Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159967

Ezek nem vélemények, ezek fentartási költségek. 5 oldalt olvastam el hát kb mindent leírnak a két rendszám között úgy hogy ezek még nem is 20 éves autók. Bele sem merek gondolni mi lesz akkor. Van akinek az E39 540i touring havi 41 ezer ft ba kerül. Ezzel szemben az E60/61 530d k minimum a duplája de van durvább is. Hát köszönöm, vegye bárki bátran, de ezek alapján ez a széria nekem biztos hogy kimarad. Akkor inkább egy E38 750i. Az legalább megy is.

Előzmény: jedi78 (159965)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159966

Akkor még egyszer kíváncsi vagyok milyen e39 alkatrész ?

 

Előzmény: jedi78 (159965)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159965

Ez , egy vélemény  a tengerből .Azért az látszik ,érződik a hozzászólásból , hogy bőven mellényúlt a dolognak :), és nagyon nem okos hozzá :).

Előzmény: fetitaco (159964)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159964

http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=24&t=1434

 

Hát, vannak szép összegek...

Előzmény: jedi78 (159957)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159963

Biztos , hogy van olyan is , mint különlegesség legyártották , de nem oda való .

Előzmény: mica-r (159962)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159962

Hát igen, viszont a múlt héten utcai szárazkarteres kocsi volt nálam, az meg az egyéb paraméterei miatt nem jó pályára :-)

Előzmény: jedi78 (159961)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159961

Ehhez kell a száraz karter , bár az N-es kategória az gyári , pályaversenyzésnél a turbósat soroljuk egyel föntebbi kategóriába, ugyanolyan cm3-al.

Előzmény: mica-r (159959)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159960

Dehogy. Pénztárcát csillapít!

Előzmény: fetitaco (159956)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159959

De, nagyjából igen. N csoportnak hívják. 

Pályán is van ilyen, de szerintem ott (pl) nagyobb oldalgyorsulás szokott kenési elégtelenséget okozni.

Előzmény: fetitaco (159955)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159958

Tudsz , csak olyan kategóriában .

Előzmény: fetitaco (159955)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159957

Értem ...tehát semmi komoly , aki meg gyorsan akar menni az gyártatja a leömlőt :) pl..

Előzmény: fetitaco (159951)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159956

Állítólag rezgést csillapít.

Előzmény: mica-r (159953)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159955

Rallyzni nem tudsz széria autóval.

Előzmény: mica-r (159949)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159954

M3 utcára való. Versenypályára versenyautó való :-)

Előzmény: fetitaco (159952)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159953

Mondjuk aki  kitalálta a lemez leömlőt, arra büszke lehet az anyukája....

Előzmény: fetitaco (159951)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159952

Mire való egy m3 ha nem a versenypályára? 750i vel meg 118d vel csak nem mehet versenyezni :)

Előzmény: mica-r (159949)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159951

Nézz át az E60 fórumra. Leömlőt hegesztenek (nem baj hogy már leszereléskor feszül) dpf et flexelnek (nem baj ha nem ferde a kipufogó és beterít mindent a korom mögöttük) szívósort herélnek utángyártott alufelnin 4mm es téligumit árulnak stb... Micsoda emberek vannak ott :) Az öntvény leömlő pl E39 ről jön.

Előzmény: jedi78 (159948)
novothauto Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159950

Nem tudom, én nem ismerem. Nem vagyok egy nagy BMW spec.

Viszont láttam egyet a jófogáson, ha lenne fölöslegesen egy millám, beleakasztanám a Compactba :)

 

 

Előzmény: G.Gambino (159942)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159949

Biztos már öreges volt.

Egyébként a pályaautózás eléggé kínzó tud lenni, talán a rallyzást tovább bírja. Legalábbis akikkel együtt versenyeztem, nem sokat panaszkodtak (igaz már az is történelmi távlatban volt...)

Előzmény: fetitaco (159946)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159948

Milyen alkatrészt ?

Előzmény: fetitaco (159947)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159947

Annyira jó, hogy szereléskor rakják bele az E39 alkatrészeit hogy bírja.

Előzmény: jedi78 (159945)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159946

Ismerősnek most halt meg, nem bírta a pannónia ringet. Eladta motorhibásként, vett egy 130i t.

Előzmény: G.Gambino (159942)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159945

De, jobb is :).

Előzmény: fetitaco (159941)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159944

Részterhelésen igen ,változó terhelésen nem .Ezért nem kell a modern autóknál bedőlni a 25-35 ezres olajcseréknek .Előbb kell cserélni .Szerintem.

Előzmény: novothauto (159935)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159943

Elég egy vontatókötél és hazahúzza majd a delikvenst. :))

Előzmény: fetitaco (159940)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159942

Hátha ez ennyire egyszerű akkor mi a faxért adtam el az F10-et? :)) Persze nem emiatt adtam el elsősorban. :) Viszont, ha már motorok:

S54B32-nél mire kell vigyázni? Ez elég remek motor, legalábbis arra jutottam amikor nézelődtem. Van vmi nyűgje? Vanos?

Előzmény: novothauto (159935)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159941

E39. E60 költősebb.

Előzmény: jedi78 (159938)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159940

De az nem jó trélerezni :)

Előzmény: BMW-GMBH (159937)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159939

Mármint E39-ből? Mert az új G sorozatú ötöst tavasszal is megveheted 530dezsővel. :))

Előzmény: BMW-GMBH (159937)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159938

Melyik típusból ? 30d-ben e60 ..nálam.

Előzmény: BMW-GMBH (159937)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!