Keresés

Részletes keresés

Bócman Creative Commons License 2004.03.05 0 0 122
Urak, egy ma kapott információ alapján mindazoknak, akik majdan szeretnének hajózni a naszáddal, nyomatékosan javaslom, hogy a még felújítás előtt csináltassa meg a hatósági szemlét!
MALWIN Creative Commons License 2004.03.04 0 0 121
Aggyisten a naszádtulajoknak, holnapra lesz egy telefonszámom ha minden igaz, daruzás+fuvar remélhetőleg reális áron.Ahogy megvan,beteszem ide, aztán a többi a ti dolgotok.
kuhrner Creative Commons License 2004.03.04 0 0 120
Sziasztok!

Mivel más szervező alkat nem látszik, ezennel meghirdetném az "1. országos AN-2 találkozót" szombatra a Budapest Boatshow "A" pavilonjában.
Ha írtok, én felhívok mindenkit és összeszervezem a szombati találkozót. Úgy tűnik, legalább ketten már leszünk Vercsájjal.
Várjuk a többieket is!!!

Telefonszámomat alább már megadtam, illetve a 102-es standon a Volvo hajómotor szervíznél tudak majd rólam.

Üdvözlettel: Attila(023)

vercsáj Creative Commons License 2004.03.04 0 0 119
Ma valamit finomodott a HM álláspont, már a kikötői vizen keresztül el lehet szállítani a hajókat, de sólyakocsi még mindíg nincs..., de ha így haladunk...
muggli Creative Commons License 2004.03.03 0 0 118
Esszem a lelküket, de aranyosak! Szárnyashajóból mán vót sugárhajtású, de naszádon még nem láttam, szárnya sincs, oszt hogy repűjjön ki a kapun??? :-((((((
muggli 542-014 (10%)
Előzmény: vercsáj (117)
vercsáj Creative Commons License 2004.03.03 0 0 117
Szöllös ales. tájékoztatása szerint a vízi szállítás nem megoldható, mivel ha saját daruval és trélerrel rendelkezik az ember, azzal sem lehet a kikőtő vizére lerakni a hajót. Tehát a honvédség semmilyen eszközt ill. a kikötőt funkcionalitásában nem bocsátja rendelkezésre térítés ellenében sem. Ez a jelenlegi álláspont, de írjunk kérvényt a HM-be az illetékes elvtársaknak, majdcsak letellik a szállítási határidő és akkor lehet beszélni kötbérről, tárolási díjról....Szóval egyelőre ennyit a vizi szállításról. Kár. Ha valaki másképp tudja szóljon.

James Wagner Creative Commons License 2004.03.03 0 0 116
007: 30-9401-774

Ha nem megy a honvédségi vonal a vízreszállásban, a második legolcsóbb megoldás megvárni a tavaszi nagyáradást :)

MALWIN Creative Commons License 2004.03.02 0 0 115
Egy kis önreklám: akinek Csepel alkatrészre van szüksége, keressen nyugodtan akkor is, ha csak nműszaki adat kell....
vercsáj Creative Commons License 2004.03.02 0 0 114
A Boat show találka jó ötlet! Én benne vagyok. A telefonszámom 06-30-309-4943. (037-es)
kuhrner Creative Commons License 2004.03.02 0 0 113
Sziasztok Aknászok!

Azt kérdezném, hogy kimentek-e a boatshow-ra?
Esetleg tarthatnánk ott egy hevenyészett találkozót!

Tayfunnak: A közös daruzásban én is benne lennék. Nekem előzetesen március 2.hete lenne jó, de természetesen próbálok alkalmazkodni a többséghez.
Telefonszámom: 06-30-2003332

Üdv, Attila (023)

mrkokusz Creative Commons License 2004.03.02 0 0 112
Jo lenne osszegyujteni a telefonszamokat...

028-as naszad: 06 20 475 4100

üdv.:
Ákos

Előzmény: mrkokusz (111)
mrkokusz Creative Commons License 2004.03.02 0 0 111
Sziasztok!

Mi is vettünk egy naszádot, a 028-ast. Poroszlóra fogjuk vinni, de előtte még felvisszük a Mátrába, egy kis felújításra...
van valaki aki arra viszi?
milyen útvonalon?
mikor?
jó lenne darut egyeztetni...

üdv

James Wagner Creative Commons License 2004.03.02 0 0 110
Sziasztok!

Én a 007-es naszád boldog társtulajdonosa lettem. A hajó Budapest környékén fog közlekedni, egyelőre az eredeti motorokkal. Egy-két héten belül szeretnénk vízre tenni, és elszállítani kisgenerálozni. Mi úgy tudjuk, hogy a honvédség sólyakocsiját és vontatóját esetleg igénybe tudjuk venni, ezügyben már próbálkozunk. Persze minden más megoldás érdekel.

TAYFUN Creative Commons License 2004.03.01 0 0 109
A kikötőben a gazban van egy sólyakocsi, ezt próbáljuk megkörnyékezni.
Daruval kapcsolatban eddigi legolcsóbb ajánlat 30 tonnás daru: 12.000 Ft/ó nettó+ 1-1 óra kiállás. A fickó szerint háromnegyed óra kell kb. egy emeléshez, a tiszta időt nézve és nem felázott talajon 4 óra 5 hajó vízretétele+ 2 óra kiállás-beállás hajónként 14400 Ft+ÁFA. Idáig hárman vagyunk akit érdekel még szóljon.
Időpont egyeztetés kérdése.
Tayfun
542-014(10%)
Előzmény: repasgez (106)
vercsáj Creative Commons License 2004.02.29 0 0 108
Szevasz Orfa!
Kössz a választ,mert tényleg érdekel a Kh sorsa.
Egyébként a Újpesti Tungsram-strand előtt áll két KH, az egyiknek ismerem a tulaját, az ő hajójában 613-as Csepkó van, és nincs úgy körbeüvegezve mint a tied. Úgy tudom a Velencei tóról jött a hajó.Olyas forba mint amit alant belinkeltek.
Előzmény: orfa (103)
vercsáj Creative Commons License 2004.02.29 0 0 107
Üdv Géza!
Az kell, hogy kifizesd és beszélj Bell Sándor úrral, ő kiszól a kikötőbe és mehetsz, vagy kifizeted és megvárod az értesítést a szállíthatóságról.
repasgez Creative Commons License 2004.02.29 0 0 106
Szia Tayfun! Olyan trélerre gondoltam amivel solyázni tudom a naszádot. Nézegettem egytengelyes oszlopszállító utánfutót (két forgózsámoly, az egyik egy teherautó platóján) melyet kis átalakítással esetleg alkalmassá lehetne tenni, hogy -természetesen csak kis távolságokra- szállítsam az AN-t. Tudja-e valaki, mi kell ahhoz, hogy beengedjenek a telepre. Számlám és szerződésem már van. Géza 542-026
Előzmény: TAYFUN (71)
hajóvontató Creative Commons License 2004.02.29 0 0 105
Kösz a felrakot kép igy már ismerős. korábban 1 volt belőle mohácson is ha jól emlékszem a vízmű használta a két part közötti kapcsolat tartásra de én ugy tudtam ezekben is csepzon van csak 4 hengeres változat.
a @ra ami szerepel a bemutatkozásnál lehet bátran képet küldeni használom
hajosmiki Creative Commons License 2004.02.28 0 0 104
Szia Kuhrner!
Gratulálok az 542-023 hoz és nagyon örülnék, ha javítás, felújítás közben is láthatnám ŐT.
A kikötő témában éppen aktuálisan kutatok, van több kiforratlan lehetőség, de még sokat kell futni, mert nem egyszerű normális körülményeket és persze hozzáállást találni.
Az öreg hadihajósok találkozójára is bekérecckedtem, hogy információkat szerezzek be.
Jómagam egy búvárpontonra szeretnék alkudni,amit szeretnék rendbehozni, és nekem is kell a biztos hely.
Üdvözlettel
Hajosmiki
orfa Creative Commons License 2004.02.28 0 0 103
Bocs vercsáj !

A Zsártától ill. a feleségétől. Szerintem elszámoltak Sinkovitsékkal.
Hajó üzemképes vizsgája lejárt 2003.10.20.-án. Az
első terminusban vizsgáztatjuk. Elég elhanyagolt a KH lesz vele dolog.
A tank biztos lyukas vagy félretankolták, mert a
környékén gázolajos trutyi van ez jó korroziógátló
most nem zavar, mert ugyis cserélem alutankra. Üzemanyagrendszert átépítem, hütő kétkörös lesz.
Kipuffogo kéménybe megy (szeretem a füstot?) vagy
gyors KH mint szél.
Az MTZ gondolkoztató mert MTZ olcsó de ráz. Van
bontott Merci OM314 (4 hengeres diesel) motorom ez
lehet hogy belekerül. MB-hez mindenütt van alkatrész, ha világá megyunk. Sokat nem csináltam még a hajón majd tavasszal. Ponyva ideiglenes a tároláshoz.
Kép E-mailben, de igy láttad, azóta szerintem
semmi nem változott.

Előzmény: vercsáj (101)
vercsáj Creative Commons License 2004.02.28 0 0 102
Én vizen tervezem a szállítást, és ha nem ereszt a test én vizen is hagyom őszig. Még reménykedek a hadkikötősök jóindulatában a sójakocsit és a darut tekintve...
Előzmény: kuhrner (90)
vercsáj Creative Commons License 2004.02.28 0 0 101
Kedes Orfa!
Alább már érdeklődtem a hajód felől, remélem csak átsiklottál felette, ígyhát nem adom fel:
A KH-don az üanyagtartály ereszt még? Meghagyod az MTZ-t? Üzemképes a hajó? Még hajólevélmásolat is van nálam a hajódról, merhogy egy pár éve meg akartam venni. A Zsártától vetted, vagy már a Sinkovitsékra szállt át a tulajjog a sok tárolási tartozás fejében?

Üdv
Vercsáj
[előzmény : (82) orfa, 2004.02.26 21:54]

vercsáj Creative Commons License 2004.02.28 0 0 100
Szerintem a munkásőrhajó elnevezés egy ideológiai szleng, lévén a kh-t határvizeinken a noncuculista, osztályidegen, imprilista országokból jött hajók kontrolálására, kísérésére használták, merhogy kh-k nélkül a békaemberek leugrálhattak volna a hajóról és beszélgetésbe elegyedhettek volna Pelikán gátőrrel, megfertőzve őt a imprilista-kapitilista métellyel ...
Bócman Creative Commons License 2004.02.28 0 0 99
Sógorkám, monnyad má' meg nekem, hogy a világon valaha megépített összes hajó közül a Tying Tao Pej Puk nevű kínai halászdzsunkán kívül mellik az másik hajó, amiről nincsen fényképed!?!?!

:-))))

Diktátorságossága meggyütt mán?! :-))

Előzmény: Pedrofon (98)
Pedrofon Creative Commons License 2004.02.28 0 0 98

Íme mégegy munkásőr, a Hullám III. agárdi bejegyzéssel, de a Balatonon.

Előzmény: orfa (96)
Maz Creative Commons License 2004.02.28 0 0 97
>ami fontosabb az a 2,6 m szélesség ami miatt simán
lehet közúton szállítani.

2500 mm-nél szélesebb járműre útvonalengedély kell!!!
Kivéve típusbizonyítvánnyal rendelkező típusok(pl KrAZ-ok, egyes 2550 mm széles buszok)

Előzmény: orfa (96)
orfa Creative Commons License 2004.02.27 0 0 96
Szia Hajóvontató !

Képet a hajóról tudnák küldeni ha tudnám hogy
kell feltenni. Addig légyszives nézd meg a
http://hajok.freeweb.hu/index.html lapon (balatoni
hajók > galéria > kisgéphajók ) oldalon a rend-
szerezetlennek közül az utolsó kép. Szép piros
szinben de ugyanolyan. Az enyém nagyjából fehér.
E-mailban tudok küldeni az enyémről is. Majd meg-
tanulom hogy kell képet felrakni bár mintha láttam volna erről valamit a Sopron topicon.
A KH-2-t információm szerint vizirendészeti célra
használták, az énfélém a Balatonon volt igen régen
vizirendőrhajó. Vácon készült az MHD-nél. A tipusa
helyesen VÁC 8,5. Nyilván azért mert 8,5 m hosszu.
ami fontosabb az a 2,6 m szélesség ami miatt simán
lehet közúton szállítani. Rajzot fogok szerezni,
igértek.
Fogalmam sincs miért hívják munkásőrhajónak.
Engem is érdekelne honnan ered ez az elnevezés
hátha tud rá valaki válaszolni ?!

Előzmény: hajóvontató (94)
Maz Creative Commons License 2004.02.27 0 0 95
Sziasztok!

Honvédségnek van két FAUN műszaki mentője. Ha jól emlékszem 30 tonnásak, együtt elbírnának egy naszáddal. Meg kellene próbálnotok esetleg katona ismerőst keríteni, ők eléggé kedvezményesen bérelhetnek honvédségi járműveket saját használatra(ha jól tudom szinte csak az üzemanyagot kell fizetniük).

A másik amin a helyetekben elgondolkodnék, hogy kell-e egyáltalán daru, nem lehet-e hidraulikus emelőkkel trélerre rakni.

Remélem sikerül minél több darabot megőrizni.

Előzmény: kuhrner (92)
hajóvontató Creative Commons License 2004.02.27 0 0 94
Orfa
Tudnál esetleg képeket felrakni a hajódról meg rajzot ha van. Ugyan is én még nem látam ezt a fajtát esetleg ha a történetéről van valami hol és mijen célra épült. Mire és hogyan és hol használta a munkás őrség menyi készült belőle és mi let velük?
köszönettel
Előzmény: orfa (82)
hajóvontató Creative Commons License 2004.02.27 0 0 93
A Flotilának is volt saját daruja. Gondolom egy telefonos próbálkozást megér és az csak az út másik oldalán van. Ha megvan még

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!