot is (az is ilyen reszelő, sípoló): ütemesebb, és csak addig, csinálja amíg be nem melegszik a motor. (szintén) aztán további kér(d)ések. hidegjárat: olyan 2000-2100 (szerintem baromi magas) az automata szivatóm szar? lehet, mert néha nem nyit ki rendesen, ilyenkor olyan 1000-1200on pörög (le is áll, gondolom szegény motornak ilyenkor kevés az oxigén). aztán sehol nem kapok hátsó ajtómhoz azt a két kis kompressziós tartót, úgyhogy nem áll meg, hanem visszaesik a fejemre. + műszerfalat se találok (totálkáros szegény), és azt ugyan nem fogok venni újonnan, ha kapnék egyáltalán.
hát ezek a problémák. július 7-én ottleszek mindenképpen, nagyon tetszettek a sciroccok. az enyém nem ilyen szép, de legalább megbízható
Én a Seat Szabó márkaszervízbe hordom a verdát, mert ott dolgoznak a haverok, akikben megbízok! A munkadíj 3000/óra és van mindenféle gyári VW-s műszerük a motorbeállításhoz. Tóth Viktort vagy Lados Attilát kell keresni. A cím: Bp. XVI. Újszász u. 45. A szalon mellet be kell menni a kisutcába és a szervíz feliratot követni!
Akit érdekel a telefonszámuk, az írjon magánba!
Nehany konkret problema, ha esetleg van vlami otletetek.
Ha kicsit tulmelegedik a motor (dugo stb), csak ful gazzal lehet elindulni vele es nincs benne ero.
Atepitettek a kilometerorat es a digitalis olajhomero merese vilagitas fuggo, ha felkapcsolod 170 C ha le 120 C.
Ha tud esetleg valaki olajnyomasmero gombat+ muszert vevo lennek ra.
Kizo
Sziasztok
Nekem se artana egy jo szerelo plusz egy emberke akinek van hozzaertese az elektronikahoz, esetleg vannak muszerei a KE Jetronic vezerlesu motor viselkedes meresere (bemelegedes, elogyujtas benzinnyomas).
En is jol ereztem magam a talalkozon, es gratulalok mindenkinek az autojan elert eredmenyekert.
Kizo
Aki ott volt, aki nem, mindenképp
élmény a mostani találkozóról készült videjó felvétel. (már többen adtak ennek hangot).
Szóval aki kér belőle egy kopit és előbb akarja megnézni, mint július 7, hozzon egy kazit és irjon:
attila@scirocco.hu
Sciroccot csak _VENNI_ szabad, eladni nem! :)
Még a végén rossz kezekbe kerül, aztán csodálkozunk, hogy nem villog vissza, ha szembejön... Ilyenkor mindig azt hiszem, hogy egy szuzukis kölcsönkapta valakinek az AUTÓját.
Szia Bécus!
Én egy fél éve cseréltem szélvédőt (egy vihar lesodort egy cserepet a tetőről :((( 18 ezer forint körül hozott a szerelő egy újat, de az Autoglas-nál 21.500 ért adtak volna, úgyhogy az nem túl fájdalmas műtét. Igaz, hogy az enyém I-es. Miért adod el?
P
Bécus, írd + a hirdetés szövegét, fogj egy fotót és küldd el ezeket az info@scirocco.hu-ra, hogy legyük szívesek kitenni az apróba! Mármint ha tényleg el akarod adni.
De azért inkább +tartani illik az ilyet, scirocco helyett csak igen sok pénzért lehet olyan autót venni, amiben jól is érzi magát az ember...
Bécus: nekem ugyanez a gond volt az I-es Sciroccommal, megállt, utána vártam 15 perc-1 órát , gond nélkül elindult és ment. Kiderült, a gyújtáselosztó tengelye ütött kicsit, minden körben súrolta a halljeladót (normálisan nem szabadna hozzáérnie), és amikor úgy érezte, hogy most már túl meleg van, megszűnt jelet adni. Amint lehűlt, ismét működött. Tengely felszabályozás -> probléma megszűnt.
Sziasztok, nekem van egy scirocco II 1.6 GTI-m, amit el szeretnék adni. Még néhány adat: sötétkék (lassan már festeni kellene), alufelni (az a sokkülős összevissza), viszonylag korrekt belsővel (természetesen a műszerfalberepedések megvannak), 1982-es kiadású, Bosch injector, 170 000 km, gumik kb.60 %. Ami gáz vele: berepedt az első szélvédő (kavics, M7), egy gyertyacsere sem ártana.
Valamint olyan probléma van vele, hogy néha megáll. Helytől, időtől függetlenül. A szerelő azt mondta 4 lehet az oka: kábel, modul, jeladó, trafó. Már ott tartok vele (természetesen a szerelőnél mindig hibátlan volt), hogy egyenként kicseréltetek mindent.
Ha valaki tud segíteni az eladásban, vagy van ötlete a javításhoz, pls szóljon.
Ps, kár, hogy most lett net elérésem, mert 2 évig megvolt a gép.