Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SAABSKY Creative Commons License 2012.11.08 0 0 63476

Üdv!

 

Sötétkék ajtó kárpitom van,hívj fel:06705905759

 

Üdv!

Előzmény: Pepus85 (63473)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.07 0 0 63475

Szerintem abba gondoljunk bele inkább, hogy mi lenne ha még a Chryslerbe sem ugrott volna bele a Fiat. Talán már a VW-é lenne az Alfa stb..

Én fel vagyok háborodva a fiat vezér mostani kijelentését. Valahogy azt próbálja megmagyarázni, hogy tulajdonképpen a világ hülye, hogy nem vesz Lanciát, Alfát, olasz, miközben ők a meg nem értett Zsenik odafent. Nem ártana tükörbe nézni, mert mind az Alfa, mind a Lancia rendelkezett olyan múlttal, amit ki lehetett volna aknázni. Fel lehetett volna építeni ezeket a márkákat lassan következetesen - mint ahogy a VW is tette. Ehelyett a '90-es évek óta sorra halmozzák a téves döntéseket.

V.I.S Major Creative Commons License 2012.11.07 0 0 63474

Elírtam az előbb, a bajorok végül egy szintén nem egyszerű ügylettel, de a RR-ot szerezték meg maguknak míg Piech-ék a Btly-vel kellett végül megelégedjenek. hmm...

Ami a Lanciát illeti, a külhoni gyártással egyidejűleg sajnos a márka már nem lesz ugyanaz, ezt viszont be kell látni.Persze kérdéses, h az újabb modellekbe mennyit sikerül -ha sikerül egyáltalán- átmenekíteni a márkát korábban jellemző szellemiségből. Thesishez méltó utódot már biztosan nem látunk, az szeintem legenda lesz.

Előzmény: V.I.S Major (63472)
Pepus85 Creative Commons License 2012.11.07 0 0 63473

Sziasztok!

 

Nincs véletlen valakinek elfekvőben jobb első ajtókárpitja?? Sötétkék színben kellene!

Vevő lennék rá, mert egy kolegám tőből kitépte....:(

Jajj, h dicsekedjek is egy kicsit! Kész a saválló dobom!:-) Eredeti gyári hangja van, nagyon meg vagyok elégedve:-) Kapott még egy ovál véget, dögös is lett a segge!:)

 

Üdv

V.I.S Major Creative Commons License 2012.11.07 0 0 63472

Üdv Mindenkinek!

    Az elmúlt 1-2 évtized a MB és a Fiat szempontjából is igen komplikált. Eközben mindkettő kapcsolatba került a Chryslerrel. Mindkét cégnek voltak óriási melléfogásai. 

A MB ugye nem tudott nagy luxusmárkát venni, így hát újrateremtett majd végleg kihalásra ítélt egyet (Maybach), a minik között csúnyát bukott a smarttal, míg a Chryslerrel nem sikerült globális piacra szánt autókat terveznie s a minivanjeit (pl. Voyager) is hiába áhította. Állítólag nem volt ugyan bukta a közösködés, de 2007-ben mégis szétváltak. A MB lassan a nagy német prémiumhármas legkisebbje. Az oooo mögött ott a temérdek befektethető Piech-féle pénz, a bajor márka a briteknél jól vásárolt a Btly-vel és a mi-ni-vel, a MB meg jó, hogy még tudja tartani a lépést velük. A Fiat hiányosságairól szóltatok alább is pl.motorpaletta,  a RWD platform és a SUV-ok hiánya is ide tartozik. Saját léptékükhöz viszonyítva ők itt buktak a MB-hez hasonlót. De sajnos a történet nem mentes a személyes érzelmektől sem, márnint ami Sergio M-et illeti. Neki ugyanis presztizskérdés lett az Alfa, mint eddigi Chrysleres fúzióval kapcsolatos döntéseinek mértéke. Amellett, hogy ellenállt a Piech-féle birodalom támadásainak s nem adta el a márkát, meg is kellene mutatnia h képes prémium márkává fejleszteni...

    Szerintem valahol itt akad össze a két régi rivális Lancia és AR bajsza. Régen amíg versenytársak voltak jót tett mindkettejüknek a versengés (főleg a zártabb korabeli olasz piacon), de már jó ideje nem arra futnak amerre akarnak, hanem amerre diktálja a Fiat és most Sergio M. Jelen állás szerint viszont létezik a Lancia-Chrysler összevont márka, és az Alfa Romeo, előbbi akár teljesnek is tekinthető modellpalettával, utóbbi mindössze kettő modellel! A Delta és a Bravo gyártása jövőre megszűnik, a Giulietta későbbi belépő s még marad is a gyártásban. Előbbi kettőt a Crysler 100 fogja váltani a hírek szerint, utóbbinak meg jól jönne több változat ( 3-5 ajtós és sedan?).

    Nagy hiba volt a Lancia-Chryslertől nem szétválasztani a márkaarculatot, de a tipusváltáshoz már közös, új, (s ami a MB-nek nem sikerült) globálisan eladható márkaarculatot kell s állítólag fognak is kialakítani Lorenzo Ramaciotti által. A Maserati Levante SUV is az ő tervezése a Jeeppel közösen fejlesztve. Bizzunk benne, h jó munkát végez! A C300 egyébként a Lancia Thema trimmel (Luxury series) emeli saját s az európai márka presztizsét is, bezsebelve egy interior design díjat is. De tény, hogy a Lancia a közeljövőben biztosan nem fog Itáliában gyártani autót, az Alfa viszont vajon milyen pénzből fogja elkezdeni a beígért modelleket fejleszteni és gyártani? Ezt a zajló Fiat- olasz kormány tárgyalások is erősen befolyásolni fogják, kérdés h mikor jutnak dűlőre... Az Alfát a tengeren túlon viszont a Dodge-al igyekeznek szorosabb kapcsolatba hozni, ld. Dart (szlogen: Alfa Romeo DNS - Dodge szenvedély és dizájn). Persze nekünk az Alfa ezt így egyben, önmagában is jelenti :)

Utólag kérek elnézést a márkanevek rövidítéseiért, csak az offolást igyekeztem vele minimalizálni.

További szép estét!

BmS1 Creative Commons License 2012.11.07 0 0 63471

Azért ez egy érdekes kérdés:" nincs pénz fejlesztésre "

 

Nade a mostani helyzet a hat vagy tíz évvel ezelőtti mulasztások következménye, jórészt.

Volt lé bőven. A FIAT várárolt, mint az orosz turista Londonban.

 

A Lanciásított Chrysler eleve halott dolog, (két éve mondom)

 

Hogy a Chryslernek most tűrhetően megy, abból profitál a FIAT? Na ja, ki tudja meddig.

Ennek qrva nagy ára van: az amerikai ranglétra alján lévő mammutba történt befektetés helyett innováció kellett volna, a motorpaletta ordító hiányosságainak a betömése elsősorban.

A Chrysler-rel a MB sem járt jól. Nagyon nagy lét vitt el, szinte semmit sem hozott a Mercinek.

(Valamit mégis: Night Vision rendszer.)

 

Csak nehogy a FIAT is lógó orral és üres zsebbel jöjjön ki ebből a bulibólll

kappa_tds Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63470

Igen, láttam.Amit írtam az a jelenlegi helyzetre vonatkozott,bár van igazság bőven abban amit írtál.A Musa érdekes eset, mert a legutóbbi (talán 3 évvel ezelőtti) frissítés óta az Ypsilon mellett ez a másik legkeresettebb modell a Lancianál.Olaszhonban, még így a válság ellenére is képes az eladási listákon sorban megverni a nála olcsóbb Merivát, ami azért nagy szó.A Chryslerrel kötött "házassága" révén elvileg a márka jövője( ha lehet így fogalmazni) biztosított lehetne, mert egy darabig elvegetálhatnának abból, ha az aktuális Chryslereket( amik jövőbeli tervezésébe már az olaszok is beleszólnak),átfazoníroznák Lanciává.Most még ki-ki lógnak a régebbi ízig-vérig olasz tervezésű típusok mellől,de ez a későbbiek folyamán vmennyire változhat is.Elviekben teljes a modell palettája a Thema és a Voyager bevezetésével, nem is kell azt várni, hogy új típussal rukkoljanak elő.Az európai gyártókat (főként a Fiatot), és az országokat-köztük Olaszországot- erősen sújtó válság miatt sajnos nem lehet leszűrni miért sikertelen pl a Thema.Az előzőekben ezt fejtegettem.Érdekes, hogy a roncsprémium idején (2008-2009-ben) éppen a Lancia eladási alakultak jól, az Alfához képest.

Az meg valóban üdvözlendő, hogy végre az Alfával is készülnek tenni valamit.Kellenek is az új típusok, mert eszméletlen módon lemaradtak a prémium kategóriában.Legfőképpen persze az anyacéggel-FIAT- van a gond, mert olyan tetű lassan reagálnak a piac változásaira, hogy az néha megdöbbentő.(későn léptek be a kínai autópiacra,és csak pár típust kínálnak;nem készítettek még SUV-ot és crossover-t sem a Lancianak, sem az Alfának,pedig évek óta ez a szegmens a húzószegmens a legtöbb gyártónál /lásd Porsche Cayenne/,úgy hogy az Alfa SUV tervei már évekkel ezelőtt készen voltak gyakorlatilag;Az Amerikai piacra sem tértek még az Alfákkal  vissza, csak hajtogatják állandóan;látják hogy az 500-as a siker modell a Fiatnál,mégsem ebbe a retro vonalas módban kívánják frissíteni a Fiat palettát,nem fejlesztenek új motorcsaládot a nagyobb motorok helyett,helyette fejlesztenek olyat, ami teljesen értelmetlen és használhatatlan a többi márkánál-Twinturbó kéthengeres.)Csoda hogy a Chrysler vásárlást meg merték anno lépni, de azt nem gondoltam volna pár évvel ezelőtt, hogy éppen ez fogja megmenteni a Fiat anyacéget...

Előzmény: granturismo (63469)
granturismo Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63469

Gondolom te láttad akkor, de a többiek talán nem.

 

Előzmény: granturismo (63468)
granturismo Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63468

Csodálom az optimizmusodat.

 

2016-ig összesen a Lancia "fejlesztés" annyi, hogy 2015-ben lesz egy facelift. Ami az Y ráncfelvarrása lesz ugyebár.

Ez csak azt jelenti, hogy ez idő alatt a Deltát és a Musát is utód nélkül kivezetik. Az átcímkézett Chryslerek esetében sincs a tervek között pld. az 300-as utódjának "Lanciásítása" (amit az eddigi értékesítési eredmények alapján nem is csodálok)

Szóval az ábrából nagyon úgy tűnik, hogy az 2016-ban egyedül az Y marad állva mint Lancia modell. Vagy az sem....

A szituáció kísértetiesen emlékeztet az Autobianchi Y10 sorsára. Volt egy márka 1db kisautóval és egy másik pedig anélkül, "alul üresen". Jött a döntés: Autobianchi kuka és hipp-hopp Lancia lett belőle.

Most tovább reinkarnálódhat. Nyitva van a hely az Alfánál a Mito (utódja) alatt: Egy Alfa Y simán odafér.......

 

Előzmény: kappa_tds (63418)
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63467

Így-így!:) Egy rúgóra jár az agyunk!:) Bírom mikor ilyen fatális böszmeségekkel próbálnak eladni egy autót.Szerintem már önmagában egy ilyen jellegű hírdetés is elég ciki.Most komolyan, azért kuriózum valakinek egy ilyen Kappa, mert kapott 4 db szép felnit?:)

Előzmény: tomsojer (63466)
tomsojer Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63466

"igazi kuriózum!"

 

 Ja, pláne azzal a kék plüssbelsővel...

Előzmény: kappa_tds (63459)
kappus Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63465
szia!biztos valami gigszer lehet a rendszammal!a kocsit nyaron hoztak be fent is volt a hasznalt-auton egy ido mulva lekerult,es most felbukkant,ismet sarvaron!hat igen valami mas kocsi rendszamaval futkarozott vele!kulonben a felni szep,csak nem erre a kocsira stimmel!
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63463

Nálam anno a 17-es felni 225/45-ös gumival is rázott egy kissé a Kappa, 18-assal szerintem eléggé kiábrándító lehet.

"2honapja latom nap mint nap, h-s rendszammal fut a kicsike!" Elképzelhető, hogy akkor valamilyen más autó rendszámával használják az autót.

Előzmény: kappus (63460)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 63462

Urak!

 

Köszönjük :-)

 

Remélhetőleg pár nap és megoldódik,

 

 

Üdv

DVlad Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63461
Zugló error.
Előzmény: BmS1 (63443)
kappus Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63460
az biztos hogy nem rosszul nez ki!csak hat azert megis!kulonben meg aszt nem ertem hogyan van hogy meg nincs magyar forgalomban de en mar vagy 2honapja latom nap mint nap, h-s rendszammal fut a kicsike!
kappa_tds Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63459

Pofás evvel a felnivel, és nem csak autózgatásra való, hanem veseproblémák kezelésére is!:)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_2.4_jtd_ls-6321313

Mattiasrex83 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63458

21:30  pest megye T-home működik.

 

Előzmény: BmS1 (63443)
"The man" Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63457

Hajhó!

 

20 óra 38 perc....... Nálam tökéletesen működik.

Előzmény: BmS1 (63443)
sooty Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63456

Kecskemét, diginet mindig működik.

Tiszakécske, osztrák szerveren keresztül kapott net, sosem működött........

Előzmény: BmS1 (63443)
Pepi 517 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63455

Bpest XVII.KER.megindult a UPC mükszik a index.

Előzmény: BmS1 (63443)
bojo Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63454

T-online, Sz-Sz-B megye, működik.

Előzmény: BmS1 (63452)
probody Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63453

UPC teljesen jól műküdik.

Előzmény: BmS1 (63452)
BmS1 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63452

Igazad van, persze, pl. egy forgó-elosztós mechanikus dízel is lehet közvetlen.

 

Én a korszerűbb darabokra értettem.

 

 

 

Urak,

 

akik megnéztétek az elérhetőséget, kösz.

Nem mindenhol nyitható az oldal, vmit majd csinálunk.

 

 

Üdv.

Előzmény: tomsojer (63450)
cuba.71 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63451

"A Direct befecsi" az Direct befecsi,személya.-ban,t.autoba,traktorban,stb.

A direct elve pont abban különbözik a kamrás mtortól,hogy a hengerfejben lévő előkamra helyett a dugoban lévő Örvénykamrába fecskendez a p.csúcs.

Előzmény: tomsojer (63450)
tomsojer Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63450

 Nem kell feltétlenül PD-TDI-nek vagy CR-nek lennie ahhoz, hogy direkt befecsis legyen.

A Ford Tranzit már jó 25évvel ezelőtt vagy az 1,9id.td. croma már direktes volt. 

 Annyi még, hogy a traktorok meg a kamionok is ilyenek illetve mégsem teljesen, mert ott

ugye meg dugattyúkamra van, de attól még direktes.

 

 

 

Előzmény: BmS1 (63435)
sooty Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63449

Most ez nagyon nem mindegy.

Tiltja az ECU-t és az adagolót is? Vagy csak az ECU-t, ami ezáltal nem komunikál az adagolóval.

 

Másképp teszem fel a kérdést: Ha van egy gyári autóm, de valamiért kedvem tartja és cserélek egy adagolót akkor nem fog működni, mert az imó nem komunikál az új adagolómmal? Az ecuval igen, de az adagolóval nem?

Szerintem ez azért durva lenne?

 

 

Előzmény: Alfás Theo (63448)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63448

Iegn az immo tiltja az ecu-t és az adagolót, de könnyedén megkerülhető. Itt nem fogom megmondani! 8o)

Előzmény: kappa_tds (63442)
Alfás Theo Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63447
Alfás Theo Creative Commons License 2012.11.05 0 0 63446

Telenor hipernet bárhol bármikor még LTE-n is!

Előzmény: BmS1 (63443)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!