Keresés

Részletes keresés

Uplink Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13908

Ez csak analógban működik... Ha elveszed a tápot digitben, akkor se hang, se fény.

 

Egyébként örülök, hogy visszatértél... :))

Előzmény: etwg (13904)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13907
Biztos, hogy megyek ki addig, így viszem őket. Hacsak gaskóék nem teszenek keresztbe, mert ugyan a GySEV az üzemel, de addig el is kéne jutni Szolnokról.
Előzmény: Uplink (13900)
róbertke Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13906
OFF: Átmeneti sín: Téli Túrán bajba kerülsz, és a mentősök "Átmeneti Sínbe " tesznek amíg a kötözőhelyre érnek veled, és oTT megkapod a végleges gipszcsizmád!! ON
Előzmény: kombi (13905)
kombi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13905
Bizony, már többször volt itt szó róla.

Úgy látszik, valahogy mégse sikerül ezt a jó és vitathatatlanul low cost megoldást megfelelően propagálni, Újra és újra felmerül a téma itt a topikon és valaki mindig átmeneti sínt keresgél.
Mi lehet ezzel módszerrel a baj? Talán túl egyszerű/olcsó ez a megoldás?

Mi lenne, ha szabadalmaztatnánk ezt az eljárást, és ezután kizárólag csak jó pénzért adnánk el a know howt és/vagy a rövid, sk. gyártott átmeneti darabokat?
:o)))
Előzmény: Gashpy (13901)
etwg Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13904

Én ugy szeretm bekötni a korongot, hogy a hid látja el árammal a lejáro sineket (legalábbis 1-1,5 mozdony hosszuságban). Igy bármikor odaállithatok mozdonyokat a peremre, amik csak akkor indulnak, ha ott a hid, és azon megfelelö a polaritás. Igy nem lehet sem rövidzárlat, sem más.

 

A FLM korong azt is tudja, hogy lekapcsolja a hidon az áramot, ha az forog, igy még véletlenül sem lehet rövidzárlat.

 

Ezzel az ember megsporol egy sereg kapcsolot meg egyébb balhát.

Előzmény: Uplink (13903)
Uplink Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13903

Fordítókorong témához még annyit, hogy az említett korong fordítójának mindkét végén vannak érintkező pöckök. Ezek okozzák a rövidzárlatot, ha bekötöd a korong tápot is és 180 fokkal elfordítod... Ha nem kötöd be, akkor nem kell polariításváltás, csak az FZ1et a másik irányba kell elfordítani. Mondjuk ekkor a kis érintkezőkön keresztül kapja a naftát...

Egyébként ajánlott polaritásváltó modul beépítése a koronghoz... Ez a tiszta játék.

 

RákaTTantunk mi a véleményed a korongról magáról? Mióta van meg?

Előzmény: Törölt nick (13899)
Tulip990911 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13902
Üdv Mindenkinek!

Hol tudnék beszerezni mondjuk 40 pár kuplungot, ami nem Tillig, hanem a középső korszakos Zeuke?

Szóval a lándzsásból kellene kb. 10 pár, a "karikásból" kb. 35-40 pár.

Minden segítséget köszönök előre is.


Tulip
Gashpy Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13901
No, ezt az "óccsó megódást" próbáltam pár 10 hozzászólással hamarább szavakba önteni...
Előzmény: kombi (13883)
Uplink Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13900
István pls hozzd a két dekódert 14-re...
Előzmény: Törölt nick (13899)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13899

Találkozóra bejelenTTkezek, remélem addigra a vezérlőm is meggyógyul.

A többieknek: a TRAN kézivezérlő gyakorlatilag két éve megy napi 8-10 órát, és a műhelymunkában nem nagyon tudom kímélni!:-)

 

Fordítókorong ügy:

István!

Tegyük fel a következőt:

Bejár a gőzös a fordítókorong felé, és az a feladat, hogy egyenesen menjen be a fűtőházba a korongon át. Világos, hogy ebben az esetben a bejárati vágányt, a fordítókorongon lévő sínt, és a mozdonyállás sínjét is ugyanabban a polaritásban kell működtetni, mindegy, hogy digi, vagy analóg üzemben. Stimmel? Elsőre úgy kösd be, hogy ez működjön. Gond akkor van, ha a mozdonyt meg akarod fordítani. Ekkor ugyanaz a helyzet, mint a hurokvágány esetében, ugyanis a korong vágányát a megfelelő polaritásra kell kapcsolni! Ezt elvileg a koronghoz adott ketyere tudja, de a használatija nincs előttem, fejből meg nem tudom.

Előzmény: rakaTTantunk (13871)
jenss Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13898

Szia!

 

Megkaptam őket egyben, köszönöm szépen.

A kuplungok két kocsira valóban hiányoztak,

azt hittem hogy csak lemaradtak.

Ha pótolod majd őket, azt külön köszönöm.

 

jens

Előzmény: kozma555 (13890)
Uplink Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13897
András mail ment....
Előzmény: kozma555 (13891)
julaTTi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13896

Mindenképpen ott a helyem a topiktalin! :-))

julaTTi

Előzmény: rakaTTantunk (13871)
Gábor 70 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13895

Illetve ha a zárlat akkor is fenn áll ha mozdonnyal nem a karunk a hídra állni , akkor ezt azt jelenti hogy a híd azzal a vágánnyal amire rá áll elektromos kapcsolatban van., így külön a hídnak nem kell plusz áram ellátást biztosítani. Így a híd mindig olyan polaritású amilyen a vágány amire rá van állítva. arra kell vigyázni hogy az egymással szemben lévő vágányok azonosan legyenek be kötve. a hídnak meg külön feszültséget nem kell fel vinni. Kösd ki a hidat müködik e! Egy próbát meg ér!
Előzmény: Gábor 70 (13885)
róbertke Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13894
Te miért nem jelentkezel? Gipszben a kezed? :-)))))
Előzmény: kombi (13883)
Uplink Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13893
Jelentkezem....
Előzmény: rakaTTantunk (13871)
ho Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13892

Ott a helyem! Regisztrálok!

Ottó

Előzmény: rakaTTantunk (13871)
kozma555 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13891

Szia!

 

Topictalin nem leszek sajnos,de mondj egy árat és mennyiséget,valahogy csak megoldjuk...

Előzmény: Uplink (13887)
kozma555 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13890

Szia!

 

Vagonok odaértek épségben?Minden oké velük?

Kuplung sajnos nem volt itthon elég,majd pótolom....

 

Üdv:András

Előzmény: jenss (13889)
jenss Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13889
Köszönöm szépen előre is. Ha feljutok viszek kis edényt is.
Jens
Előzmény: Törölt nick (13875)
etwg Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13888

CSD gyártmányú forasztómmal

 

Remélem nem a 25kV-s verzio van a kezedben!!!

 

:-DDDDDDD

Előzmény: Törölt nick (13877)
Uplink Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13887

Szia András,

 

Érdekelne cseh flexi sin I profilos? Többen már használjuk és van pár darabom itthon "készleten"... Ugyancsak vannak Mákos I-U átalakítóim is, melyektől jelképes összegért megválnék... Topiktalira tudnám vinni...

 

 

Előzmény: kozma555 (13876)
karesz500 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13886

Kérésed első részében sajnos nem tudok segíteni, de a második felével kapcsolatban pozitív a a jelzésem, jó az időpont, megyek.

Üdv!  Már hiányzik a csapat!!!:-)

Előzmény: rakaTTantunk (13871)
Gábor 70 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13885
Szia!

A hídban átfordításkor polaritást kellene váltani, ennek minden külső segítség nélkül meg kellene történni, legalább is nálam így működik. Ez lehetséges hogy a korongodban nincs ki építve és külön kell gondoskodni róla,
A 40cm darab le lehet választva a vágányhálózatról és külön a fordítókoronggal üzemel úgy hogy ebben az egészben változik a polaritás,
A zárlat folyamatos vagy csak akkor ha a mozdony fel állna rá?
Nálam ez úgy működik hogy a korong működtet egy kapcsolót ami 180fok ki és 180fok be kapcsolt állásban van, ez kapcsol egy relét ami elvégzi a polaritás váltást
Nincs véletlen még két vezeték erre a célra, ami nem került bekötésre?
Előzmény: rakaTTantunk (13871)
ibiTT Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13884
Szia!!

Igen olvastam, de nekem még nincs fordítóm, ezért nem merültem bele. Szerintem írj neki és segít!

TTibi
Előzmény: rakaTTantunk (13878)
kombi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13883
Átmenősín legoccsóbb módra:

1. Fogod a legoccsóbbért kapható reszelőt.

2. A profilvágány végén, mindkét sínszálon kb 7-8 mm hosszban olyan formára és méretűre reszeled a sínszálakat, mint amilyen a BTTB vágány sínösszekötője. Hogy ne zötyögjön a kerék az átmenetkor, ezért a profilsín tetejéből is le kell reszelni egy hangyányit.

3. Kiveszed a BTTB vágány sínösszekötőjét.
(Felfordítod a BTTB vágánymezőt, a sínösszekötő oldalán a síneket leszorító fülecskéket visszahajtod. Visszafordítod a vágányt, a sínszálat megemeled, és kihúzod a sínösszekötőt. Ezután megint hátára fordítod a vágánymezőt, és visszahajtod a leszorító fülecskéket eredeti helyükre.)

4. Összedugod a két vágányt.
Ha nem megy össze, vagy túlságosan feszül, még reszelsz egy hangyányit. Ha nagyon lötyög, akkor sincs baj: széthúzod a két vágányt és apró fogóval egy lehelletnyit összenyomod a BTTB sín végét.

Előzmény: kozma555 (13876)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13882
Annyira messze van a piactól, hogy nem is lesz! Még valamikor ősszel kaptam a Tillig-től egy hírlevelet, hogy lefújták.
Előzmény: Törölt nick (13862)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13881

Nekem a szerdai nap adásnap, ezért este 6-ig garantáltan foglalt vagyok.

Jó esetben fél 7-re érnék oda.

Éppen ezért a diliköröket most nem tudom biztosítani.

Ha valakivel össze tudok futni előtte, akkor szívesen odaadom és majd megyek érte.

Előzmény: rakaTTantunk (13871)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13880

Szia,

Flexi ügyben nézd meg Ottóékat: www.vasuttmodell.fw.hu

Átmenőt kapsz a M&H üzleteiben. Tudom, Nálad nincs, de talán webshop-on keresztül igen. Ugyancsak náluk akadhat papucs is, amivel a flexit tovább lehet toldani. Jó a Roco N-es papucsa is.

Javaslatom, hogy a flexi után tegyetek egy rövid egyenes Tillig profilsínt, majd ahhoz csatlakoztassátok az átmenőt. Ez utóbbi ugyanis egy kicsit szerencsétlen megoldás, mert a régi kalapsínprofil van gyárilag elgányolva, hogy rá lehessen húzni a papucsot.

Előzmény: kozma555 (13876)
ZolTTán Creative Commons License 2009.01.04 0 0 13879
Én mennék a talira.
Előzmény: rakaTTantunk (13871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!