erre azért nem vennék mérget, tudni kellene a VIN-jét, akár adhattak ilyet el Mo-n. Amúgy 98-ban ez baromi drága és kuriózum lehetett itthon. Én 95-ben láttam egy 325i-t, és akkor szerelmes lettem bele, 15 évet kellet várni rá:)
Ez USA modell. Az enyém is ilyen belülről. Mérföldes óra, MPG fogyasztásjelző, nincs hátsó ködlámpa. Valószínűleg a kormányoszlop sem állítható az akkori amerikai szabályozás miatt.
Az enyém is kisvesés, '97-es, de eddig azt hittem, hogy valamelyik előző tulaj ilyet bontott rá valamilyen sérülés után, de lehet Amerikába így szállították.
Nekem ugyan ez az évjáratú a cópé, de gyárilag individual és m pack, az más :) annyi, hogy sajnos 200LE alatt van, de 1 millával olcsóbban is odaadnám.
Sziasztok
Az elébb nem tudtam felhúzatni a vezetőfelőli ablakomat, mert csak a féloldala ment.
Leakarom szedni a kárpitot, mire figyeljek,hogyan csináljam.
Touring
Nincs azzal gond, ha belefér a fenntartása. Csak ugye ezt sokan nem látják be vagy előre:) Nekünk is kb elég a Panda, mégis venni akarok egy T4-et. A szintén fölöslges LC helyett :)
És bár te feltételezem, h ismered ezt a különbséget, a legtöbb magyar nem. A cseheknél rengeteg újszerű kisautó van, skoda, Hyundai, ilyesmi. Óprémium, tizen, huszon éves luxusautó alig-alig. Nálunk meg pont ez a matek. 2.5millióért van egy éves, fapados kiasutó, vagy 10 éves 530d. Nehogymá' ne engedhessem meg magamnak a BMW-t... És persze a magyar tesco gazdaságos szarokkal tömi meg a BMW-t, a cseh eljár étterembe, nyaralni, utazni, és nem csak azért, mert többet keres, hanem mert a ksiautója egy eszköz, nem az egyes számú hobbi, falloszhosszabbító és pénznyelő.
Egy dolog megvenni a majmokat, meg egy másik etetni. Ha TCO-t számolunk, messze nem egy kategória.. A vételár egy része visszajön, én mindig évi 20.000km-rel számolok, üzemanyag, alkatrész, amortizáció, sarcok. És ha kukacoskodnék, akkor az autóban álló pénz költsége, de ez a mai kamatkörnyezet mellett kisebb tétel. És így számolva a 150e-s Wartburg jóval drágább volt, mint az LC vagy a Merci, kilométerköltsége közel M3-as szint :)
Látod itt a gond , hogy egy fabiát a bmw-hez hasonlítunk .Két teljesen más kategória más elvárásokkal . A babkonzerv jó volt :) a rizses lecsó viszont nem ...
Gyönyörűen szól a hathenger de mikor a Ka-26 -ot beröffentjük a hideg kiráz ..50 éves technika.