Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Monk (144) Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11550
Ezt nem hiszem el, megint drágul 6 ft-tal a dízel. A benzin meg csak hárommal. Röhej. Ha így megy tovább, drágább lesz dízeles autóval közlekedni :((.
teddybear72 Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11549
á, nem sértettél senkit szerintem, nem vagyok rajongó, sőt próbálok objektív és ésszerű maradni majd a következő járgány választásánál is.
Előzmény: Vatomi (11548)
Vatomi Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11548
Lehet hogy a mostani FFF kocsik jobbak mint régen, de nálam már szóba se jöhettek az autóvásárlásnál. Még mindíg bosszant, ha a régi kocsimra gondolok, úgyhogy ha valakit sért a véleményem, úgy elnézést a rajongóktól.
Előzmény: teddybear72 (11547)
teddybear72 Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11547

"Tanulság: FFF (Fiat, Francia, Ford) soha többé!!!"

 

őőőő, akkor csak német meg japán? Nekem 4 éve Focusom van, semmi baja......

 

Azért nem szabad itt sem általánosítani szerintem. Vannak rossz szériák, modellek, stb. Sokan meg épp istenítik az általad sorolt márkákat. Szerintem a most piacra kerülő modellek elég jók, de persze hibátlan kocsit még senki sem látott. Eddig én is azon a véleményen voltam, hogy olaszt soha. Na mind1, majd kiderül pár év alatt, mit tudnak a 2007-es modellek. Személy szerint a Ceed-nél is kíváncsi leszek, hogy hogy bírja a turbó a nyüstölést, és hogy tényleg javítanak-e mindent gariban a 7 év alatt, ami szerintünk oda tartozik.... Azért is olvasom ezt a fórumot mindig amióta létrehozták, mert szimpi a Ceed, csak ne lenne a belseje annyira spártai....a külső nekem bejön, meg a vezethetősége/kezelés is.

Előzmény: Vatomi (11546)
Vatomi Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11546
Hali!

Nekem is Fiatom volt volt a ceed előtt, egy Marea....
Soha többé Fiat!
Nem voltam vele elégedett:
- a futóművet senki se tudta megcsinálni úgy, hogy ne kopogjon egy hónap múlva, bármit is cseréltek.
- az olasz autóknak az a baja, hogy a fémalkatrészek sokkal gyengébbek, hamarabb rozsdásodnak, legalábbis ezt egy szerelő mondta. Egy tízéves "modern (1,6 16V)" autónak nem kellene tiszta rozsdának lennie, mint az enyémnek.
- a motor már haldoklott 200.000 km környékén, a nagygenerál nekem már nagyon nem érte vona meg.
-mindíg volt valami idegesítő baja, ami nagyon zavart, rosszul lennék, ha összeszámolnám mennyit költöttem rá
Szerencsére beszámították a ceedbe, azóta is ott áll a kereskedésben, nem kell a kutyának se.

A kollégámnak volt egy 1,4-es turbós Puntója, ment mint az állat, de szétment a turbó. Egy év alatt röpke 600.000,- Ft-ot költött rá, aztán elatta.

Tanulság: FFF (Fiat, Francia, Ford) soha többé!!!
Előzmény: teddybear72 (11515)
vbandit Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11545
nézd meg az olajszintet!!!
ha túl sok van benne,mint nekem kb 3-4 dl-el többet öntöttek bele a szervizben!
Ez visszafogja a motort és többet is fogyaszt tőle!
Előzmény: Monk (144) (11543)
vbandit Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11544
Én tegnap jöttem haza 520km-t mentünk.
M3 Debrecenig oda-vissza + kis kitérő a 9 lyukú hídhoz a 33 -on.
Odafele 6,3 at mutatott afed.comp de volt 180 is,és végig 140 fölött!
Visszafele 5,7 ,pedig becsúsztunk egy a baleset miatti dugóba az M3 on és álltunk fél órát.
Nekem Törökbálint-Bp hátsó utakon is 6-6,3 között van a fogyi.Reggel legalább fél órát állok a dugóban.
A fogyit még így is sokallom!
De kárpótol a menetteljesítmény!
Az astram fogyasztott 4,2-4,5 öt,de az 60Le volt :))
ez majdnem 2x annyi és mégsem fogyaszt 8L-t...
Előzmény: Monk (144) (11534)
Monk (144) Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11543

Hát akkor nálam tuti valami gond lehet a kocsival. Autópályán nem megyek 130-nál gyorsabban, városi dugóban is igyekszem minél kevesebbet autózni. Voltam majdnem 500 km-es távon is, meg most 100-on, de képtelenség 6 alá levinni.

De mondom, engem a 130-nál jelentkező 7 liter aggaszt, pedig emelkedő sem volt.

teddybear72 Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11542
Többet eszik mint a dízel ez igaz, de miért is kerül többe a szervíz/javítás??? Eddig arról szólt a fáma, hogy a dízel szervizelése drágább.......
Előzmény: Pancelos72 (11524)
teddybear72 Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11541

Szia!

A +1 év garit csak a kereskedő adja, Érd Fiat Szabó. Egyébként én is csak a Fiat rossz híre miatt ódzkodnék....

Előzmény: zotty1 (11525)
adamax Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11540
Ez engem érdekelne, hogy megy a dolog, az előző autómba is egy waeco ülésfűtést pakoltam be, szupi volt :)

adamax
Előzmény: West(KIA LURDY) (11537)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11539
Hurrá! :-D
Nekem kicsit többet eszik, bár arányosítva ahogy hajtok.... nem sok.
A comp 5.3-at mutat, de csal fél lityit lefefé, tehát 5.8 az átlag.
Előzmény: Chapi (11538)
Chapi Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11538

A fogyasztás nálam tökéletes !

Az első mért tankoláson vagyok túl, 1,6 CRDI SW kereken 5L-t fogyasztott.

Télen, bejáratós autónál tökéletes !

Egy apró trükk a MPG-BOOST adalék ( dílernek köszönet ! ), ami úgy tűnik kiválóan dolgozik.

 

Két jelenséről szeretnék érseklődni:

Az autó leállítása után halk csipogások és szívó, "szüttyögő" hangok jönnek a motorból. Mivel ez az első dízelem , nem tudom, hogy normális-e a jelenség. 

Korábban már írtam a rezonáló műanyag zörgést a műszerfaltól vezető oldalról.

Bizonyos fordulatszámnál rezonáló zörgés és inkább csak. ha már meleg van az utastérben.

Mi lehet ez ?

 

West(KIA LURDY) Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11537
Ma bontok egy ceedet:) ülésfütést szerelek kiváncsi vagyok mennyi idő lesz megszabaditani az üléseket a ruháiktól:):):)
West(KIA LURDY) Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11536

Bemész a márkakereskedésbe és kérsz javitófestéket valószinű rendelni kell majd 2-3 nap mig megjönés simán betudod javitani.

 

Más: proceed árait még nemtudom de majd ma rákérdezek mennyi lesz ill. este nyomok fel képeket is róla:)

Előzmény: Cibet (11518)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11535

Finoman hajtva az 5-5,5 literes átlag teljesen reális! Magam vagy 4-5 CRDivel jártam (5a, SW, i30) és egy kivétellel bejáratósok voltak. Hosszú távon akár 5 alá is mehetsz, nekem Veszpém - Zalaszentgrót - Veszprém igen kíméletesen 4,3 lett.

De meg lehet kérdezni Andrew-t, box segítségével az 5,2-5,3-as átlagfogyasztása leugrott 4,7 körülre.

A 6 literes fogyasztás vagy komolyabb városi forgalmat, vagy pörgős autópályát feltételez. Vagy tényleg valami problémát. (Vagy hibás vezetési stílust)

Előzmény: cumpika (11532)
Monk (144) Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11534
Köszi, erre én is gondoltam. De autópálya tempónál a 7 liter az jó? Nem tudom, nekem soknak tűnik. A benzines egyhatos rönóm evett ennyit. Lehet, hogy paranoiás vagyok, úgyhogy elmegyek inkább aludni :).
cumpika Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11533
A gyári adatok szerint, város 5,7 vegyes 4,7 mindenki tisztában kell, hogy legyen ezen értékek a valóságos, átlagos használat mellett nem fedik a valóságot.
Előzmény: cumpika (11532)
cumpika Creative Commons License 2007.11.26 0 0 11532
Számomra jelen pillanatban az 5-5,5 literes átlagfogyi elérhetetlen messzeségekben van.

Ne aggódj másoknak is.
A 6 liter körül teljesen normális.
A többi véleményem szerint csak legenda.Mindig voltak olyanok akik szerették volna elhitetni másokkal, hogy az autójuk"termeli"a naftát.
Miből gondolja bárki, hogy 1,6 CDRI motor a teljesítményéhez nem kér inni.
Előzmény: Monk (144) (11530)
Doki50 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11531
Próbáld ki úgy is az átlag fogy. mérést, hogy teli tank, hosszabb út, majd ugyanazon kútnál megint teli tank, mindkét esetben az első kattanásig töltsed.

1,4 EX
Előzmény: Monk (144) (11530)
Monk (144) Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11530

Srácok, valami nagyon nem stimmel a fogyasztásommal. Egyszerűen akármit csinálok, képtelen vagyok 6 l alá tornászni. Pedig most már nem tojás van a lábam alatt, hanem nem is tudom, mi. Ma mentem Hatvanba az M3-ason, és 130-nál oda-vissza a pillanatnyi fogymérő folyamatosan 7-7,5 litert mutatott, ami dízel létére nagyon sok!!!! Hiába játszottam a gázpedállal, 7 alá sose ment. Nem megy a klíma, kíváncsiságból a fűtést is kikapcsoltam, egyedül ültem az autóban, de minden hiába.

Most az átlag 6,1 liter, ami szintén sok, főleg úgy, hogy a nullázás óta megtett kb 750 km-ből talán 100 ami budapesti dugó volt.

 

Egyszerűen nem értem :((. Számomra jelen pillanatban az 5-5,5 literes átlagfogyi elérhetetlen messzeségekben van. Jövő héten valamikor megnézetem a kocsit, mert szerintem ennek oka kell, hogy legyen.

 

1,6 CRDI EX

Pancelos72 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11529

De nem mindegy, hogy 3 év felett  ki állja a számlát.

Ha kútnál tankolsz, azért kicsi az esély, hogy üzemanyag okozza a problémát.

Előzmény: zotty1 (11527)
zotty1 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11528
Hiába van 7 év gari, ha betankolsz valami szépet valamelyik kútnál a CRDI-be, azt a garanciában nem fogják megcsinálni.
Előzmény: zotty1 (11527)
zotty1 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11527
Nem hinném, hogy egy turbós benzines javítása többe kerülne mint egy turbődízelé. inkább a dizelnél vannak húzós javítási költségek nem?
Előzmény: Pancelos72 (11524)
zotty1 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11526
külsőre nagyobb a Bravo, viszont ennek ellenére a hátsó lábtér tényleg egy vicc. Egyébként a korábbi Fiatom nekem is a 4. évtől kezdett egyre több problémával idegesíteni. Komoly baja nem volt, mindig pöcre indult, csak sok apró idegesítő dolog volt. A legjobban azt szerettem, amikor a kocsi lezárása után felkapcsolt a rádió és lemerítette reggelre az aksit.
Előzmény: n.k.i (11522)
zotty1 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11525
A Bravo az importőri akcióval (350e engedmény a benzinesekre, illetve 500e a dizelekre v. sport csomag) + 1 év ingyen cascóval igen jó árban van. A nyers 40km-es 120LE-s T-jet tesztautó 4 személlyel érzésre jobban gyorsult, mint amikor egyedül ülök a már 4000km-es 1.6 CRDI-mmel, ezen meg is lepődtem.
Elég sokáig mustráltam a Bravót is, ha tényleg jól összerakták az olaszok egyedül praktikussági hátrányai vannak a Cee'ddel szemben: a hátsó lábtér az akkora mint a Grande Puntóé, illetve igen alacsonyan van az ülés hátul, emiatt a hátsó sor felnőttnek nem kényelmes. A csomagtartója viszont nagyobb.
Vannak viszont olyan extrák, amik a Cee'dben nincsnenek, az általad említett Hill holder is jó dolog lehet, plusz a kétzónás klima, Blue&Me, 6-os váltó, rendelhető teljes pótkerék, illetve az alap kanyarkövető ködfényszóró se lehet rossz dolog.
Kivül-belül a formavilág fényévekkel veri a Cee'det.
Ami engem nagyon zavart az a kormánykerék alatt lenyúló műanyag lemez: én szeretek magasan ülni, de magas pozicioban mindig bevertem a térdemet ki és beszállásnál. A 3 év már importőri gari? Idáig csak 1 szalon vállalt be a saját szakállára plusz 1 évet.

Előzmény: teddybear72 (11515)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11524

Persze a tuti a turbós benzines, de költséges mulatság a javítása, ezért tudni kell, hány évre tervezed. Pörgős, de nem olyan nyomatékos, mint a CRDi.  A fogyasztás megint csak magasabb. Cserébe egy gyönyörű autó, városban és hosszú távon is használható.

Előzmény: teddybear72 (11515)
n.k.i Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11523
Elöször én is kombit szerettem volna,mert néha sokat pakolok az autóba,de aztán rájüttem ,hogy beférek a sima ceedbe is és túl sokat kellet volna várni a kombira.Átnéztem a konkurencia ajánlatait,de
pl: a fiatba egyáltalán nem fértem volna be.
n.k.i Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11522
Én is nézegettem a fiatokat,de nekem a Bravo kisebbnek tünt mint a ceed.Én valahogy nem vagyok oda az olasz autoékért.Biztos,hogy 3-5 évig nem lesz baja és utána?
Pancelos72 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 11521
Publikusak a pro_ceed árai! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!