Keresés

Részletes keresés

kozma555 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13890

Szia!

 

Vagonok odaértek épségben?Minden oké velük?

Kuplung sajnos nem volt itthon elég,majd pótolom....

 

Üdv:András

Előzmény: jenss (13889)
jenss Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13889
Köszönöm szépen előre is. Ha feljutok viszek kis edényt is.
Jens
Előzmény: Törölt nick (13875)
etwg Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13888

CSD gyártmányú forasztómmal

 

Remélem nem a 25kV-s verzio van a kezedben!!!

 

:-DDDDDDD

Előzmény: Törölt nick (13877)
Uplink Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13887

Szia András,

 

Érdekelne cseh flexi sin I profilos? Többen már használjuk és van pár darabom itthon "készleten"... Ugyancsak vannak Mákos I-U átalakítóim is, melyektől jelképes összegért megválnék... Topiktalira tudnám vinni...

 

 

Előzmény: kozma555 (13876)
karesz500 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13886

Kérésed első részében sajnos nem tudok segíteni, de a második felével kapcsolatban pozitív a a jelzésem, jó az időpont, megyek.

Üdv!  Már hiányzik a csapat!!!:-)

Előzmény: rakaTTantunk (13871)
Gábor 70 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13885
Szia!

A hídban átfordításkor polaritást kellene váltani, ennek minden külső segítség nélkül meg kellene történni, legalább is nálam így működik. Ez lehetséges hogy a korongodban nincs ki építve és külön kell gondoskodni róla,
A 40cm darab le lehet választva a vágányhálózatról és külön a fordítókoronggal üzemel úgy hogy ebben az egészben változik a polaritás,
A zárlat folyamatos vagy csak akkor ha a mozdony fel állna rá?
Nálam ez úgy működik hogy a korong működtet egy kapcsolót ami 180fok ki és 180fok be kapcsolt állásban van, ez kapcsol egy relét ami elvégzi a polaritás váltást
Nincs véletlen még két vezeték erre a célra, ami nem került bekötésre?
Előzmény: rakaTTantunk (13871)
ibiTT Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13884
Szia!!

Igen olvastam, de nekem még nincs fordítóm, ezért nem merültem bele. Szerintem írj neki és segít!

TTibi
Előzmény: rakaTTantunk (13878)
kombi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13883
Átmenősín legoccsóbb módra:

1. Fogod a legoccsóbbért kapható reszelőt.

2. A profilvágány végén, mindkét sínszálon kb 7-8 mm hosszban olyan formára és méretűre reszeled a sínszálakat, mint amilyen a BTTB vágány sínösszekötője. Hogy ne zötyögjön a kerék az átmenetkor, ezért a profilsín tetejéből is le kell reszelni egy hangyányit.

3. Kiveszed a BTTB vágány sínösszekötőjét.
(Felfordítod a BTTB vágánymezőt, a sínösszekötő oldalán a síneket leszorító fülecskéket visszahajtod. Visszafordítod a vágányt, a sínszálat megemeled, és kihúzod a sínösszekötőt. Ezután megint hátára fordítod a vágánymezőt, és visszahajtod a leszorító fülecskéket eredeti helyükre.)

4. Összedugod a két vágányt.
Ha nem megy össze, vagy túlságosan feszül, még reszelsz egy hangyányit. Ha nagyon lötyög, akkor sincs baj: széthúzod a két vágányt és apró fogóval egy lehelletnyit összenyomod a BTTB sín végét.

Előzmény: kozma555 (13876)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13882
Annyira messze van a piactól, hogy nem is lesz! Még valamikor ősszel kaptam a Tillig-től egy hírlevelet, hogy lefújták.
Előzmény: Törölt nick (13862)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13881

Nekem a szerdai nap adásnap, ezért este 6-ig garantáltan foglalt vagyok.

Jó esetben fél 7-re érnék oda.

Éppen ezért a diliköröket most nem tudom biztosítani.

Ha valakivel össze tudok futni előtte, akkor szívesen odaadom és majd megyek érte.

Előzmény: rakaTTantunk (13871)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13880

Szia,

Flexi ügyben nézd meg Ottóékat: www.vasuttmodell.fw.hu

Átmenőt kapsz a M&H üzleteiben. Tudom, Nálad nincs, de talán webshop-on keresztül igen. Ugyancsak náluk akadhat papucs is, amivel a flexit tovább lehet toldani. Jó a Roco N-es papucsa is.

Javaslatom, hogy a flexi után tegyetek egy rövid egyenes Tillig profilsínt, majd ahhoz csatlakoztassátok az átmenőt. Ez utóbbi ugyanis egy kicsit szerencsétlen megoldás, mert a régi kalapsínprofil van gyárilag elgányolva, hogy rá lehessen húzni a papucsot.

Előzmény: kozma555 (13876)
ZolTTán Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13879
Én mennék a talira.
Előzmény: rakaTTantunk (13871)
rakaTTantunk Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13878

Olvastad? Én kételkedem a józan eszemben...

Kivett !!! 40 cm - es !!! darabot a felhajtó sínből ??? és már működik is a polaritásváltás. Hogy? Mi?

...és a szőnyegen vagy a farost lemezen ment a mozdony? mi vezette a sín helyett az áramot?

Semmit nem értek! Kérem, fejtse meg egy nagyobb fantáziájú olvtárs.

A különbség annyi, hogy nekem a sínfeszültség is digitális, mert olyan a rendszer.

Előzmény: ibiTT (13873)
kozma555 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13876

Üdvözletem!

 

Keresek megvételre TT-s flexi sínt kb 5m-t,valamint olyan sínt,amivel össze tudom hozni a régi BTTB sínnel a flexit.Tehát átmenősínt...Csak eszembe jut a neve... :D

Lehetőleg óccsófajta kell. :-)

Egy ismerősnek kell beszereznem,a segítségeket köszönöm!

 

Üdv:András

rakaTTantunk Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13874

Kösz!!! kicsit gyorsabb voltam, később olvastalak.

Már nézem is...

Előzmény: ibiTT (13873)
ibiTT Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13873
Szia!

Előtted lévő hozzászólásban próbálok segíteni!

TTibi

Előzmény: rakaTTantunk (13871)
rakaTTantunk Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13872

Hanggal, füsttel? Ezt úgy várják az unokák!

Előzmény: Törölt nick (13850)
rakaTTantunk Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13871

Te vagy tényleg nagyon értesz hozzá (eddig is tudtam! ) vagy lottóznod kellene...

Persze, sínrögzítés közben kihúztam és fordítva dugtam vissza. Ma 2 órás szakaszolásos kutatással meglett a disznóság.

Ettől még azonban a Fleischman fordító folymatosan zárlatot csinál, minden lépésnél. Szerencsére azonnal ki lehet oldani a zárlatot és minden működik. Ha azonban teljesen körbefordítom - ami ugye fő feladata - totál zárlatos és akkor ki sem tudom oldani.

Ma a zárlat keresése közben leellenőriztem a bekötést, rendben, leírás szerinti.

Jó lenne valamilyen ötlet, nincs valakinek erről tapasztalata? Előre kösz!

 

TALÁLKOZÓ: 2009 január 14, SZERDA!!!

 

Most csak akkor érek rá. Szokásos helyen ( Andrássy 100, pinceklub ). Előkészülőknek 16.30, 17.00-kor Jakoa kezd!

Felszerelések megint lesznek, az asztalokat egyenesbe hozatom! Hozzatok dilikört, hosszabbítót.

Gyertek, de kérem, hogy regisztráljatok!!!

Le kell adnom a létszámot, komolyan veszik, nem akarom elrontani a kaqpcsolatomat!

Előzmény: Törölt nick (13836)
ibiTT Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13870
Szia!!

Nem tudom, hogy hol tartasz a korong zárlatával, de az optomi.blog.hu 2008.08 bejegyzésnél ezzel a problémával foglalkozik és megoldja.

TTibi
Előzmény: rakaTTantunk (13823)
jakoa Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13869

Egyelőre úgy néz ki, hogy én fogom bemutatni a rézmaratást és annak vasútmodellezéssel kapcsolatos alkalmazását.

Jelenleg még nem állok túl jól a felkészüléssel, de remélem, hogy addigra összeszedem magam.

Előzmény: BaTTka 1 (13868)
BaTTka 1 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13868

Sziasztok!

A következő BTTB talinak lehet már tudni, mi lesz a témája? Valamint a Keszthely-Budapest tengely vonzáskörzetéből szeretne még valaki menni rajtam kívül? Ennek több előnye is volna.

 1. Költségmegtakarítás

 2. Gyorsabban szálló utazási idő, jobb társaságban

 3. Esetleg nem nekem kellene pesten vezetnem (innen jött az ötlet)

Üdv:Batka

jenss Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13867

Kaptam egy Fleischmann trafót 6755-öst.

Sajnos egyik irányban akad, és nem is adja le a feszültséget.

a kérdésem az lenne, hogy hogyan tudom szétszedni??

Sem csavar, sem más egyébet nem találtam rajta.

 

jens

 

jenss Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13866
Igen, így lesz , csak aragasztót kell még beszereznem.
Előzmény: etwg (13863)
jenss Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13865

Igen, pontosan igy gondoltam én is. Ami mozog az kap egy csepp noch ragasztót, a többit meg lehet majd nyitogatni is..:)

 

Előzmény: Törölt nick (13862)
etwg Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13864
Kösz, jo ilyesmit hallani, olvasni!
Előzmény: Törölt nick (13861)
etwg Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13863

Ha egy-egy minicsepp Noch ragasztot tüvel a kontenerajtok zsanérjaira cseppentessz, akkor az ajtok sokkal nehezebben fognak forogni, igy maguktol nem fognak nyilni.

Előzmény: jenss (13851)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13862

Szia Jenss,

Szerintem azokat a konténereket ragaszd be, amik a vonaton mozognak. A rakodásban levőket úgyszintén és mondjuk csak olyan legyen nyitott, amit éppen "átvizsgálnak".

Tekintettel arra, hogy a Tillig által is beharangozott Heljan alapú konténerterminál igen messze van a piacra kerüléstől, ezért kicsi a valószínűsége, hogy TT-s asztalon folyamatos mozgásban legyenek a konténerek.:-(

Előzmény: jenss (13851)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13861

Szia etwg!

Tudtam, hogy nem bírod ki nélkülünk.:-)))

Buék!

mt

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13860

Szia,

A PIKO eleve nem vezető pantográfot szerel a modellekre. Ha jól megnézed, akkor látod, hogy az áramszedő fődarabja műanyag. Elvileg a mellette futó, vékony fémhuzal alkalmas lenne lehozni a delejt, de sokkal több munkával és látszó forrasztással járna, mint egy Tillig félpantográf-szett beszerelése.

Ők okosan már a digit üzemmódra terveztek...:-)))

Előzmény: umbriel73 (13857)
kozma555 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13859
TT Zkks rendelhető,csak modell átfestését is vállalom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!