Urak, egy ma kapott információ alapján mindazoknak, akik majdan szeretnének hajózni a naszáddal, nyomatékosan javaslom, hogy a még felújítás előtt csináltassa meg a hatósági szemlét!
Aggyisten a naszádtulajoknak, holnapra lesz egy telefonszámom ha minden igaz, daruzás+fuvar remélhetőleg reális áron.Ahogy megvan,beteszem ide, aztán a többi a ti dolgotok.
Mivel más szervező alkat nem látszik, ezennel meghirdetném az "1. országos AN-2 találkozót" szombatra a Budapest Boatshow "A" pavilonjában.
Ha írtok, én felhívok mindenkit és összeszervezem a szombati találkozót. Úgy tűnik, legalább ketten már leszünk Vercsájjal.
Várjuk a többieket is!!!
Telefonszámomat alább már megadtam, illetve a 102-es standon a Volvo hajómotor szervíznél tudak majd rólam.
Ma valamit finomodott a HM álláspont, már a kikötői vizen keresztül el lehet szállítani a hajókat, de sólyakocsi még mindíg nincs..., de ha így haladunk...
Esszem a lelküket, de aranyosak! Szárnyashajóból mán vót sugárhajtású, de naszádon még nem láttam, szárnya sincs, oszt hogy repűjjön ki a kapun??? :-((((((
muggli 542-014 (10%)
Szöllös ales. tájékoztatása szerint a vízi szállítás nem megoldható, mivel ha saját daruval és trélerrel rendelkezik az ember, azzal sem lehet a kikőtő vizére lerakni a hajót. Tehát a honvédség semmilyen eszközt ill. a kikötőt funkcionalitásában nem bocsátja rendelkezésre térítés ellenében sem. Ez a jelenlegi álláspont, de írjunk kérvényt a HM-be az illetékes elvtársaknak, majdcsak letellik a szállítási határidő és akkor lehet beszélni kötbérről, tárolási díjról....Szóval egyelőre ennyit a vizi szállításról. Kár. Ha valaki másképp tudja szóljon.
Azt kérdezném, hogy kimentek-e a boatshow-ra?
Esetleg tarthatnánk ott egy hevenyészett találkozót!
Tayfunnak: A közös daruzásban én is benne lennék. Nekem előzetesen március 2.hete lenne jó, de természetesen próbálok alkalmazkodni a többséghez.
Telefonszámom: 06-30-2003332
Mi is vettünk egy naszádot, a 028-ast. Poroszlóra fogjuk vinni, de előtte még felvisszük a Mátrába, egy kis felújításra...
van valaki aki arra viszi?
milyen útvonalon?
mikor?
jó lenne darut egyeztetni...
Én a 007-es naszád boldog társtulajdonosa lettem. A hajó Budapest környékén fog közlekedni, egyelőre az eredeti motorokkal. Egy-két héten belül szeretnénk vízre tenni, és elszállítani kisgenerálozni. Mi úgy tudjuk, hogy a honvédség sólyakocsiját és vontatóját esetleg igénybe tudjuk venni, ezügyben már próbálkozunk. Persze minden más megoldás érdekel.
A kikötőben a gazban van egy sólyakocsi, ezt próbáljuk megkörnyékezni.
Daruval kapcsolatban eddigi legolcsóbb ajánlat 30 tonnás daru: 12.000 Ft/ó nettó+ 1-1 óra kiállás. A fickó szerint háromnegyed óra kell kb. egy emeléshez, a tiszta időt nézve és nem felázott talajon 4 óra 5 hajó vízretétele+ 2 óra kiállás-beállás hajónként 14400 Ft+ÁFA. Idáig hárman vagyunk akit érdekel még szóljon.
Időpont egyeztetés kérdése.
Tayfun
542-014(10%)
Szevasz Orfa!
Kössz a választ,mert tényleg érdekel a Kh sorsa.
Egyébként a Újpesti Tungsram-strand előtt áll két KH, az egyiknek ismerem a tulaját, az ő hajójában 613-as Csepkó van, és nincs úgy körbeüvegezve mint a tied. Úgy tudom a Velencei tóról jött a hajó.Olyas forba mint amit alant belinkeltek.
Üdv Géza!
Az kell, hogy kifizesd és beszélj Bell Sándor úrral, ő kiszól a kikötőbe és mehetsz, vagy kifizeted és megvárod az értesítést a szállíthatóságról.
Szia Tayfun! Olyan trélerre gondoltam amivel solyázni tudom a naszádot. Nézegettem egytengelyes oszlopszállító utánfutót (két forgózsámoly, az egyik egy teherautó platóján) melyet kis átalakítással esetleg alkalmassá lehetne tenni, hogy -természetesen csak kis távolságokra- szállítsam az AN-t. Tudja-e valaki, mi kell ahhoz, hogy beengedjenek a telepre. Számlám és szerződésem már van. Géza 542-026
Kösz a felrakot kép igy már ismerős. korábban 1 volt belőle mohácson is ha jól emlékszem a vízmű használta a két part közötti kapcsolat tartásra de én ugy tudtam ezekben is csepzon van csak 4 hengeres változat.
a @ra ami szerepel a bemutatkozásnál lehet bátran képet küldeni használom
Szia Kuhrner!
Gratulálok az 542-023 hoz és nagyon örülnék, ha javítás, felújítás közben is láthatnám ŐT.
A kikötő témában éppen aktuálisan kutatok, van több kiforratlan lehetőség, de még sokat kell futni, mert nem egyszerű normális körülményeket és persze hozzáállást találni.
Az öreg hadihajósok találkozójára is bekérecckedtem, hogy információkat szerezzek be.
Jómagam egy búvárpontonra szeretnék alkudni,amit szeretnék rendbehozni, és nekem is kell a biztos hely.
Üdvözlettel
Hajosmiki
A Zsártától ill. a feleségétől. Szerintem elszámoltak Sinkovitsékkal.
Hajó üzemképes vizsgája lejárt 2003.10.20.-án. Az
első terminusban vizsgáztatjuk. Elég elhanyagolt a KH lesz vele dolog.
A tank biztos lyukas vagy félretankolták, mert a
környékén gázolajos trutyi van ez jó korroziógátló
most nem zavar, mert ugyis cserélem alutankra. Üzemanyagrendszert átépítem, hütő kétkörös lesz.
Kipuffogo kéménybe megy (szeretem a füstot?) vagy
gyors KH mint szél.
Az MTZ gondolkoztató mert MTZ olcsó de ráz. Van
bontott Merci OM314 (4 hengeres diesel) motorom ez
lehet hogy belekerül. MB-hez mindenütt van alkatrész, ha világá megyunk. Sokat nem csináltam még a hajón majd tavasszal. Ponyva ideiglenes a tároláshoz.
Kép E-mailben, de igy láttad, azóta szerintem
semmi nem változott.
Én vizen tervezem a szállítást, és ha nem ereszt a test én vizen is hagyom őszig. Még reménykedek a hadkikötősök jóindulatában a sójakocsit és a darut tekintve...
Kedes Orfa!
Alább már érdeklődtem a hajód felől, remélem csak átsiklottál felette, ígyhát nem adom fel:
A KH-don az üanyagtartály ereszt még? Meghagyod az MTZ-t? Üzemképes a hajó? Még hajólevélmásolat is van nálam a hajódról, merhogy egy pár éve meg akartam venni. A Zsártától vetted, vagy már a Sinkovitsékra szállt át a tulajjog a sok tárolási tartozás fejében?
Szerintem a munkásőrhajó elnevezés egy ideológiai szleng, lévén a kh-t határvizeinken a noncuculista, osztályidegen, imprilista országokból jött hajók kontrolálására, kísérésére használták, merhogy kh-k nélkül a békaemberek leugrálhattak volna a hajóról és beszélgetésbe elegyedhettek volna Pelikán gátőrrel, megfertőzve őt a imprilista-kapitilista métellyel ...
Sógorkám, monnyad má' meg nekem, hogy a világon valaha megépített összes hajó közül a Tying Tao Pej Puk nevű kínai halászdzsunkán kívül mellik az másik hajó, amiről nincsen fényképed!?!?!
Képet a hajóról tudnák küldeni ha tudnám hogy
kell feltenni. Addig légyszives nézd meg a
http://hajok.freeweb.hu/index.html lapon (balatoni
hajók > galéria > kisgéphajók ) oldalon a rend-
szerezetlennek közül az utolsó kép. Szép piros
szinben de ugyanolyan. Az enyém nagyjából fehér.
E-mailban tudok küldeni az enyémről is. Majd meg-
tanulom hogy kell képet felrakni bár mintha láttam volna erről valamit a Sopron topicon.
A KH-2-t információm szerint vizirendészeti célra
használták, az énfélém a Balatonon volt igen régen
vizirendőrhajó. Vácon készült az MHD-nél. A tipusa
helyesen VÁC 8,5. Nyilván azért mert 8,5 m hosszu.
ami fontosabb az a 2,6 m szélesség ami miatt simán
lehet közúton szállítani. Rajzot fogok szerezni,
igértek.
Fogalmam sincs miért hívják munkásőrhajónak.
Engem is érdekelne honnan ered ez az elnevezés
hátha tud rá valaki válaszolni ?!
Honvédségnek van két FAUN műszaki mentője. Ha jól emlékszem 30 tonnásak, együtt elbírnának egy naszáddal. Meg kellene próbálnotok esetleg katona ismerőst keríteni, ők eléggé kedvezményesen bérelhetnek honvédségi járműveket saját használatra(ha jól tudom szinte csak az üzemanyagot kell fizetniük).
A másik amin a helyetekben elgondolkodnék, hogy kell-e egyáltalán daru, nem lehet-e hidraulikus emelőkkel trélerre rakni.
Orfa
Tudnál esetleg képeket felrakni a hajódról meg rajzot ha van. Ugyan is én még nem látam ezt a fajtát esetleg ha a történetéről van valami hol és mijen célra épült. Mire és hogyan és hol használta a munkás őrség menyi készült belőle és mi let velük?
köszönettel