Szia,nekem volt ilyen problémám de nálam mindig világított az ikon amíg nem javíttattam.kormány forgatásával egy szer adott egy recsegő hangot és akkor megjelent az ikon és az üzenet.a kormány belsejében van egy szalag ami elszakadt és azt kell cserélni.nem emlékszem mennyi bekerült de nem volt túl drága.sokáig nem vártam vele mert azt mondta a szerelő hogy az elszakadt szalag ha rá tekeredik meg akadályozhatja a kormányzást. lehet hogy nálad is ez a baj egyébként ritka hiba szerelő szerint.
Sziasztok. valakinek esetleg volt már olyan tapasztalása(f11 30d) hogy ha véletlenül teljesen kitekerte a kormányt csak egy pillanatra is egyből megjelent egy kis sárga kormányhiba ikon és a vezessen lassaban kormányzási hibaüzenet. egy újra indtiassal a hiba megszűnik. Előre is köszönöm a segitséget. Üdv
Hangszóró cserét szeretnék a bmw 523-ba tudna valaki ajánlani valami igazán jót?Mit érdemes bele tenni ami igazán jól is szól?Illetve milyen a mérete a hangszóróknak?
Nekem lenne egy eladó, 2011-es évjáratú, automata BMW 525d-m.
Az autó ára alkuképes, irányára 5.500.000 Ft, jár hozzá a nyárigumi garnitúrán túl téligumi garnitúra, felnire szerelve, és egy nyári gumi. Az autó frissen szervizelt.
Az autóban a legtöbb extrafelszereltség megtalálható: Head-up-Display, ráfutásra figyelmeztetés, holttérfigyelő, távolságtartó tempomat, tolatókamera, tetőablak, ülésfűtés, elektromos-memóriás komfortülés, sötétített ablakok, rolóval, navigáció, menetmód választó, fekete tetőkárpit, távolsági fényszóró asszisztens stb.
fogyasztásban nem nagyon van különbség inkább csak menet teljesítményben (és persze az adóban) én mindenképpen a nagyobbat venném de mindenkinek megvannak a saját vágyai, igényei. azt hiszem a leggyakoribb típus az 530d, (ha így van akkor) abból könnyebb olyat találni amilyet szeretnél..
Igazából nekem még a 25d is felesleges. Csak az eddig olvasottak alapján tűnik jobb döntésnek a 20d helyett, a hathengeres blokk miatt. De még egy kisebb benzinestől sem zárkóznék el, sőt. Főleg, ha csak a jelenlegi 40 forintos árkülönbségre gondolok a benzin és gázolaj között.
Én is gondolkozom egy F10 525d megvételén, kb. 5 millió a keret. Van pár extra ami tényleg fontos lenne számomra, úgy mint tempomat, ülésfűtés, automata váltó, de ezeket leszámítva jó lenne egy fapados modell is. Ez reális ár érte, vagy inkább hagyjam/rakjak még mellé?
valaki tudna segíteni van egy f11 LED-es autóm és a jobb oldali karikák nem égnek ezt ki is irja +a belső világítás és a rendszámtábla világítás villog miután be zártam az autot.
Én 205 ezerrel adtam el egy éve a 2011-es évjáratú 525d-met. Simán vissza lehetett volna tekerni bármennyire. A világon semmi műszaki baja sem volt a 205 ezer kilométer alatt. Egyszer kellett szélvédőt cserélni, de az más történet. 170 ezernél cseréltettem váltóolajat a ZF-nél, de azt is csak megelőzési célzattal. Én hajlamos vagyok ezek alapján azt gondolni, hogy sok esetben az ijesztő meghibásodások mögött azért iszonyatos futásteljesítmények vannak, csak az "órán nem látszódik" meg ha kicsit is figyelt a tulaj a kocsijára a kocsin sem. Alattam az ülés bőre sem volt jobban gyűrődve, mint most az új g30-asé 25e km alatt, azaz semennyire.
Én is hasonló előélettel vágtam bele két éve egy 2013.01-es F11 520d-be. Teljesen alap, manuális váltó. Vonóhorog, bőr ülés és metálfény az egyedüli extra. Nekem a sok extra, automata váltó nem volt szempont, hanem az, hogy minél újabb legyen, mivel így talán nem tudnak annyi km-t hazudni bele és minél olcsóbb, mert nem akartam sokat bukni, ha kiderül, hogy átvertek. 150ezer km volt akkor benne, most lépem át hamarosan a 200ezret. Pont 5M ft volt és majdnem 2M-t már ráköltöttem. Vezérlés, kettős tömegű lendkerék kuplung, szelepfedél, ékszíj, differenciálmű szilent. De igazából számítottam rá, hogy lesznek ilyen kiadások, annak örülök, hogy semmi váratlan kiadás nem volt és nem derült ki, hogy egy roncsot vettem. Ha most újra csinálhatnám, inkább egy jelenleg már 200 ezret futottat vennék, mert azon is úgyanúgy meg kellene ezeket csinálni és az jóval olcsóbb lenne. Ahogy most nézegettem, gondolom a dízelbotrány, meg a kigyulladó BMW-k, meg hogy eltelt már két év, 4 milliótól már vannak olyanok, mit megvennék. Szóval szerintem 4.5-ért fogsz tudni találni egész jót. Hacsak nem agyonextrázottat szeretnél. Én viszont azt javaslom, hogyha hosszú távra tervezel, akkor vegyél inkább olcsóbban és költsd rá szervízre rögtön (vagy 1 éven belül) a maradékot, mert akkor legalább tudni fogod, hogy megcsináltál rajta mindent, még 150-200 km-t gond nélkül el kell menj.
A dízel-benzin kérdésben is sajnos az a gond, hogy benzinesből nincs választék és drágábbak is emiatt, meg abból 2011-ig van csak szívó benzines, amit érdemes szerintem venni. Ez a másik, amit másképp csinálnék. Várnék, vagy külföldön nézegetnék addig, amíg jó állapotú, 2010-2011-es hathengeres 3 literes benzinest nem találnék. Annak ellenére, hogy én napi 70 km-t ingázok M1-en, M0-n nagyrészt, tehát nekem ideális a dízel.
Ha nem szeretsz a saját károdon tanulni, akkor a kiszemelt autót vidd el egy állapot felmérésre egy hivatalos BMW szervizbe itt tudni fogják az összes típushibáját és azt fogjak megnézni. Dizelt varosba nem ajánlom csak a gond lesz vele,nem rossz autók de 200ezer felett már költeni kell rá .