Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Ha akarnák akkor már működne. Nemtudom, hogy az MRZ-374-el mentél-e mostanában, de ott megy a kijelző. Amikor helyin van akkor. Ami még probléma az a hangerő ha be is mondja. Egyébként meg az órát a MAN-ekben kb. 6 hónapig tartott míg legalább az egyikben működött...
Ha már belső kiírások, és átszállások kiíratása. Vajon mikor jutunk el oda hogy az MAN-ek belső monitorjait működésre bírja a Volánbusz? Meg ha már új szokás belül is elmondatni ajtónyitásra a járatszám+irány bemondást, az MAN-eken is megtörténhetne ez.
Bár ahogy észreveszem, ez az ajtónyitásra járatbemondás működik az NKW-891-en, a NOS-033-on, meg talán a NOS-072-n és pár Credon is. A többi van amikor csak random megállóba érkezéskor, összeakadva a megállóhely bemondással elmondja a járatszám+irányt. Ezek természetesen olyan hibák amit központilag a Volánbusz tudna orvosolni, de nem látok sok reményt arra, hogy ez javulni fog.
Ma reggel MAN pl. 27A táblával közlekedett. Nekem pl feltűnt az is, hogy vannak az OBU-n még hibák, ma mentem egy kört a 17-essel, mikor először megfordult a Virágvölgyben, már akkor azt hitte a cucc hogy a Jereván felé megy a busz, és a Lackner Kristóf utca, autóbusz-állomás következik. De ez ugye csak sima gps alapú dolgok beállításának a hibája, lehet máskor nem is így van csak ebben a körben sikerült így, nem tudom, de érdekes.
Az nem lehet, hogy nem készültek el, mert én még vasárnap láttam egyetlen alkalommal MAN-en egy 7B-t, egy 27A-t, sőt, még egy 27T kijelzőképet is. De azóta sem, egyiket sem. Szóval elkészültek azok, csak mintha nem lennének megfelelően társítva a járatokhoz.
Hát elég érdekes ami van. Most délután 2x volt MAN a 27E, azok 27E táblával mentek, ellentétben a KZX-el amin volt kijelző. Még találkoztam LTL-ekkel is az új vonalakon, azoknak szintúgy nem volt kiírásuk, de valamelyik buszon már az újátszállási lehetőségeket is kiírja, úgyhogy haladunk legalább.
Ami érdekes, hogy a kijelzőképek nem készültek el, de az új bemondások igen. A 17-es járatnak mindenképp. “17-es járat Virágvölgy érintése Aranyhegy felé”
Az a 374 gondolnom azért, mert így helyköziben kitudnak nyerni egy komplett fordát. Így nem kell helyközi sofőrt alkalmazni továbbra sem. Viszont a 086 komáromi topik szerint egy BN12 helyére érkezett, ami innen ment Tatára. Meggyőződésem, hogy az a plusz egy forda ami lett, ne a BN-nel kelljen már ledolgoznia, hanem egy MAN-nel.
Összesítve azt mondod, hogy a korábbi 40%-os ritkítás olyan 30% ?
Jelentősen biztosan nem nőtt, erről már írtam, lásd 30816. hsz.
De az is érdekes, hogy a várttal szemben az MRZ-374 nem tért vissza fullos helyibe, ugyanúgy reggel megcsinálja azt a pár helyi kanyart, mint eddig, aztán onnantól helyköziben jár. Most akkor vagy nincs akkora kapacitásigény helyiben, hogy szükség lenne rá, vagy az MRP-086 vette át a szerepét, már ha az gazdás lett és valami helyére érkezett és nem tartaléknak.
Szia. Pont ezzel kapcsolatban akartam volna kérdezni, hogy ez így most a 2022.10.22-én leállítotthoz képest hány % járatcsökkentést jelenthet nagyjából ?
Azt hallottam, hogy teljes egészében nem lett (nem az lett) visszaállítva és az eredetihez képest még mindig ritkább de attól, ami a tavaly október - idén november közti időintervallumban volt érvényben attól viszont jelentősen jobb.
Az emberek hogy fogadták?
Igazából ez az első éles napja a menetrendnek, mert vasárnap hétvége volt, tegnap sztrájk, ezért kérdem ma.
Harmadik napja van érvényben az új menetrend Sopronban, de a régi-új viszonylatok, 7-17-27, járatai azóta is sötét kijelzőkkel járnak, legtöbb esetben nem hogy műanyagtábla, de még A4-es lapra firkantott viszonylatszám nélkül is. Komolyan teljesíthetetlen feladat volt, hogy december 10-re feltöltsék minden buszra az új kijelzőképeket? És azóta is megoldhatatlanul nagy feladat?
Most 22-én, tanítási napon Győrbe utazunk. Érdeklődnék, hogy merre lehet leginkább megtalálni a 671-et, a 728-at, illetve majd az 537-et és a 966-ot váltó LKC-kat? Ezeken kívül még domináló típus számunkra például az ex-Pest megyei Volvo, és ha nagy szerencsénk lenne, mondjuk egy GZF-212 sem ártana.
Ha tudtok konkrét támpontokat ezekhez a kocsikhoz, hogy nagyjából rendezetten beleférjünk egy napba, nagyon nagy hála érte!
Vanni van, de.... van olyan újságírójuk, ha megkeresed hogy ezt vagy azt meg kéne írni, akkor azt mondja hogy írd meg a szöveget, küld el neki, aztán leközlik.
Nem fogjátok elhinni mit hozott a télapó. A kettő leharcolt Pannonos fényezésű termék megy át helyi járathoz az ANY-537 és ELJ-966 helyére. Fogadják gratulációmat a győri üzemvezetők és a felsővezetés is. Többen tizen, huszon év után megkapják a lehetőséget más leélt kiskerekű Credo csuklósaira is, ha már a győriek is olyan patentek. Engem nem érdekel, nem én szívok vele csak amikor elmondták régen is a különböző hobby videósok, hogy azért tisztelik az ittenieket, mert ha új kocsi jön az "tényleg új". Ennek ellenére azért már, ha még izzadva is kell bevallanom, de adtak már a krampuszok tavaly ekkor kettő C80-ast a helyközi flottából 3 ajtóval túlülésezve 22 évesen. Előtte/ezek után is 3 ajtós MB Conecto buszt 16-18 évesen. Zalai szóló Conecto soproni KLF Credoval 16 évesen, és most úgy fest bővítjük a gyűjteményt a kettő 16 éves LKC, helyközis Credoval is.
Ha esetleg valaki illetékes olvassa: az adyvárosi tó pláza felőli megállóban valami emberszabású barom összeégette a 6-os menetrendjét. Köszönjük, ha kicserélik!
Igen, átkerült még egy KDA-245 is... Hirtelen úgy emlékeztem az csak a lejárt műszakis BC11-esek helyére ment fel vészmegoldásnak még a 242 - vel és az LRD-vel, de így visszamenőleg rájöttem, hogy a 245 még a törzsflottába ment egy E94 helyére.
Akkor igazából 2 szólóval van kevesebb. ..De azt se felejtsd el, hogy ez a menetrend nem egészen az lesz, ami tavaly okt.22-ig volt érvényben, hanem kissé más... ,így nem tudni azt sem hogyan fogják a db számokat mozgatni. Hány csuklóssal terveznek /hány szólóval.