Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bécus Creative Commons License 2001.04.20 0 0 86
Hi, nekem az egyik neten is hirdető cég 8-9000 mondott, amit az Ausztriából behozottért kell fizetni. Még nem jött meg, de azért remélem megjön.

Mert sajna vettem egy másikat is :( :))

Előzmény: patye (66)
Bécus Creative Commons License 2001.04.20 0 0 85
Okés Macsek, majd megírom, de csak azután, hogy túl vagyok ezen a gyújtásproblémán. Mindig is korrekt voltam, nem szeretném úgy eladni a kocsimat, hogy nem jó. Ne kövezzetek meg, mert jótét lélek vagyok, de vettem egy másik autót. Nem mintha olyan sok pénzem lenne, de valahogy meglátni és megszeretni volt a szitu Off (Mitsu Eclipse 2.0 turbo 4*4) On. Ehhez felvettem 700 hitelt, úgyhogy szar a helyzet. Ettől függetlenül a Scirocco még mindíg tetszik.
Előzmény: macsek (62)
indeus Creative Commons License 2001.04.20 0 0 84
hátsó ajtó teleszkópot én már vettem újonnan, valami "ki tudja milyen" autóhoz való volt csak a boltban, de 1 db is tök tutin megtartotta.

voltam egy VW boltban, 10500 Ft+áfa/db, azért ez elég durva. bontóban elég ritka ez a típus, úgyhogy most várok

Megkérdeztem most neked. A TLX-ben klubtagként (belépési szándék esetén: info@scirocco.hu ) úgyis kapsz 10% kedvezményt, 204-2902
4003 Ft, rendelhető, 1 nap alatt +van

hú az jó lenne
úgyis el akarok menni minél hamarabb egy találkozóra, érdekelne egy csomó infó a sciroccoról+na meg a többiek
írok is egy levelet gyorsan

az alapjáratod rettenetesen magas, 950 körül kellene valahol lennie (és ott se kéne leállnia).

az alapjáratom teljesen rendben van (a gyári 850+-50, nekem pontosan annyi), én a hidegjáratról beszélek, amikor bekapcsol az automata szivató, szerintem a 2100 elég magas

Mi a konkrét baja a műszerfalnak?
A borítása repedezett (bontó, csere, 87 utánira!!!) vagy valamelyik műszer nem mutat? (Hacsak nem maga a műszer rossz szerintem az is javít6ó)

nem javítható, a műszerfalam nyáklapja totálkáros, a kilóméteróra mutató rugóját (vagy vmi ilyesmi), a szentlélek tartja, a vízhőmérséklet lámpája minden bukkanónál vörösen villog, szóval műszerfalat cserélnem kéne kompletten (sajnos). az egyetlen megoldás a benzinmérésre, az alsó kilóméteróra, ami ugye nullázható. jó hozzá más műszerfal is (mondjuk golf II, vagy passat)? Mert a jettáé, meg az I-es golfé biztos nem jó, mert az volt bontóban is, és nem passzolt.

ja és mit javasolsz az első két külső lámpámra? öreg a foncsor, és pont ilyen lámpát eltart 1-2 évig, mire találok...

scirocco Creative Commons License 2001.04.19 0 0 83
>meg ugye 86-ban már elég égő lett volna kiadni egy 1.1-es motorú sportkocsit, 4 gangos kézi váltóval, vagy esetleg 3 sebességes automatával, főleg, hogy közben a karosszériát erősítették (különben nem lett volna annyival nehezebb).

Az 1.1-est ne bántsuk, az is szépen végigteperi a 4es váltót (redline-ig). Biztosan nem volt 8x-ben 4-es váltós Scirocco? 87-ben 3 gangos automata volt, olyanban ültem (75 LE -katalizátor:)).

>Én inkább vennék helyette egy csövet.
Akkor meg a ződ káryta csináltatásnál (és esetleges utcai ellenőrzésnél) támad6 nehézséged.

Na bummm, a "csövet" is be lehet jelenteni, nem hiszem, hogy súlyadó/ződkártya viszonylatban sokat rontana, úgyis csak egy szabályozatlan sz@r (=dugó).

>hogy 84-es 16V-d van.
Akkor az is "csinált autó", nem?

>Scirocco ( 3369 ccm, 16V )
Ez mi akart lenni?

Na vajon mi? :) úgyis rá fox jönni:))

Scirocco

Előzmény: macsek (82)
macsek Creative Commons License 2001.04.19 0 0 82
>Motorikusan mi a különbség egy MK I és MK II között. (1.6 GTi ,GLi) ?
szerintem semmi. Ugyanaz az EG-s motor.

A GLi kicsit "menőbb" felszereltséget jelent, mint a GTi. (Nekem pl. plüsskárpit volt a 20 éves verdában, és az anyaga teljesen tutin bírta!)

Én olyan rettenetesen sok különbségről egyébként sem tudok a két kiadás közt (mk1/2), bár 1* valaki azt mondta, más a nyomtáv, így nem teljesen azonos a futómű. (Persze a 16V az külön eset, de hát azzal csak szívjon, akinek olyan kellett ;-) )

Gyakorlatilag csak a doboz más, meg ugye 86-ban már elég égő lett volna kiadni egy 1.1-es motorú sportkocsit, 4 gangos kézi váltóval, vagy esetleg 3 sebességes automatával, főleg, hogy közben a karosszériát erősítették (különben nem lett volna annyival nehezebb).

>Katalizátor: 1.6-os karbis? SZVSZ azon a katalizátor úgyis olyan, mintha nem lenne...
szerintem meg azon valami jó sz@r lehet, ami jól leveszi a teljesítményt.

>(na most a zöldek meg fognak kövezni).
arra persze van esélyed.
Akinek nem tetszik, hogy vezetek, tűnjön innen a járdáról! :-)

>Én inkább vennék helyette egy csövet.
Akkor meg a ződ káryta csináltatásnál (és esetleges utcai ellenőrzésnél) támad6 nehézséged.

>Ja, az adataidnál olvastam, hogy 84-es 16V-d van.
tényleg az van neki.
meg nekem nagyon tetszik a felnije is!

>Scirocco ( 3369 ccm, 16V )
Ez mi akart lenni?

indeus:
hátsó ajtó teleszkópot én már vettem újonnan, valami "ki tudja milyen" autóhoz való volt csak a boltban, de 1 db is tök tutin megtartotta.
Megkérdeztem most neked. A TLX-ben klubtagként (belépési szándék esetén: info@scirocco.hu ) úgyis kapsz 10% kedvezményt, 204-2902
4003 Ft, rendelhető, 1 nap alatt +van

az alapjáratod rettenetesen magas, 950 körül kellene valahol lennie (és ott se kéne leállnia).

Mi a konkrét baja a műszerfalnak?
A borítása repedezett (bontó, csere, 87 utánira!!!) vagy valamelyik műszer nem mutat? (Hacsak nem maga a műszer rossz szerintem az is javít6ó)

kizovwsc16v: nem földelési baja van annak az olajhőmérőnek???
Az olajnyomásmérőt hova akarod betenni? (mármint az érzékelőt)

Előzmény: gti8v (81)
gti8v Creative Commons License 2001.04.19 0 0 81
Motorikusan mi a különbség egy MK I és MK II között. (1.6 GTi ,GLi) ?
Előzmény: scirocco (80)
scirocco Creative Commons License 2001.04.18 0 0 80
Röviden: ég és föld...:)
erről oldalakat lehetne írni, javaslom inkább megtekintésre a következőt:

www.scirocco.org

Itt tömören le van írva mindkét modell története, meg a különbségek.

Katalizátor: 1.6-os karbis? SZVSZ azon a katalizátor úgyis olyan, mintha nem lenne... (na most a zöldek meg fognak kövezni). Én inkább vennék helyette egy csövet.

Scirocco

Előzmény: Viktor1.6 (79)
Viktor1.6 Creative Commons License 2001.04.18 0 0 79
Mi a különbség az egyes, és kettes Scirocco között?
Más. Tudtok Budapesten, vagy környékén katalizátorost, mert szerintem az enyémre ráférne egy kis generál? Előre is köszi!
scirocco Creative Commons License 2001.04.18 0 0 78
Ja, az adataidnál olvastam, hogy 84-es 16V-d van.
????

Üdv

Scirocco ( 3369 ccm, 16V )
8o)

scirocco Creative Commons License 2001.04.18 0 0 77
Mikor "kicsit túlmelegedik", mennyi az a kicsi? Nem nagyon lenne szabad üzemi hőfok fölé menni, ha minden jó (termosztát, ventillátor hőkapcs., és még víz is van benne).
Műszerfal: mi lett átépítve? Bár akármi is, ha kiveszed, elég könnyen rá lehet jönni, mi van félrekötve. Nem hiszem, hogy ezért érdemes lenne külön műszert venni és beépíteni.
Előzmény: kizovwsc16v (71)
patye Creative Commons License 2001.04.18 0 0 76
Sziasztok!
indeus! A hátsó ajtó tartóival bontóban próbálkozz! Az enyémben is cserélni kellett, sajnos a srác már nem emlékszik, melyik bontóban vette, viszont olcsó volt.
P
Előzmény: indeus (73)
AtomAnti Creative Commons License 2001.04.18 0 0 75
Akkor megnyugodtam!:)) Örülök, hogy mások is elégeddettek a munkájukkal!:))
Előzmény: TAcitUS (74)
TAcitUS Creative Commons License 2001.04.18 0 0 74
Szia AtomAnti!

>Én a Seat Szabó márkaszervízbe hordom a verdát, mert ott dolgoznak a haverok, akikben megbízok!

Teljesen egyetertek veled, en is voltam mar naluk
(nekem tok kozel van) Sciroccoval, jo arcok es ertenek hozza.
(A Csaba, a tulaj fia Mozaikban dolgozott
es csinalt mar szep motorgeneralt nekem, igaz Golf I-re)

Szoval menjetek, teszteljetek, ajanlom.
Ha sok mindenkinek bevalik es teccik, akar kedvezmenyt is kaphatuk (club) toluk, meglatjuk.

attila@scirocco.hu

Előzmény: AtomAnti (72)
indeus Creative Commons License 2001.04.18 0 0 73
üdv,

problémák a 82-es Scirocco II-mel: generátor ékszíjat 10e km-rel ezelőtt cseréltem, most hasonló hangokat hallok, de csak ha hideg a motor. azt hallottam, lehet, hogy selejtes ékszíjat kaptam akkor (amit nem hiszek), na de emellett hallok egy másfajta hangot is (az is ilyen reszelő, sípoló): ütemesebb, és csak addig, csinálja amíg be nem melegszik a motor. (szintén) aztán további kér(d)ések. hidegjárat: olyan 2000-2100 (szerintem baromi magas) az automata szivatóm szar? lehet, mert néha nem nyit ki rendesen, ilyenkor olyan 1000-1200on pörög (le is áll, gondolom szegény motornak ilyenkor kevés az oxigén). aztán sehol nem kapok hátsó ajtómhoz azt a két kis kompressziós tartót, úgyhogy nem áll meg, hanem visszaesik a fejemre. + műszerfalat se találok (totálkáros szegény), és azt ugyan nem fogok venni újonnan, ha kapnék egyáltalán.
hát ezek a problémák. július 7-én ottleszek mindenképpen, nagyon tetszettek a sciroccok. az enyém nem ilyen szép, de legalább megbízható

AtomAnti Creative Commons License 2001.04.18 0 0 72
Üdv mindenkinek!

Én a Seat Szabó márkaszervízbe hordom a verdát, mert ott dolgoznak a haverok, akikben megbízok! A munkadíj 3000/óra és van mindenféle gyári VW-s műszerük a motorbeállításhoz. Tóth Viktort vagy Lados Attilát kell keresni. A cím: Bp. XVI. Újszász u. 45. A szalon mellet be kell menni a kisutcába és a szervíz feliratot követni!
Akit érdekel a telefonszámuk, az írjon magánba!

Üdv,
AtomAnti

kizovwsc16v Creative Commons License 2001.04.18 0 0 71
Nehany konkret problema, ha esetleg van vlami otletetek.
Ha kicsit tulmelegedik a motor (dugo stb), csak ful gazzal lehet elindulni vele es nincs benne ero.
Atepitettek a kilometerorat es a digitalis olajhomero merese vilagitas fuggo, ha felkapcsolod 170 C ha le 120 C.
Ha tud esetleg valaki olajnyomasmero gombat+ muszert vevo lennek ra.
Kizo
kizovwsc16v Creative Commons License 2001.04.18 0 0 70
Sziasztok
Nekem se artana egy jo szerelo plusz egy emberke akinek van hozzaertese az elektronikahoz, esetleg vannak muszerei a KE Jetronic vezerlesu motor viselkedes meresere (bemelegedes, elogyujtas benzinnyomas).
En is jol ereztem magam a talalkozon, es gratulalok mindenkinek az autojan elert eredmenyekert.
Kizo
gti8v Creative Commons License 2001.04.18 0 0 69
Tudtok mondani nekem jo VW szerelo-t?
Jo szervizt ahol nem kokanyolnak ossze semmit?

Előzmény: TAcitUS (68)
TAcitUS Creative Commons License 2001.04.17 0 0 68
Srácok!

Aki ott volt, aki nem, mindenképp
élmény a mostani találkozóról készült videjó felvétel. (már többen adtak ennek hangot).
Szóval aki kér belőle egy kopit és előbb akarja megnézni, mint július 7, hozzon egy kazit és irjon:
attila@scirocco.hu

scirocco Creative Commons License 2001.04.17 0 0 67
Bécus!

Sciroccot csak _VENNI_ szabad, eladni nem! :)
Még a végén rossz kezekbe kerül, aztán csodálkozunk, hogy nem villog vissza, ha szembejön... Ilyenkor mindig azt hiszem, hogy egy szuzukis kölcsönkapta valakinek az AUTÓját.

Tessék azonnal megtartani! :))

Scirocco

patye Creative Commons License 2001.04.17 0 0 66
Szia Bécus!
Én egy fél éve cseréltem szélvédőt (egy vihar lesodort egy cserepet a tetőről :((( 18 ezer forint körül hozott a szerelő egy újat, de az Autoglas-nál 21.500 ért adtak volna, úgyhogy az nem túl fájdalmas műtét. Igaz, hogy az enyém I-es. Miért adod el?
P
Előzmény: Bécus (58)
scirocco Creative Commons License 2001.04.17 0 0 65
Macsek!

Az 1etlen elfogadható mentség a távolmaradásra, ha azt a keverékdúsító kütyüt forrasztgattad össze:))

Scirocco

Előzmény: macsek (56)
scirocco Creative Commons License 2001.04.17 0 0 64
És nagyon olcsón vetted? :)
Előzmény: QuadCam (63)
QuadCam Creative Commons License 2001.04.17 0 0 63
macsek: na, na, azért van még néhány.... ;)))
Előzmény: macsek (62)
macsek Creative Commons License 2001.04.17 0 0 62
Bécus, írd + a hirdetés szövegét, fogj egy fotót és küldd el ezeket az info@scirocco.hu-ra, hogy legyük szívesek kitenni az apróba! Mármint ha tényleg el akarod adni.
De azért inkább +tartani illik az ilyet, scirocco helyett csak igen sok pénzért lehet olyan autót venni, amiben jól is érzi magát az ember...
Előzmény: Bécus (58)
Bécus Creative Commons License 2001.04.17 0 0 61
Köszi, megvizsgálom a problémát.
Előzmény: QuadCam (60)
QuadCam Creative Commons License 2001.04.17 0 0 60
Bécus: nekem ugyanez a gond volt az I-es Sciroccommal, megállt, utána vártam 15 perc-1 órát , gond nélkül elindult és ment. Kiderült, a gyújtáselosztó tengelye ütött kicsit, minden körben súrolta a halljeladót (normálisan nem szabadna hozzáérnie), és amikor úgy érezte, hogy most már túl meleg van, megszűnt jelet adni. Amint lehűlt, ismét működött. Tengely felszabályozás -> probléma megszűnt.
Előzmény: Bécus (58)
TCSA Creative Commons License 2001.04.17 0 0 59
szóval ez a leállogatós hiba nem csak a mk3 jettáknál (vento) jön ki... a mienknek halljeladó hiba volt...
Bécus Creative Commons License 2001.04.17 0 0 58
Sziasztok, nekem van egy scirocco II 1.6 GTI-m, amit el szeretnék adni. Még néhány adat: sötétkék (lassan már festeni kellene), alufelni (az a sokkülős összevissza), viszonylag korrekt belsővel (természetesen a műszerfalberepedések megvannak), 1982-es kiadású, Bosch injector, 170 000 km, gumik kb.60 %. Ami gáz vele: berepedt az első szélvédő (kavics, M7), egy gyertyacsere sem ártana.

Valamint olyan probléma van vele, hogy néha megáll. Helytől, időtől függetlenül. A szerelő azt mondta 4 lehet az oka: kábel, modul, jeladó, trafó. Már ott tartok vele (természetesen a szerelőnél mindig hibátlan volt), hogy egyenként kicseréltetek mindent.

Ha valaki tud segíteni az eladásban, vagy van ötlete a javításhoz, pls szóljon.

Ps, kár, hogy most lett net elérésem, mert 2 évig megvolt a gép.

macsek Creative Commons License 2001.04.17 0 0 57
Kiraktam a saját képeimet is. http://www.scirocco.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!