Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.24 0 0 10781
Láttam 3 embert, akkor ti lehetettek.
Előzmény: M41 2317 (10769)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.24 0 0 10780
Volt szerencsém a 100-as szakaszhoz is, a 003-as szépen elringatózott, akárcsak egy hajó. Oldalirányba. :-)
A 135-ös egyes szakaszairól meséltek, milyen lehet Csörgővel, sejtem mire gondolosz.
Előzmény: 63-41 (10778)
M41 2317 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 10779
"A jelenlegi utasítások alapján kalauz nélkül nem mehet vonat"

Akkor ezek alapján Szombathely - Kőszeg és Zalalövő - Körmend között mi alapján közlekednek a vonatok kalauz nélkül?
Előzmény: 63-41 (10777)
63-41 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 10778
Előfordul, hogy valamelyik számítógép ledobja agyilag az ékszíjat, de újabban nem jellemző. Az egyes elég öntörvényű volt főműhely után, lévén sosem járt előtte szinkronban, magányos harcos volt...
A lengéscsillapítókat tessék kipróbálni Békéscsaba-Kétegyháza között 100-al, akár a hajó, úgy szalad. A többi sajnos mocsár, nem pálya. Legfeljebb légpárnás jármű lenne jó rá, nincs az a szuper minőségű lengéscsillapító ami ezt lekezelné.
Próbáld meg csörgő fülkéjében Oh-Csorvás között 60-al, vagy Kutas-Kútvölgy között 80-al. Nem tudunk ülni a széken, állva kapaszkodni kell. Pedig a csörgő klasszisokkal jobban fut, mint például a V43-as.
Előzmény: Törölt nick (10759)
63-41 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 10777
A jelenlegi utasítások alapján kalauz nélkül nem mehet vonat, csodálkoznék ha 10 éven belül megváltoztatnák...
Előzmény: Törölt nick (10771)
brummanto Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10776
Köszönöm!
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10775)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10775
5+1.
Előzmény: brummanto (10774)
brummanto Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10774
Azt meg tudja mondani valaki, hogy a lajosmizsei vonalon hány darab M41-es teljesít szolgálatot? Legalább hozzávetőleg.
V43 1346 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10773
Dabastól 60-as a pálya.
Előzmény: Törölt nick (10771)
M41 2317 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10772
"Napközben a kallernak kell jelezni a leszállási szándékot..."

Kismindszenti út, Borsihalom, Csongrádi tanyák, Újváros, Tőserdő stb. helyeken Bz + mellékkel közlekedés esetén, ha a jegyvizsgáló a mellékben tartózkodik és itt jelzi következő feltételes megállónál leszállási szándékát, mit tegyen? Húzzon vészféket?
Előzmény: Törölt nick (10771)
M41 2317 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10770

Újszeged, 2009.03.22.

 

Előzmény: M41 2317 (10769)
M41 2317 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10769
Fotósokat nem láttál vasárnap Újszegeden? :)
Előzmény: Törölt nick (10764)
VT22 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10768
Köszönet a válaszért neked és 63-41-nek!

Azt, hogy hova kerül a 48-as vissznyeremény azt a békéscsabaiak saját hatáskörben találták ki, vagy te is sorba tudtál volna állni?

Mindenesetre örülök, hogy egyáltalán beépítik mellékvonalba...
Előzmény: Törölt nick (10745)
Normann Trancer Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10766
Tényleg a vonaladat kihagytam, csak mostanában annyiszor csak Bz-ét látok, jó tudom melyik vonatok Usgyisok, de ha van időm kinézni az állomásra akkor mindig Bz jön :-).
Előzmény: Törölt nick (10764)
SRT Kurz Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10765
Akik tegnap a 37012-es számú vonatot fotózták (63-41 003+030),legyenek szívesek küldjék el a képemre az adatlapomon található e-mail címre.Cserébe másik képért.
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10764
A 121-esen is van egy-két "kellemes" szakasz. A legújabb Újszeged előtt a volt kendergyári ipvg. környéke, de hasonló Klárafalva környéke, Csanádpalota - Nagylak-Kendergyár szakasz is néhol, Mezőkovácsháza - Végegyháza, és Kétegyháza - Bánkút. Ezeken a szakaszokon az Usgyi "hintázása" mellett néhány összeillesztésnél kb. akkorát ütött, mintha egy személyautó tengelytörést szenvedett volna.
Előzmény: Normann Trancer (10762)
SRT Kurz Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10763
Az a nyugat,ez meg Magyarország. Küzdünk eleget a fenntartással (Sn), a gépek (63-41,Bz) műszaki állapotával, nem kell még egy nyűg a nyakunkba.
Előzmény: Tastam (10756)
Normann Trancer Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10762
Ezt legjobban a 2-esen 142-esen és a 147-esen lehet jól érzékelni, mindig olyan érzésem volt mikor fogunk már leesni a sínről.

DUD-618-ak: Nem sok a különbség van a 003-tól, csak annyiban, hogy kulturáltabban néz ki az utastere a 003-ak, a 001 szerintem belül sehol se kapott új festést, példaként tudom írni azt, hogy rozsdásak az üléstartok, meg persze ennek is nagyon kopog a lengéscsillapítója.
Úgy látszik ez Usgyi betegség, vagy a pálya nem megfelelő az Usgyiknak és ezért lehet ez a jelenség.
A 015-be sikerült már föl törölni a szétrobbant poroltó nyomait, mert hallottam, hogy mosták mindennap de még mindig vannak nyomai a földön? :-)
Előzmény: division by zero (10760)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10761
Azért van, amelyik mégis jobban ráz, pl. a már említett 003-as, a 010-es A szekciója, illetve decemberben még a 026-os is olyan volt.
Előzmény: division by zero (10760)
division by zero Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10760
"A lengéscsillapítók nem a legjobbak"
Ez az amit az utas úgy érzékel, hogy minden sínillesztésnél be akar jönni a forgóváz az utastérbe? Nagyjából mindegyiknél ezt tapasztaltam, amelyikkel az elmúlt kb két évben utaztam.
Előzmény: Törölt nick (10759)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10759
A 001-eshez nem volt még szerencsém, nem tudom miben különbözik az utastere a 003-astól. Viszont a 003-asnak is meg vannak a maga hülyeségei, mint az átlagnak. A lengéscsillapítók nem a legjobbak (reggel a 37059-es számú vonat után le is kellett állnia a 030-assal együtt, mivel a duó valamelyik tagjának eltört a lengéscsillapítója), A szekcióbéli motorjai induláskor felpörögnek, csak utána szolgáltatják a vonóerőt, párosodni viszont nem szeret. A 030-assal való "párosodás" és összeprogramozás után a 4 szekcióból (003a, 003b, 030a, 030b) összesen 1(!) darab indul be. Leállítása után, áramtalanítás, mind a négy vezetőálláson található kismegszakítók lehúzása után, újbóli indításra indul be az összes motor. Ha beindult minegyik motor, akkor meg pozíciót nem ad, tehát jöhet az újabb áramtalanítás, és utána indulhat a "csodálatos páros".

Előzmény: Normann Trancer (10726)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10758
Sehogy állomásokon lenne csak megállóhelyen max. leszállásnál ha a utas jelzi, h addig akar menni. Ugye ha nincs kaller és a vezér ad jegyet akkor elvileg tudnia kell ki meddig megy, ugyanis addig kéri aj egyet ameddig menni akar. Így ha egy utas Fényes kéri akkor a vezér ott megállhat.

Aki meg fel akar ott szállni annak meg lehet mondani, h ha van leszálló akkor megáll a vonat amúgy nem, mindenkinek nyílván nem lesz jó így sem, de mégis több ember jár jól mint most. Most kb. senki, mert ugyan megy a vonat mégsem szállít utasokat. Ha csak az állomásokon lenne feltételes megállás akkor máris jól járhat pár ember, ha nem is mindenki.


Egyébként biztos megoldható a dolog ,hiszen több országban létezik ilyesmi menetrend szerinti vonatokon, ott meg tudják oldani vhogy. Lehet pl. leszállásjelzőt tenni a vonatra, a felszállásnál meg pl. lámpa ami világít ha van valaki a közelben, nappal meg ugye látja a vezér, h van-e ott valaki. Alapvetően az ötlet jó, csak ugye ismerjük a vandalizmust kicsúzlizzák a lámpát és máris nem jó. Megoldható lenne jegykiadó géppel is, kiadja a jegyet az utasnak egyúttal a két szomszédos állomásra is jelez, h felszálló van, és ott tudnak szólni a vezérnek pl. mozdonyrádión vagy szolgálati mobiltelefonon (nem kerülne sokba pl. flottakedvezménnyel), azt persze meg kell hírdetni ,h ne az utolsó utáni pillanatban vegyen jegyet és érjen oda időben.

Az lehet, h ilyen meg olyan szabályok tiltják ezeket, meg a szakszervezet is megvétóz minden ilyen kezdeményezést, de alapvetően sztem működhetne a dolog. Ahogyan pl. a kis forgalmú vonalak is mehetnének kaller nélkül, de ugye azt is leszavazta a szakszervezet. Vagy az eplényi megálló a falu központjában, amit egy még a gőzösök idejéből lévő elavult szabály tilt meg. Lehetne még sorolni a példákat.
Előzmény: 63-41 (10754)
Tastam Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10756
Állomás Svájcban (tudom, messze van, csak érdekességképpen írom le), rendszeres vonatkeresztezéssel, mégis feltételes megálló. A felvételi épület falán van két gomb, ha 'A' irányba akarok utazni, megnyomom az egyik gombot, ha 'B' irányba, a másikat. Hogy a mozdonyvezető felé hogy jelez, nem tudom. Persze ez nálunk nem menne.
Előzmény: 63-41 (10754)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10755
Hát, ja...
Előzmény: Tastam (10752)
63-41 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10754
A személyszállító vonatokat az állam rendeli, megszabva a mennyiséget is.
A szerelvénymeneten nincs jegyvizsgáló sem, a feltételes megállást pl. Fényesen hogy képzelnéd?
Előzmény: Törölt nick (10746)
Tastam Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10753
Ez így leírva nagyon szép és logikus, csakhogy - az érvényben lévő szabályozás, pénzügyi okok és bizonyos szakszervezeti ellenállás miatt - sajnos kivitelezhetetlen.
Előzmény: Törölt nick (10746)
Tastam Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10752

az állomás előtt leszek a telefonfülkénél

Csak nem egy bizonyos tolatásvezető miatt?

:-)

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10743)
Normann Trancer Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10751
Mennék szívesen, de hétfőtől-péntekig reggel 8-tól 4-ig néha 5-ig melózok.
Pedig azt hittem Gyopáros környékén is lesz talpfa csere, mert most a hétvégén kicsit megnézegettem a pályát, elég szörnyűnek láttam, és szerintem meg is van süllyedve néhol, de lehet rossz volt a szemmértékem és rosszul láttam.
Előzmény: Törölt nick (10749)
Remete mh. Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10750
A lentebb említett gyulai M41, vasárnapi pesti vonatrészt adja majd M62, is, ismervén a szokásokat... Minap Békéscsabán az M62,228-as Szergejt láttam, de takarás miatt nem tudtam fotózni.
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.23 0 0 10749
147-es vonalon Justhmajor-Szentetornya-Gyopáros között a rekonstrukció még 2003-1997 között elvégezve.
Peronépítésre van-e kedved, időd, jönni?
Előzmény: Normann Trancer (10717)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!