Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

M1,5 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159932

inkább háromféle...nem melegszik az, ha mindene rendben van.

Előzmény: jedi78 (159931)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159931

Beépítés függő azt hiszem a 850-nél volt két fajta 12-hengeres motor , mert az elsők melegedtek rendesen ha nem így volt cáfoljatok meg .

A legjobb motor a mai napig a V12.

Előzmény: mica-r (159929)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159930

Igen , ezt én írtam rosszul ..hétköznapi nyelven a főtengelyen lévő hajtókarok szögelosztása.(magamnak magyarázok..)

Előzmény: fetitaco (159928)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159929

6 henger is aránylag kiegyensúlyozott futású, de 4 hengeres is lehet nagyon tartós. Nem a legfontosabb szempont a sok henger.

Viszont hőleadás szempontjából nem a legjobb a V12.

Előzmény: jedi78 (159927)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159928

Én is a v12 re tippelek. De hengerszög egy motoron csak egy van nem?

Előzmény: jedi78 (159927)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159927

A V12 , mivel a legjobban kiegyensúlyozott motortípus (hengerszögek):).

Előzmény: fetitaco (159926)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159926

Melyik a tartósabb?

Előzmény: jedi78 (159925)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159925

Csak jóval tartósabb .

Előzmény: M1,5 (159924)
M1,5 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159924

A király : két sorhat egy autóban :)

Előzmény: G.Gambino (159923)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159923

OK, elhiszem, hogy az E32, E38, E39 V8-ak rendben vannak. Az a korszak még valamennyire a megbízhatóságról is szólt. Az N62-től azonban már betegágy a V8 konstrukció. Az N62B48 éppen nem annyira, de a B40, B44 igen (a hírhedt 45i motorokkal). Anno nagyon filóztam E63-on, akkor jártam körbe a témát. Szóval ha V8 akkor ezek szerint vagy E39/E38 vagy a 2005-től - 2010-ig gyártott N62B48. Utána ugyebár jött az F sorozat a közvetlen befecskendezés problémákkal és a motortérben keletkező nagy hő miatt "olvadó" műanyagokkal...

 

No, de mi a helyzet mondjuk az E32 750i V12-vel (M70B50)? Erről valaki tud valamit? :) 

Előzmény: gyikhuszar (159904)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159922

V8-akról volt szó, az N53B30 nem az. Másrészt ebben a motorban, bár turbó nincs, de ott van a NOx szenzor tizeniksz darab jeladóval a kipufogórendszer xy pontjain. Alánéztem az aknán, maga az időzített bomba. Az F10-emben is ez a motor volt és bár hibátlanul működött, de többek között az alábbi problémák elkerülése miatt adtam el 100e kilométerrel. A relatív alacsony fogyasztásnak ez az ára a szívószelep kokszolás mellett... Viszont egy NOx katalizátor milliós tétel, a jeladók pedig száz rugó környékén vannak.

 

http://www.injektor.hu/10-hogyisvanez/109-hogy-is-van-ez-20-nox-csapda-kenmergezes

Előzmény: novothauto (159916)
-zarko- Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159921

Amikor megbontotta egy jóbarát a suzukit...... de  igy megúgy meg oldjuk meg belátta.

dehát a villamos elött van a háromszögtábla.mondok kisfiam utána a jobbkézszabály van....belátta nem volt vita.................

 

 

Előzmény: micro521 (159919)
-zarko- Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159920

Max tisztelet hogy elismered hogy hibáztál.de ki nem hibázik?Aki otthon ül?az meg a ránottábol csinál paneltüzet....

Előzmény: micro521 (159919)
micro521 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159919

Nem fabudi volt, hanem robogós.

Nem láttam és nagy ívben balra kanyarodtam, ő meg szemből jött, nem lassan. Tudom, én vagyok a hibás.

Remélem hamar kiengedik a kórházból. Térde sérült meg egy ujja. Legalább bukó volt rajta, semmi más védőfelszerelés.

micro521 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159918

Köszi, írtam mailt.

Előzmény: BMW-GMBH (159914)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159917

Jáj, részvétem. Én sárvédőt nem találtam normális bontottat, ajtót is nehezen. Sajna nekem is befigyelt most egy balos ajtó csere, nekem a színt nem tudják eltalálni, ma fújunk próbát egy harmadik keverésből :(.

Előzmény: micro521 (159905)
novothauto Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159916

N53B30? Az is közvetlen befecskendezésű, de nem turbós és annyira nem tűnik betegágynak.

200 kw nem rossz, néha ki kell kokszolni a szívószelepeket.

 

Azt hiszem, hogy az új 330 i négyhengeres kétezres turbós, ez már elég szánalmas.

 

 

 

 

Előzmény: G.Gambino (159897)
novothauto Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159915

Hello!

 

Esetleg belenéztetek a hibatárolójába?

 

 

Előzmény: Törölt nick (159910)
BMW-GMBH Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159914

Ajtóm van, teljesen rozsdamentes, még az is lehet, hogy komplett.

104e km-es cabrioról van.

zőld.

Előzmény: micro521 (159905)
M1,5 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159913

Igaz, és még így is elment 40 ezret mindenféle turbókkal. Jók voltak azok a vasblokkos sorhatok.

Előzmény: fetitaco (159903)
-zarko- Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159912

Rossz volt a kávé:)))))

Előzmény: kiss_atti (159911)
kiss_atti Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159911

Na miwaaa,

 

másik nickkel ébredtél???

:-))))))

Előzmény: -zarko- (159908)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159910

Üdv!

 

E36 M43B19 Compact

Tünet: autó leáll, újraindításnál az önindító teker kb. 1 mp-ig, aztán semmi. Eközben kileng a fordulatszámmérő 5-6-7 ezerig (amit egyébként nem szokott), majd vissza 0-ra, ill. világít a kipörgésgátló lámpája.

Akksi jó, üzemanyag van, stb...

 

Kb. 2 óra múlva beindul a fenti tünetek nélkül, s fél perc múlva kicsit dadogva bár de beáll az alapjárat is.

 

Szerelőm nem talált semmit, tanácsa: ne menjek külföldre!

 

Ti mondtok erre? Miféle hibajelenség ez?

-zarko- Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159909

nincs az a kurvaég,,,Bármilyen mergát hamarabb

Előzmény: kiss_atti (159907)
-zarko- Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159908

Maximámlis tiszteletem ,de nem kérem.Köszönöm a jóinndulatot.de ez a fás budi  nagyon nem az én világom:)))))

Előzmény: kiss_atti (159907)
kiss_atti Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159907

Tudat alatt azért

 

elég látens Audi-s vagy, Gábor...:-))))

Vegyél már egyet basszus, ne csak áhítozzál rá!

( Sokáig volt egy 95-ös, S6 Avantom, attól azért lefostad volna a bokádat, olyat lépett...)

Előzmény: nasszer2 (159906)
nasszer2 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159906

Részvétem.Remélem valami

 rühes fAbUdInak csaptad oda.

Előzmény: micro521 (159905)
micro521 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 159905

Sziasztok!

 

Sajnos összetörtem az autómat.

Keresek cabriohoz jobb első sérvédőt, ajtót.

Érdemes bontottat keresni, vagy mindegyik rozsdás?

 

Ha újat nézek, akkor hol érdemes venni?

gyikhuszar Creative Commons License 2015.11.20 0 0 159904

Az M60 ugyan úgy alu és nikasilos, mint az M52, tehát a magas kéntartalmú üzemanyag nem jó nekik. Másik gond a vanos, aminek felújítása ismert. A harmadik, hogy az olajszeparátor a blokkon belül van, viszont csereberélni ugyan úgy kellene, mint az M52-nél, és ugyan úgy nem szokták (annak ellenére, hogy az M52-nél egyszerű; kívül van). 

Az M62 már alusilos, ennek a kén sem árt. Ezek nem rossz motorok egyáltalán.

Előzmény: G.Gambino (159897)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.20 0 0 159903

A Tiéd azért kissé más téma volt...

Előzmény: M1,5 (159900)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!