A legegyszerűbb odamenni "csókolom, van felvétel? igen? szuper, ezért jöttem.". A többit meg már mondják maguktól is. Én így csináltam. Most is így csinálnám, ha arra lenne dolgom. Ha nem, akkor telefonon kérnék időpontot, aztán gyerünk.
Így már hihetőbb. Mert régen sohasem szaroztak vele. Inkább csak a maszekoknál szórakoztak a tulajok, ott is piti kocsogok. Hát szólni kellen Gyurka bácsinak talán.
A jó vezénylő onnan ismertetik meg vala, hogy alkalmazza az élni és élni hagyni módszert. Az ilyen nem olyan. :-)
Régen a jó góré a csókosokon kívüli brigádot is egyenlő részben juttatta jó és kevésbé jó melóhoz.
Köszi Franco! Ugyanezt néztem én is (ferrysavers) de ott is csak 6.5m-ig vannak hosszban, meg 3.2m-ig magasságban.
Reggel meg beterveztettem a DFDS honlapján is, azt most nézem a Norfolk honlapján: Norfolkline is now part of DFDS
Nem is tudtam, hogy ez egy és ugyanaz, de akkor ezért volt ugyanaz az ár :)
És ezek szerint akkor nincs más értelmes lehetőség, vagy Norfolk (210£), vagy tunnel (230£), vagy a P&O amit neten nem lehet megnézni. Calaisban mennyire lehet most gáz, hogy nincs a Seafrance?
Előre is köszönöm. Szülőt, testvért, sógort nem vihetnék? Hiányoznának. :)
Na mondj csak egy infót! Tegnap mesélte egy kolléga, hogy meg akarta venni a Vosa, mert nálatok csak 4 óra folyamatos vezetés engedélyezett. De jószívű volt elengedte... Szerintem nem olyan jószívűek azok, csak nem tudott miért büntetni.
Most itt nem keverednék újabb vitába az európai és az angol hatóságok közötti különbségekről... Még ha azt nem is tekintem, hogy többnyire egy tengely pluszotok van, ezt a doveri mérlegen sem tolerálnák. Bogival könnyű vigéckedni, a tűsarkú kényesebb jószág. A németek meg még kényesebbek...
De a TVK golyót szépen rakják, elől egyeket, utána duplán. Ezzel a pozdorjával 13-13500 a húzó. És akkor szerényen kalkuláltam. Remélem egyszer pontos adatokat közölnek a kereskedővel, aki abban az évtizedben már nem kap több fizetést...