A harmadik kép: 2002.03.23-án 7,15-kor siklott egy tehervonat öt kocsija Kisbárapáti és Karád állomások között.
A Bmxt 005 1992.07.09-én tört össze Szobon, ahol a kijáró 2111 sz. vonatba (ennek hátsó szerelvénye volt az ötös Hernyó) durrant bele a körüljáró V43 1319. A mozdony 1997.01.21-én selejtezték. A BDVmot 005-öst a korábban balesetet szenvedett BDV mot 019 felhasználásával talpra állították, a két motor maradéka pedig BDV mot 005 számon 1994.08.05-én került selejtezésre. A Bmxt 005 egyre jobban elfogyott az Északi Jj udvarán, ezt 2002.12.12-én érte utol a végzete.
a 8315-ös vonat továbbítása közben, Nagydorog és Vajta állomások között (913-914 számú szelvények között), a képen is látható bedőlt fa okozta a 253-as Bz siklását. A motorkocsi 2 tengellyel siklott és a töltésen félig lecsúszott. 3 fő (köztük a mozdonyvezető is) könnyű sérüléseket szenvedett.
A 3 ik képet én is keresem hogy mi volt. De aki a legtöbbet tudná elmondani az Bárdos Imi:)
Van ám azért néhány újabb mumus. A teljesség igénye nélkül: 1290 (ennek mindig van valami kínja), 2261, 2291 (járművezérlő kommunikációs hiba), nálam most ezek a "kedvencek". De ez itt OFF, és legalább még ötször ennyi gép az, amivel nem szeretek dolgozni, mert vagy nagyon zajos, vagy nagyon gyenge, vagy mindkettő egyszerre.
Persze! V43 1295 nagyon jól működik mióta vissza jött Ud-ról! A legtöbb probléma a V43 1259el van. Erős gép de mindig ő döglik meg, majd most jön a nyár megint kezdődik.... :(:(
Szia sajna eljárt felettük az idő -jobbak már nem lesznek ....de ha ez van --álmodhatunk másról?? de minek... felénk is van "mozgó zárlatképzőnek " ismert gép-szám.
Nem túl nagy öröm ez annyira. Főleg, hogy a többi ezres géppel is rendszeres problémák vannak. De ha ennyire képben vagy, akkor nyilván tudod, hogy nem üres panaszkodás, amit írtam.
Ezt meg hogyan sikerült összehozni? Nekiment a pótkocsinak, de hátulról.
Nézd meg mégegyszer a második oldal 1. képét. Nem a pótkocsinak ment neki.
Ha egy kicsit később kezd el fékezni, akkor az ukrán sofőrnek valószínűleg pénzbűntetést sem kellett volna fizetnie...
Ráadásul azon a szakaszon kb 40-es lehet a pálya és valószínűleg már fékezett a vonat is, mert onnan nem messze van a vitkai megálló is. (utolsó előtt képen a Bz mellett balra látható a régi állomásépület egy része, ott a megállóhely).
Szóval legalább szerencséjük volt, hamár eszük nem...
Ilyen hosszú féknyommal már egyértelműen kijelenthető, hogy nem tartotta be a vasúti átjáróra vonatkozó megközelítési sebességet ezért a 300000 forintos széfet nyitotta ki az audis:))
A 14 méteres féknyom sztem árulkodó. :) Gondolom későn vették/vette észre a vonatot. (Ki gondolta volna.)
Én csupán azt nem értem, hogy a fékpedálba való beleállás és az ütközés között a jármű miért egyenes vonalú mozgást végzett. Menetirány szerint jobbra a fotók alapján nincs árok.