Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1007-es Creative Commons License 2019.03.15 0 0 6695

Szia,nekem volt ilyen problémám de nálam mindig világított  az ikon amíg nem javíttattam.kormány forgatásával egy szer adott egy recsegő hangot és akkor megjelent az ikon és az üzenet.a kormány belsejében van egy szalag ami elszakadt és azt kell cserélni.nem emlékszem mennyi bekerült de nem volt túl drága.sokáig nem vártam vele mert azt mondta a szerelő hogy az elszakadt szalag ha rá tekeredik meg akadályozhatja a kormányzást. lehet hogy nálad is ez a baj egyébként ritka hiba szerelő szerint.

 Üdv:1007-es

Előzmény: Osiati (6694)
Osiati Creative Commons License 2019.03.13 0 0 6694

Sziasztok. valakinek esetleg volt már olyan tapasztalása(f11 30d) hogy ha véletlenül teljesen kitekerte a kormányt csak egy pillanatra is egyből megjelent egy kis sárga kormányhiba ikon és a vezessen lassaban kormányzási hibaüzenet. egy újra indtiassal a hiba megszűnik. Előre is köszönöm a segitséget. Üdv

BMWretrofit Creative Commons License 2019.03.12 0 0 6693
Előzmény: miki079 (6690)
kisatila Creative Commons License 2019.03.12 0 0 6692

Nem tudja valamelyikőtök pontosan, hogy hol s melyik az első középső szivargyújtó biztije?

kisatila Creative Commons License 2019.03.12 0 0 6691

A hátsókat te is megtod nézni könnyű megnézned-az elsők picivel nagyobbak. (gyorsban...)

Szerintem a gyáritól bármi más bemehetne... Lényeg hogy faragnod kell majd, mert a gyári 3 felfogatású.

Egyedül a mélyek amik fájók, úgy árban mint megvalósításban.

 

Várom mi lesz! Írj majd!

Előzmény: miki079 (6690)
miki079 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6690

Sziasztok!

Hangszóró cserét szeretnék a bmw 523-ba tudna valaki ajánlani valami igazán jót?Mit érdemes bele tenni ami igazán jól is szól?Illetve milyen a mérete a hangszóróknak?

Adolphó Creative Commons License 2019.03.09 0 0 6689

Szép. Miért szeretnéd eladni? Mi lesz helyette?

Előzmény: LászlóBMW (6685)
kisatila Creative Commons License 2019.03.05 0 0 6688

Boccs, megzavart a nyári kerék ami alapból jár feltüntetése.

Előzmény: LászlóBMW (6687)
LászlóBMW Creative Commons License 2019.03.03 0 0 6687

A nyári mellé jár a téli, ezt is írtam, nem pedig fordítva.

 

 

Előzmény: kisatila (6686)
kisatila Creative Commons License 2019.03.03 0 0 6686

Azért az versenyképessé teszi, hogy jár hozzá nyári szett  a téli garnitúra mellé

Előzmény: LászlóBMW (6685)
LászlóBMW Creative Commons License 2019.03.02 0 0 6685

Üdv!

 

Nekem lenne egy eladó, 2011-es évjáratú, automata BMW 525d-m.

 

Az autó ára alkuképes, irányára 5.500.000 Ft, jár hozzá a nyárigumi garnitúrán túl téligumi garnitúra, felnire szerelve, és egy nyári gumi. Az autó frissen szervizelt.

 

Az autóban a legtöbb extrafelszereltség megtalálható: Head-up-Display, ráfutásra figyelmeztetés, holttérfigyelő, távolságtartó tempomat, tolatókamera, tetőablak, ülésfűtés, elektromos-memóriás komfortülés, sötétített ablakok, rolóval, navigáció, menetmód választó, fekete tetőkárpit, távolsági fényszóró asszisztens stb. 

 

Itt a hirdetés.

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/525/bmw_525d_automata_m-pack-14032066

Előzmény: Adolphó (6672)
Adolphó Creative Commons License 2019.02.25 0 0 6684

Köszönöm, közben olvasom a facebook és a proharder fórumát, lehet tanulni ott is.

Előzmény: Obici (6680)
bmw525xd Creative Commons License 2019.02.23 0 0 6683

Kaban kell tartani , akkor nincs erre szükség , de működik ez a dolog , munkagépeknél alkalmaznak ilyeneket .. 

Előzmény: kisatila (6681)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.23 0 0 6682

20d-hez szériában kéne adni. :)

Előzmény: kisatila (6681)
kisatila Creative Commons License 2019.02.23 0 0 6681
Obici Creative Commons License 2019.02.20 0 0 6680

Azert arra figyeljel, hogy a 25d is negyhengeres 2011-tol.

Előzmény: Adolphó (6676)
puskásgéza Creative Commons License 2019.02.20 0 0 6679

fogyasztásban nem nagyon van különbség inkább csak menet teljesítményben (és persze az adóban) én mindenképpen a nagyobbat venném de mindenkinek megvannak a saját vágyai, igényei. azt hiszem a leggyakoribb típus az 530d, (ha így van akkor) abból könnyebb olyat találni amilyet szeretnél..

Előzmény: Adolphó (6676)
Adolphó Creative Commons License 2019.02.19 0 0 6678

Nálam az F10-es sztori itt kattant be. Sons of anarchy 6. évad 5. rész. Tudom hülyeség, de mit csináljak :D

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.19 0 0 6677

Viszont sokkal nagyobb a hely benne, mivel nem az 5-ös, hanem a 7-es az alapja. :) Szegényem csak áll a garázsban és egy normális gazdára vár. :D

Előzmény: Adolphó (6674)
Adolphó Creative Commons License 2019.02.19 0 0 6676

Köszönöm a hozzászólásod.

Igazából nekem még a 25d is felesleges. Csak az eddig olvasottak alapján tűnik jobb döntésnek a 20d helyett, a hathengeres blokk miatt. De még egy kisebb benzinestől sem zárkóznék el, sőt. Főleg, ha csak a jelenlegi 40 forintos árkülönbségre gondolok a benzin és gázolaj között.

Előzmény: puskásgéza (6675)
puskásgéza Creative Commons License 2019.02.19 0 0 6675

5M körül mér egész jó 530d-t is kaphatsz.

Előzmény: Adolphó (6672)
Adolphó Creative Commons License 2019.02.19 0 0 6674

Az én ízlésemnek picit nagy a feneke :-)

Előzmény: Törölt nick (6673)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.19 0 0 6673

Nekem csak F07 van eladó. :)

Előzmény: Adolphó (6672)
Adolphó Creative Commons License 2019.02.18 0 0 6672

Sziasztok, üdv mindenkinek.

Én is gondolkozom egy F10 525d megvételén, kb. 5 millió a keret. Van pár extra ami tényleg fontos lenne számomra, úgy mint tempomat, ülésfűtés, automata váltó, de ezeket leszámítva jó lenne egy fapados modell is. Ez reális ár érte, vagy inkább hagyjam/rakjak még mellé?

Bmwf11 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 6671

Én is cseréltem legrugot mindkét oldalon, jobb oldali teljesen leereszt egy nap után , a bal kb félig.

Most csereltem kompresszor mágnes szelepet is, most mát mindkét oldal leereszt egy nap után.

Mit kell még cserélni, hogy jó legyen? Köszi előre is!

Előzmény: BMW5harminc (6660)
nagyi1981 Creative Commons License 2019.02.16 0 0 6670

Sziasztok

valaki tudna segíteni van egy f11 LED-es autóm és a jobb oldali karikák nem égnek ezt ki is irja +a belső világítás és a rendszámtábla világítás villog miután be zártam az autot.

valaki találkozót már ilyenel?

 

 

TeglasL Creative Commons License 2019.02.08 0 0 6669

Én 205 ezerrel adtam el egy éve a 2011-es évjáratú 525d-met. Simán vissza lehetett volna tekerni bármennyire. A világon semmi műszaki baja sem volt a 205 ezer kilométer alatt. Egyszer kellett szélvédőt cserélni, de az más történet. 170 ezernél cseréltettem váltóolajat a ZF-nél, de azt is csak megelőzési célzattal. Én hajlamos vagyok ezek alapján azt gondolni, hogy sok esetben az ijesztő meghibásodások mögött azért iszonyatos futásteljesítmények vannak, csak az "órán nem látszódik" meg ha kicsit is figyelt a tulaj a kocsijára a kocsin sem. Alattam az ülés bőre sem volt jobban gyűrődve, mint most az új g30-asé 25e km alatt, azaz semennyire.

ab32 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 6668

Szia!

 

Én is hasonló előélettel vágtam bele két éve egy 2013.01-es F11 520d-be. Teljesen alap, manuális váltó. Vonóhorog, bőr ülés és metálfény az egyedüli extra. Nekem a sok extra, automata váltó nem volt szempont, hanem az, hogy minél újabb legyen, mivel így talán nem tudnak annyi km-t hazudni bele és minél olcsóbb, mert nem akartam sokat bukni, ha kiderül, hogy átvertek. 150ezer km volt akkor benne, most lépem át hamarosan a 200ezret. Pont 5M ft volt és majdnem 2M-t már ráköltöttem. Vezérlés, kettős tömegű lendkerék kuplung, szelepfedél, ékszíj, differenciálmű szilent. De igazából számítottam rá, hogy lesznek ilyen kiadások, annak örülök, hogy semmi váratlan kiadás nem volt és nem derült ki, hogy egy roncsot vettem. Ha most újra csinálhatnám, inkább egy jelenleg már 200 ezret futottat vennék, mert azon is úgyanúgy meg kellene ezeket csinálni és az jóval olcsóbb lenne. Ahogy most nézegettem, gondolom a dízelbotrány, meg a kigyulladó BMW-k, meg hogy eltelt már két év, 4 milliótól már vannak olyanok, mit megvennék. Szóval szerintem 4.5-ért fogsz tudni találni egész jót. Hacsak nem agyonextrázottat szeretnél. Én viszont azt javaslom, hogyha hosszú távra tervezel, akkor vegyél inkább olcsóbban és költsd rá szervízre rögtön (vagy 1 éven belül) a maradékot, mert akkor legalább tudni fogod, hogy megcsináltál rajta mindent, még 150-200 km-t gond nélkül el kell menj.

 

A dízel-benzin kérdésben is sajnos az a gond, hogy benzinesből nincs választék és drágábbak is emiatt, meg abból 2011-ig van csak szívó benzines, amit érdemes szerintem venni. Ez a másik, amit másképp csinálnék. Várnék, vagy külföldön nézegetnék addig, amíg jó állapotú, 2010-2011-es hathengeres 3 literes benzinest nem találnék. Annak ellenére, hogy én napi 70 km-t ingázok M1-en, M0-n nagyrészt, tehát nekem ideális a dízel.

 

Sok szerencsét a vásárláshoz!

Előzmény: rentonrenton (6665)
BMW E90 LCI Creative Commons License 2019.02.06 0 0 6667

Ha nem szeretsz a saját károdon tanulni, akkor a kiszemelt autót vidd el egy állapot felmérésre egy hivatalos BMW szervizbe itt tudni fogják az összes típushibáját és azt fogjak megnézni. Dizelt varosba nem ajánlom csak a gond lesz vele,nem rossz autók de 200ezer felett már költeni kell rá .

Előzmény: rentonrenton (6665)
Fuzzo Creative Commons License 2019.02.06 0 0 6666
Előzmény: rentonrenton (6665)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!